نوشته شده توسط : ipooshak

یکی از دل مشغولی‌های فعالان عرصه اقتصادی در روزهای تابستانی ۱۴۰۰، نحوه‌ی استعلام چک رایگان و شیوه‌ی انجام این کار به صورت سریع است. بله، درست شنیدید. استعلام چک رایگان ممکن است. به جز شیوه‌های دیگری که برای استعلام چک‌های جدید در نظر گرفته شده و انجام آن مستلزم پرداخت وجه جزی‌ای است، شیوه‌ای هم برای استعلام چک رایگان توسط بانک مرکزی در نظر گرفته شده است. مانند دیگر روش‌های در نظر گرفته شده ، استعلام چک رایگان هم به صورت اینترنتی انجاممی‌شود. در این یادداشت قصد داریم تا به این موضوع بپردازم.

احساس نیاز به استعلام چک رایگان

حتما همه شما با چک برگشتی و معضلاتی که به وجود می آورد آشنایی دارید. استعلام چک از خدماتی بود که مدت‌ها بود نیاز به آن حس می‌شد. چک از اوراق بهاداری است که همه روزه در میان مردم دست به دست می‌گردد. ما همگی بی‌شک تا کنون در برهه‌هایی از چک استفاده نموده‌ایم.

اما چک برگشتی به معضلی تبدیل شده است که افراد مخصوصا کسبه و تجار که برای خرید های عمده خود و جابجایی پول نیاز به چک دارند دچار نگرانی در این مورد شده اند و به دنبال راهی برای اطمینان پیدا کردن از چکی که می خواهند دریافت کنند می‌گشتند.

استعلام چک رایگان

از کی استعلام چک رایگان ممکن شد؟

از سال گذشته قانون جدید چک برگشتی اجرا و تغییراتی در آن اعمال شد. بر اساس این تغییرات در قانون جدید چک، هر نوع صدور چک بانکی در وجه حامل، پشت نویسی و ظهر نویسی چک ممنوع و هر گونه صدور و نقل و انتقال چک باید در سیستم یکپارچه بانک مرکزی به ثبت برسد و در وجه شخص معین باشد. این اساسی ترین گام برای عملیاتی کردن سیستم استعلام چک رایگان در قوانین جدید بود.

نحوه‌ی استعلام چک رایگان

اگر مایل باشید که از طریق پیامکی یا با استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل چک برگشتی خود را پیگیری کنید، باید هزینهمختصری را بابت این مسئله پرداخت کنید اما اگر از وبسایت رسمی بانک مرکزی این اقدام را انجام دهید، فرایند استعلام چک رایگان خواهد بود.

با مراجعه به وب‌سایت بانک مرکزی با آدرس CBI.IR و واردکردن شمارهٔ صیاد که بر روی چک مندرج شده است، قادر خواهید بود که از سامانه استعلام چک برگشتی استفاده کنید؛ مطابق با بیانیه‌هایی که تا این لحظه دربارهٔ سامانهٔ صیاد به دست مردم رسیده است، این روش از استعلام چک رایگان و بدون دریافت هیچ هزینه‌ای خواهد بود. جواب استعلام در این روش‌ها تا پانزده دقیقه طول خواهد کشید. در صورت عدم امکان اخذ استعلام به هر دلیلی پیامکی با همین پیام به شما ارسال خواهد شد.

استعلام چک رایگان صیاد

در صورت امکان دادن پاسخ، شما با یکی از این گزینه‌ها رو به رو خواهید گشت.

  • رنگ سفید: این گروه از صادرکنندگان سابقه‌ای در چک‌های برگشتی ندارند و نسبت به سایر صادرکنندگان ایمن‌تر به نظر می‌رسند

  • رنگ زرد: صادرکنندگان گروه زرد یک مورد چک برگشتی دارند یا سامانه صرفاً تا سقف 5 میلیون تومان تعهد برگشتی است. این گروه در مجموع نسبت به سایرین خوش‌قول‌تر هستند.

  • رنگ نارنجی: صادرکنندگان 2 تا 4 چک برگشتی دارند. گروه نارنجی‌رنگ 20 میلیون تومان تعهد چک برگشتی دارند.

