نوشته شده توسط : ipooshak

نحوه خرید تتر در ایران چگونه است ؟

خرید و فروش تتر

این روزها بازار خرید ارز های دیجیتال حسابی داغ شده است و مردم به دنبال روش های قابل اطمینان برای خرید و فروش این ارز ها میباشند. همه ما میدانیم که با توجه به نوسانات زیاد قیمت دلار و همچنین تحریم ها برای خرید های دلاری در ایران ما با مشکلاتی مواجه هستیم.

یک راه حل آسان برای مقابله با این مشکلات خرید ارز های دیجیتال میباشد. از این طریق ما هم میتوانیم خرید های دلاری خود را انجام دهیم و هم میتوانیم به چشم یک سرمایه گذاری بلند مدت به آن نگاه کنیم. در این مقاله تترلند شما را با نحوه خرید و فروش تتر که یک ارز دیجیتال پرطرفدار در ایران میباشد آشنا میکند.

تتر چیست ؟

تتر یک ارز دیجیتال رایج در جهان است که هر توکن آن معادل با یک دلار میباشد. در سال 2014 راه اندازی شد و اولین مبادلات آن در سال 2015 انجام شد. این ارز یک ارز پایدار بر پایه ارز فیات است که بر خلاف سایر ارز های دیجیتال نوسانات آن خیلی کم میباشد، که اصطلاحا به آن ارز پایدار (Stable coin) میگویند. به همین دلیل یک گزینه عالی برای نقل و انتقالات بین المللی است.

یکی از بزرگترین مزیت های تتر نسبت به مابقی ارز های دجیتال قابلبت تبدیل سریع و آسان آن به دیگ رمز ارزها میباشد. همین دلیل باعث میشود که تتر یک وسیله مناسب برای خرید و فروش سریع سایر ارزها در وب سایت ها باشد.

همچنین با توجه به ثبت شدن تمام معاملات تتر در بلاک چین و بررسی آن بطور پیوسته این ارز بسیار قابل اطمینان میباشد.

صرافی های دیجیتال راهی مطمئن برای خرید تتر

خرید و فروش تتر چگونه است

حال که بطور مختصر با تتر آشنا شده ایم، سوال اصلی این است که نحوه خرید تتر چگونه است؟ یکی از بهترین و مطمئن ترین راه خریداری تتر صرافی های دیجیتال معتبری مانند تترلند هستند که در داخل ایران فعالیت میکنند.

این صرافی ها به شما این امکان را میدهند که از طریق کارت بانکی خود اقدام به خرید تتر کنید و به راحتی ارز خریداری شده خود را در کیف پول خود ذخیره کنید یا بفروشید.

اما نحوه خرید تتر در این صرافی ها چگونه است؟ باید به شما بگویم که این کار بسیار ساده و آسان است. فقط کافی سایت معتبر خود را پیدا کرده و در آن ثبت نام کنید پس از احراز هویت و تائید شدن هویت شما برای مطمئن شدن از اینکه شما یک شخص حقیقی هسنید و برای جلوگیری از کلاه برداری، حال میتوانید اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کرده و تمام ثبت نام شما تکمیل شده است.

در این قسمت تنها کاری که باقی میماند شارژ کردن حسابتان و اقدام به خرید تتر میباشد.

کلام آخر

شاید نحوه خرید تتر کاری آسان و راحت باشد اما توجه داشته باشید به دلیل اینکه فضای معاملاتی این ارز آنلاین است امکان کلاه برداری بسیار زیاد است پس در انتخاب صرافی دیجیتال خود دقت زیادی به خرج دهید. تترلند به شما اطمینان میدهد که میتوانید خریدی امن و آسان از طریق این سایت داشته باشید. انتخاب با خودتان است.



:: برچسب‌ها: خرید و فروش تتر ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

نحوه خرید تتر یا ارز های دیجیتال دیگر شامل مراحلی می باشد به این صورت:

  1. یک حساب آنلاین باز کنید.

اولین قدم برای خرید و فروش هر نوع ارز رمزنگاری شده معمولاً افتتاح حساب با کارگزار است که از دسترسی به بازار با سکه یا توکن که به آن علاقه دارید. کارگزاران رمزنگاری تقریباً به همان شیوه کارگزاران سهام کار می کنند زیرا یک کارگزار رمزنگاری مجاز به خرید و فروش سکه از طرف شما است.

