نوشته شده توسط : ipooshak

اولین باری که در شهری حضور دارید به چه چیزی می اندیشید. نخستین جایی که مسیرش را یاد می گیرید و مدتی در آن می نشینید، کجاست؟ وقتی شما به یک شهر به اصطلاح غریب سفر می کنید و قصد اقامت کوتاه مدت را دارید لازم است تا در اولین اقدام جایی برای اسکان پیدا کرده و در گام دوم به دنبال یک تغذیه خوب و پرانرژی باشید فست فود کیش یعنی جایی که شما غذاهای عالی و خوشمزه را صرف می کنید. فودلند هم مجموعه ای از رستوران و فست فود در کیش است.

فودلند

خوشمزه ترین فست فود کیش 

توقعات و سلیقه ی هر فردی در انتخاب غذا متفاوت است؟ ممکن است شما بیماری داشته باشید یا به خاطر یک رژیم غذایی مصرف بعضی مواد یا غذاهای فست فودی را برای خود ممنوع کنید. نقش فودلند اینجا تعیین کننده می شود. شما می توانید به همراه دوستان، مهمانان یا خانواده ی خود به جایی بروید که مجموعه ای از بهترین فست فود کیش، رستوران ها و بهترین غذاهای ایتالیایی، ایرانی و آمریکایی با سرآشپزهای حرفه ای را گرد هم آورده است. فودلند به خصوص برای زمان هایی که شما مهمان ویژه یا خارجی دارید می تواند پیشنهاد عالی باشد؛ قطعا شما نمی خواهید به مهمان خارجی تان سخت بگذرد و از سفر خود پشیمان شود. فست فود کیش آنجا هست تا فودکورت کیش تکمیل شده باشد.

حالت دیگری که در اینجا پیش می آید مربوط به زمانی است که شما می خواهید حق انتخاب را در عین حال به تمام مهمانان خود بدهید. شاید بچه ها و جوان تر ها بخواهند فست فود کیش و غذاهای سرخ کردنی به همراه سس های خوش طعم داشته باشند و بزرگترهای جمع بخواهند از یک ماهی جنوبی با کیفیت عالی لذت ببرند. فودلند با همه مهربان است.

 فست فود کیش

 

 شما با مراجعه به فودلند تمام نیازها را با یک انتخاب پاسخ می دهید. اگر نظر افرادی که زیاد به کیش سفر می کنند یا حتی افراد محلی را راجعبه مجموعه فودلند جویا شوید آن ها به شما خواهند گفت که از نظر کیفیت و همزمان از نظر قیمت و به صرفه بودن خرید، فست فود کیش می تواند یک غذای خاطره انگیز را برای شما رقم بزند. فست فود کیش بی نظیر در جزیره ی شگفتی ها منتظر شماست تا خاطرات خوبی از استان هرمزگان برای شما رقم بزند. فودلند کیش را به راحتی می توانید با یک سرچ ساده و از روی نقشه ی گوگل گوشی تلفن همراه پیدا کنید و با ثبت آن به عنوان مقصد مسیر را روی نقشه داشته باشید.

 



:: برچسب‌ها: فودلند , فست فود کیش , فودکورت کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

رابطه کارگر و کارفرما شامل قوانین خاصی می‌شود که شامل هر دو طرف شده و وظایف یک نفر حقوق نفر دیگر خواهد بود و هر دو طرف باید با انجام وظایف محول شده به این قوانین احترام بگذارند در صورت عدم رعایت این قوانین طرفی که حقوقش ضایع شده است می‌تواند شکایت کند. به عنوان مثال اگر کارفرمایی درست و کامل حقوق را پرداخت نکند، کارگر می‌تواند به شکایت از کارفرما اقدام نماید. البته این کار مدارک خاصی نیاز دارد که باید در تمامی مراحل شکایت ارائه شود. 

در این مقاله تصمیم داریم در مورد شکایت از کارفرما بابت حقوق اطلاعاتی ارائه دهیم.

شکایت از کارفرما

رابطه کارگر و کارفرمایی

طبق ماده 2 قانون کار، کارگر در ازای حق السعی که دریافت می‌کند برای کارفرما کار می‌کند. بنابراین هر شغلی می‌تواند کارگری محسوب شود هم در بخش دولتی و هم خصوصی شامل می‌گردد. مشاغل کارگری به طور کامل تابع قانون کار و تأمین اجتماعی می‌شود.

همچنین طبق ماده 3 قانون کار، کارفرما این طور تعریف می‌شود: کارفرما کسی است که کارگر برای او کار می‌کند و از او حقوق می‌گیرد. مدیران، مسئولان و کسانی که اداره کارخانه و... را به عهده دارند، نماینده کارفرما به حساب می‌آیند. کارفرما در برابر تعهداتی که این نمایندگان به کارگران می‌دهند، مسئول می‌باشد.

 

شکایت از کارفرما در چه مواردی شامل می‌شود؟

شکایت از کارفرما با توجه به تعهداتی که بین دو طرف بسته شده است و همچنین مواردی که در قانون کار ثبت شده است، شکل می‌گیرد.

شکایت از کارفرما بابت بیمه:

این مسأله یکی از رایج‌ترین دلایل شکایت می‌باشد. طبق ماده 148 قانون کار و همچنین بند الف ماده 4 قانون تأمین اجتماعی، کارفرما موظف است که کارگر را بیمه کند و طبق ماده 183 قانون کار، اگر کارفرمایی از این کار امتناع ورزد، علاوه بر تأدیه کلیه حقوق کارگر، معادل دو تا ده برابر میزان حق بیمه جریمه می‌شود.

بنابراین اگر در این مورد از کارفرمای خود شکایت دارید می‌توانید با مراجعه به واحدهای اداره کار، شکایت خود را مطرح کرده و درخواست برقراری بیمه کنید.