  • رنگ قهوه‌ای: گروه قهوه‌ای تا 10 فقره چک ثبت‌شده برگشتی در سامانه یا تا 50 میلیون تومان تعهد چک برگشتی دارند. صادرکنندگان گروه قهوه‌ای‌ در سامانه استعلام چک برگشتی اعتبار چندانی ندارند.

  • رنگ قرمز: بدقول‌ترین صادرکنندگان چک‌ در سامانه استعلام چک رایگان، مربوط به گروه قرمز است. آنان بیشتر از 10 چک برگشتی سوء اثر نشده یا بیشتر از 50 میلیون تومان تعهد برگشتی دارند.



:: برچسب‌ها: استعلام چک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

بسیاری از افرادی که قصد خرید و نصب تجهیزات درب‌های اتوماسیونیزه مانند کرکره برقی را دارند، قیمت موتور کرکره برقی به کار رفته در آن، یکی از بزرگ‌ترین نگرانی‌ها و دغدغه‌های آنان است. البته باید متذکر شد که قیمت کرکره برقی در مقایسه با سهولت استفاده و راحتی‌ که برای شما به ارمغان خواهد آورد؛ متناسب است.

قیمت موتور کرکره برقی

قیمت موتور کرکره برقی بستگی به نوع آن دارد. این موتورها معمولا در دو نوع توبولار و ساید در بازار عرضه می‌شوند. توبلار بیشتر برای کرکره برقی‌های کوچک مثل کرکره برقی پنجره و بالکن مناسب است و برای استفاده اغلب مردم کارایی دارد. طول عمر بالا، قابلیت نصب باتری و مناسب بودن این نوع قیمت موتور کرکره برقی، از ویژگی‌هایی است که آن را بسیار محبوب کرده است.

موتورهای توبلار به دو دسته سبک و سنگین (صنعتی) تقسیم می‌شوند. مدل سبک که قدرت از 30 الی 140 نیوتن دارد و قطر لوله مورد نیاز آن 8 است و برای مکان‌های که عرض تیغه‌ها خیلی زیاد نیست و کاربر احتیاج به کارکرد زیاد موتور ندارد، استفاده می‌شود. اما در مدل صنعتی که دارای توان 140 تا 300 نیوتون است و نیاز به شفت 11 دارد، معمولا برای درب های با عرض بالاتر تیغه و باز و بسته شدن بیشتر درب مورد استفاده قرار  می‌گیرد. واضح است که این موارد به شدت در تعیین نرخ قیمت موتور کرکره برقی دخیل‌اند.
اما نوع دیگر، موتورهای ساید هستند که بیشتر برای استفاده‌های صنعتی مناسب‌اند. این نوع موتورها علی‌رغم اشکالاتی مانند اشغال فضای زیاد و مصرف بالای انرژی و همچنین بالا بودن هزینه‌ها، مزایای زیادی دارند که آن را برای اغلب فروشگاه‌ها و پارکینگ‌های پرتردد و کارخانجات بسیار جذاب می‌نمایانند. 

از جمله‌ی آن‌ها می‌شود به امنیت بالا، آلودگی صدای کمتر و قدرت بالاتر موتور که مناسب کرکره‌های بزرگ هستند، اشاره کرد. قابلیت تعمیر پذیری بالا نیز از دیگر مزایای این نوع محرکه‌ها است.

از عوامل اساسی تاثیرگذار دیگر در قیمت موتور کرکره برقی، می‌توان از کشور سازنده و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات نام برد. موتورها معمولا چینی، اروپایی یا ساخت چین و تحت لیسانس‌ دیگر کشورها هستند. چیزی که باید در این مورد مد نظر داشت این است که، موتورهای اروپایی معمولا نیازمند استفاده از برق سه فاز اند. به همین علت ما مزیت برق اضطراری UPS را نخواهیم داشت. 

