نوشته شده توسط : ipooshak

 

امروزه، زمانی که به اکثر مراکز خرید یا فروشگاه ها می‌رویم دیگر خبری از درب های قدیمی نیست و اکثر آنها از درب اتوماتیک شیشه ای استفاده می‌کنند. استفاده از این درب ها باعث می‌شود تا شما بدون نیاز به لمس کردن دستگیره درب و انتقال ویروس به راحتی به داخل مغازه یا پاساژ مورد نظر خود بروید. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی بیشتر انواع درب اتوماتیک بپردازیم. برای آشنایی بیشتر با این مدل از درب ها با ما همراه باشید.

مهم‌ ترین قطعات درب اتوماتیک شیشه ای

یکی از مهم‌ترین بخش های درب اتوماتیک شیشه ایی را می‌توان قطعات استفاده شده در آن دانست. در بخش زیر قصد داریم به مهم‌ترین قطعات درب شیشه‌ ای اتوماتیک بپردازیم.

  1. موتور درب شیشه‌ای

  2. ریل

  3. باتری

  4. سنسور یا حسگر

انواع درب اتوماتیک شیشه ای

در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی انواع درب شیشه ای اتوماتیک بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

درب تلسکوپی

درب تلسکوپی را می‌توان یکی از برترین و البته پرکاربردترین انواع درب اتوماتیک شیشه ای دانست. یکی از مزیت‌های درب تلسکوپی را می‌توان داشتن ریل های بسیار روان دانست. همچنین در این مدل گرد و غبار بسیار کمتری نسبت به سایر درب های اتوماتیک به داخل وارد می‌شود. از این درب بیشتر در مراکز خرید استفاده می‌شود.

درب گرد یا Curve

درب کرو را به دلیل داشتن ظاهری زیبا می‌توان یکی از زیباترین درب های شیشه‌ای اتوماتیک در سراسر دنیا دانست. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که از این درب در ساختمان های گرد بیشتر استفاده می‌شود.

درب اتوماتیک سوئینگ

درب ‌های سوئینگ یکی از زیبا ترین درب های اتوماتیک موجود در بازار هستند. این درب ها ظاهری بسیار شبیه به دربا های لولایی دارند. نکته لازم این است که درب های سوئینگ جزء ارزان ترین درب های اتوماتیک بازار هستند و شما می‌توانید به راحتی اقدام به تهیه آن کنید.

مزایای استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای

استفاده از درب اتوماتیک مزایای بسیار زیادی دارد که در ادامه قصد داریم به مهم‌ترین آن‌ها بپردازیم.

آلودگی صوتی کمتر

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای را می‌توان ایجاد آلودگی صوتی کمتر آن نسبت به سایر درب ها دانست.

رفت و آمد آسان

همانگونه که در ابتدای این مقاله گفتیم با استفاده از این درب ها شما می‌توانید به راحتی به داخل یا خارج ساختمان ورود یا خروج کنید بدون اینکه نیاز باشد دستگیره درب را لمس کنید.

گرد و غبار کمتر

یکی از بهترین ویژگی‌های درب اتوماتیک را می‌توان کنترل ورود و خروج و در نهایت ورود کمتر گرد و غبار به داخل ساختمان نامید.

نحوه نصب درب اتوماتیک

برای نصب درب های شیشه ای اتوماتیک ابتدا نیاز است تا به موارد زیر توجه شود.

  1. بررسی ابعاد

  2. ساخت محل قرار گیری ریل

  3. نصب شیار

  4. قرار دادن درب شیشه‌ ای

مراحل نصب درب اتوماتیک بسیار آسان بوده و شما می‌توانید به راحتی و پس از سفارش آن را نصب کنید.

matinhooshmand.com/automatic-glass-door-configurations/



:: برچسب‌ها: درب اتوماتیک شیشه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

در این مقاله سعی کردیم درباره دستگاه کرگیری بتن و نمونه برداری از لایه‌های سطح‌های زمین (خاک و سنگ) و بررسی و آنالیز سنگ، خاک و کاربرد دستگاه کرگیری بتن را توضیح دهیم. پس تا پایان این مقاله همراه سایت آرمیکو باشید.

کرگیری

دستگاه کرگیر (مغزی گیری بتن) برقی برای حفره یا خارج کردن قسمتی از بتن است که برای برش بتن در انواع مختلف و تقویت شده، و برای مصالح‌های مختلفی مثل بتن، سنگ، آجر، آسفالت، و برای برش یا ایجاد مسیر عبور لوله یا غیره استفاده می‌شود.

کاربرد دستگاه کرگیری

دستگاه کرگیری یکی از ابزار‌های قدرتمند برای شکاف و قسمتی از  بتن ها به کار می‌رود. در اندازه های مختلفی وجود دارد و از کوچک‌ترین آن با دست قابل حمل است و بزرگ‌ترین آن با ماشین آلات مخصوص جابه‌جا می‌کنند و چند کاربرد دستگاه کرگیر را نام می‌بریم:

ایجاد سوراخ برای میلگردها.

ایجاد بازشو دیواره‌ها یا سقف مثال (پنچره، نورگیر، درب).

ایجاد بازشو برای دیوار برای جهت عبور لوله‌ها یا کابل (گاز، برق، آب).

نمونه گیری از بتن برای انجام آزمایش‌های مختلف

ایجاد بازشو برای مقاومت‌های بتن، سنگ یا آسفالت

هدف از کرگیری بتن چیست

در هر پروژه که در آن سازه‌های بتن به کار رفته، به تیم و دستگاه مورد نیاز برای کرگیری نیاز خواهیم داشت. که به طور کلی دریافت مغزه و نمونه از بتن، آنالیز و آزمایش‌ می‌باشد و ممکن است است برای اهداف‌های دیگر به کار برد. به عنوان مثال برای اجرای پروژه‌های لوله، تلفن، برق یا سایر تجهیزات لازم به سوراخ کردن بتن با دیوارها باشد.

هدف از آزمایشات بتن و تست آن چیست

یکی از اصلی‌ترین هدف و آزمایش بتن این است که مطلع شدن از استحکام و یا مقاومت بتن در برابر فشار یا سختی‌های که وارد می‌شود. در ادامه به چند نکته یا اهداف از آزمایشات بتن می‌پردازیم:

تشخیص ناهمگن یا همگن بودن بتن

تشخیص قطر آماتور، محل یا کاور

ارزیابی کیفیت بتن

تشخیص ترک داخلی بتن

انواع آزمایشات مقاومت و سختی بتن

مقاومت کششی بر طبق استاندارد (ASTM و BS).

مقاومت فشاری بر طبق استاندارد (ASTM و BS).

آزمایش سرعت امواج اولتراسونیک بر طبق استاندارد (ASTM و BS).

آزمایش مقاومت در برابر نفوذ بر طبق استاندارد (ASTM).

آزمایش چکش اشمیت بر طبق استاندارد (ASTM و BS).

وسایل مغزی گیری بتن

اره:

این ابزار برای برش (بریدن) تیر‌های بتن و همچنین برای تراشیدن مغزه‌ها استفاده می‌شود و دارای تیغه‌‌های از جنس الماس یا کاربید سیلیکون می‌باشد.

مته:

تیغه این مته از جنس الماس متصل به غلاف مغزه‌گیر است و برای تهیه آزمونه استوانه‌ای بتن استفاده می‌شود.

نیروی محرک دستگاه کرگیری بتن

نیروی محرک دستگاه کرگیری بتن می‌توان به هیدرولیکی، پنوماتیکی یا برقی اشاره کرد. مته این دستگاه کرگیر بتن در جریان آب خنک می‌شود. برای کرگیر کاری در مصالح ساختمانی یا بنایی از مته های از جنس کاربید و برای جاهای سخت مانند بتن از مت‌های الماسی استفاده می‌شود.

مزایای دستگاه کرگیری بتن

امکان جابه‌جای و حمل دستگاه کرگیری بتن

 حمل دستگاه مغزه گیر بتن آسان است

سرعت اجرای با در دستگاه کرگیری بتن

آسان در راه اندازی دستگاه کرگیری بتن با برق

ایمنی کار با دستگاه کرگیری بتن

ماسک

دستکش ایمنی

شلوار مقاوم

عینک محافظ

کلاه ایمنی

پوتین ایمنی

 



:: برچسب‌ها: کرگیری ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

آیفون 14 پرو جدیدترین و بهترین پیشنهاد اپل است که ترکیبی از فناوری‌های پیشرفته، طراحی شیک و طیف وسیعی از ویژگی‌هاست که تجربه تلفن همراه شما را به سطح بالاتری می‌برد. چه فردی باشید که بهترین های فناوری را می خواهید یا کسی هستید که تلفنی ساده می خواهید که تجربه کاربری یکپارچه ای را ارائه دهد، خرید آیفون ۱۴ بهترین انتخاب است.

