نوشته شده توسط : ipooshak

 با وضعیت اقتصادی حاکم در جامعه، عموم مردم به دنبال کاهش هزینه‌های خود هستند. اما لازم است انتخاب‌هایی داشته باشند که در کنار کاهش هزینه‌ها، کیفیت محصول و امنیت خود را تحت تاثیر قرار ندهند. کرکره برقی هم جزو آن دسته از مواردی است که امکان تردد راحت در اماکن و صرفه جویی در زمان  را می‌دهد و هم خیلی به صرفه و اقتصادی است. در ادامه مقاله قیمت کرکره برقی را بررسی می کنیم.

قیمت کرکره برقی

چرا باید کرکره برقی بخریم؟

کرکره برقی‌ها بخاطر ظاهری ساده و زیبا، نصب سریع، هزینه کم و... مورد توجه قرار گرفته‌اند. اگر قصد خرید این کرکره ها را دارید باید از عواملی که در افزایش یا کاهش قیمت کرکره برقی تاثیر می‌گذارد، اطلاع داشته باشید.

کرکره برقی در کجا کاربرد دارد؟

به طور کلی هرجایی که نیاز داشته باشید فضای بیرون را از فضای داخلی ملک خود جدا کنید، کرکره برقی نصب می‌شود. عمده‌تربن آن، درب ورود و خروج پارکینگ، پنجره ها، درب مغازه‌ها و انبارها‌ و ... می‌باشد.

معیارهای تعیین قیمت کرکره برقی

ابعادی که قرار است خرید کرکره برقی برای آن انجام شود، قطعات به کار رفته در ساخت و همچنین موتور درب اتوماتیک از عوامل تاثیر گذار در قیمت کرکره برقی هستند.

انواع تیغه کرکره برقی

·         آلومینیومی

·         پلی‌کربنات

·         گالوانیزه

·         فولادی

زمان خرید کرکره برقی، شما با انواع انواع اقسام تیغه‌های کرکره برقی در بازار مواجه می شوید. امکان در انتخاب تیغه مناسب دچار سردرگمی شوید؛ مطالعه این مطلب تصمیم گیری را برای شما آسان تر می کند. هرکدام از این تیغه‌ها که در ساخت درب اتوماتیک استفاده شود، در قیمت کرکره برقی تاثیر میگذارد.

انواع موتور کرکره برقی

مورد بعدی که در قیمت کرکره برقی تاثیر گذار است، موتور آن است. سه نوع موتور کرکره برقی وجود دارد که توبولار و ساید معروف‌تر و کارایی مناسب‌تری دارند. مدل سوم موتور سانترال می‌باشد که در صورت خرابی تعمیر آن کار بسیار دشواری است.

درب شیشه ای اتوماتیک

درب شیشه ای اتوماتیک در بهینه کردن و کم مصرف شدن انرژی تان بسیار اهمیت دارد، با این درب ها دیگر درگیر درب های قدیمی نیستید و نیازی نیست انرژی قبل را برای باز یا بسته شدن درب ها اماکن مختلف بکنید. این نوع درب ها را میتوانید به هر میزانی که می خواهید باز بشود را تنظیم کنید و یا میزان باز شدن لت ها را تغییر دهید. درب های شیشه ای اتوماتیک در کنار باز یا بسته شدن، به محل شما زیبایی میدهد.

درب شیشه ای اتوماتیک

همه کارایی این نوع درب ها را میتوانید در اسمش یعنی درب شیشه ای اتوماتیک متوجه شد. این درب ها از جنس شیشه درست شده اند و باز و بسته شدن شان به صورت اتوماتیک انجام می شود. بدین صورت می توانید با سنسور های حرکتی و یا حساس بودن به وزن بگذارید کارش را به صورت عالی انجام دهد. درب شیشه ای اتوماتیک به درب هایی گفته می شود که در بالای هر کدام حسگر چشمی وصل شده است که باعث باز و بسته شدن درب ها می  شود. این نوع درب ها در اماکن شلوغ و پرتردد بیشتر می شود مشاهده کرد.