شکایت از کارفرما به دلیل عدم انعقاد قرارداد:

طبق قانون کار لزومی ندارد که قرارداد کتبی باشد و می‌تواند به صورت شفاهی هم بسته شود. موضوع بستن قرارداد کتبی، جایی اهمیت پیدا می‌کند که کارگر تقاضای بیمه دارد و برای اثبات رابطه کاری خود با کارفرما و احراز هویت به آن نیازمند می‌شود. قرارداد چه شفاهی و چه کتبی باید شامل موارد زیر شود: 

نوع کار و حرفه یا وظیفه کارگر، حقوق یا دستمزد و الحاقات آن، ساعات کار، محل کار، تاریخ بستن قرارداد، مدت قرار داد. بنابراین نبود قرارداد کتبی دلیل کافی برای شکایت نیست.

شکایت از کارفرما

شکایت از کارفرما به دلیل عدم پرداخت حقوق:

برای شکایت از کارفرما به خاطر نپرداختن حقوق باید در وهله اول مدارک مربوط به بیمه خود را از سازمان تامین اجتماعی تهیه و به همراه مدارک لازم به اداره کار مراجعه کنید. سپس یک جلسه اختلاف ازش تکیل می‌شود که اگر این مرحله هم مؤثر نبود و کارفرما به جلسه نیامد یا زیر بار نرفت، در گام بعدی برای شکایت از کارفرما می‌توانید از طریق طرح در شعب تشخیص اداره کار اقدام نمایید.

 

در رابطه با شکایت از کارفرما و شرایط حقوقی آن، جزئیات و مسائل زیادی وجود دارد که با مراجعه به اپلیکیشن حقوقی شهرداد می‌‍‌توانید به این اطلاعات کامل‌تر دست یابید.

 



:: برچسب‌ها: شکایت از کارفرما , حقوق , ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

دامین را چقدر میشناسید؟ هر چند وقت ممکن است لازم باشد خرید یا فروش دامنه انجام دهید. دامنه (دامین) به همان آدرسی گفته می شود که شما با وارد کردن آن در آدرس بار کروم یا مرورگر های دیگر، دستور لود شدن آن سایت را می دهید. خرید و فروش دامنه، نیاز راه اندازی هر سایتی است. اگر با آن به خوبی آشنا نیستید، با ما همراه باشید تا نام دامنه ی مورد نظر خود را پیدا کرده یا فروش دامنه را به راحتی انجام دهید.

فروش دامنه

فروش دامنه به چه علت نیاز است؟

در هنگام فروش دامنه، یک سری سایت ها با نام های خاص و کوتاه و همچنین با پسوند های خاصی هستند که بسیار رایج و کاربردی می باشند. از این رو اگر به فکر خرید و فروش دامنه هستید، حتما در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

موسسات و سایت های گوناگونی در حال حاضر به فروش دامنه مشغول هستند، اما لازم به ذکر است که افرادی نیز هستند که دامنه هایی با نام های کوتاه و اسم هایی را انتخاب کنند که قابلیت این را دارند، به راحتی در ذهن ثبت شوند. این افراد پس از انتخاب این نام ها، آن ها را خریداری می کنند و نگه می دارند. سپس از طرق مختلف به فروش دامنه های مذکور با قیمت های بالاتر می پردازند و از این راه کسب درآمد می کنند.

پسوند دامنه

برای خرید دامنه نیز، شما تنها زمانی به آن نیاز پیدا می کنید که به دنبال راه اندازی کسب و کار و یا سایت های اینترنتی می باشید. برای مثال دیجی کالا یک نام دامنه می باشد که با پسوند com فروخته شده است. این نام به خاطر قابلیت ثبت سریع آن در ذهن، در خاطر افراد زیادی مانده و در حال حاضر به یکی از معروف ترین سایت های ایرانی و حتی در خاورمیانه نیز تبدیل شده است. 

یک نام دامنه چند جز دارد؟

اگر بخواهیم خرید و فروش دامنه را به شکلی دقیق تر مورد بررسی قرار دهیم، باید اجزا آن را کامل بشناسید. دامنه ها به طور کلی از ۲ بخش نام دامنه و پسوند آن تشکیل شده است. ترکیب این دو باهم، آدرس سایت شما را تشکیل می دهد.

 

نام دامنه همان اسمی است که شما باید آن را کوتاه و راحت انتخاب کنید تا هم راحت در ذهن کاربر ثبت شود و هم سختی نوشتن آن باعث سردرگمی کاربران نگردد.

پسوند دامنه نیز در انتهای دامنه قرار می گیرد که در حال حاضر پسوند های مختلفی وجود دارد که کسب و کار های گوناگون با توجه به نیاز خود می توانند آن ها را انتخاب کنند.

قیمت فروش دامنه

برای مثال پسوند های com بسیار محبوب می باشند و پیدا کردن نام های منحصر به فرد کوتاه و معنی که این پسوند را داشته باشند بسیار سخت می باشد و برای پیدا کردن آن باید وقت زیادی را صرف کرد.

همچنین پسوند های دیگر نیز وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید. مثل پسوند های ir پسوند های info و ...

اگر قصد مراجعه به یک وب سایت معتبر برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه را دارید و یا حتی قصد دارید برای خرید و فروش دامنه اقدام کنید می توانید به سایت نام مراجعه کنید و از خدمات خرید، فروش و مزایده دامنه موجود در این سایت بهره ببرید.

 



:: برچسب‌ها: فروش دامنه , نام دامنه , نام , مزایده دامنه , خرید دامنه ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

اگر  خدمات یا کالایی دارید که ارائه می‌دهید حتماً به مزیت رقابتی خود با رقبا بیندیشید و اینکه چرا باید مشتریان شما را انتخاب کنند. برای ارائه خدمات کافیست یک سایت داشته باید و خدمات خود را به صورت آنلاین به طیف گسترده‌ای از بازدید کنندگان دست یابید. اما این همه کار نیست چرا که دیده شدن وب سایت و قرار گرفتتن در صفحه اول نتایج منجر به فروش بالا می‌شود. 