 

یکی از ویژگی های بارز خرید آیفون ۱۴ پرو نمایشگر فوق العاده آن است.این گوشی با صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED، وضوح خیره کننده و بازتولید رنگ های زنده را ارائه می دهد و آن را به دستگاهی ایده آل برای تماشای فیلم، بازی یا مرور وب تبدیل می کند.فناوری ProMotion تضمین می‌کند که هر کاری که روی دستگاه انجام می‌دهید کاملا روان و بدون تاخیر یا لکنت باشد و تجربه‌ای همه‌جانبه را به شما ارئه می‌دهد. سیستم دوربین آیفون 14 پرو بی نظیر است و طیف وسیعی از ویژگی ها و تنظیمات را ارائه می دهد که به شما کمک می کند ارزشمندترین لحظات زندگی خود را با جزئیات خیره کننده ثبت کنید.

چه بخواهید در نور کم عکس بگیرید و چه فیلم هایی با وضوح 4K ضبط کنید، سیستم دوربین سه گانه خرید آیفون ۱۴ پرو از عهده این کار بر می آید. با ویژگی‌هایی مانند حالت شب، Deep Fusion، و ضبط ویدیوی ProRes، می‌توانید عکس‌های باورنکردنی بگیرید و به راحتی با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید. آیفون ۱۴ پرو فوق العاده قدرتمند است و تراشه A17 را در خود جای داده است که عملکرد فوق العاده سریعی را ارائه می دهد. چه در حال انجام چند کار بین برنامه‌ها یا اجرای بازی‌های سخت باشید، آیفون 14 پرو شما را پوشش می‌دهد. و با حداکثر 1 ترابایت فضای ذخیره سازی، فضای زیادی برای همه عکس ها، ویدیوها و سایر محتوای خود خواهید داشت. یکی از ویژگی های بارز آیفون 14 پرو عمر باتری آن است. با حداکثر 24 ساعت استفاده، می توانید به آیفون 14 پرو برای دوام در طول روز اعتماد کنید، حتی اگر زیاد از آن استفاده می کنید.

با قابلیت‌های شارژ سریع و شارژ بی‌سیم، می‌توانید به سرعت دستگاه خود را در کمترین زمان شارژ کنید. آیفون ۱۴ پرو علاوه بر سخت افزار قدرتمند و طراحی خیره کننده، طیف وسیعی از ویژگی های نرم افزاری را نیز ارائه می دهد که زندگی شما را آسان تر می کند. از سیری، دستیار شخصی اپل، تا Face ID، فناوری تشخیص چهره که به شما امکان می دهد قفل گوشی خود را با یک نگاه سریع باز کنید، iPhone 14 Pro همه چیزهایی را  که برای استفاده حداکثری از تلفن همراه خود میخواهید دارد. به طور کلی، آیفون 14 پرو برای هرکسی که خواهان تلفنی است که ترکیبی عالی از سبک، عملکرد و ویژگی‌ها را ارائه دهد، دستگاهی عالی است. چه حرفه ای باشید که به دستگاهی قدرتمند نیاز دارید تا بتواند با حجم کاری زیاد و سخت سازگاری داشته باشد، یا کسی هستید که میحط کاربری ساده و روان را میپسندید، خرید آیفون ۱۴ پرو بهترین انتخاب است.

در خاتمه، خرید آیفون ۱۴ یک گوشی هوشمند برتر است که تجربه ای واقعاً عالی را ارائه می دهد. از صفحه نمایش فوق العاده و سیستم دوربین قدرتمند گرفته تا عملکرد سریع و عمر باتری طولانی.



:: برچسب‌ها: خرید آیفون ۱۴ پرو ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

 

اجاق گاز ها معمولا با مشکلات مختلفی رو به رو می شوند که می تواند منجر به خرابی آن ها شوند. عملکرد گازها به این صورت هستند که گاز و هوا از شعله گاز محترق می شود و نهایتا با کار کردن درست فندک مشعل روشن می شود.

با توجه به بعضی از پیچیدگی هایی ساختاری متفاوت در اجاق گاز ها، روش تعمیر اجاق گاز برندهای مختلف هم با کمی تفاوت دارد. در صورتی که اجاق گازهای خانگی نیاز به تعویض قطعه یا قطعاتی باشند، بهتر است که قطعات اصلی انتخاب شود. تعمیر اجاق گاز در شمال تهران، جنوب، شرق، مرکز و غرب تهران با 100 روز گارانتی در تعمیربان.

مشکلات احتمالی تعمیر گاز تک شعله عبارت است از: 

  • خرابی فندک گاز که باعث عدم کارایی اجاق گاز می شود.

  • ایجاد مشکل در جریان گاز که باعث می شود علی رغم زدن جرقه شعله گاز روشن نشود.

  • زرد رنگ سوختن شعله گاز که نشان دهنده ناکافی بودن اکسیژن در اطرافش است.

  • ایجاد سروصدا در آتش و سرد روشن شدن شعله که بسیار خطرناک است و باید سریعا تعمیر شود.

  • بدنه گاز حالت برق گرفتگی پیدا می کند و نشان دهنده ایجاد مشکل در سیم کشی گاز است.

  • عدم کار کردن جرقه زن گاز اگر به علت جابجایی در سرشعله های چدنی گاز نباشد مشکل از جرقه زن، سیم فندک و ترانس تبدیل است.

  • ایجاد آسیب در ولوم های اجاق گاز که در این صورت میتوان به تعمیر قطعه های ولوم گاز پرداخت.

  • خاموش شدن شعله اجاق گاز بعد از اینکه ولوم را رها می کنید از دیگر مشکلات احتمالی گاز تک شعله است.

  • اختلال در عملکرد ترموکوپل از آسیب های مهم اجاق گاز است چرا که ترموکوپل وظیفه جلوگیری از ورود گاز به شعله هنگامی که شعله خاموش است.

  • ایجاد صدای ناهنجار هنگام روشن بودن شعله یکی از نشانه های نشتی گاز به علت اختلال در اتصالات است که میتواند منجر به اتفاقات خطرناکی مثل انفجار کوچک هنگام روشن کردن گاز میشود.

  • خاموش شدن شعله اجاق گاز بعد از چند ثانیه که به علت اتصالی ناقص در سیستم داخلی برقق باشد.

 

ویژگی مرکز اجاق گاز در شمال تهران

مراکزی که به تعمیر اجاق گاز در شمال تهران می پردازند باید دارای ویژگی هایی باشند که نظر شما را به عنوان مشتری جلب نمایند. تعمیر گاز تک شعله یکی از مواردی هست که باید با دقت انجام شود.

چرا که در غیر این صورت ممکن است نه تنها هزینه شما با خرابی مجدد گاز از بین رفته بلکه باعث خرابی دائمی به علت عدم تعمیر صحیح و عیب یابی درست به صورت موقتی ایراد رفع شده و بعد از مدتی مجددا مشکل برمیگردد. از همین رو در این مقاله به بررسی ویژگی های مراکز میپردازیم که عبارت است از:

  • برخوردار بودن از سطح بالای کیفیت قطعات تعمیری 

  • معتبر بودن مرکز تعمیرات اجاق گاز

  • تخصص و مهارت بالای تکنسین ها 

  • ارائه خدمات در کمترین زمان با بهترین کیفیت

  • استفاده از تجهیزات لازم و با کیفیت

  • دریافت هزینه مناسب با توجه به تعرفه های تعیین شده

  • پشتیبانی دقیق و سریع برای مشتریان به صورت 24 ساعته

  • امکان ارائه خدمات تعمیر گاز تک شعله در محل

قیمت تعمیر اجاق گاز در شمال تهران

عدم استفاده درست از وسایل و عدم مطالعه بروشور محصول قبل از استفاده باعث خراب شدن اجاق گاز و نیاز پیدا کردن به تعمیرات و دریافت سرویس می شود. قیمت تعمیر اجاق گاز رومیزی در شمال تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد.

این عوامل شامل مواردی مثل هزینه حمل و نقل، هزینه قطعه ای که احتیاج به تعمیر دارد و... می باشد. از همین رو نمی توان قیمت دقیقی برای تعمیر آن در نظر گرفت.