قیمت موتور کرکره برقی

مساله‌ی دیگر قیمت بالای این نوع موتورها است که با توجه به آن، انتظار مصرف‌کننده بابت استفاده‌ی طولانی مدت از آن، کاملا به جاست. هر چند متاسفانه شرکت‌های اروپایی نمایندگی مستقیمی در ایران ندارند و شما ناچارید در بهترین حالت موتورها را با گارانتی یک ساله تهیه کنید و توجه داشته باشید در صورت خرابی، قطعات یدکی آنها به ندرت در دسترس خواهند بود. نکته دیگر اینکه، موتورهای ساید اروپایی به صورت مجزا از سایر متعلقات مانند مدار فرمان، بلبرینگ، صفحه های جانبی و ... ارائه می شوند. در نتیجه قیمت موتور کرکره برقی اروپایی تقریباً 10 برابر گران‌تر از یک موتور ساید چینی است. با توجه به این موضوعات، خیلی دور از ذهن نیست که مشتریان در بازار کشورمان معمولا از موتورهای ساید تحت لیسانس و چینی استفاده نمایند. 

دیگر عامل تاثیرگذار در قیمت موتور کرکره برقی و خصوصاً در نوع اخیر، قدرت گشتاور آن است. بدیهی است کاربردهای صنعتی و تاسیساتی با توجه به رسته‌ی صنعت، طیف وسیعی از احتیاجات را در بر دارد که نیازمند بلند کردن کرکره‌هایی با ابعاد و اوزان مختلف است.

در این مقاله سعی شد در مورد عوامل تاثیرگذار بر قیمت موتور کرکره برقی اطلاعاتی در اختیار شما گذاشته شود. در پایان باید گفت خرید کرکره برقی با قیمتی معقول کاملا بستگی به فروشگاهی دارد که از آن خریداری میکنید. در این زمینه ما به شما وب سایت متین هوشمند را معرفی میکنیم که یکی از بهترین ها در این زمینه میباشد.

 


:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

آیا به دنبال یک وکیل مهاجرت به کانادا خوب هستید؟ یکی از محبوب ترین مقاصد مهاجرت شهروندان در سراسر جهان کشور کاناداست. این کشور صنعت یکی از بزرگترین کشورهای جهان از نظر مساحت و از توسعه‌یافته‌ترین آن‌هاست. دولت کانادا هر ساله با توجه به اهداف اقتصادی خود و رشدی که در سال‌های آینده انتظار آن را دارند اقدام به پذیرش مهاجران تمام نقاط جهان در کشور خود می‌نماید. اما حسن پیشرفت چنین امری نیازمند مشاوره با یک وکیل مهاجرت به کانادا خبره است. این موضوع دلایل زیادی دارد. در این یادداشت می‌خواهیم ابتدا بگوییم که وکیل مهاجرت به کانادا کیست، معیارهای تشخیص وکیل مهاجرت به کانادا خوب کدامند و چطور یک وکیل مهاجرت به کانادا مطمئن پیدا کنیم.

وکیل مهاجرت به کانادا کیست؟

وکیل مهاجرت به کانادا کیست؟

گفتیم که کشور کانادا از مقاصد مهاجرتی پرطرفدار می‌باشد. هرچند کشور یاد شده از قوانین خاصی در این روند پذیرش استفاده میکند و باید متقاضیان با رعایت مواردی نسبت به درخواست اقامت خود اقدام نمایند. وکیل مهاجرت به کانادا کسی است که این پروسه را به جای موکل خود به پیش می‌برد و درباره‌ی انتخاب‌های وی به او مشاوره می‌دهد. مثلا ممکن است به او بگوید تلاش برای تبدیل ویزای توریستی به ویزای تحصیلی کار منطقی‌ای نیست و اگر قصد تحصیل در کانادا را دارد بهتر است از ابتدا برای همان اقدام نماید.

معیارهای تشخیص وکیل مهاجرت به کانادا خوب کدامند

وکیل مهاجرت به کانادا باید در رشته‌ی حقوق بین‌الملل تحصیل کرده باشد. البته ممکن است شخصی تنها فارغ‌التحصیل رشته‌ی حقوق باشد و باز هم وکیل مهاجرت خوبی شمرده گردد. اما مورد اول مطمئنا یک امتیاز خواهد بود. موضوع دیگر مهم، تسلط وی به زبان انگلیسی و قوانین کشور مقصد که در این جا کانادا است، می‌باشد. موضوع مهم دیگر قابل ذکر، ارتباط وی با همکاران همتای خود در کشور مقصد است.همچنین مهم است که وکیلی که پروسه‌ی مهاجرتی موکلان را برعهده می‌گیرد از امانت‌داری برخوردار بوده و بتوان با اطلاعات حساس و محرمانه‌ای که در اختیار دارد به وی اعتماد کامل نمود.