در این مقاله در رابطه با مشاوره سئو صحبت می کنیم. اگر شما خدماتی دارید و یا کالایی تولید می کنید که این خدمات دارای مزیت هایی نسبت به بقیه تولیدکنندگان آن خدمات و یا کالا است می توانید با استفاده از سئو سایت به رتبه بالایی در گوگل برسید که این موضوع هم بازدیدکنندگان سایت را بالا می برد و هم فروش کالا را افزایش می دهد. اگر شما مدتی پیش در رتبه اول گوگل بوده اید و الان رقبای شما جایگزین شما شده اند، در این مرحله شما نیاز به یک مشاوره سئو دارید; تا بتوانید در بالاترین مرتبه گوگل قرار بگیرید.

 

مشاوره سئو مورد نیاز چه کسانی است؟

معمولا وبمسترانی که دانش در وب دارند هر چند سطحی می توانند از مشاور سئو مشاوره بگیرند و مشاورها هم موظف هستند تا کامل و به طور دقیق تمامی سئو را به کارفرما انتقال دهند. مشاور سئو باید با کدهای HTML آشنایی داشته باشد و نمونه کارهایی موفیت آمیز در زمینه سئو داشته باشد. این دو نمونه از ویژگی هایی است که یک مشاور سئو باید داشته باشد تا بتواند یک مشاوره سئو خوب را به شما ارائه دهد. تسلط کامل بر سرچ کنسول و وبمستر بینگ یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های آن می باشد. 

مشاوره سئو چه اقداماتی انجام می‌دهد؟

مشاوره سئو به شما کمک می کند تا به بهترین شکل سایت شما بالا بیاید و در بهترین رتبه گوگل قرار بگیرد. همانطور که مطلع هستید امروزه داشتن یک سایت برای معرفی محصولات و خدمات کافی نمی باشد. شما باید بتوانید محصولات خود را به بهترین شکل به مخاطب خود ارائه دهید و یا بازدید سایت را بالا ببرید. 

 

خدمات مشاوره سئو

  • تحقیق و پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب که سودآور باشند

  • طراحی بهترین کمپین‌های تبلیغاتی

  • تولید محتوای منحصر به فرد و یونیک

  •  برطرف کردن مشکلات سایت

  • آنالیز کردن سئو رقبا و بالا بردن سئو سایت

  • افزایش بازدید کاربر از سایت و تحلیل آنالیزها

  • برگزار کردن کلاس های آموزشی سئو

  • استفاده از شبکه های اجتماع

  • پیدا کردن بک لینکهای مناسب و حذف بک لینک های مضر

 

چطور مطمئن باشیم که مشاوره سئو مناسبی انتخاب کرده ایم؟

بهترین راه برای اینکه مطمئن شویم مشاور سئوی مناسب برگزیده‌ایم این است که سابقه و نمونه کارهای او را بررسی کنیم. از مشتریان قبلی بپرسید که چقدر ارتقای رتبه داشند و چه مدت جایگاهشان حفظ شده است؟ با بررسی دقیق این اطلاعات می‌توانید به درستی تصمیم بگیرید و خیالتان راحت باشد. همانطور که میدانید انجام سئو برای سایت از اهمیت بالایی برخوردار است و کار بسیار تخصصی است. سئو اینجا به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین مشاوره سئو را داشته باشید.



:: برچسب‌ها: مشاوره سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

خدمات سئو سایت

در این مقاله می خواهیم درباره خدمات سئو سایت و کاربردهایی که دارد صحبت کنیم. همانطور که میدانید سئو دنیای پیچیده ای دارد و در عین حال جذاب. اهمیت سئو برای تعدادی از مدیران سایت و کسانی که در اینترنت فعالیت می کنند شناخته شده است. اما داخل فضای وب فارسی تعریف درستی از خدمات سئو صورت نگرفته است. پس با سئو اینجا همراه ما باشید تا مواردی را برای شما بازگو کنیم.

منظور از خدمات سئو چیست؟

هر فعالیتی که به منظور بهینه سازی سایت و بهبود جایگاه شما در نتایج گوگل انجام می شود را سئو می گویند. در کل می توان سئو را به 5 دسته تقسیم کرد:

  • سئو تکنیکال

  • سئو داخلی

  • بازاریابی محتوا

  • سئو خارجی

  • لوکال سئو

  • آنالیز و مشاوره

خدمات سئو

 

خدمات سئو برند شما را به کاربران نشان می دهد

خدمات سئو بسیار گسترده و پیچیده است اگر تصمیم دارید که بهترین رتبه گوگل را به خود اختصاص دهید باید فورا تکنیک های سئو و الگوریتم هایش را روی سایت خود پیاده سازی کنید. به این نکته توجه داشته باشید که حتما می بایست استانداردهای گوگل را به طور صحیح رعایت کنید.

منطقی ترین هدف طراحی سایت را می توان کمک به معرفی خدمات یا محصولات، ارائه اطلاعات مفید، فروش بیشتر و توسعه تجارت و کسب و کار دانست.

بخش های خدمات سئو سایت

 

خدمات سئو پر رقابت

شاید برایتان سوال شود که سئو پر رقابت به چه معناست؟ منظور از این کلمه عباراتی است که در فضای اینترنت تعداد بالایی جستجو را به خود اختصاص داده اند و همچنین بازدید بالایی را دریافت می کنند. معمولا سایت هایی که در این عبارات رتبه اول را دارند سایت های با قدمت و قدرتمندی از نظر اعتبار هستند و همچنین به مرحله اعتماد گوگل رسیده اند. به همین دلیل برای جا به جا کردن آن ها در زمان کم به تمرکز بالایی نیاز است و به نسبت هزینه آن هم بالاتر می رود.

خدمات سئو سایت شامل چه مواردی می شود

از آن جایی که سایت شما به عنوان یک مرکز، فروشگاه یا دفتر، بدون هیچ محدودیت مکانی و زمانی در دسترس کاربران سطح اینترنت است، برای کسب و کار شما بسیار مهم است که در این فضا موثر واقع شوید و سهم خود را از این بازار پر رفت آمد بردارید.