جمع بندی

آنچه در این مقاله خواندید به صورت خلاصه به شکل زیر است:

  • بررسی مشکلاتی که ممکن است در اجاق گاز پیش بیاید و احتیاج به تعمیر دارد.

  • مرکز های تعمیر اجاق گاز باید ویژگی هایی داشته باشد که در این مقاله به مهمترین آن ها پرداختیم.

  • بررسی هزینه ها و قیمت های تعمیر اجاق گاز در شمال تهران.



:: برچسب‌ها: تعمیر گاز تک شعله , تعمیر اجاق گاز در شمال تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

 

تعمیر اجاق گاز رومیزی اخوان نیازمند تخصص لازم در این زمینه می‌باشد. در این مقاله قصد داریم تجربیات سایت تعمیربان در تعمیر اجاق گاز در تهران را در اختیار شما قرار بگذاریم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. 

عیب یابی تعمیر اجاق گاز رومیزی اخوان

اولین نکته‌ای که باید در زمان تعمیر اجاق گاز رومیزی آن را متوجه شوید. عیب یابی این محصول است. در صورت کوچک بودن مشکل شما خودتان می‌توانید این مشکل را برطرف کنید اما در صورت بزرگ بودن مشکل باید به متخصص تعمیر اجاق گاز در تهران مراجعه کنید.

مشکلات اجاق گاز رومیزی اخوان

در تعمیر اجاق گاز رومیزی اخوان باید به یک سری از نکات توجه کنید. در ادامه قصد داریم تا به مهم‌ترین مشکلات اجاق اخوان بپردازیم در ادامه با ما همراه باشید.

روشن نشدن اجاق گاز

یکی از ساده‌ترین دلیل روشن نشدن اجاق گاز رومیزی می‌شود این است که دستگاه شما با درستی به برق یا به شیر اتصال گاز متصل نمی‌باشد. برای این کار حتما اتصالات را بررسی کنید. در صورت بزرگ بودن مشکل می‌توانید از یک متخصص تعمیر اجاق گاز در تهران کمک بگیرید.

عدم تنظیم مشعل ها

یکی دیگر از مشکلات تعمیر اجاق گاز رومیزی اخوان، عدم تنظیم مشعل ها می‌باشد. در صورت عدم تنظیم مشعل ها شما نمی‌توانید از تمام امکانات گاز رومیزی خود استفاده کنید.

روشن نشدن چراغ نمایشگر

اگر در زمان تعمیر اجاق گاز رومیزی اخوان خود به مشکل روشن نشدن چراغ‌‌ها برخورد کردید به احتمال زیاد سوئیچ کنترل خراب شده است و شما نیاز دارید تا با متخصص تعمیر اجاق گاز در تهران در ارتباط باشید. تا این مشکل را حل کنید.

صدای بیش از حد در زمان روشن شدن

اگر اجاق گاز شما در زمان روشن شدن صدای بیش از حدی تولید می‌کند، شما باید فورا با متخصص تعمیر اجاق گاز در تهران در تهران تماس بگیرید زیرا ورودی هوای گاز شما با مشکل مواجه شده است.

جرقه نزدن 

اگر در زمان تعمیر اجاق گاز رومیزی اخوان به مشکل جرقه نزدن آن برخورد کردید باید بدانید که اتصالات برقی گاز رومیزی شما با مشکل مواجه شده است.

زرد سوختن مشعل گاز

یکی از بزرگترین مشکلاتی که گاها با آن برخورد خواهید کرد زرد سوختن مشعل گاز رومیزی اخوان است. نکاتی که باید به آن در زمان مواجه شدن با این مشکل توجه داشته باشید به شرح زیر است

  • کمبود اکسیژن در گاز

  • وجود کربن‌های نسوخته در گاز

زمانی که شما به موارد بالا آگاه باشید می‌توانید به راحتی مشکل گاز رومیزی خود را حل کنید.

جمع بندی

آنچه در این مقاله آموختیم:

تعمیر اجاق گاز رومیزی اخوان نیاز به تخصص کافی در این زمینه را دارد.

از مهم‌ترین مشکلات اجاق گاز رومیزی اخوان می‌توان به روشن نشدن گاز، عدم تنظیم مشعل‌ها، روشن نشدن چراغ نمایشگر و... اشاره کرد. 

موارد گفته شده در این مقاله از مهم‌ترین مشکلات گاز رومیزی اخوان می‌باشد و شما می‌توانید برخی از این مشکلات را در منزل برطرف کنید. شما می‌توانید در صورت مشکل با سایت تعمیربان در ارتباط باشید.




:: برچسب‌ها: تعمیر اجاق گاز رومیزی اخوان , تعمیر اجاق گاز در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

 

حتما برای شما هم پیش آمده است که به دنبال تعمیر ماکروفر در غرب تهران باشید تا دیگر نیازی نباشد برای تعمیر وسایل خود به نقطه دیگری از تهران بروید. باید در نظر داشته باشید که متخصص مورد نظر شما باید کاملا در این زمینه ماهر بوده باشید تا باعث آسیب بیشتر به وسیله برقی شما نشود. در انتهای مقاله هم قصد داریم اشاره‌ای به تعمیر اجاق گاز رومیزی در غرب تهران بپردازیم پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

ویژگی مرکز تعمیر ماکروفر در غرب تهران

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مرکز تعمیر ماکروفر در غرب تهران را می‌توان پاسخگو بودن آن‌ها پس از انجام تعمیرات دانست. باید این نکته را مد نظر بگیرید که مرکز تعمیر ماکروفر مورد نظر شما باید دارای تیمی متخصص باشد تا از هیچ‌گونه آسیبی به وسایل برقی شما وارد نشود. 

کدام قطعات ماکروفر زودتر خراب می‌شود؟

برخی از افراد به اشتباه تصور می‌کنند که در صورت خرابی ماکروفر خودشان می‌توانند آن را تعمیر کنند اما حقیقت این است که به دلیل پیچیدگی سیستم ماکروفر شما نمی‌توانید به راحتی آن را تعمیر کنید. اما برخی از قطعات ماکروفر احتمال خراب شدن آنها زودتر از بقیه وجود دارد که عبارتند از :

1-لامپ حرارتی

2-قفل درب ماکروفر

3-آرمیچر صفحه گردان

4-موتور مارکروفر

در صورت خراب شدن هرکدام از قطعات بالا می‌توانید به مرکز تعمیر ماکروفر در غرب تهران مراجعه کنید.

جلوگیری از نوسانات برقی ماکروفر

برای جلوگیری از نوسانات برقی ماکروفر شما می‌توانید با تهیه یک ترانس کوچک از بروز هرگونه نوسان برقی ماکروفر جلوگیری کنید. شما می‌توانید. شما می‌توانید با مراجعه به مرکز تعمیر ماکروفر در غرب تهران از آن‌ها در این مورد کمک بگیرید

از چه ظروفی در ماکروفر استفاده کنیم

شما می‌توانید با استفاده از ظروف شفاف درون ماکروفر، عمر قطعات این وسیله برقی را تا حد زیای افزایش دهید. لازم به ذکر است در صورت مشاهده هرگونه جرقه، باید سریعا ماکروفر خود را خاموش کنید.

قیمت تعمیر ماکروفر در غرب تهران

هزینه تعمیر ماکروفر در غرب تهران به عوامل بسیار زیادی از جمله قطعه خراب شده بسنگی دارد. برخی اوقات قطعه خراب شده نیاز به تعویض کامل داشته و شما باید هزینه بیشتری را برای این‌کار پرداخت کنید.

ویژگی تعمیر اجاق گاز رومیزی در غرب تهران 

مهم‌ترین ویژگی تعمیر اجاق گاز رومیزی در غرب تهران را می‌توان استفاده از بروزترین تجهیزات برای تعمیر اجاق گاز مورد نظر شما دانست. در صورت استفاده از بروزترین تجهیزات شما می‌توانید با خیال راحت‌تری اجاق گاز رومیزی خود را دست تعمیرکار بسپارید.

هزینه تعمیر اجاق گاز رومیزی در غرب تهران 

همیشه در زمان خراب شدن وسایل اولین موردی که به ذهنمان می‌رسد هزینه تعمیر آن است. تعمیر اجاق گاز رومیزی در غرب تهران به عوامل متعددی بستگی دارد که شما باید از آن اطلاع کامل داشته باشید در لیست زیر به عوامل تاثیرگذار بر قیمت تعمیر اجاق گاز رومیزی در غرب تهران اشاره خواهیم کرد.