نحوه ی خرید تتر

واسطه ای که انتخاب می کنید تجربه تجارت شما را تعیین می کند. در اینجا چند ویژگی وجود دارد که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید وقتی فکر می کنید با کدام کارگزار می خواهید کار کنید:

بستر معاملاتی:

اگر یک سرمایه گذار جدید هستید، ممکن است تجربه کارآمدتری را ترجیح دهید. اگر تاجر پیشرفته تری هستید، ممکن است یک پلتفرم تجاری با ابزارهای نمودار و تجزیه و تحلیل زیادی بخواهید.

خرید تتر

دسترسی به دارایی:

اگرچه بیشتر کارگزاران به شما امکان می دهند در ارزهای بزرگ مانند تتر و بیت کوین سرمایه گذاری کنید، هر کارگزار لیست خود را از altcoins برای ارائه انتخاب می کند. قبل از انتخاب کارگزار، پیشنهادات را مرور کنید تا مطمئن شوید قادر خواهید بود در همه ارزهای رمزپایه مورد علاقه خود سرمایه گذاری کنید.

هزینه ها و کارمزد ها:

 برخی از کارگزاران ممکن است از خرید ارزهای رمزنگاری شده از شما هزینه یا کارمزد دریافت کنند. حتماً درباره برنامه حق الزحمه هر کارگزار تحقیق کنید تا بدانید هر بار سفارش خرید یا فروش ، چه مبلغی را پرداخت خواهید کرد.

  1. خرید کیف پول

بعد از انتخاب کارگزار و باز کردن حساب خود، باید کیف پول انتخاب کنید. کیف پول خصوصی نوعی سرویس یا دستگاه فیزیکی است که مجموعه ای از کلیدهای خصوصی را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید از آنها برای ذخیره ایمن سکه ها یا نشانه های خود استفاده کنید. 2 نوع عمده کیف پول وجود دارد:

مراحل خرید تترذخیره داغ (hot storage) :

کیف پول های گرم کیف پول های رمزنگاری دیجیتال هستند که به دسک تاپ یا تلفن همراه شما متصل هستند. برای دسترسی به سکه هایتان باید کیف پول داغ به اینترنت متصل شوند.

ذخیره سرد (cold storage) :

کیف پول های سرد دستگاه های فیزیکی هستند که ارزهای دیجیتال شما رو مثل تتر به صورت آفلاین نگه می دارند. در حالی که کیف پول های سرد در مقایسه با کیف پول های گرم امکان دسترسی به تعداد زیادی سکه را ندارند ، حداکثر سطح امنیتی ممکن را برای سرمایه گذاری شما فراهم می کند. ما توصیه می کنیم سکه های خود را در یک کیف پول سرد فیزیکی ذخیره کنید، که در مقایسه با کیف پول گرم از پشتیبانی عالی برخوردار است. در زیر چند کیف پول سرد مورد علاقه ما را کاوش کنید.

  1. خرید خود را انجام دهید.

تتر

پس از انتخاب کیف پول و تأمین اعتبار حساب کارگزاری خود ، وقت آن است که اولین سفارش خود را برای خرید تتر انجام دهید. مانند خرید یک سهم، کارگزار شما احتمالاً طیف وسیعی از گزینه های سفارش را به شما پیشنهاد می دهد که می توانید برای کنترل قیمت پرداختی برای هر سکه استفاده کنید.

جمع بندی

یکی از سایت هایی که خرید تتر رو امکان پذیر کرده است، سایت و اپلیکیشن تترلند می باشد. تترلند مراحل خرید تتر رو به صورت کامل تشریح کرده است. هدف مجموعه تترلند، ایجاد بستری امن برای مبادله جفت ارز “تتر/ریال” جهت تامین سرمایه لازم برای ورود به دنیای ارز رمزنگاری شده است. ما در تترلند تلاش می‌کنیم تا با امنیت کامل، سرعت بالا و ارائه بهترین نرخ مبادله، بالاترین میزان رضایت را در زمینه خرید و فروش تتر برای همراهان عزیز خود، ایجاد کنیم.