مهم ترین فاکتورهای رتبه بندی سئو کلاه سفید

گوگل در رتبه بندی سایت ها حداقل از 200 فاکتور استفاده می کند. مهم ترین این موارد که با سئو کلاه سفید در ارتباط اند، عبارتند از:

  • استفاده از داده های ساختار یافته

  • کیفیت محتوای صفحات

  • سرعت بارگذاری وب سایت

  • استفاده از داده های ساختار یافته امنیت وب سایت

  • کیفیت محتوای صفحات موبایل فرندلی بودن وب سایت

  • طول محتوای صفحات داشتن بک لینک های با کیفیت

  • حضور در شبکه های اجتماعی

  • طول محتوای صفحات

  • بهینه سازی تصاویر سایت

شرکت خدمات سئو سایت

در این مقاله تعدادی از خدمات ئو را برایتان بازگو کردیم. سئو اینجا سعی دارد تا شما با رعایت تمامی الگوریتم ها و استانداردهای گوگل سایت خود را بهینه کنید. بهینه سازی سایت زمان بالایی را از شما می گیرد و اما کسی که در خدمات سئو فعالیت می کند و مشاور سئو است می بایت به روز باشد و تمامی اطلاعات را به طور کامل در اختیارتان بگذارد.

 



:: برچسب‌ها: خدمات سئو سایت , خدمات سئو , سئو سایت , ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

اگر می خواهید در رقابت تجاری روز باقی بمانید باید با همه ی روش های جدید آشنا باشید. ممکن است شما فقط چند ماه زودتر از بقیه یک متد تبلیغاتی یا بازاریابی آنلاین یا حتی حضوری را بیاموزید و در همان چند ماه به اندازه ی چند سال خود و دیگران درآمد کسب کنید. رپورتاژ آگهی و همچنین تبلیغات بر اساس کلیک (pay per click) دو نوع از این روش های سودآور هستند. با وجود فراگیر شدن آنها در اینترنت هنوز خیلی ها از وجود رپورتاژ آگهی بی خبر بوده و از آن استفاده نکرده اند یا اینکه به علامت ads در کنار بعضی لینک ها در نتایج جستجو دقت نمی کنند. اگر همراه ما بمانید در این مطلب خیلی خلاصه با رپورتاژ آگهی و ppc آشنا می شوید. 

رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی را چطور خریداری کنم؟ 

برای اینکه یک رپورتاژ خبری خریداری کنید یا یک صفحه از مجله ی اینترنتی را با رپورتاژ آگهی ماله خود کنید، ابتدا باید با صاحب آن سایت یا روابط عمومی آن ارتباط داشته باشید. وقتی یک نوع آگهی به اسم رپورتاژ و غیر مستقیم روی سایت می رود یعنی قرار نیست مثل تبلیغات کلیکی، تعرفه ای که شما پرداخت کردید در بوق و کرنا رود و همه متوجه شوند.

رپورتاژ آگهی

 همین موضوع ارتباط را سخت تر می کند به خصوص اگر قصد راه اندازی کمپین رپورتاژ آگهی را داشته باشید، لازم است تا با چندین سایت و خبرگزاری ارتباط داشته باشید. برای این منظور شرکت های مثل ایران رپورتاژ، خدمات رپورتاژ آگهی ارائه می دهند و به شما فرصت می دهند تا آزادانه و بعد از نگاه به تعرفه رپورتاژ لیست مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر بخواهید محتوا هم برای رپورتاژ آگهی شما توسط این مجموعه تهیه و تنظیم می شود.

تبلیغات کلیکی ppc

آیا رپورتاژ آگهی بهتر از تبلیغات کلیکی است؟

ببینید در واقع اگر دامنه شما ir نباشد و تحت تحریم های ظالمانه آمریکای جهانخوار قرار نگیرید، شما می توانید از ppc استفاده کنید. هزینه ی ppc برخلاف pr و رپورتاژ آگهی با دلار محاسبه می شود. مثلا فرض کنید شما در نتایج مربوط به خرید ال سی دی در رتبه ی 1 قرار می گیرید. طبیعتا بابت این رتبه که حق شما نبوده است، باید مبلغی بپردازید؛ مثلا برای هر کلیکی که از این صفحه ی جستجو روی لینک شما می شود، مبلغ 1 دلار بپردازید. آیا این هزینه برای شما عاقلانه است؟ هر مشتری که وارد شود، حتی اگر خرید نکند این مقدار می ارزد؟ البته این عدد برای کلمات مختلف با هم فرق می کند. اینجا با ایران رپورتاژ هم طرف نیستید و گوگل خودش پای معامله است. به همین منظور در حال حاضر و اگر یک دید همگانی را در نظر داشته باشیم، استفاده از رپورتاژ آگهی بهتر است. ارزش رپورتاژ آگهی دراز مدت خواهد بود.

 



:: برچسب‌ها: رپورتاژ آگهی , تبلیغات کلیکی , ppc , ایران رپورتاژ , رپورتاژ خبری ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

سئو به معنی بهینه سازی برای موتورهای جستجو است که ، به منظور بهبود عملکرد سایت شما بر اساس استاندارد های موتور های جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر از این طریق انجام می گیرد.

فاکتور های زیادی در سئو سایت شما تاثیر بگذارد، از کلمات به کار رفته در متن و محتوا تا لینک های ورودی به شما از سایت های دیگر، گاهی اوقات حصول اطمینان از ساختار مناسب سایت شما برای موتور های جستجو را سئو می نامیم. 

مهمترین سوالی که کاربران از خود میپرسند این است که تعریف دقیق سئو چیست. سئو مجموعه فعالیت هایی است که در طراحی سایت، تعیین استراتژی محتوایی و تولید محتوا انجام می دهیم تا جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کرده و بازدید کننده بیشتری برای سایت جذب کنیم.

مفهوم این کلمه فقط مربوط به موتورهای جستجو نیست بلکه مناسب سازی سایت برای کاربران نیز از فاکتورهای اصلی آن می باشد. بطوریکه در چند سال اخیر سیاست های گوگل با انتظارات بازدید کنندگان از سایت ها همسو شده است. 