معیارهای تشخیص وکیل مهاجرت به کانادا

برای تشخیص برترین وکیل مهاجرت به کانادا می‌توانید به شهرت وی یا نهاد حقوقی‌ای که وی را معرفی می‌نماید توجه نمایید و یا به تعداد پرونده‌های مهاجرتی که با موفقیت به سرانجام رسانده است دقت کنید.

دیگر موضوعی که باید در انتخاب وکیل مهاجرت به کانادا به آن دقت کنید، به روز بودن اطلاعات وی است. باید گفت که قوانین کشور کانادا از جمله قوانین پویا در جهان است و مرتبا در حال بروزرسانی و تغییرات در جهت بهبود می‌باشد. یک وکیل خوب امور مهاجرتی می‌تواند با پیگیری مستمر و رصد آنان، به بهترین شکل موکل خود را از پیچ وخم‌های قانونی این پروسه و سلامت عبور داده تا در نهایت مقصود نهایی حاصل گردد.

چطور یک وکیل مهاجرت به کانادا مطمئن پیدا کنیم.

برای این کار میتوانید به راحتی و با یک جستجو در اینترنت به تعداد زیادی از وکلای معتبر فعال در عرصه‌ی مهاجرت به کانادا دسترسی پیدا کرده و با آنان وقت مشاوره رزرو نمایید. البته می‌توان همین جستجو را در شبکه‌های اجتماعی انجام داد، اما به یاد داشته باشید که بهتر است این امر با مؤسسات و وکلای رسمی و معتبر انجام شود تا صفحات بی‌نام و نشان اینستاگرامی. مؤسسه‌ی شهرداد از معتبرترین نهادها و موسسات حقوقی در تهران است که با در اختیار داشتن بهترین وکلا، آماده‌ی خدمت رسانی به موکلان عزیز می‌باشد

 



:: برچسب‌ها: وکیل مهاجرت به کانادا ,
:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

سئو سایت ، در بهیته سازی سایت یک فر آیند زمان بر و مستمر است. سئو باتحلیل وبررسی کلمات مهم و کلیدی ،آنالیز و رقابت را آغاز می کند.در این فرآیند با استفاده از کامنتهای برنامه نویسی ، محتویات سئو محور ،ایجاد بک لینگ در سایت های معتبرو...ترافیک ولوکیشن از سایت افزایش می یابد . تمام سئو در سایت افزایش یافته وطرح هایی توسط وب به صورت اختصاصی بهینه سازی شده وبرای گوگل پرداخته ،طراحی می شود ونکات بسیار مهم در سایت که تاثیر گزار هستند طراحی و در آنها رعایت می شوند. 

نکات مهمی که در سئو سایت باید به آن توجه کرد

بهبود ساختار وب سایت وسئو سایت که واژه فارسی عبارت Search Engine Optimization است و به صورت مخفف به آن SEO می گویند، به معنی انجام تمام فرآیندهایی است که باعث می شود سایت شما نتایج بهتری را در گوگل و سایر موتورهای جستجو کسب کند. عواملی که در بهبود وضعیت سایت شما تاثیر می گذارند را به دو دسته می توان تقسیم کرد: عوامل داخلی و عوامل خارجی. 

سئو سایت

سئو سایت بیشتر بر روی عوامل داخلی تکیه دارد و با همچنین قالب آن سعی می کند وضعیت سایت شما در گوگل را بهبود ببخشد. به این نکته توجه داشته باشید که عوامل مهم سئو عبارتند از: نحوه طراحی سایت (شامل کد نویسی، سرعت لود شدن، ساختار صفحات، نحوه طراحی قالب، نحوه قرار گرفتن محتوا در صفحه و...) و محتوای سایت.