انواع درب های اتوماتیک

·         درب اتوماتیک کشویی ( اسلایدی )

·         درب اتوماتیک تلسکوپی 

·         لولایی

·         تمام گرد

·         تاشو

·         نیم دایره ای

ویژگی های درب شیشه ای اتوماتیک

این نوع درب ها در کنار کارایی اصلی خود یعنی باز و بسته شدن میتواند به محل شما زیبایی منحصر به فردی بدهد و نورگیری بیشتری را به محلتان ببخشد. این درب ها را میتوان انتخابی مناسبی برای اماکنی مانند : بانک ها، فروشگاه ها، مراکز توانبخشی، بیمارستان ها، هتل ها، شرکت ها و غیره استفاده کرد تا ترافیک انسانی را کاهش دهد. شما با مراجعه به سایت متین هوشمند، می توانید از قیمت انواع کرکره برقی و درب شیشه ای اتوماتیک و همچنین نحوه خرید آن ها آشنا شوید.



:: برچسب‌ها: قیمت کرکره برقی , درب شیه ای اتوماتیک , متین هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

قشر وسیعی از صاحبان تکنولوژی و لپ تاپ، دانشجویان هستند. در حال حاضر با روند آنلاین شدن تمامی برنامه‌ها، دانش آموزان نیز جزوی از این مجموعه حساب می‌شوند. قطعا شما هم بهترین لپ تاپ دنیا را با اسم لپ تاپ مایکروسافت می‌شناسید! اولین نکته برای خرید لپ تاپ دانشجویی، تعیین حدودی قیمت لپ تاپ است. در این مقاله به بررسی قیمت لپ تاپ دانشجویی می‌پردازیم.

قیمت لپ تاپ

بهتر است ابتدا در مورد قیمت لپ تاپ صحبت کنیم تا یک دید کلی نسبت به بازار لپ تاپ‌های روز دنیا داشته باشید. قیمت لپ تاپ‌های رایج و پرکاربرد، در سراسر دنیا یکسان است. تنها در ایران به علت تفاوت ارزهای داخلی، شما قیمت‌هارا بسیار زیاد می‌بینید. 

اما نگران نباشید! بنا به بودجه شما، هر لپ تاپی با هر قیمتی در دسترس است. کافیست تا کاربرد اصلی لپ تاپ خود را به کارشناسان این زمینه بگویید و با محدوده وسیع قیمت لپ تاپ مواجه شوید. بهترین لپ تاپ‌های روز در دسته لپ تاپ مایکروسافت قرار می‌گیرند. این لپ تاپ‌ها به عنوان لپ تاپ دانشجویی مناسب هستند. اما قیمت لپ تاپ مایکروسافت برای اکثر مردم به صرفه نیست.

خرید لپ تاپ دانشجویی ارزان

خرید لپ تاپ دانشجویی

حتما شما قصد ندارید که یک لپ تاپ را با قیمت لپ تاپ بالا بخرید، و پس از 4 سال کارشناسی آن را دور بیاندازید! هنگام خرید لپ تاپ دانشجویی سعی کنید کمی آینده‌نگر باشید. لپ تاپ‌های ساده در 3 الی 4 سال همراه شما خواهند بود اما در ادامه باید سیستم عامل قوی و قدرت پردازش بالایی داشته باشند تا مشکل‌ساز نشوند. همزمان عامل مهمی به نام قیمت لپ تاپ را نیز در نظر بگیرید.

قیمت لپ تاپ دانشجویی چقدر است؟

همانطور که از اسمش پیداست لپ تاپ دانشجویی باید برای این قشر از جامعه باشد. یعنی دارای کاربرد وسیع و قیمت مناسبی باشد. قیمت لپ تاپ دانشجویی مناسب در حال حاضر از 15 میلیون تومان شروع می‌شود. تمامی ریز جزئیات قیمت انواع لپ تاپ دانشجویی را می‌توانید در وب سایت لوتوس مشاهده کنید.