سئو سایت

چرا سئو سایت مهم است؟

اکثر کاربران اینترنتی صفحات مورد نظر خود را از موتور های جستجو اصلی مانند گوگل، بینگ و یاهو پیدا میکنند. از این رو سئو، مناسب کلید شما برای رسیدن به بازدید بیشتر است.

علاوه بر این موتور های جستجو همان چیزی را در اختیار کاربران قرار میدهند که آنها به دنبالش هستند، به همین دلیل در مقایسه با تبلیغات اینترنتی مشتریان اعتماد بیشتری به سایت شما خواهند داشت و این امر نشان میدهد که ارزش سئو در چیست و چرا باید به آن توجه کرد.

کلمات جستجو شده توسط کاربران در موتور های جستجو اهمیت بالایی دارند، تجربه نشان داده است که جذب بازدیدکننده زیاد از طریق گوگل میتواند موفقیت هر شرکتی را تضمین کند.بازدید بدست آمده از روش های سئو بر هر نوع تبلیغ برتری داشته و در دراز مدت هزینه کمتری را نیز به شما تحمیل خواهد کرد.

کاربران چه تاثیری رپی گوگل و سئو دارند؟

الگوریتم های جدید گوگل به ویژه الگوریتم  RankBrain تلاش میکنند تا رفتار کاربران هنگام جستجو را آنالیز کرده و  متناسب با همان رتبه بندی نتایج را بهینه کند. 

هر زمان کاربر عبارتی را در گوگل جستجو می کند و یک یا چند نتیجه موجود در پیشنهادات گوگل را انتخاب خواهد کرد .گوگل به انتخاب کاربران توجه زیادی خواهد کرد. به عنوان مثال اگر یک سایت در رتبه پایینی از نتایج گوگل باشد ولی کاربران زیادی بر روی ان کلیک کنند.

علاوه بر این زمان حضور کاربر در یک سایت تا جستجوی دوباره در گوگل اهمیت ویژه ای خواهد داشت.از زمانی که کاربر وارد سایت شما میشود تا زمانیکه مجدد همان عبارت یا عبارتی مشابه ان را در گوگل جستجو می کند Dwell Time نامیده می شود.

اهمیت سئو سایت

سئو کلاه سیاه و کلاه سفید چیست؟

استفاده از تکنیک های سئو در جهت رضایت مشتریان و رعایت تمام قوانین و اصول در این مسیر را سئو کلاه سفید می نامند،ولی استفاده از ضعف موتور های جستجو و تکنیک های فریب دهنده شان در کنار عدم اهمیت به رضایت بازدیدکنندگان را کلاه سیاه میشناسند.

سایت تخصصی و آموزشی سئو اینجا به شما کمک میکند تا تجربه لازم در زمینه سئو سایت و کاربردهای سئو در وب سایت خود را بدست آورید از شما برای دیدن از این دعوت می نماییم.

 



:: برچسب‌ها: سئو , سئو سایت , ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

بینی یکی از مهم ترین و حساس ترین اعضای صورت است. علاوه بر نقش مهمی که بینی در تنفس و بویایی دارد، شکل و فرم بینی تاثیر بسیاری در زیبایی چهره ایفا می کند. بینی خوش فرم می تواند اعتماد به نفس زیادی به فرد بدهد و بینی نازیبا بر عکس اعتماد به نفس شخص را از بین می برد. در سراسر جهان و مخصوصا ایران همه ساله افراد زیادی خواهان جراحی بینی خود هستند. به طور کلی بینی ها به دو دسته بینی گوشتی و استخوانی تقسیم می شوند. جراحی بینی گوشتی برای بعضی از افراد به معضل بزرگی تبدیل شده است. ما در این مقاله قصد داریم درمورد جراحی بینی گوشتی صحبت کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

بینی های گوشتی چه خصوصیتی دارند؟

بینی های گوشتی در داشتن غضروف نرم و پوست ضخیم و چرب با یکدیگر مشابه هستند. چربی زیادی که زیر پوست بینی جمع شده باعث می شود بینی بزرگتر دیده شود.

از جراحی بینی گوشتی هراس نداشته باشید

در ابتدای مقاله گفتیم که بسیاری از کسانی که بینی گوشتی دارند با بینی خود مشکل دارند چون فکر می کنند که اگر بینی خود را عمل کنند دوباره به حالت سابقش برمی گردد. علت این امر این بود که چون پزشکان غضروف را تا حد زیادی برمیداشتند و همین اتفاق باعث میشد چربی های بینی دوباره پخش بشوند و بینی به حالت قبل برمیگشت؛  در حال حاضر آنقدر علم پزشکی پیشرفت کرده که دیگر جای نگرانی نیست. پزشکان زیبایی در جراحی بینی گوشتی قسمت کمی از غضروف را فرم می دهند که دیگر به حالت سابقش برنگردد. همچنین پیوند زدن مقداری غضروف به بخش های ضعیف غضروفی باعث می شود فرم بینی ثابت بماند.

جراحی بینی گوشتی

برای جراحی بینی گوشتی، کدام تکنیک عمل بینی بهتر است؟

عمل بینی به دو روش انجام می شود. روش باز و روش بسته. روش عمل بینی بسته معمولا برای بینی هایی انجام میشود که نقص های کمی دارند و نوک بینی آنها به ترمیم جزئی نیاز دارند بهتر است. در مقابل، روش عمل بینی باز برای جراحی های ترمیمی و ضربه هایی که به بینی خورده اند مناسب تر است. در عمل بینی گوشتی چون مبنای کار براساس تقویت غضروف و ترمیم آن است، روش عمل بینی باز در اولویت است.

پزشک مناسب برای جراحی بینی گوشتی

جراحی بینی گوشتی با توجه به ظرافت و پیچیدگی هایی که دارد کار دشواری است و پزشکی که این عمل جراحی را انجام میدهد باید بسیار حاذق و کاربلد و همچنین با تجربه باشد. داشتن سابقه طولانی پزشک به او کمک می کند تا با دقت بیشتری جراحی را انجام بدهد و با مشکلاتی که ممکن است در حین جراحی به وجود بیاید کاملا آشنا باشد و بتواند آنها را برطرف کند.