بنابراین هیچ متخصص سئوی سایتی نمی تواند به تنهایی باعث بهبود وضعیت سایت شما شود و شما علاوه بر اینکه باید یک سایت مناسب و بهینه سازی شده برای گوگل داشته باشید نیاز دارید که محتوای مناسب نیز در سایت خود تولید کنید (مطابق با استانداردهای گوگل). به طور خلاصه SEO یعنی از بین بردن مشکلات کدنویسی و قالب سایت شما و تعریف پارامترهای مناسب در آن برای بهبود وضعیت رتبه سایت شما در گوگل و بدست آوردن کلمات کلیدی مناسب در زمینه کاری شما (کلمات کلیدی که مخاطب شما آنها را جستجو می کند)، تولید محتوای مناسب و بهبود تجربه کاربری بر روی سایت شما که نهایتا منجر به امتیاز بیشتر صفحات سایت در گوگل می شود. 

بنابراین سئو سایت، فرآیندی است که به تمام اتفاقات روی سایت مرتبط است و باعث می شود سایت شما نتیجه بهتری در گوگل کسب کند، این موضوع تاثیر مستقیمی بر روی افزایش بازدید و درآمد سایت شما خواهد داشت.

سئو سایت

بیش از 80%بازدید اینترنتی از طریق سیستم های جستجو تقسیم بندی می شود، همین مسئله سبب این می شود تا توجه کسیری از مدیران سایت در دنیا برای کسب درصدی از این بازدید را به خود جلب کند. 

مهمترین مزیت سئو بهینه سازی سایت و هدایت بازدید کنندگان هدفمند به سمت وسوی سایت می باشد در واقع استفاده از تکنیک های سئو شمارا بر این می داردکه به کسانیکه دنبال خرید محصولات سایت شما هستند به سمت سایت خودتان هدایت کنید و درصد چشمگیری از آنها را به مشتری های خود تبدیل کنید و از سایت معتبر خودکسب در آمد کنید.

با توجه به اینکه هیچ روش بازار یابی اینترنتی دیگری به این سبک سبب سرمایه گذاری نمی شود. پس برای تبلیغات خود در هزینه ها صرفی جویی کنید به تناسب در وقت نیز صرفه جویی می شود.

سایت سئو اینجا به شما در زمینه های مختلف همچون سئو سایت به شما مشاوره های لازم را ارائه میدهد.



:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

در بدو امر، مهم‌ترین عامل، نوع نیاز شما و انتظاری است که از تجهیزات خود دارید. آیا به یک موتور مناسب کرکره برقی برای یک سوله نیاز دارید یا تنها می‌خواهید برای پنجره‌های ویلایی که تنها چند بار در سال به آن سر می‌زنید، حفاظت بیشتری فراهم کنید؟ آیا پروژه‌ی شما قرار است در ابعاد بزرگ اجرا شود یا تنها قرار است یک درب مخصوص برای رفت و آمد اشخاص را مسدود کند؟ تمامی این عوامل در انتخاب موتور مناسب کرکره برقی و قیمت موتور کرکره برقی انتخابی شما مهم و تاثیرگذار هستند.

قیمت موتور کرکره برقی

موتور های کرکره برقی برای مصارف تجاری صنعتی معمولا در دو نوع توبولار و ساید در بازار عرضه می‌شوند. توبلار بیشتر برای کرکره برقی‌های کوچک مثل کرکره برقی پنجره و بالکن مناسب است و برای استفاده اغلب مردم کارایی دارد. طول عمر بالا، قابلیت نصب باتری و مناسب بودن این نوع قیمت موتور کرکره برقی، از ویژگی‌هایی است که آنرا بسیار محبوب کرده است.

موتورهای توبلار به دو دسته سبک و سنگین (صنعتی) تقسیم می‌شوند. مدل سبک که قدرت از 30 الی 140 نیوتن دارد و قطر لوله مورد نیاز آن 8 است و برای مکان‌های که عرض تیغه‌ها خیلی زیاد نیست و کاربر احتیاج به کارکرد زیاد موتور ندارد، استفاده می‌شود. اما در مدل صنعتی که دارای توان 140 تا 300 نیوتون است و نیاز به شفت 11 دارد، معمولا برای درب های با عرض بالاتر تیغه و باز و بسته شدن بیشتر درب مورد استفاده قرار  می‌گیرد. واضح است که این موارد به شدت در تعیین نرخ قیمت موتور کرکره برقی دخیل‌اند.