اگر شما قصد خرید لپ تاپ‌های بروزی مثل لپ تاپ مایکروسافت را دارید، باید هزینه بسیاری زیادی بپردازید. احتمالا 3 الی 4 برابر گران‌تر! اما یک راه آسان برای فرار از این هزینه وجود دارد و آن هم خرید لپ تاپ مایکروسافت استوک یا دست دوم است.

لپ تاپ مایکروسافت ارزان

لپ تاپ مایکروسافت استوک

ممکن است بسیاری از افراد بعد از خرید لپ تاپ مایکروسافت، دیگر نیازی به آن نداشته باشند و کارایی برای آن‌ها نداشته باشد. همچنین ممکن است بسیاری از افراد مرفه جامعه تنها به دنبال داشتن بالاترین مدل لپ تاپ مایکروسافت باشند و بخواهند لپ تاپ قدیمی خود را بفروشند. حال آن که استفاده چندانی از آن نکرده‌اند!

چه کسی بهتر از شما برای خرید لپ تاپ مایکروسافت استوک؟ شما می‌توانید با خرید لپ تاپ‌های دست دوم و همزمان پرداخت قیمت لپ تاپ کمتر، به نتیجه مطلوب خود برسید. تنها باید هنگام خرید لپ تاپ دست دوم به پردازنده مرکزی آن، کارت گرافیک یا پردازنده گرافیکی، هارد و پورت‌های لپ تاپ دقت کنید.

خرید لپ تاپ مایکروسافت ارزان

اگر نسبت به خرید لپ تاپ مایکروسافت استوک استرس دارید و نگرانید که بعد از خرید لپ تاپ با مشکلات زیادی در آن مواجه شوید، ما یک راه به شما نشان می‌دهیم. فروشگاه لوتوس از باتجربه‌ترین فروشگاه‌های ارائه‌دهنده انواع لپ تاپ دانشجویی و لپ تاپ مایکروسافت می‌باشد. شما عزیزان می‌توانید جهت تهیه لپ تاپ مایکروسافت ارزان به این سایت لوتوس مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: قیمت لپ تاپ , لپ تاپ دانشجویی , لپ تاپ مایکروسافت ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

خرید رم گوشی از آن کارهایی به حساب می‌آید که اگر اصولی انجام نشود از خریدی که کرده‌اید پشیمان خواهید شد و پولتان را به گونه‌ای هدر داده‌اید، معمولا افراد بعد از خرید گوشی یک تجهیزات جانبی مانند رم گوشی نیز می خرند تا بعدها دچار مشکل کمبود فضا روبرو نشوند. برای اینکه یک تجهیزات جانبی مناسب برای گوشی خود خریداری کنید باید به یک سری نکات توجه داشته باشید که در این صفحه قرار است به برخی از آن‌ها اشاره کنیم.

کارایی تجهیزات جانبی، رم گوشی

قبل از خرید یک تجهیزات جانبی مانند رم باید مسائلی را برای خود روشن کرده باشید نظیر برای چه کاری می‌خواهید رم گوشی خریداری کنید و یا در اصل مدل گوشی شما چیست؟ رم موبایل فقط برای گوشی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. رم گوشی  از لحاظ مدل، ظرفیت و برند با همدیگر متفاوت هستند و شما برای انتخاب رم موبایل مناسب باید مدل گوشی خود را نیز در نظر بگیرید.

تجهیزات جانبی

تفاوت رم گوشی با مموری کارت

  • رم گوشی: همانطور که اشاره شد رم تلفن همراه، محلی برای ذخیره‌سازی برنامه‌ها به صورت موقت می‌باشد و با خاموش شدن گوشی اطلاعات نیز از بین می‌روند، همیشه در خرید جدیدترین گوشی‌های بازار همواره به مقدار رمی که تلفن همراه به خود اختصاص داده است، توجه داشته باشید!