:: برچسب‌ها: نحوه خرید تتر ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

امروزه بیشتر کار های ما در فضای مجازی و به روش الکترونیکی انجام می شود.  اگر به اطراف خود نگاه کنید در می یابید که بخش بزرگی از زندگی روزمره ما در فضای مجازی می گذرد. از خریدهای روزمره گرفته تا دریافت خدماتی مانند تاکسی و پیک در بستر مجازی انجام می شود. همه ی این کارها نیازمند ثبت نام در یک سایت یا اپلیکیشن است. این نیاز گسترده به ثبت نام در وبسایت ها و پلتفرم ها نیاز مهم دیگری را نیز ایجاد می کند. در تمام این بسترها نیازمند است تا هویت کاربران پیش از ورود به سامانه مورد نظر احراز شود. احراز هویت دیجیتال همیشه یکی از چالش های صاحبان وب سایت ها و کسب و کار های اینترنتی بوده اما با ورود سامانه احراز هویت امتا همه چیز تغییر کرد. در این مقاله قصد داریم صفر تا صد سامانه احراز هویت امتا را برای شما بازگو کنیم پس با ما همراه باشید.

روش های احراز هویت

استفاده از توکن

توکن یک ابزار الکترونیکی است که از آن برای تولید رمز دوم یا رمز یکبار مصرف استفاده می شود. اساس کار توکن به این صورت است که کاربر با هر بار ورود به توکن یه رمز یکبار مصرف دریافت می کند. این رمز، یک رمز منحصر به فرد است و هیچ کس این پسورد را ندارد.

احراز هویت

احراز هویت آنلاین با رمز عبور

یکی از قدیمی ترین روش های احراز هویت دیجیتال، استفاده از رمز عبور است؛ به طوری که هر کاربر برای خودش یک رمز عبور انتخاب می کند و هنگام ورود به سایت از آن استفاده می کند.

سامانه احراز هویت امتا

سامانه ای که چندین سال است برای تشخیص کاربران ایجاد شده و کسب و کارهای آنلاین زیادی از سامانه امتا استفاده می کنند. در ادامه به توضیح نحوه کار سامانه احراز هویت امتا می پردازیم.

احراز هویت با پیامک

از طریق پیامک یک رمز یکبار مصرف که مدت زمان خاصی برای استفاده دارد به گوشی تلفن همراه شما ارسال می شود. بانک ها از سال پیش برای احراز هویت دیجیتال برای کارت های بانکی، از احراز هویت پیامکی استفاده می کنند که روش بسیار کارآمد است.

احراز هویت آنلاین

نحوه کار سامانه احراز هویت امتا به چه صورت است؟

 نحوه کار سامانه احراز هویت امتا به این صورت است که کاربر دیگر نیازی نیست برای ورود به هر سایتی یک رمز عبور منحصر به فرد و متفاوت را به خاطرش بسپارد. با این سامانه کاربران می توانند یک رمز را داشته باشند. کسب و کارهای آنلاین هم با استفاده از این سامانه می توانند احراز هویت دیجیتال کاربرانشان را به راحتی و در فضایی امن انجام بدهند.

این سامانه برای اولین بار برای احراز هویت کاربران در وبسایت شرکت های سایپا و ایران خودرو طراحی شد اما در پی موفقیت های این سامانه، سایت های اینترنتی دیگر نیز شروع به به کارگیری این سامانه کردند. ساز و کار این سامانه این است که برای ورود و ثبت نام کاربر، سامانه به منابع اطلاعاتی حاکمیتی متصل می شود و اطلاعات هر شخص را دریافت می کند و به این ترتیب هر شخص تنها یک بار می تواند ثبت نام کند و تنها صاحب حساب می تواند وارد این سامانه شود.

کسب و کارها بر اساس نوع محصول یا خدماتی که ارائه می دهند میزان دسترسی که به اطلاعات مشتریان دارند را اعلام می کنند و در صورتی که مرکز توسعه تجارت الکترونیک این مقدار از دسترسی را تایید کند در فهرست دسترسی های اطلاعاتی مجاز آنان قرار می گیرد.

یکی از قابلیت های ویژه در سامانه احراز هویت امتا این است که هر سایتی بسته به نوع کالا، خدمات و میزان فعالیتش می تواند برای کاربران انواع رمز عبور مانند رمز ایستا، OTP ، امضای الکترونیکی و پیامک ارزش افزوده را پیاده سازی کنند.