1-برند اجاق گاز رومیزی

2-سال تولید

3-شیشه استفاده شده روی اجاق

4-دستمزد تعمیرکار

چه زمانی اجاق گاز نیاز به تعمیر دارد

نکته بسیار مهمی که در مورد اجاق گاز وجود دارد این است که بدانیم چه زمانی باید اجاق خود را به دست تعمیر کار مجرب بسپاریم در ادامه به برخی از نشانه‌های آن می‌پردازیم.

1-دود بلند شدن از شعله

2-بوی گاز پس از روشن شدن گاز

3-خاموش شدن پیلوت اجاق

4-زرد شدن نوک مشعل

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم تا به مهم‌ترین ویژگی تعمیر ماکروفر در غرب تهران بپردازیم. همچنین همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم اشاره‌ای به تعمیر اجاق گاز رومیزی در غرب تهران پرداختیم. امیدواریم که از این مقاله لذت برده باشید.


 



:: برچسب‌ها: تعمیر ماکروفر در غرب تهران , تعمیر اجاق گاز رومیزی در غرب تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

در عملیات مختلف حفاری به طور موثری از دستگاه کرگیری استفاده می شود. این دستگاه با مغزه های استوانه ای به جهت ایجاد شکاف برای انجام کار های مختلفی مثل عبور لوله، اتصالات و کابل های تاسیساتی همچنین با هدف انجام آزمایشات مقاومت سنجی و مقاومت فشاری، کششی و تنشی صورت میگیرد. هنگام خرید دستگاه کرگیری به این نکته توجه داشته باشید که این دستگاه قابلیت نصب در محل مورد نظر را داشته و برای ایجاد حفره و شکاف، انجام نمونه گیری و اصلاحات بعد از بتن ریزی و... به فروش رسیده و خریداری می شود. هنگام فروش دستگاه کرگیری باید به صورت همزمان پنج قسمت این دستگاه که شامل پایه، مته، موتور گیربکس، شفت و سگمنت است، به فروش برسد.

نحوه عملکرد دستگاه های کرگیری

برای خرید دستگاه کرگیری ابتدا بهتر است از نحوه عملکرد آن هم مطلع باشید. از اولین مراحل انجام عملیات با کرگیری مشخص شدن محل کرگیری با رنگ توسط تیم اجراست. پس از این مرحله دستگاه کرگیری به محل کرگیری حمل و توسط رول بولت فولادی نصب و تثبیت می شود. در صورتی که شما قصد خرید دستگاه کرگیری با مغزه گیر دستی را داشته باشید نیازی به تثبیت در محل عملیات نیست. بعد از اطمینان از نصب دقیق پایه این دستگاه در محل کرگیری، دستگاه را به برق وصل کرده و با سرعت کم و فشار ملایم در محل مربوطه به روشن کردن دستگاه میپردازیم. جالب است بدانید از آب به عنوان خنک کننده مته و برای جلوگیری از گرد و غبار استفاده می شود. از همین رو وجود آب در محل کرگیری ضروری بوده و در طول عملیات جریان آب توسط شیر تنظیم دستگاه کرگیری بتن کنترل می شود. مدت زمان هر عملیات مربوط به کرگیری بستگی به سختی بتن و نحوه آرماتور بندی درون بتن داشته و برای هر عملیات متفاوت است. در نهایت مغزه گرفته شده توسط مته به صورت استوانه ای از محل کرگیری خارج شده و در صورت لزوم نمونه ها به آزمایشگاه بتن انتقال داده می شوند.

کاربرد دستگاه کرگیر چیست؟

دستگاه کرگیری به جهت کاربرد های زیادی که دارد متقاضی زیادی هم برای خود جلب کرده است. از همین رو برای فروش دستگاه کرگیری و یا خرید دستگاه کرگیری باید دقت لازم و کافی را داشته باشید و از فروشگاه های معتبری مثل سایت آرمیکو که به فروش دستگاه کرگیری و انواع تجهیزات به روز حفاری مشغول هستند مراجعه نمایید. از جمله مهم ترین کاربرد های این دستگاه عبارت است از:

·         برای عملیات سیم کشی

·         انجام کرگیری روی بتن مسلح

·         ایجاد بازشو برای رایزرها، پنجره روی بتن و سینی کابل

·         ایجاد شدن بازشو برای عبور انواع مختلف لوله های تاسیساتی

·         ایجاد کردن مسیر برای عبور لوله

مزایای دستگاه کرگیری بتن

دستگاه کرگیری مزایای زیادی دارد که معمولا هنگام فروش دستگاه کرگیری به آن اشاره می کنند. از جمله مزایا دستگاه کرگیری عبارت است از:

·         سهولت در اندازی به وسیله برق

·         حمل راحت این دستگاه

·         افزایش سرعت و بالا رفتن راندمان با این دستگاه

·         سبک بودن دستگاه کرگیری

·         امکان انجام عملیات در زوایای مختلف

قیمت دستگاه کرگیری بتن

هنگام خرید و فروش دستگاه کرگیری باید به قیمت این دستگاه توجه کرد. قیمت دستگاه کرگیری به عوامل مختلفی از جمله پایه دار بودن یا نبودن این دستگاه، دستی و متحرک بودن دستگاه، هیدرولیکی و پنوماتیکی بودن دستگاه و... بستگی دارد. چرا که هر نوع از این دستگاه ها طبق عملیات و با توجه به کاربردی که دارند به فروش رسیده و یا خریداری می شوند. از عوامل دیگری که قیمت را متفاوت می کند می توان به نوسانات قیمت ارز هنگام وارادات این دستگاه اشاره کرد. همچنین نیروی محرک این دستگاه هم انواع مختلفی مثل برقی، هیدرولیکی و پنوماتیکی دارد که هر کدام از این ها بر روی تفاوت قیمت اثر زیادی دارد.

https://armico.ir/%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%ad%d9%81%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%86%d9%85%d9%88%d9%86%d9%87-%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c/

 



:: برچسب‌ها: خرید دستگاه کرگیری , فروش دستگاه کرگیری , دستگاه کرگیری , کرگیری ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

ماشین کنترلی یکی از جذاب ترین و سرگرم کننده ترین اسباب بازی هاست. خرید ماشین کنترلی سن و سال نمی شناسد و حتی بزرگسالان نیز به این اسباب بازی علاقه مندند و مدت ها زمان صرف بازی با آن می کنند. امروزه حتی مسابقاتی برای ماشین های کنترلی برگزار می شود و مردم در سراسر دنیا با خرید ماشین کنترلی در این مسابقات شرکت می کنند.

فواید خرید ماشین کنترلی

امروزه با پیشرفت فناوری، بازی های کامپیوتری و ایکس باکس طرفداران زیادی پیدا کرده است. بچه ها برای بازی با آن ها ساعت ها جلوی دستگاه تلویزیون یا لپ تاپ می نشینند که این موضوع اصلا برای سلامتی آن ها مفید نمی باشد. با خرید ماشین کنترلی و تشویق بچه ها به بازی کردن با آن، آنها را از یکجا نشستن نجات می دهید. 

انواع ماشین کنترلی 

برای خرید ماشین کنترلی ابتدا بهتر است با انواع آن ها آشنا شوید. به طور کلی دو نوع ماشین کنترلی وجود دارد؛ مدل قدرتی و مدل سرعتی. این مدل ها دارای زیر مجموعه هایی هستند  مانند ماشین کنترلی آفرود، آنرود، سنگین و کلاسیک و...

در کل این اسباب بازی تنوع و گوناگونی بسیاری دارد و مناسب هر سلیقه ای محصول تولید کرده است. در ادامه مطلب به معرفی چند نمونه از آنها می پردازیم.

ماشین کنترلی پر سرعت

اگر کودک شما شیفته هیجان است این گزینه بسیار مناسب می باشد. با این ماشین می توانید حرکات دریفت، تیکاف، دور درجا و ... را به نمایش بگذارید.

ماشین کنترلی پلیس

روشن و خاموش شدن چراغ آژیر ماشین پلیس برای کودکان بسیار جذاب است. با خرید ماشین کنترلی پلیس کودکان حس یک قهرمان را گرفته و لذت تعقیب و گریز را لمس می کنند.

ماشین کنترلی آفرود

این ماشین دارای لاستیک های بزرگ و عاج دار است و طراحی شده است تا بتواند از مسیر های سخت عبور کند. خرید ماشین کنترلی آفرود برای کودکانی که در منزل های کوچک با انواع موانع بر روی زمین رو به رو هستند می تواند گزینه مناسبی باشد.