مموری کارت (حافظه جانبی): مموری کارت که نوعی تجهیزات جانبی به حساب می‌آید به اشتباه در بین عموم به رم موبایل عنوان گرفته است در واقع محلی برای ذخیره‌سازی اطلاعات شخصی (عکس، فیلم، موسیقی و ...) می‌باشد که با خاموش شدن تلفن همراه، این اطلاعات از حافظه پاک نمی‌شوند و همواره باقی می‌مانند. در زمان خرید گوشی باید به این نکته توجه داشته باشید که موبایل قابلیت پشتیبانی از حافظه جانبی را دارد یا خیر. تا در آینده با مشکل کمبود حافظه از سمت تلفن روبرو نشوید.

سرعت و کیفیت رم گوشی

کیفیت و سرعت رم گوشی به شما این امکان را می دهد تا با رضایت کامل از گوشی خود استفاده کنید و درگیر کند شدن موبایلتان نباشید، هرچه حافظه بیشتر باشد معمولا سرعت لود پایین می آید در صورتی که صورت رم های گوشی اگر برند و کیفیت خوبی باشد بسیار هم بالا است.

رم گوشی

مردم معمولا فقط به ظرفیت رم گوشی توجه می کنند در صورتی که سرعت و مموری کارت از مهم‌ترین نکات خریدن رم برای گوشی است. رم‌هایی که در هنگام خرید گوشی‌های موبایل مشاهده می‌کنید، به معنای سرعتی است که گوشی می‌تواند، داشته باشد. به عنوان مثال اگر 2 مگابایت باشید به معنای سرعت انتقال در ثانیه است.

کلام آخر

همانطور که در این مقاله مطالعه نمودید، متوجه شدید که رم موبایل با مموری کارت متفاوت است و از همین رو باید در انتخاب گوشی خود توجه ویژه‌ای داشته باشید تا در گذر زمان با مشکلات مواجه نشوید. برای خرید دیگر تجهیزات جانبی می‌توانید به سایت فروشگاهی لوتوس مراجعه داشته باشید تا از خریدتان همواره رضایت کامل داشته باشید.



:: برچسب‌ها: رم گوشی , تجهیزات جانبی ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

ریزش مو مشکلی فراگیر بوده است که ممکن است هر کسی را به دلایل مختلف درگیر کند. البته این استرس تنها به دلیل ریزش مو افراد نیست؛ چون اگر بخواهید برای کاشت مو اقدام کنید، متوجه می‌شوید انتخاب یک روش درمان برای کاشت مو، خودش ماجراها دارد. حتما تا به امروز با انواع روش‌های خانگی، شامپو، قرص‌ها، محلول‌ها و شامپوها آشنا شدید که گفته شده مصرف آن‌ها باعث شده ریزش موهایتان را متوقف شود.

در این میان بعضی از افراد هستند که کاندیدای خوبی برای کاشت مو هستند. این روش درمان تنها راه دائمی برای قطع ریزش مو می باشد. ما در این مقاله از کلینیک زیبایی آنیل قصد داریم بهترین و متداول ترین روش های درمانی را به شما معرفی کنیم.

کاشت مو

بررسی روش کاشت موی FUT

در روش  FUTپزشک از پوست پشت سر یا بالای گوش مراجعه کننده نواری از پوست را برداشت می‌ کند. بعد از آن زیر میکروسکوپ فولیکول‌های موجود در پوست سر را استخراج می کند و سپس تکی تکی در محل ‌های خالی پوست سر می‌کارد.

مزایا روش FUT

 

روش FUT  هزینه‌های کمتری نسبت به سایر متدها دارد؛کل مراحل جراحی کاشت مو به روش FUT در یک روز انجام می ‌شود؛ نیازی به تراشیدن موها نیست. با توجه به اینکه FUT روش سریعی است، فولیکول‌ها به مدت زمان کمتری خارج از بدن هستند و احتمال آسیب دیدنشان به آن ها کمتر می ‌شود.

 

معایب روش FUT

ایجاد زخم نواری در محل بانک مو، برش نواری پوست عملی تهاجمی بوده که با خونریزی نیز همراه است؛ بعد از کاشت مو به این روش به نباید ورزش‌ های سنگین انجام دهید؛افرادی که پوست سر انعطاف‌پذیری نداشته باشند؛ نمی‌توانند با روش FUT مو بکارند. در این روش نمی‌توان موهای ظریف پایین گردنو موهای بدن را برداشت و به عنوان بانک مو از آن استفاده کرد.