نتیجه گیری

برای اطلاعات بیشتر درباره سامانه احراز هویت امتا و خرید و فروش سیم کارت و دامنه اینترنتی می توانید به وبسایت معتبر رند مراجعه نمایید.



:: برچسب‌ها: احراز هویت ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

جراحی بینی تاثیرات مختلفی روی بدن انسان دارد. برخی از این تاثیرات مثبت و برخی منفی هستند. تاثیر مثبت جراحی بینی همان زیبا تر شدن بینی و بهبود فرآیند تنفس است. تاثیرات منفی ای که جراحی بینی بر بدن انسان می گذارد می تواند همان عوارض طبیعی جراحی باشد یا بر اثر عملکرد منفی جراحی به وجود بیاید. تاثیرات منفی طبیعی یا همان عوارض جراحی بینی موقت هستند و پس از مدتی از بین می روند. اما در همین مدت بر زندگی فرد داوطلب جراحی بینی تاثیراتی می گذارند.

جراحی بینی باعث می شود شما تا مدتی نتوانید روند طبیعی زندگی خودتان را پی بگیرید. تحرک شما محدود می شود و غذا خوردن شما نیز اندکی با مشکل مواجه می شود و نمی توانید هر غذایی را بخورید. اما این مشکلات تا همیشه پابرجا نمی ماند و مدتی بعد از جراحی می توانید همان کارهای سابق را انجام دهید. در ادامه قصد داریم محدودیت هایی که بعد از جراحی بینی با آن مواجه می شوید و روند رها شدن از این محدودیت ها را بازگو کنیم.

مراقبت های بعد از جراحی بینی

محدودیت های بعد از جراحی بینی

شما نمی توانید بعد از جراحی بینی تحرک زیادی داشته باشید. دلیل آن هم این است که تحرک زیاد باعث افزایش حجم و دفعات تنفس و در نتیجه خونریزی بینی می شود. این تحرک می تواند دویدن، شنا کردن، بلند کردن اجسام سنگین، بالا رفتن از تعداد زیادی پله یا فعالیت جنسی باشد. هر گونه کاری که به بینی شما فشار بیاورد ممنوع است.

خوردن غذاهای سفت نیز تا مدتی برای شما ممنوع است. دلیل آن نیز مشخصا فشار وارد شدن به فک ها و بینی است. ضمنا باید تا حد امکان از غذاهایی که باعث یبوست می شوند دوری کنید و از غذاهای فیبردار بیشتر استفاده کنید. زیرا یبوست باعث مشکل در دفع و در نتیجه فشار آمدن به بینی می شود.

دیگر محدودیت های مهم استحمام و خیس شدن بینی است. تا مدتی باید تنها با محلول های مخصوص به شکلی بسیار آرام بینی خود را نظافت کنید و حدالامکان از خیس شدن بینی جلوگیری کنید.

جراحی بینی

مراحل بازگشت به روند عادی زندگی بعد از جراحی بینی

یک هفته بعد از جراحی بینی موعد اولین معاینه پس از جراحی شما است. در این معاینه پانسمان بینی شما باز می شود و بخیه ها نیز بیرون آورده می شوند. سپس روی بینی چسبی زده می شود که بعد از آن نیز باید خودتان به شکل منظم آن را عوض کنید. بعد از این یک هفته می توانید با احتیاط به حمام کردن بپردازید ولی همچنان نباید بینی خیس شود. در کنار آن می توانید اندکی به فعالیت های روزمره خود برسید. با گذشت دو تا سه هفته می توانید کمی فعالیت خود را بیشتر کنید و با کمی قدم زدن در هوای آزاد حال و هوای خود را عوض کنید. در تمام این مراحل محافظت از بینی در برابر ضربه خوردگی و عوامل آسیب زا در اولویت است. با گذشت یک ماه از جراحی بینی می توانید اکثر فعالیت های سابق خود را از سر بگیرید و از چهره جدیدی که جراحی به شما بخشیده لذت ببرید.



:: برچسب‌ها: جراحی بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

دامنه در اصل هویت برند شماست. کاربری که لینک سایت شما را در صفحه نتایج گوگل ببیند با دیدن اسم دامنه اینترنتی می تواند تا حدودی حدس بزند موضوع و حوزه فعالیت سایت شما درباره چیست. هرچقدر این نام بیشتر بیانگر برند شما باشد بهتر است. برای خرید دامنه شما یا اسم دامین را سفارش می دهید یا اینکه در سایت هایی که مزایده دامنه برگزار می کنند اقدام به خرید دامنه اینترنتی می کنید. در این مقاله قصد داریم به معرفی مهم ترین دامنه های اینترنتی در دنیای وب می پردازیم.