جمع بندی

خرید ماشین کنترلی در هر سنی می تواند جذاب باشد. شما می توانید این اسباب بازی جذاب را از فروشگاه بازیکده (Bazikadeh.com) تهیه نمایید.



:: برچسب‌ها: خرید ماشین کنترلی ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

خرید مونرو

ارز های رمز ایه و نوپا در افزایش محبوبیت و کاربر هستند و می توانند برای خرید ارز منرو در اختیار عموم قرار بگیرد. بسیاری از این ارزهای دیجیتال با هدف امنیت بالا و حریم شخصی و ناشناس بودن خریدار و فروشنده پایه گذاری می شوند. رمز ارزهای زیادی با این هدف تشکیل شده است که در حال جذب کاربر و محبوب شدن میان کاربران ارز دیجیتال شده است که می توان اشاره کرد به ارز مونرو که امروزه با خرید مونرو بسیاری از این کاربران با سود خوبی مواجه شده اند.

ارز دیجیتال مونرو در سال 2014 وارد بازار و خرید مونرو در همین سال استارت خورده است که با نماد XMR نمایش داده می شود. ارز مونرو جزو رمز ارز های پایه و غیر متمرکز بوده که به خاطر نوع تراکنش ها و معامله های آسان آن میان کاربران محبوب گشته است.    

هنگامی که اقدام به خرید مونرو می کنید شما به صورت ناشناس و بدون نیاز به احراز هویت صورت می گیرد که از این حیث برای بسیاری از کاربران یک امتیاز می باشد.

پایه گذاری ارز مونرو بر سه اصل مهم

ارز مونرو برای بازدهی کیفیت و خرید مونرو برای کاربران خود بر پایه سه اصل مهم بنیان گذاری شده است. یکی از مهم ترین اصل بحث امنیت می باشد. امنیت در فضای دیجیتال حرف اول را می زند و از همه چی برای کاربران در این حوضه مهم تر می باشد.  داشتن حریم شخصی با خرید ارز مونرو، مونرو برای حریم شخصی کاربران خود بسیار اهمیت قائل می باشد و این موضوع این ارز را نسبت به سایر ارز ها متمایز تر می کند.  تمرکز زدایی ارز مونرو با بالا ترین سطح، برای اکثر افراد، حفظ حریم خصوصی حساب های مالی آنها مهم است. اما شرکت ها و بانک ها اطلاعات را به اشتراک می گذارند. در نتیجه فضای امنی برای انجام معاملات وجود ندارد. اما امروزه مونرو این امنیت و حریم خصوصی را ایجاد کرده است. ارز مونرو یک ارز امن، محرمانه و غیرقابل ردیابی است.

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: خرید مونرو ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

 بهترین مرکز فیشال صورت کجاست؟ شما به چه مرکز فیشال صورتی اعتماد می کنید؟ اگر شما هم برای پیدا کردن بهترین مرکز فیشال صورت دغدغه دارید، این مقاله به شما کمک می کند تا فاکتورهای لازم برای انتخاب بهترین مرکز را بشناسید و پس از آن به راحتی بتوانید انتخاب کنید.

بهترین مرکز فیشال صورت

برای پیدا کردن بهترین مرکز دو قدم اصلی وجود دارد. این روزها در قدم اول معمولا همه ما برای پیدا کردن هر چیزی در اینترنت سرچ می کنیم و بعد از آن از دوستان و آشنایانی که می شناسیم کسب اطلاع می کنیم یا در سایت های انجمنی از افرادی که تجربه استفاده از آن مراکز دارند، سوال می کنیم. پیدا کردن صفحات مجازی مرکز هم می تواند به شما کمک کند تا ذهنیت کلی نسبت به متخصصان و خود مرکز پیدا کنید. از رعایت بهداشت گرفته تا نوع نوبت دهی یا رضایت مراجعه کنندگان همگی در صفحات مجازی موجود است.

در قدم بعدی مراجعه حضوری به آن مرکز است. حتما شما هم با من هم نظر هستید که داشتن مجوز معتبر مرکز مهم ترین و اولین مرحله برای شناخت بهترین مرکز فیشال صورت است. در زمان مراجعه و مشاهده مدارک مورد نظر برای مراکز، می توانید از مرک بخواهید تا عکس های قبل و بعد مراجعه کنندگان را به شما نشان دهند و از این طریق می توانید تفاوت هر یک را تشخیص دهید.

خدمات تخصصی بهترین مرکز فیشال صورت

اگر بخواهیم خدمات یک کلینیک فیشال را بشماریم باید از موارد زیر نام ببریم:

·        فیشال صورت به صورت کامل

·        شناخت نوع پوست و مشاوره برای بهبود شرایط آن

·        کلاژن سازی که می تواند از روش های مختلف انجام شود. برای مثال حلزون تراپی

·        لایه برداری که محبوب ترین روش  آن اسکراپ، ماسک ها و ... است.

·        جوانسازی از روش های مختلف متناسب با پوست مراجعه کننده

·        ابریشم تراپی

·        تخلیه جوش که مهم ترین آن جوش سرسیاه است.

·        ماساژ صورت

·        اپیلاسیون گیاهی

·        رفع تیرگی دور چشم

 

 

 

 

 


:: برچسب‌ها: بهترین مرکز فیشال صورت ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

 

امروزه اسم ارز دیجیتال به گوش شما میخورد قطعا به یاد ارز دیجیتال بیت کوین خواهید افتاد. ارز دیجیتال بیت کوین یکی از اولین ارز های دیجیتال محسوب می شود. خرید ارز دیجیتال در چند سال گذشته که بسیاری از افراد از آن اشنایی نداشته اند اما امروزه ارز دیجیتال را با بیت کوین شناخته می شود. ارز دیجیتال بیت کوین به عنوان پادشاه ارز های دیجیتال شناخته می شود. خرید بیت کوین در چند سال اخیر بسیار مشکل بوده است زیرا بایستی از صرافی های خارجی خریداری کرده و جابجایی پول با توجه با تحریم ها طاقت فرسا بوده است. اما با توجه به این که صرافی صرافکس راحتی کاربران خود مهم است این پلتفرم را ایجاد کرده است که به راحتی خرید بیت کوین را با قیمت ریالی انجام داده و نگران انتقال پول به صرافی های خارجی را نداشته باشند .



:: برچسب‌ها: خرید بیت کوین ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

امروزه ارز های دیجیتال به نوعی بهترین نوع ارز مجازی محسوب شده و تبدیل به یک شغل ایده آل شده است. خرید و فروش ارز دیجیتال همواره جزو شغل های نوپا و تازه بوده است که با درآمد بسیار خوبی نیز به همراه خود دارد. اکثریت ارز های دیجیتال قیمت های لحظه ای دارند و دارای نوسانات متعددی می باشند اما ارز دیجیتالی تتر یک قیمت واحد دارد به طوری که یک تتر معادل یک دلار می باشد. افرادی که برای جابه جایی پول مشکلاتی بانکی را بایستی پیش رو داشته باشند از این روش می توانند برای جابه جایی پول استفاده کنند.


قیمت لحظه ای تتر

از آنجایی که در بخش قبل به شما گفته شد که تتر یک قیمت واحد دارد و معادل یک دلار است اما لازم به ذکر است که در ایران با توجه به نوسانات دلار شما نیز میتوانید با خرید و فروش آن به سود خوبی دست پیدا کنید. قیمت لحظه ای تتر در ایران با توجه به قیمت دلار محاسبه می گردد. برای دریافت قیمت لحظه ای تتر می توانید با خرید ارز دیجیتال از صرافی معتبر با خیالی آسوده سرمایه گذاری خود را آغاز کنید.

خرید ارز دیجیتال از صرافی معتبر

خرید ارز دیجیتال از صرافی معتبر امروزه یکی از دغدغه های کاربرانی بوده که در حوضه خرید و فروش ارز دیجیتال فعالیت دارند. برای آسوده خاطر بودن از خرید ارز دیجیتال از صرافی معتبر می توانید، صرافی های موجود که فعالیت خود را به صورت فیزیکی و به شکل مغازه صرافی بوده آغاز کنید، پس از اینکهمطمئن شده اید می توانید از وب سایت صرافی نیز استفاده کنید. اغلب صرافی های معتبر از وب سایت آنلاین صرافی استفاده می کنند تا حس خوب خرید ارز دیجیتال از صرافی معتبر را به مشتریان خود القا کنند.