کاشت مو

کاشت مو به روش FIT 

این روش در دنیا به نام «استخراج واحدهای فولیکولی»  FUE نیز شناخته می ‌شود. در روش FITنیز برداشت و کاشت فولیکول ‌ها به شکل واحدی انجام می‌شود.

مزایا و برتری‌های روش FIT

در روش FIT تنها زخم های کوچکی روی سر بوجود میاید که به سرعت هم خوب می شوند؛ این روش، روشی غیر تهاجمی است که معمولا با درد و ناراحتی نیز همراه نیست. در روش FIT می ‌توان از موهای نازک‌ تر نیز مو استخراج کرد که به طبیعی ‌سازی کاشت هم کمک می کند. می‌ توان از فولیکول‌های ریش و بدن نیز مو استخراج کرد که به روش BHT معروف است. بعد از کاشت مو به این روش محدودیتی برای ورزش کردن وجود ندارد.

معایب و محدودیت‌های روش FIT

در این روش برداشت مو واحدی است بطور مثال جراح 100 فولیکول را باید روی 100 سوراخ سما ایجاد کند. این کار زمان بر بوده و ممکن است در مدت زمانی که فولیکول ها خارج از بدن قرار دارند، به آن ها آسیب وارد شود.

کاشت مو به روش SUT

روش SUT از همان قوانینی تبعیت می‌کند که در روش FIT نیز وجود داشته تنها از دستگاه مخصوص برای انجام این کار استفاده می کنند. استفاده از دستگاه باعث افزایش سرعت کاشت مو نیز می شود.

مزایا و معایب روش SUT

این روش همچون روش FIT بوده و مزایا و معایب مشابه ای دارد. تنها نکته که وجود دارد این است که در روش SUT سرعت کاشت بیشتر است.

کاشت مو

کاشت مو به روش Micro FIT

کاشت مو به روش Micro FIT یا MFIT جدیدترین تکنولوژی برداشت مو می باشد. در این روش نیز استخراج و برداشت مو به صورت واحدی بوده و تنها تفاوت این روش استفاده از ابزارهای بسیار دقیق‌تر و ظریف‌تر برای برداشت موها است. 

مزایا و معایب روش Micro FIT

مزایا این روش همچون روش FIT است. در مورد معایب باید بگوییم که، معایب موجو در روش FIT بر طرف شده است.

جمع بندی

ما در این مقاله از آنیل شما را با بهترین روش های کاشت مو آشنا کردیم. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از هزینه هر یک از روش های کاشت مو به کلینیک زیبایی آنیل مراجعه فرمایید.



:: برچسب‌ها: کاشت مو ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

 

دیگر با شنیدن هیچ کدام از عبارت هایی مثل لیفت چشم، لیف بینی، لیفت سینه و غیره تعجب نمی کنیم. در واقع همه به نوعی با این متدهای زیبایی آشنا شده اند. پیشرفت علم پزشکی و در کنارش پیشرفت تکنولوژی، روش های زیادی برای عمل های جراحی زیبایی معرفی شده است. این پیشرفت و ارتقا، به مرور باعث ساده تر شدن عمل های جراحی با عوارض کمتر شده است.

لیفت بینی

لیفت بینی

لیفت بینی، بدون جراحی و سرپایی انجام می‌شود. این یک روش درمانی زیبایی است که اخیرا به طور یکسان هم بین زنان  و مردان محبوبیت پیدا کرده است. عمل های زیبایی که به صورت لیفت انجام می شوند، مثل لیفت بینی یا لیفت چشم، برای افرادی که ترس از جراحی و بیهوشی دارند، بسیار مناسب است.