دامنه اینترنتی

دامنه های سطح بالای بین المللی

همه ما پسوندهایی مانند .com، .net و .org را دیده ایم. هرکدام از این دامین ها در پشت این اسامی مختصر معنا و مفهومی خاص و ویژه دارند؛ مثلا سایت هایی که فعالیت تجاری دارند معمولا از پسوند .com برای دامنه اینترنتی خود استفاده می کنند.

سایت هایی که در حوزه اینترنت و شبکه خدمات رسانی می کنند از پسوند .net و سایت های ارگان ها و اداره های بزرگ و دولتی از پسوند .org استفاده می کنند. در انتخاب نام دامنه اینترنتی باید دقت زیادی کنید؛ درست است که بیشتر مردم درک درستی از معانی این کلمات ندارند اما انتخاب صحیح دامنه اینترنتی در حرفه ای نشان دادن شما بسیار موثر است.

دامنه های ملی

در کنار دامین های بین المللی دامین های ملی نیز وجود دارد که در اصل دو حرف ابتدایی نام آن کشور است. برای مثال دامنه اینترنتی .ir مخفف iran است و دامنه ملی کشورمان به حساب می آید. این نوع از دامین اعتبار زیادی دارد و می تواند از نظر سئویی برای بهینه سازی سایت مفید باشد. شما می توانید خرید دامنه ir را از سایت رند بخواهید.

اشتباه رایجی که بسیاری از افراد درباره دامین us میکنند این است که گمان می کنند این کلمه به معنی ما است  اما این دامنه اینترنتی در اصل مخفف United States است و دامنه اختصاصی و ملی آمریکا می باشد.

مزایده دامنه

دامنه های سطح بالای جدید

با تایید اعتبار بالای دامنه های بین المللی، بسیاری از سایت ها از پسوند های دامین های بین المللی استفاده می کردند و همین عامل سبب کمبود این دامین ها شد. به همین خاطر دامنه های اینترنتی بین المللی سطح ۲ روی کار آمدند. دامنه هایی مانند .name، info ، aero، museum، biz، coop، pro و غیره جایگزین بسیار خوبی برای دامنه های بین المللی سطح بالا شدند. همچنین شرکت هایی که این دامنه ها را به فروش می رسانند برای جذب مشتری بیشتر پیشنهادات بسیار خوبی به کاربرانشان می دهند، مانند استفاده رایگان از دامین info به مدت یکسال و دسترسی رایگان سایت هایی که از این دامین استفاده می کنند به سرورهای مهم.

دامنه های سلطنتی

دامین هایی مانند gov یا edu در اصطلاح دامنه های سطح بالا نامیده می شوند و اعتبار بالاتری نسبت به بقیه دامین ها دارند. در کشور ما دامنه edu فقط به سایت های دانشگاهی و مراکز تحقیقاتی که از وزارت علوم اجازه گرفته باشند داده می شود.

خرید و فروش دامنه

مزایده دامنه اینترنتی

مزایده دامنه امریست که سال ها در خارج از ایران جا افتاده اما در کشور ما چندین سال است که این کار را انجام می دهند. سایت رند یکی از اولین و بهترین سایت هایی است که خدمات خرید و فروش دامنه اینترنتی را انجام می دهد. برای اطلاعات بیشتر درباره قیمت ها می توانید به سایت رند مراجعه نمایید.



:: برچسب‌ها: دامنه اینترنتی , خرید دامنه , ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

همه ی ما به مشاوره درباره مواردی که در آنها دانش و تخصص نداریم نیاز داریم، مشاوره حقوقی هم از همین دسته است. در زندگی همه ما انسان ها گاهی سوالاتی درباره قانون و تبصره هایش پیش می آید یا گاهی به مشکل حقوقی برمی خوریم که نمی دانیم راه حل آن چیست. در چنین شرایطی به مشاوره حقوقی نیاز خواهید داشت. 