اما نوع دیگر، موتورهای ساید هستند که بیشتر برای استفاده‌های صنعتی مناسب‌اند. این نوع موتورها علی‌رغم اشکالاتی مانند اشغال فضای زیاد و مصرف بالای انرژی و همچنین بالا بودن هزینه‌ها، مزایای زیادی دارند که آن را برای اغلب فروشگاه‌ها و پارکینگ‌های پرتردد و کارخانجات بسیار جذاب می‌نمایانند. از جمله‌ی آن‌ها می‌شود به امنیت بالا، آلودگی صدای کمتر و قدرت بالاتر موتور که مناسب کرکره‌های بزرگ هستند، اشاره کرد. قابلیت تعمیر پذیری بالا نیز از دیگر مزایای این نوع محرکه‌ها است. 

از عوامل اساسی تاثیرگذار دیگر در قیمت موتور کرکره برقی، می‌توان از کشور سازنده و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات نام برد. به عنوان مثال قیمت موتور کرکره برقی اروپایی تقریباً 10 برابر گران‌تر از یک موتور ساید چینی است. با توجه به این موضوعات، خیلی دور از ذهن نیست که مشتریان در بازار کشورمان معمولا از موتورهای ساید تحت لیسانس و چینی استفاده نمایند. 

دیگر عامل تاثیرگذار در قیمت موتور کرکره برقی و خصوصاً در نوع اخیر، قدرت گشتاور آن است. بدیهی است کاربردهای صنعتی و تاسیساتی با توجه به رسته‌ی صنعت، طیف وسیعی از احتیاجات را در بر دارد که نیازمند بلند کردن کرکره‌هایی با ابعاد و اوزان مختلف است.

به طور تقریبی می‌شود هزینه‌های نصب کرکره برقی را به این صورت صورت‌بندی کرد:

قیمت کرکره = قیمت تیغه کرکره برقی+ قیمت موتور کرکره برقی + قیمت شفت + هزینه نصب و آهنکشی + هزینه آهن + کرایه حمل تا پروژه

انتخاب موتور مناسب کرکره برقی بر اساس توان

مهمترین عاملی که تعیین کننده توان موتور کرکره است، وزنی است که موتور باید آن را جا به جا کند. تیغه کرکره برقی جزئی است که بیشترین وزن را به خود اختصاص می‌دهد ولی نکته مهم این است که نباید از وزن بقیه قسمت‌ها مانند قسمت تیوب بالای کرکره و هر آن چیزی که به نوعی وزن اضافی را به موتور تحمیل می‌کند؛ غافل شد. بعد از محاسبه وزن تمامی اجزای کرکره برقی می‌توان گفت موتور مناسب آن چیست. به طور کلی موتور مناسب کرکره برقی با وزن پایین، موتور توبلار است. این موتور برای کرکره‌هایی با وزن حدود 150 کیلوگرم مناسب است (البته در برخی مدل‌های صنعتی توانایی تحمل وزن 400 کیلوگرم را نیز دارد) موتور مناسب کرکره برقی برای وزن‌های بالاتر، موتور ساید می‌باشد و در صورتی که وزن کرکره برقی از میزان تعیین شده بیشتر باشد، موتور ساید مناسب آن می‌باشد و معمولا از موتور ساید در بسیاری از مراکز صنعتی و تجاری استفاده می شود که از انواع درب برقی با وزن بالا و مساحت زیاد استفاده شده است. 

انتخاب موتور مناسب کرکره برقی براساس میزان تردد

یکی دیگر از عواملی که در انتخاب موتور مناسب کرکره برقی اهمیت دارد میزان باز و بسته شدنی است که از آن در مدت زمان مشخص (مثلا یک روز) انتظار داریم. اگر تعداد دفعات باز و بسته شدن کرکره شما کم است و به طور مثال کرکره برای درب مغازه است که تعداد دفعاتی کمی در روز باز و بسته می‌شود، موتور توبلار انتخاب خوبی خواهد بود. ولی اگر درب کرکره برای پارکینگ یک ساختمان پر رفت و آمد نصب می‌شود، بهتر است از موتور ساید استفاده شود.