لیفت بینی چیست؟

اولین راهی که، افراد برای داشتن بینی خوش فرم و زیبا به ذهنشان می رسد، عمل بینی است. اما ممکن است برخی بخاطر ترس از جراحی قید عمل را بزنند مدام غصه ی شکل و شمایل بینی خود را بخورند! لیفت بینی راهی است برای این افراد، تا بتوانند بدون نگرانی و ترس، برخی از ایرادات بینی خود را اصلاح کنند. در لیفت بینی، بینی شما به سمت بالا و عقب کشیده می شود در این روش قوز بینی از بین می‌رود. این متد کاملا بدون خونریزی و جراحی انجام می‌شود.

انواع روش‌های لیفت بینی

تزریق ژل و فیلر

یک روش مرسوم تزریق ژل و فیلر است که با استفاده از فیلر افتادگی بینی ترمیم می‌شود. اگر غضروف بینی شما کمی قوز دارد، لیفت بینی باید بدانید که لیفت بینی موقتی است و  بین یک تا یک و نیم سال دوام دارد. این متد برای برطرف کردن مشکلات اساسی ساختاری بینی مناسب نیست؛ بلکه فقط قوزهای ظاهری را می توان برطرف کرد. این ژل ها حاوی هیالورونیک است که با افزایش خاصیت ارتجاعی پوست باعث جوانی بینی نیز می شود.

لیفت چشم

لیفت چشم یا بلفاروپلاستی، یکی از ساده ترین و متداول ترین متدهایی است که برای بهبود افتادگی چشم ها به کار می رود. لیفت چشم علاوه بر جنبه زیبایی که دارد، در سلامتی بینایی نیز تاثیر دارد؛ چرا که ممکن از برخی به علت افتادگی پلک ها و پوست اضافی که روی چشم می آید، با کاهش بینایی مواجه باشد. معمولا پزشک به این دسته بیماران لیفت چشم را توصیه می کند.

لیفت چشم

اما چرا پلک ها دچار افتادگی می شوند؟

 بالا رفتن سن، میزان کلاژن سازی در بدن را کاهش می دهد و پ چربی و رطوبت پوست به مرور از بین می رود. این موارد با یک دیگر، سبب از بین رفتن حالت ارتجاعی پوست می شود. این اتفاق، در پلک بالایی چین و چروک های زیادی ایجاد می کند و حالت افتادگی به آن می دهد.با افتادگی پلاک ها تا روی مژه ها، افراد مسن دچار اختلال بینایی و کم شدن میدان دید می شوند.

پف زیر چشم

اتفاقی که در پلک پایین می افتاد که البته آن هم با عمل لیفت چشم قابل برطرف کردن است، این است که در پلک پایین به دلیل ضعف غشاء نگهدارنده چربی، چربی ها به زیر پوست می آیند و همین تجمع چربی باعث ایجاد پف زیر چشم می شود.

پزشک با بررسی وضعیت شما، بهترین راه را پیش روی شما می گذارد. می توانید با مراجعه به سایت ویکی درمان، پیش از مراجعه به پزشک، اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید.



:: برچسب‌ها: لیفت چشم , لیفت بینی , ویکی درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

دزدگیر خودرو

با توجه به اینکه این روزها دزدی از ماشین روز به روز در حال افزایش است، استفاده از دزدگیر خودرو و همچنین ردیاب خودرو یک امر بسیار مهمی است که صاحبان خودرو بهتر است که انجام دهند. یکی از مواردی که می توان امنیت خودرو را بالا برد استفاده از دزدگیر خودرو می باشد که بتواند جلوی دزدیده شدن خودرو را بگیرد.

در این مقاله قصد داریم در مورد اینکه یک دزدگیر خوب چه ویژگی هایی داشته باشد آشنا کنیم.

دزدگیر خودرو باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

برای آسودگی خاطر و در امان بودن خودرو استفاده از دزدگیر خودرو و همچنین ردیاب خودرو برای تمامی ماشین ها پیشنهاد می شود. یک دزدگیر خوب علاوه بر امنیت باید دارای ویژگی های خاص دیگری باشد که بتواند به امنیت خودرو کمک زیادی کند. ویژگی هایی از قبیل آنتن دهی بالا، نشان دادن باز و بسته بودن درب ها و ساختار ساده ای باشد که بتوان به راحتی با آن کار کرد.