کسی که مشاوره حقوقی می دهد باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

معمولا کسی که مشاوره حقوقی می دهد یک وکیل یا قاضی است. یک وکیل یا مشاور حقوقی باید در تمام حوزه های قانون کیفری، قضایی و خانواده اطلاعات کامل و دقیقی داشته باشد، توانایی تصمیم گیری سریع و قاطع را داشته باشد، توانایی متقاعد کردن دیگران را داشته باشد، قدرت تحلیل بالا، امانت داری، صداقت، درستکاری و ویژگی های اخلاقی دیگر را داشته باشد.

مشاوره حقوقی

وظایف یک مشاوره حقوقی چیست؟

  • بررسی و تهیه قراردادها

یکی از رایج ترین مواردی که افراد درباره آن مشاوره حقوقی می گیرند، تنظیم قراردادهاست. اگر قراردادی در پیش دارید می توانید از یک مشاوره حقوقی کمک بگیرید تا بررسی های لازم را انجام دهد. گاهی وقتا مشاوران حقوقی پیش نویس های قراردادی را تنظیم می کنند و حتی بعضی از شرکت ها قراردادها فقط با امضای مشاوره حقوقی به توافق نهایی می رسد. 

  • مشاوره حقوقی در زمینه دعاوی

بعضی اوقات اشخاص علیه هم شکایات دعاوی دارند. کسی که طرح کننده دعواست و کسی که بر علیه او دادخواست داده شده است قطعا از قوانین قضایی با خبر نیستند. به جای اینکه از یک وکیل دادگستری برای حل مشکل بهره ببرید می توانید به یک مشاوره حقوقی مراجعه کنید. 

  • انجام امور پژوهشی 

وقتی مشاوره حقوقی برای یک شرکت خاصی کار کند باید امور مربوط به آن شرکت را هم تحت نظر داشته باشد و مشکلات آن را حل کند. البته ممکن است دیگر به این مورد مشاور حقوقی نگوییم. اگر شرکتی یک وکیل را به عنوان مشاور حقوقی استخدام کند و او تمام مسائل قانونی شرکت را زیر نظر داشته باشد، درواقع وکیل شرکت به حساب می آید.

مشاوره حقوقی چیست

 

مشاوره حقوقی آنلاین

این روزها مشاوره حقوقی یا وکیل آنلاین بسیار رواج یافته است. با پیشرفت تکنولوژی هم افراد عادی و هم وکلا باید خودشان را با فناوری تطبیق بدهند، به همین خاطر مشاوره حقوقی را به صورت تلفنی یا با نرم افزارهای تحت وب انجام می دهند. 

مشاوره حقوقی آنلاین به این صورت است که تمام نکات و موارد لازم در پرونده به صورت آنلاین یا تلفنی به موکل گفته می شود و اگر نیاز به مدارک بیشتر یا قراردادهای اضافی بود، وکیل آنلاین از موکل می خواهد تا عکس مدارک را برایش بفرستد. 

این شیوه اخیرا بسیار محبوب شده است چون دیگر نیازی به مکان فیزیکی مثل دفتر وکیل یا موسسه حقوقی نیست و رفت و آمدها و هزینه ها بسیار کاهش میابد.

 خدمات مشاوره حقوقی

اپلیکیشن حقوقی شهرداد

موسسه حقوقی شهرداد به خوبی خودش را با فناوری تطبیق داده و اپلیکیشنی را طراحی کرده که شما پاسخ تمام سوالات حقوقی خود را می توانید از آن دریافت کنید. اپلیکیشن حقوقی شهرداد تمام قوانین، بندها و تبصره ها را به صورت موضوعی تفکیک کرده و اگر شما درباره قانون خاصی سوال داشته باشید خیلی سریع و راحت می توانید پاسختان را دریافت کنید. خبر خوب اینکه اپلیکیشن حقوقی شهرداد کاملا رایگان است.

این نرم افزار، نقش مشاوره حقوقی را برای شما ایفا می کند و می توانید هر سوالی را بدون مراجعه به وکیل و پرداخت هزینه به صورت رایگان جواب دهید. برای اطلاعات بیشتر درباره قوانین مدنی یا قضایی می توانید به سایت شهرداد مراجعه کنید یا اپلیکیشن حقوقی ما  را دانلود کنید.

 



:: برچسب‌ها: مشاوره حقوقی ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آذر 1399 | نظرات ()