امیدوارم با این توضیحات توانسته باشم به شما کمکی کرده باشم. اما بدیهی‌ست برای مشاوره‌ی حرفه‌ای نیاز به تماس با کارشناسان زبده و باتجربه شرکت‌های ارائه دهنده‌ی خدمات مانند متین هوشمند دارید که با یک سرچ ساده در اینترنت به تعداد زیادی دسترسی خواهید داشت که می‌توانید برای اجرای پروژه‌های خود به آن‌ها اعتماد کنید.



:: برچسب‌ها: قیمت موتور کرکره برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

اگر از نحوه انجام سئو انگلیسی و چند زبانه مطمئن نیستید ، نگران نباشید. در بخش بعدی، ما پنج مورد از بهترین استراتژی هایی را که می توانید بلافاصله اجرا کنید را معرفی خواهیم کرد. برای هر یک از این نکات، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با استفاده از افزونه چند زبانه TranslatePress و افزونه قدرتمند SEO Pack آن را انجام دهید.

روش های انجام سئو انگلیسی و چند زبانه

1. URL های خود را ترجمه کنید

یکی از عناصری که بسیاری از افراد هنگام ترجمه وب سایت های خود از آن چشم پوشی می کنند URL ها است. به عنوان مثال ، اگر صفحه "فروشگاه" خود را ترجمه کنید ، و URL آن در حال حاضر yourwebsite.com/shop است. وقتی کسی نسخه اسپانیایی سایت شما را مرور می کند ، باید به عنوان yourwebsite.com/tienda ظاهر شود.

ساده ترین راه برای انجام این کار اصلاح 'حلزون حرکت' برای هر صفحه ای است که ترجمه می کنید. منظور ما از slug شناسه صفحه ای است که بعد از نام دامنه می آید. در دو نمونه ای که در بالا ذکر کردیم ، اسلاگ ها به ترتیب "shop" و "tienda" خواهند بود.

روش های بهبود سئو انگلیسی

2. از برچسب های hreflang استفاده کنید

یکی دیگر از نکات مهم در سئو انگلیسی، برچسب های hreflang میباشد که قطعه هایی از کد است که به موتورهای جستجو می گوید در هر صفحه از چه زبانی استفاده می کنید. این موارد برای وب سایت های دارای چندین زبان ضروری هستند. زیرا به Google و سایر موتورهای جستجو کمک می کنند بین هر نسخه از محتوای شما تفاوت قائل شوند.

3. ترجمه متا دیتاها در سئو انگلیسی

برای تاثیرگذاری هرچه بیشتر در سئو انگلیسی، برای هر صفحه در وب سایت شما ، عناصر زیادی وجود دارد که بازدیدکنندگان نمی توانند ببینند زیرا فقط برای موتورهای جستجو طراحی شده اند. این مجموعه از عناصر "metadata" نامیده می شود ، و همه موارد از توضیحات متا گرفته تا برچسب ها و متن alt تصویر را در بر می گیرد.

سئو انگلیسی

ترجمه فراداده وب سایت شما شاید مهمترین کاری باشد که می توانید برای جابجایی بیشتر کاربران به زبانهای دیگر از طریق سایت انجام دهید. بدون وجود این فراداده ، بعید به نظر می رسد که صفحات شما به زبانهای دیگری غیر از انگلیسی دارای رتبه بالایی باشند.

4- کلمه کلیدی خود را مرور کنید

استفاده صحیح از کلمات کلیدی حتی در زبان مادری شما قابل تسلط بر روی کار است. شما باید مطمئن شوید که کلمات کلیدی ناخوشایند را به محتوای خود مجبور نمی کنید ، بیش از حد از آنها استفاده نمی کنید یا آنها را به کلی نادیده می گیرد. 

جمع بندی

با توجه به موارد ذکر شده در ارتباط بهبود سئو انگلیسی و چند زبانه، شرکت سئو اینجا با در دست داشتن ماهرترین تیم سئو، دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت، می تواند شما را در رسیدن به رتبه 1 گوگل یاری کند.



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

اگر به دنبال خرید جدیدترین گوشی شیائومی هستید و با جستجو به این صفحه آمده اید در این مقاله قصد داریم شما را با جدیدترین گوشی شیائومی در بازار آشنا کنیم. بهترین و جدیدترین گوشی های شیائومی هستند که می توانید خریداری کنید.