انواع دزدگیر خودرو و ردیاب خودرو

دزدگیرها دارای انواع بسیار متنوعی هستند و به چند دسته تقسیم می‌شوند. دارای ویژگی های مانند بالابر شیشه‌ها، حسگرهای لرزشی ضربه‌ای التراسونیک و چندین مورد دیگر است که با سیگنال دهی بالا و قوی خیال مالک را از امنیت خودرو راحت می کند. دزدگیرهای حرفه ای دارای امکانات زیادی هستن در حالیکه دزدگیر های ساده امکانات خاصی ندارند ولی به دلیل قیمت پایین بسیار محبوب و پر استفاده هستند.

استفاده از دزدگیر های تصویری با نمایش باز شدن درب خودرو بر روی ال سی دی دزدگیر و برخورداری از برخی حسگرها دارای امنیت بالایی هستند.

هرکدام از المان های دزدگیر های تصویری نشان دهنده اتفاقی است که در آن لحظه به خودرو شما وارد شده است، بطور مثال نشان دادن علامت چکش بر روی صفحه ال سی دی دزدگیر نشان دهنده این است که به خودرو ضربه ای وارد شده، همچنین نشان دادن درب به معنی باز بودن درب خودرو می باشد و علامت قفل به معنی قفل بودن درب ها می باشد و حتی در بعضی از دزدگیرهای حرفه ای موقعی که ماشین آژیر بزند ریمود به لزره در می آید

انواع ردیاب خودرو

ردیاب خودرو

ردیاب خودرو انواع مختلفی دارند که هر کدام بر اساس امکاناتی که دارند دارای قیمت های مختلفی هستند.

ردیاب مغناطیسی با قابلیت شنود IR180

ردیاب IR59 که ردیاب ارزان قیمتی است.

ردیاب آهنربایی نظامی IR1500

ردیاب پیشرفته و دزدگیر ماهواره ای خودرو IR230

ردیاب خودرو ارزان و با ضمانت IR69

ردیاب دیاگ IR90

ردیاب شخصی پرسنلی افراد IR160

ردیاب فندکی IR140

ردیاب دارای کابل شارژ اندروید شنود دار IR410

این موارد انواع مختلف ردیاب هستند که دارای قابلیت خاص خود می باشند.


انواع حسگر دزدگیر خودرو

حسگر ضربه‌ای در سیستم دزدگیرها نقش بسیار مهمی ایفا می کند. این حسگر در مواقعی که به شیشه یا بدنه ماشین ضربه ای وارد می شود دزدگیر سریعا به صدا درآید و مالک متوجه ناامنی خودرو خود شود. 

حسگر التراسونیک از دیگر حسگرهای مربوط به دزدگیر خودرو می باشد که بسیار پیشرفته تر کار می کند . گاهی وقت‌ها سارق بدون اینکه ضربه ای به خودرو وارد کند درب را باز و وارد خودرو می‌شود که عملاً در این حالت از حسگر ضربه‌ای اخطاری نمی دهد. ولی با وجود حسگر التراسونیک سیستم دزدگیر سارق را بخوبی شناسایی می کند و به مالک خودرو اطلاع می دهد. این حسگر با پرتاب ارتعاشات صوتی که قابل دیدن و شنیدن نیستند محیط داخل خودرو را در هر ثانیه مورد بررسی قرار و به این صورت سارق را تشخیص می‌دهد. 

حسگر دما یکی دیگر از حسگرهای دزدگیر ماشین است. در برخی از دزدگیرها مجهز به سنسور دما هستند که دمای داخل خودرو را نشان می دهند و از طریق تغییر دما در داخل کابین  موارد مشکوک را شناسایی و هشدار می دهد.

 مدلی دیگر از دزدگیرهای تصویری هستند که سیم کارت خور هستند و اگر سیم‌کارت موردنظر از ماشین فاصله بگیرد یکی از حسگرها فعال می‌شود و در صورت خطر به تلفن همراه پیامک میزند.

 



:: برچسب‌ها: دزدگیر خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1400 | نظرات ()