ما توصیه می کنیم که صورت خود را به دست پزشکان تازه کار و نابلد نسپارید چون ممکن است تا آخر عمرتان از این بابت پشیمان بشوید.

روش جراحی بینی گوشتی

هزینه جراحی بینی گوشتی چقدر است؟

هزینه جراحی بینی گوشتی در شهرهای مختلف و حتی منطقه های مختلف یک شهر می تواند با هم متفاوت باشد. این مورد به موارد زیادی بستگی دارد از جمله:

1.  این که عمل جراحی در مطب پزشک انجام میشود یا در بیمارستان

2.  موقعیت جغرافیایی مطب یا بیماستان

3.  میزان مهارت و تجربه جراح یا پزشک متخصص. طبیعی است هر چقدر تجربه و شهرت جراح بیشتر باشد هزینه ی عمل نیز بیشتر خواهد بود.

4.  نوع بینی و خصوصیات ساختاری آن

5.  هزینه های مربوط به بیهوشی

روال این است که در جلسات مشاوره پیش از عمل، پزشک تمامی هزینه ها را به داوطلب جراحی توضیح می دهد.

نکاتی درباره جراحی بینی گوشتی

۱.سن مناسب برای جراحی بینی گوشتی برای دختران ۱۶ و برای پسران ۱۸ سال است. جراحی بینی فقط برای افرادی که بیماری های خطرناک مانند بیماری های قلبی و عروقی دارند خطرناک و مشکل ساز است.

۲.مدت زمان جراحی بینی گوشتی بین ۱تا ۳ ساعت است.

۳.رژیم غذایی مناسب قبل و بعد از عمل بینی گوشتی  را از پزشک خود دریافت کنید و رعایت کنید.

۴.بعد از ریکاوری باید مراقبت هایی نظیر انجام ندادن ورزش و حرکات سنگین، نخندیدن با حرکات دهان، نحوه خوابیدن صحیح و غیره.

 

 



:: برچسب‌ها: جراحی بینی گوشتی , عمل بینی , هزینه عمل بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

سئو مفهومی گسترده و البته پیچیده است. برای سئو سایت شما باید تکنیک ها و مفاهیم بسیاری را یاد بگیرید. سایت های آموزشی و مراجع معتبر به شما کمک میکنند تا دانش خود را این حوزه افزایش داده و تکنیک های مختلفی را فرا بگیرید. ولی اگر عبارت “آموزش سئو سایت” را در گوگل جستجو کنید با انبوهی از مقالات و منابع مختلف مواجه خواهید شد که در برخی موارد در تناقض با یکدیگر هستند. مطالعه مقالات اموزشی ارزشمند و مفید است ولی یک ایراد اساسی دارد، اینکه بعد از مدتی ذهن شما را دچار تناقض و پراکندگی خواهد کرد.

C:\Users\ana\Desktop\images.jpg

همانطور که گفتیم تنوع منابع آموزشی و تفاوت گفته ها موجب سردرگمی شما خواهد شد، نتیجه این سردرگمی میتواند صرف زمان و هزینه زیاد بدون کسب نتیجه باشد. برای آنکه بتوانید مسیر درستی را در آموزش سئو سایت انتخاب کنید مراحل زیر را دنبال کنید:

1: آموزش سئو مبتدی (آشنایی با اصطلاحات رایج سئو)

در هر حوزه تخصصی که وارد بشوید با انبوهی از عبارات و اصطلاحات جدید مواجه خواهید شد، سئو نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای آنکه هنگام مطالعه یک مقاله یا کتاب آموزش سئو دچار سردرگمی نشوید باید این اصطلاحات را بشناسید. برخی از این اصطلاحات سئو کلاه سفید، سئو کلاه سیاه و الگوریتم های گوگل هستند.

2:آموزش SEO پیشرفته (مطالعه کتاب های آموزش در حوزه سئو)

 پس از مطالعه کتاب شما اشنایی اولیه با مفاهیم را کسب میکنید ولی برای استفاده از انها بهتر است که برای هر کدام وقت بیشتری گذاشته و مقالات تخصصی یا فیلم های امزشی مرتبط با ان موضوع را بررسی کنید. مطالعه مقالات اینترنتی میتواند تکنیک های جذابی را در حوزه سئو به شما آموزش دهد ولی در این مقالات مسیر یادگیری برای شما مشخص نشده است. بیشتر مقالات آموزش سئو تمرکز خود را بر یک حوزه یا تکنیک خاص قرار می دهند و برای افرادی که دقیقا در همان مرحله هستند مناسب خواهند بود.

 

برای شروع یادگیری سئو بهترین روش مطالعه کتاب های تخصصی در این حوزه است. زیرا کتاب علاوه بر ارائه محتوای آموزشی مسیر یادگیری را نیز پیش بینی می کند. پیوستگی مطالب و یادگیری منظم موجب میشود که دچار سردرگمی یا تناقض نشوید.

3:مشاهده مجموعه فیلم‌های آموزش سئو

مطالعه مقالات و کتاب های الکترونیکی درک عمیقی از مفاهیم و اصطلاحات سئو برای شما فراهم می کند، ولی ممکن است موجب شود تا در مسیر یادگیری خود بخش‌هایی از محتوا را فراموش کرده یا از دید شما پنهان بمانند.

4:شرکت در دوره های آموزش سئو (سئو مبتدی و حرفه‌ای در عمل)

C:\Users\ana\Desktop\images (1).jpg

پس از آنکه دانش اولیه را در حوزه سئو کسب کردید دیگر زمان برای یادگیری شخصی و مطالعه مقاله منطقی نیست و شما با انبوهی از سوالات مواجه خواهید شد. شما به خوبی میدانید که چه کارهایی برای موفقیت در سئو لازم است ولی احتمالا نمیدانید که آنها را چطور و در چه زمانی انجام دهید. شرکت در دوره های آموزشی به شما کمک میکند مسیر آزمون و خطا را کوتاه کرده و آنچه قرار است در یک سال تجربه کنید در یک ماه یاد بگیرید و تکنیک های کاربردی را بیاموزید. 