کلام آخر

شما نیز اگر قصد این را دارید تا در حوضه ارز دیجیتال فعالیت کنید می توانید با خرید ارز دیجیتال از صرافی معتبر فعالیت خود را شروع و با دریافت قیمت لحظه ای تتر در صرافکس یک خرید ایمن را داشته باشید.

 



:: برچسب‌ها: قیمت لحظه ای تتر , خرید ارز دیجیتال از صرافی معتبر ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی انواع درب ها به صورت برقی و اتوماتیک می باشند. به طوری که با دریافت حسگر هایی که در درب به کار رفته است با دریافت اطلاعات، درب را برای شما باز و بسته می کند.

این درب های اتوماتیک در مکان های مختلفی کاربرد دارد که هر کدام انواع مختلفی نیز دارد، می توان اشاره کرد به مدل های فروشگاهی، سازمانی، اداری و غیره به کار می رود. تعمیر درب اتوماتیک و تعمیر کرکره برقی از جمله خدماتی بوده که همواره بسیار کاربردی بوده و مورد نیاز مردم می باشد.

 

عیب یابی و تعمیر درب اتوماتیک

امروزه یکی از پرکاربرد ترین نوع درب ها محسوب می گردد. درب اتوماتیک با توجه به کارایی که دارد و بیش از حد مورد استفاده قرار می گیرد، ممکن است که دچار خرابی شود که شما نیاز به تعمیر درب اتوماتیک داشته باشید. درب اتوماتیک با توجه به راحتی و مزایا هایی که برای شما دارد، نیازمند به نگهداری و سرویس به موقع نیز دارد. تعمیر درب اتوماتیک یکی از سخت ترین بخش های درب اتوماتیک محسوب می شود؛ زیرا عیب یابی و پیدا کردن مشکل بسیار سخت می باشد برای تعمیر درب اتوماتیک و از همه مهم تر برای فردی که از درب اتوماتیک بهره مند است نیز بایستی هزینه های بسیاری را پرداخت کند.

تعمیر کرکره برقی و امنیت بیشتر فروشگاه شما

در گذشته نه چندان دور تمامی کرکره های فروشگاه ها و مغازه ها به صورت دستی بود، بالا و پایین کردن آن یکی از معضلات و کار های سختی بوده که صبح ها باید چندین کیلو آهن یا هر فلزی را به بالا برده و شب ها هم هنگام بستن فروشگاه به پایین آوردن کرکره می باشد. با آمدن کرکره برقی و جایگزین کرکره های قدیمی شده و از سختی های موجود رهایی پیدا می کنید.

 هنگامی که شما از کرکره برقی بهره مند هستید، کرکره برقی شما نیز به سرویس ها و نگهداری های خاصی برخوردار می باشد. تعمیر کرکره برقی یکی از تخصصی ترین کار ها بوده زیرا امنیت فروشگاه شما را تامین می کند.  تعمیر کرکره برقی فروشگاه شما بایستی به سرعت انجام گردد که و هر زمان از روز و شب شما می توانید با تماس با تکنسین مربوطه برای تعمیر کرکره برقی اقدام کنید.

 

کلام آخر

با توجه به اتومات شدن اکثریت وسایلی که در طول روز با آنها کار داریم ممکن است روزی نیاز به تعمیر داشته باشند. تعمیر درب اتوماتیک و تعمیر کرکره برقی از جمله وسایلی بوده که ما در طول روز با آن ها بسیار سر و کار خواهیم داشت. اعتماد کردن به تکنسین تعمیر درب اتوماتیک و تعمیر کرکره برقی یکی دیگر از شرط هایی است که مشتری و فردی که می خواهد خدماتی را دریافت کند باید به فرد تکنسین داشته باشد.

شما در متین هوشمند می توانید انواع درب های اتوماتیک و کرکره برقی را برای مشاهده و خرید مراجعه کرده و در هنگام خرابی و نیاز به تعمیر درب اتوماتیک و تعمیر کرکره برقی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 



:: برچسب‌ها: تعمیر درب اتوماتیک , تعمیر کرکره برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

 با توجه به افزایش جمعیت شهر تهران امکان هرگونه مشکل در زمینه قطعی برق ساختمان، خراب شدن وسایل الکتریکی و غیره وجود دارد. شما دستگاه ‌های برقی زیادی در منزل خود دارید که با قطع برق مشکلاتی زیان ‌باری برای شما به ارمغان می آورد. وسایلی مانند یخچال، که با خراب شدن آن تمام مواد غذایی مورد استفاده فاسد می ‌شوند.

در بهار و تابستان قطع برق باعث از کار افتادن سیستم‌ های سرمایشی مثل کولرهای آبی و داکت اسپیلت و مواردی از این دست خواهد شد. که این موضوع نیز تمام کارهای روز‌مره را مختل می کند. بنابراین در چنین شرایطی حتما به یک برقکار شبانه روزی تهران نیازمند هستید.

 

خدمات برقکار شبانه روزی تهران چیست؟

  • عیب یابی برق ساختمان
  • رفع قطعی برق
  • رفع خرابی برق
  • رفع دو فاز شدن برق
  • تعويض فیوز مینیاتوری
  • تعویض لامپ هالوژن
  • سیم‌ کشی ساختمان
  • سیم کشی صنعتی
  • نصب و تولید کابل برق
  • نصب دوربین مدار بسته
  • نصب آیفون تصویری
  • نصب دزدگیر اماکن
  • تعویض لامپ
  • نصب انواع چراغ
  • تعویض جعبه مینیاتوری
  • تخریب دیوار
  • کابل کشی کولر گازی
  • نصب انواع نور مخفی
  • ریموت کردن انواع لامپ
  • نصب سنسور راه پله

مراحل برقکاری ساختمان

  • طراحی نقشه برق کشی ساختمان
  • اندازه گیری خط تراز و کنده کاری
  • قرار دادن قوطی و لوله‌ ها
  • سیم کشی برق ساختمان
  • نصب کلیدها و پریزها

امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

https://www.ted.com/profiles/26697243

https://www.goodreads.com/user/show/152325868-gsav

 



:: برچسب‌ها: برقکار شبانه روزی تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

نوشتن نامه اداری، دارای قوانین و قواعد مخصوص به خود است که رعایت این قوانین باعث جلب نظر مخاطب و موافقت او با درخواست‌های شما می‌شود. نامه اداری در ایران دارای ساختار و نظم خاصی است که برای انجام مکاتبات بین سازمان‌ها و ارگان‌ها نوشته می‌شود.

 

نامه نگاری و تنظیم نامه اداری ،  فقط راهی برای برقراری ارتباط شما با سایر سازمان‌ها، آژانس ها، مشاغل یا مشتریان احتمالی نیست. بلکه راهی برای نمایندگی شرکت و سازمان شما است و به دیگران کیفیت خدمات یا محصول شما را اطلاع می دهد. هنگام نوشتن نامه اداری، ارائه بهترین عملکرد سازمان، از موارد ضروری است.

برای تنظیم نامه اداری در ابتدا نیاز است نامه را به صورت حرفه ای قالب بندی کنید. یعنی اگر نامه، بخشی از یک بیانیه رسمی و کتبی است، آدرس سازمان خود را وارد کنید. در بالای نامه، در زیر تاریخ، آدرس و عنوان خود را در صورت لزوم درج کنید.

سپس آدرس گیرنده را در مرحله بعدی تایپ کرده و در صورت امکان این مورد را شخصی سازی کنید. به عنوان مثال، اگر به بخش خاصی در یک ارگان یا سازمان، نامه می نویسید، نام فردی را که می خواهید نامه را دریافت کند در قسمت گیرنده قرار دهید.

 

نامه اداری از چه بخش هایی تشکیل می شود؟

ساختار نامه اداری، دارای بخش‌های مختلفی است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

 

·         سربرگ

 

سربرگ دارای بخش‌های مهمی است که عبارتند از:

1.      تاریخ

2.      شماره‌ نامه

3.      وضعیت پیوست

4.      متن اصلی یا محتوا

 

·         محتوا

محتوا در نامه‌های اداری، شامل چند بخش زیر می‌شود:

1.      ادب و احترام

2.      مقدمه‌ی نامه

3.      پیام اصلی

4.      نتیجه‌گیری

5.      سپاس‌گذاری

6.      پابرگ نامه

 

·         پابرگ

پابرگ نامه نیز شامل سه قسمت است:

 

1.      نام فرستنده

2.      سمت سازمانی فرستنده

3.      امضا

 

چه نکاتی را باید در نوشتن نامه اداری رعایت کنیم؟

به دلیل اهمیت نامه اداری در روابط بین ارگان‌ها و سازمان‌ها، نکاتی وجود دارد که با رعایت آن‌ها میتوانید، یک نامه اداری بدون نقص ایجاد کنید.