گوشی شیائومی

جدیدترین گوشی شیائومی با ارائه مشخصات چشمگیر با قیمت های پایین تر از بسیاری از بازیکنان اصلی، شهرت زیادی در ارائه پیشنهادات عالی خود دارند. در سال های اخیر ، این شرکت فراتر از کشور اصلی خود در چین گسترش یافت ، و در هند سر و صدای زیادی ایجاد کرد و سهم بازار خود را در اروپا به طور مداوم افزایش داد. بنابراین چه زمانی بهتر از بررسی جدیدترین گوشی شیائومی از این لحظه است؟

بخاطر داشته باشید که این لیست شامل تلفن های Poco و Redmi است زیرا شیائومی صاحب هر دو برند است. این تلفن همچنین شامل تلفن هایی با قیمت متفاوت است، بنابراین همه باید چیزی متناسب با بودجه خود پیدا کنند.

معرفی چند تا از جدیدترین گوشی شیائومی 

سری Xiaomi Mi 11

Mi 11 اولین تلفنی بود که با جدیدترین و بهترین اسنپدراگون 888 زیر کاپوت عرضه شد. این گوشی از یک نمایشگر بزرگ 6.81 اینچی QHD + با نرخ تازه سازی 120 هرتز و یک سوراخ سوراخ کوچک برخوردار است که دوربین جلویی را در خود جای داده است.

Poco F3

پوکو ، که شیائومی متعلق به آن است ، به خاطر تلفن هایش معروف است که ارزش شگفت انگیزی را برای قیمت ارائه می دهند. Poco F3 از این دستورالعمل پیروی می کند و تبدیل به بهترین و جدیدترین گوشی شیائومی شده است، تراشه سریع Snapdragon 870 و نمایشگر درخشان با هزینه کمتر از 500 دلار را ارائه می دهد. اگرچه این نرم افزار ممکن است این گوشی جامع شیائومی را ضعیف کند ، اما ما نمی توانیم آن را بعنوان نزدیکترین جانشین Poco F1 اصلی ستایش کنیم.

شیائومی Mi 10i

شیائومی با تلفن هوشمند Mi 10i خود بخش میان رده برتر را به خود اختصاص داده است. موارد زیادی برای قرار گیری آن در لیست بهترین و جدیدترین گوشی شیائومی وجود دارد، از جمله دوربین عالی 108 مگاپیکسلی که بالاتر از وزن آن قرار دارد ، صفحه نمایش 120 هرتز عالی و عمر باتری خارق العاده.

سری Xiaomi Mi 10T

Mi 10T و Mi 10T Pro از بسیاری جهات شبیه به هم هستند. از جمله موارد دیگر ، هر دو از نمایشگر، چیپست، نرم افزار و تنظیمات حافظه یکسانی برخوردار هستند. با این حال ، مدل Pro به طور کلی بیشتر ارائه می شود، زیرا از یک سنسور اصلی بهتر در عقب بهره می برد (108MP در مقابل 64MP). همچنین با RAM پایه بیشتری همراه است و می تواند با 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی به جای فقط 128 گیگابایت حافظه موجود در Mi 10T.

در مقایسه با یک دستگاه پرچمدار مناسب ، ویژگی های دیگری مانند شارژ بی سیم و رتبه بندی IP را از دست می دهید. اما ویژگی هایی که در بالا بیان شد آن را تبدیل به بهترین و جدیدترین گوشی شیائومی از نظر قیمت بدل کرده است.

جدیدترین گوشی شیائومی

کلام آخر

در بالا به معرفی چهار مدل از بهترین و جدیدترین گوشی شیائومی پرداختیم. اگر قصد خرید گوشی موبایل را دارید، درنگ نکنید مطمئن باشید شیائومی با تنوع محصولاتی که دارد هر سلیقه و هر نیازی را می تواند پاسخگو باشد.

به این نکته توجه کنید که برای خرید حتما به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. فروشگاه لوتوس با سالها تجربه و خوش نامی در فروش لوازم آی تی آماده ارائه خدمات به شما است.





:: برچسب‌ها: جدیدترین گوشی , گوشی شیائومی , لوتوس ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1400 | نظرات ()