سایت تخصصی و آموزشی سئو اینجا به شما کمک می کند تا در زمینه طراحی سایت و شاخه مرتبط با این موضوع که یکی ازین موار آموزش سئو است تجربه های لازم را ارائه میدهد.

 



:: برچسب‌ها: آموزش سئو , ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

 

اگر سر و کار شما در طی چند ماه گذشته برای شرکت در قرعه کشی خودرو شرکت ایران خودرو و سایپا به وب سایت این شرکت ها خورده باشد، احتمالا با این مواجه شده اید که برای ثبت نام در قرعه کشی، ابتدا در سامانه احراز هویت امتا، احراز هویت دیجیتال خود را انجام دهید. 

شاید برایتان سوال شده باشید که اصلا این سامانه امتا چیست و به چه دردی می خورد؟

به طور کلی می توان گفت که این سامانه برای جلوگیری از ثبت نام و احراز هویت های متهدد در وب سایت های مختلف تجاری به وجود آمده است. به این گونه که اگر شرکت های ارائه دهنده محصولات از هر نوعی، از امکانات این سامانه استفاده کنند، دیگر مشتریان آن ها برای ورود به سامانه آن ها ، نیاز به حفظ کردن رمز های مختلف ندارند و با همان اکانت کاربری خود وارد سامانه سایت می گردند.

اگر دوست دارید که درباره احراز هویت دیجیتال سامانه امتا بدانید، پس با ما همراه باشید.

احراز هویت دیجیتال امتا

سامانه امتا چیست؟

امتا مخفف احراز مشتری تجاریان تجارت الکترونیکی می باشد. اگر به گفته های خود سایت رجوع کنیم، می بینیم که سامانه خود را این گونه معرفی کرده اند:

سامانه احراز هویت دیجیتال بنا به درخواست کاربران به  احراز هویت کاربری، مکانی، تماسی و اعتباری افراد به صورت آنلاین می پردازد و با اختصاص حساب کاربری یکتا به افراد و فراهم سازی زیر ساخت های ارتباطی بین  سامانه و وب سایت، باعث سهولت ورود افراد به سامانه می شود.

چگونه احراز هویت خود را در سامانه احراز هویت دیجیتال امتا انجام دهیم؟

خب حالا که با سامانه امتا آشنا شدید، حالا نوبت آن است که با نحوه احراز هویت دیجیتال سامانه امتا آشنا شوید.

مراحل احراز هویت دیجیتال به این صورت می باشد.

1.برای احراز هویت آنلاین در سامانه امتا، وارد سایت ecsw.ir شوید.

2.بعد از انکه وارد سایت امتا شدید، بر روی گزینه ثبت نام سبز رنگ در قسمت چپ صفحه کلیک کنید.

احراز هویت دیجیتال سامانه امتا

3. در این مرحله از احراز هویت دیجیتال از شما خواسته می شود که شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. دقت کنید که شماره تلفن همراه متعلق و به نام خود را وارد کنید. در غیر این صورت در مرحله بعد و هنگام وارد کردن کد ملی به مشکل برخواهید خورد.

4.بعد از وارد کردن شماره تلفن همراه، در مرحله بعد سامانه امتا یک کد چهار الی پنج رقمی برایتان ارسال می کند. آن را وارد کنید.

5. در مرحله بعد اطلاعاتی از قبیل کد ملی، نام، نام خانوادگی و نام پدر و… از شما طلب می شود. سپس با وارد کردن اطلاعات مربوطه بر روی تکمیل ثبت نام کلیک کنید.

6. بعد از آنکه وارد سامانه احراز هویت دیجیتال امتا گردید، در قسمت اطلاعات کارت بانکی شماره کارت مرتبط به خودتان را وارد کنید. هم چنین در قسمت اطلاعات کاربری می توانید ایمیل و شماره تلفن همراه خود را وارد کنید.

 

به این گونه است که احراز هویت آنلاین شما کامل می شود و می توانید برای قرعه کشی خودرو و مسائل دیگر شرکت کنید.





:: برچسب‌ها: احراز هویت آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

معرفی مشاوره سئو

امروزه برای موفقیت در کسب و کار خود ، تنها داشتن سایت و معرفی خدمات و محصولات کافی نیست. برای موفقیت در کار خود، به یک مشاوره سئو نیاز دارید تا بتوانید بهترین راه برای رسیدن به موفقیت را پیدا نمایید. افرادی که برای شما مشاوره سئو را انجام می دهند ، در رابطه با اهدافی که برای کسب و کار خود دارید با شما صحبت می کنند و کلمات کلیدی هدف را متناسب با شرکت شما تحقیق و تعیین می نمایند. این متخصص ها وظیفه دارند به صورت منظم وضعیت رتبه و ترافیک لحظه ای سایت شما را در اختیارتان قرار بدهند.

محاسبه قیمت خدمات مربوط به مشاوره سئو چطور صورت می گیرد؟

برای مشاوره هزینه پیش فرضی در نظر گرفته نمی شود، برای اطلاع دقیق از مبلغ تعرفه باید با ما تماس بگیرید. اما خدمات مشاوره سئو به طور کلی شامل موارد زیر می شود:

  1. استراتژی استفاده شده برای تولید و انتشار محتوا

  2. تکنیکال سئو

  3. استفاده از لینک بیلدینگ

  4. بازاریابی به وسیله موتور های جستجوگر

مشاوره سئو

ویژگی هایی یک کارشناس مشاوره سئو سایت خوب

  1. متعهد بودن

  2. تسلط داشتن به اطلاعات و دانش روز

  3. در زمینه کاری سئو با تجربه و ماهر باشد

  4. روابط عمومی قوی داشته باشد

سوالاتی که معمولا در جلسه مشاوره سئو از شما پرسیده می شوند:

  1. سایت شما را چه شرکتی طراحی کرده است و چه خدماتی می توانید از این شرکت دریافت کنید؟