1.      در نظر داشته باشید که قبل از نگارش و تنظیم نامه اداری، یک بار به صورت چرک نویس آن را نوشته و سپس به صفحه اصلی منتقل کنید.

2.      از به کار بردن کلمات عامیانه در نامه اداری جدا پرهیز کنید.

3.      دقت کنید که در نوشتن نامه اداری، حتما از خط خوانا و علامت نگارشی در جای خود استفاده کنید.

4.      از نوشتن متن نامه به صورت طولانی خودداری کنید.

5.      اگه نامه ای نوشتید که دارای پیوست است، در ابتدا ذکر کنید.

6.      حتما به این مورد توجه داشته باشید که نامه اداری فاقد هرگونه غلط املایی باشد.

 

سخن پایانی

در این مطلب از شهرداد، شما را با نامه اداری، چگونگی نوشتن آن و نکات مهم در نوشتن نامه اداری آشنا کردیم. امید است این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

 



:: برچسب‌ها: نوشتن نامه اداری ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

 در این مطلب از صرافی ارز دیجیتال ارزکت قصد داریم شما را با ووچر پرفکت مانی آشنا کرده و سپس نحوه خرید پرفکت مانی را نیز به شما عزیزان آموزش دهیم.

در تجارت الکترونیک و خرید آنلاین، کدهایی متشکل از حروف یا اعداد وجود دارد که توسط ارزهای الکترونیکی مختلف در سراسر جهان تولید می شود و مانند کارت شارژ بدون نیاز به افتتاح حساب بانکی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت الکترونیکی است که مشابه سایر سیستم های پرداخت مانند وب مانی یا پی پال است.هر کد شامل شماره سریال کوپن الکترونیکی (16 رقمی) و کد فعال سازی (10 رقمی) می باشد.کاربران می توانند از این کوپن های الکترونیکی در وب سایت های مختلف خرید آنلاین حتی بدون داشتن حساب پرفکت مانی استفاده کنند.

همچنین پرفکت مانی یک سرویس مالی پیشرو است که به همه کاربران خود امکان پرداخت سریع آسان و انتقال ایمن و بدون دردسر پول از طریق اینترنت را می دهد. فرصت های شگفت انگیزی را برای همه کاربران اینترنت و صاحبان ثروتمند کسب و کارهای آنلاین باز کرده است.

پرفکت پول یک جایگاه را هدف قرار می دهد تا تراکنش های آنلاین را به سطح مطلوب برساند. با استفاده بهینه از این سیستم پرداخت، کاربران می توانند فعالیت های زیر را انجام دهند:

- انجام انتقال پول بین اعضای خود؛

- دریافت پرداخت برای پروژه های تجاری مختلف از طریق اینترنت؛

- پرداخت های منظم را به صورت آنلاین انجام دهید.

- وجوه پول را با امنیت بیشتری در حساب الکترونیکی ذخیره کنید و می توانید ماهانه سود کسب کنید.

- می تواند پرداخت سریع کالاها و خدمات را به صورت آنلاین انجام دهد.

 

ووچر پرفکت مانی چیست؟

پیشتر خواندید که پرفکت مانی چیست و چه ویژگی هایی دارد. در حقیقت پرفکت مانی به شخص اجازه می دهد تا در سریع ترین زمان و با هزینه کم معامله انجام دهد.

علاوه بر این، روش های مختلفی برای استفاده از این سرویس وجود دارد. یکی از روش های اصلی استفاده از ووچر پرفکت مانی است. خب، در طول سال‌ها، استفاده از ابزارهای مالی مختلف به عنوان چک بانکی، مردم را قادر می‌سازد تا بدون همراه داشتن وجه نقد، پرداخت‌ها و تراکنش‌های آسانی داشته باشند. کوپن پرفکت مانی نیز ابزاری است که هدف آن ساده‌سازی تراکنش‌ها است. نوعی چک الکترونیکی است که برای واریز یا برداشت وجه به حساب پرفکت مانی استفاده می شود.

این کوپن الکترونیکی شامل کد 16 رقمی منحصر به فرد و دیجیتال، کد فعال سازی 10 رقمی، تاریخ ایجاد و مبلغ اعتبار می باشد. نوعی چک بانکی الکترونیکی است که به عنوان ابزاری برای برداشت و سپرده ایجاد می شود. کوپن پرفکت مانی را می توان بدون هیچ زحمتی در بیش از 100 کشور در سراسر جهان استفاده کرد.

 

 

چگونه می توان یک کوپن پرفکت مانی ایجاد کرد؟
برای ایجاد کوپن پرفکت مانی، مراحل زیر را انجام دهید:
- وارد سیستم پرداخت پرفکت مانی شوید.
- در اکانت سیستم خود وارد بخش «خروج» شوید. برچسب "کوپن الکترونیکی" ظاهر می شود.
- در صفحه "سپرده کوپن الکترونیکی" روی "خرید کوپن الکترونیکی جدید" را انتخاب کنید.
 
 
کجا می توان از ووچر پرفکت مانی استفاده کرد؟
کوپن پرفکت مانی را می توان برای اهداف زیر استفاده کرد:می توانید از آن برای انتقال پول به هر کسی در سراسر جهان استفاده کنید. دریافت‌کننده می‌تواند کد فعال‌سازی کوپن را از طریق پیامک دریافت کند، حتی اگر حساب پول کامل نداشته باشد.
- امکان پرداخت آنلاین محصولات و خدمات را به امن ترین روش فراهم می کند.
- برای تبدیل به هر پول نقد یا ارز دیجیتال در صرافی های آنلاین ارز الکترونیکی قابل استفاده است.
- با پرفکت مانی می توانید کارت های هدیه را در بازار کالاهای دیجیتال Buysellvouchers خریداری و بفروشید
علاوه بر این، اگر خدمات کمی را سفارش داده اید و به مکانی سفر می کنید که به حساب پرفکت مانی دسترسی ندارید، در چنین شرایطی می توانید با استفاده از کوپن پرفکت مانی هزینه خدمات خود را پرداخت کنید. از طرف دیگر، اگر مایل به خرید چیزی از کسی هستید که حساب پرفکت مانی ندارد، در این صورت می توانید در ازای آن یک کوپن پرفکت مانی به او پیشنهاد دهید.
 
و در پایان
در این مقاله از ارزکت با بررسی ووچر پرفکت مانی و نحوه خرید پرفکت مانی سعی در تکمیل اطلاعات شما عزیزان در این زمینه داشتیم. از همراهی شما سپاسگزاریم
 


:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

همه چیز درباره ارز دیجیتال چیلیز


در این مقاله از صرافی ارز دیجیتال ارزکت، به بررسی ارز چیلیز و خرید و فروش آن می پردازیم.

احتمالا شما هم از علاقه مندان رشته های ورزشی و فوتبال هستید! اگر همینطور است باید به شما بگوییم که وقت را از دست ندهید و با ارز دیجیتال چیلیز، از تیم های هواداری خود حمایت کنید.

ارز چیلیز یا همان (CHZ)،  در حقیقت یک توکن هواداری است که با تیم‌های بزرگ با هواداران  خود، در بلاک‌چین  اختصاصی تعامل ایجاد می کند.

 در حقیقت تیم‌های به نام ورزشی این پلتفرم ارز چیلیز را برای هواداران خود ایجاد کرده اند تا بتوانند آن‌ها را جذب کنند. 

برای اولین بار در جهان ارز چیلیز این بستر را برای کاربران ایجاد کرده تا با ایجاد بستری امن بتواند میان هواداران ورزشی تعامل ایجاد کند.

در واقع ارزهای دیجیتالی که لوگو و برند یک باشگاه به خصوص را دارند، از طرف طرفداران خود خریداری و داد و ستد قرار می شوند تا بتوانند میزان علاقه خود را به یک تیم به خصوصی را نشان دهند و در رای گیری ها شرکت می کنند.


تاریخچه ارز دیجیتال چیلیز و معرفی آن

ارز چیلیز یکی از 10 ارز معروف جهان است که در سال ۲۰۱۲ به‌عنوان زیرمجموعه‌ ی سازمان جهانی سرگرمی و ورزش در گروه مدیارکس، در مالت به سال ۲۰۱۲ میلادی معرفی شد.