  2. آیا از سئوکار یا متخصص سئو برای بهبود رتبه سایت در گوگل استفاده کرده اید؟ در صورتی که پاسخ بله هست، او چه کارهایی برای سایت انجام داده است؟

  3. چه کلمات کلیدی را برای سئو در نظر گرفته اید؟

  4. با تکنیک های بهینه سازی وبسایت چقدر آشنا هستید؟

  5. آیا تاکنون از ابزارهای تحلیل و آنالیز سئو استفاده کرده اید؟

  6. به سرچ کنسول گوگل (گوگل وبمستر) و گوگل آنالیتیکس وب سایت خودتان دسترسی دارید؟

  7. آیا توانایی تولید محتوا برای سایت خود را دارید؟

  8. در چه کلمات کلیدی پر رقابتی، دارای رتبه ای هستید؟

  9. آیا مجموعه شما نیروی متخصص برای سئو سایت دارد یا می خواهید آن را به تیم ما بسپارید؟

مشاور سئو ای مه دارای تجربه زیاد باشد، بعد از گرفتن جواب این سوالات برخی آنالیزها را روی سایت شما انجام می دهد و سایت را از نظر محتوا و سئو داخلی و خارجی بررسی می نماید تا به یک درک درست و کامل از سایت شما برسد.

و سپس بر اساس وضعیتی که سایت دارد و انتظارات صاحب سایت و... به شما مشاوره سئو تخصصی می دهد.

مشاوره سئو توسط سایت "سئو اینجا"

مشاوره سئو در سئو اینجا

در مشاوره سئو سایت “ سئو اینجا “ محتوا براساس آن چه که بیشتر جستجو می گردد تولید می شود، پس می توان مطمئن بود که سایت شما در رتبه بالای گوگل  قرار خواهد گرفت. با توجه به اینکه فرآیند سئو کاری بسیار تخصصی و حساس است اگر فکر می کنید زمان و تخصص شما برای بهبود رتبه سایت تان کافی نیست، پیشنهاد می کنم با مشاوران سایت “ سئو اینجا “ مشورت کنید. برای دریافت خدمات مشاوره سئو و آنالیز سئوی سایت خود با ما تماس بگیرید.

 



:: برچسب‌ها: سئو اینجا , مشاوره سئو , مشاور سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

برند سامسونگ با محصولات صوتی و تصویری خود به شهرت رسید؛ البته تمامی شهرت آن در کشور ما منوط به قدرت و کیفیت این برند نیست و مرزکشی های اروپا و آمریکا هم تعیین کننده بوده است؛ این شرکت از آسیای شرقی شانس قبضه ی زیادی کسب کرد و با ارائه اجناس با کیفیت به سرعت محبوب شد. این بار نظر دنیا با ایران یکسان در آمد و سامسونگ به مرور در طی 73 سال کار پرقدرت تبدیل به یک غول تکنولوژی شد. شناخته شدن قفل دیجیتال سامسونگ به عنوان بهترین قفل دیجیتال نشان دهنده ی این است که سامسونگ راه درستی پیموده و از این به بعد هر کجا که پای اختراعات خلاقانه وسط باشد می تواند با موفقیت ورود کند. قفل الکترونیکی نزدیک به پانزده سال سابقه دارد که این یعنی قفل دیجیتال سامسونگ خاک این بازار را خورده و از اول در آن حضور مستمر داشته است. 

قفل سامسونگ

راز محبوبیت قفل دیجیتال سامسونگ چه بوده است؟

لازم نیست توقعات خود را از قفل هوشمند پایین بیاورید، بالاخره یکی از مدل های قفل دیجیتال سامسونگ پیدا می شود که این نیاز به جا را رفع کند. شاید بخواهید قفل منزل بتواند با آتش نشانی تماس بگیرد؟ علاقه مندید نقش یک دیوار محافظ را داشته باشد و اگر ضربه ای به آن وارد شد با قدرت مقاومت کند؟ قفل دیجیتال سامسونگ حتی این امکان را به شما می دهد که با وجود کیلومترها فاصله درب را برای عزیزانتان بگشایید. قفل دیجیتال سامسونگ برابر با یک نگهبانی سرد و گرم چشیده عمل می کند و حتی می تواند دوربین مدار بسته ی محل کار شما هم باشد.

قفل دیجیتال سامسونگ

روش انتخاب قفل دیجیتال مناسب از بین قفل های سامسونگ

چه قدر از دیزاین و تولید قطعات الکترونیکی شناخت دارید؟ حتما می دانید ساخت قطعه ای که در برابر انفجار هم مقاومت کند چقدر پیچیده خواهد بود؛ قفل دیجیتال سامسونگ تا این حد جلو رفته است. در اینجا مدل های ارزان قیمت تر در کنار مدل های پرچم دار وجود دارند. این که شما می خواهید درب با استفاده از کارت، اثر انگشت، رمز، تشخیص چهره یا هر فرآیند هویت شناسی دیگری باز شود، می تواند در تصمیم شما اثر گذار باشد. قفل دیجیتال سامسونگ می تواند ترکیبی از همه این ها را ارائه داده و منزل شما را برای مدت مدیدی به عنوان یک خانه ی الکترونیکی هوشمند و لوکس معرفی کند. در نهایت انتخاب شما هر کدام از قفل های دیجیتال سامسونگ که باشد، می توانید روی خدمات پیش و پس از فروش شرکت آریا حساب کنید. اگر نیاز به تعمیر یا نصب قفل دیجیتال سامسونگ باشد، کارشناسان این شرکت به سرعت و 24 ساعته آماده ارائه خدمات هستند؛ پس چه بهتر که برای خرید قفل دیجیتال سامسونگ هم از چنین افراد با تجربه ای مشورت گرفته و از خودشان خرید کنیم. اگر می خواهید بتوانید راحت تر تصمیم گیری کنید، بازدید از وب سایت Samsunglock.support را قدم بعدی خود قرار دهید.

 



:: برچسب‌ها: قفل دیجیتال سامسونگ , قفل سامسونگ , قفل الکترونیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()