 ارز چیلیز به طرفداران و هواخواهان تیم‌های ورزشی در جهت بهبود هواداری و علاقه آنها نسبت به تیم ورزشی مورد نظرشان کمک شایانی کرده است. 

خرید ارز چیلیز به هواداران کمک می کند تا به صورت مستقیم در باشگاه فوتبال محبوب خود حق انتخاب نیز داشته باشند. 

 در حقیقت فعالیت روی پلتفرم مبتنی بر بلاک‌چین سوسشیوس در سال ۲۰۱۸ توسط این گروه آغاز شد و به دنبال آن توکن ارز چیلیز منتشر و به سرعت در تمامی صرافی های جهان معرفی شد.

اولین نماینده ی ارز چیلیز، باشگاه یوونتوس بود که توکن هواداری این باشگاه را در ماه نوامبر سال ۲۰۱۹ عرضه کرد و توانست حدود ۳ میلیون توکن از کل عرضه ۲۰ میلیون خود را به فروش رساند.

ارز چیلیز چیست

خرید و فروش ارز دیجیتال چیلیز CHZ چگونه است

اگر می خواهید ارز چیلیز را ؟خرید و فروش کنید، می توانید مانند سایر رمز ارزها از طریق صرافی های ارز دیجیتال این کار را انجام داده یا اگر موفق به انجام این کار نشده اید، صرافی ارز دیجیتال ارزکت این کار را برای شما انجام می دهد.

به دلیل اینکه افرادی که داخل ایران زندگی می کنند به صورت مستقیم نمی توانند این ارز را خریداری کنند، در ابتدا  می توانند در ابتدا به انتخاب خود، یکی از استیبل کوین ها را خریداری کرده و سپس در صرافی ها به ارز چیلیز CHZ تبدیل کنند.

خرید و فروش ارز چیلیز

قیمت و آینده ارز دیجیتال چیلیز (CHZ)

ارز چیلیز (CHZ) از تایمی که شروع به کار کرد، بالا و پایین های زیادی را تجربه کرده است. قیمت ارز چیلیز از اوایل شروع به کار بسیار کم و زیاد می شد که عمدتا نیز کاهشی بوده است. 

این صعود و نزول ها در سال 2020 نیز تکرار شد اما با آغاز سال 2021 روند جدیدی پیش رو بود . در ماه دوم سال پیش رو، روند تقویتی و رونق بازار ارزهای دیجیتال باعث شد که قیمت چیلیز در یک روند صعودی بی‌سابقه از حدود 0.05 دلار به 0.89 دلار رسید و به بالاترین حد خود رسید. 

جمع بندی

در این مقاله، صرافی ارز دیجیتال ارزکت، به معرفی ارز چیلیز و چگونگی پیدایش آن پرداخت که همانطور که پیش تر گفتیم ارز چیلیز یک توکن هواداری است که به طرفداران تیم ها این امکان را می دهد که با خرید آن بتوانند از تیم محبوب خود حمایت کنند.

این ارز را می توانید از طریق صرافی های معتبر و یا خرید یکی از استیبل کوین ها و تبدیل آن به چیلیز خریداری کنید.

آینده ی چیلیز از نظر خیلی از محققان زمینه ی ارز دیجیتال بسیار روشن بوده و می تواند رشد چشمگیری داشته باشد.

 



:: برچسب‌ها: ارز چیلیز ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

برخی از خریداران گوشی قسطی افرادی هستند که نیاز فوری به این کالا پیدا می‌کنند و به دلیل همین عجله  ممکن است که تهیه مبالغ زیاد پول برای آنها مقدور نباشد. خرید موبایل قسطی بهترین و سریع ترین برای این دسته از افراد است.
خرید گوشی اقساطی شرایط مناسبی برای افرادی که توانایی پرداخت هزینه خرید موبایل را ندارند، فراهم کرده است. با توجه به جهش ناگهانی و  افزایش نرخ ارز قیمت تلفن همراه افزایش چشمگیری داشته است.
 درحال حاضر خرید یک موبایل هوشمند، حتی میان رده ،باید هزینه زیادی پرداخت که این هزینه گاهی با حقوق یک ماه فرد برابری میکند.

خرید موبایل

در این شرایط افراد مجبور به خرید اقساطی موبایل هستند که بتوانند از یک گوشی قسطی هوشمند برخوردار شوند.
افرادی که در حوزه خرید و فروش موبایل فعالیت دارند؛ با توجه به شرایط بد اقتصادی، امکان خرید قسطی را فراهم کردند تا مشتریان خود را از دست ندهند.
فقط افرادی که مشکلات مالی دارند از خرید موبایل قسطی استفاده نمی کنند؛ بلکه بسیاری از افراد به خرید گوشی‌های پرچمدار و پیشرفته تمایل دارند؛ بنابراین خرید موبایل قسطی آن ها را به خواسته شان می رساند در حالی که هیچ فشار مالی مورد توجهشان نیست.

نحوه خرید گوشی قسطی


برای خرید اقساطی گوشی شما با فروشنده توافق می کنید که مبلغی را به عنوان پیش پرداخت بپردازید و مابقی  را در فواصل زمانی معین پرداخت کنید. ولی اگر توان پرداخت پیش پرداخت را ندارید قطعا فروشنده مبلغ اقساط را بالا خواهد برد، که این مسئله به توافقی که در حین خرید  بستگی دارد و هر فروشنده شرایط خاص خودش را دارد..

خرید موبایل با چک و سفته


 اولین موردی که خیلی از افراد به آن توجه می‌کنند، بودجه و هزینه‌ای است که  در حین خرید موبایل باید پرداخت کنند و طبیعتا هر چه هزینه بیشتری برای خرید موبایل صرف کنید. خرید موبایل اقساطی با استفاده از سفته و چک یکی از امکاناتی است که سایت فروشگاهی لوتوس در اختیار کاربران و خریداران قرار داده است. خرید گوشی قسطی با سفته و چک در تمام شهرهای ایران در امکان پذیر بوده و این اقساط بدون سقف و محدودیت می‌باشند. سود دریافتی توسط بانک صادرات ایران تنظیم شده و به صورت ذیل می باشد.
·        اقساط تا 12 ماه 36%
·        اقساط تا 24 ماه 32%

گوشی قسطی

 

خرید گوشی قسطی به صورت آنلاین


با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، بسیاری از فروشگاه ها، خدمان فروش قسطی را به مشتریان خود ارائه می دهند. این سایت ها از خریداران درخواست دسترسی به اطلاعات بانکی کرده و سپس با توجه به این اطلاعات که به صورت قانونی از سیستم بانکی کشور دریافت کرده اند، مبلغ نهایی را برای مشتری قسط بندی می‌کنند و خریدار بدون نیاز به حضور در فروشگاه امکان خرید گوشی قسطی را پیدا می‌کند.
 

 

پیش پرداخت


برای خرید گوشی قسطی شما هر چقدر که بیشتر بتوانید پیش پرداخت بپردازید می توانید قسط کمتری پرداخت کنید. ولی اگر توان پرداخت پیش پرداخت را ندارید قطعا فروشنده مبلغ اقساط را بالا خواهد برد، که این مسئله به توافقی که در حین خرید گوشی قسطی است بستگی دارد و هر فروشگاهی شرایط خاص خود را دارد.

گارانتی

خرید موبایل از فروشگاه لوتوس
هزینه تعمیرات گوشی های هوشمند بشدت بالاست به مقداری که پول تعویض ال سی دی برابری می کند با کل قیمت گوشی، پس در هنگام خرید اقساطی گوشی هوشمند توجه داشته باشید که گارانتی معتبر پس از فروش داشته باشد تا برای تعمیر آن هزینه ای بر عهده شما نباشد. مورد دیگه که باید هنگام خرید گوشی اقساطی در نظر داشته باشید اصل بودن موبایل است که در حین خرید اقساطی موبایل بسیار مهم تلقی می‌شود.

فروشگاه لوتوس لپ تاپ شرایط ویژه ای برای فروش اقساطی موبایل و لپ تاپ فراهم نموده که شما با هر میزان درآمد و شغلی می توانید از این شرایط ویژه نهایت استفاده را ببرید.
هنگام خرید موبایل و گوشی قسطی حتما از معتبر بودن سایت فروشگاهی که قصد خرید از آن را دارید مطمئن شوید. توصیه می‌شود برای خرید موبایل یا گوشی ارزان به مراکز معتبر مراجعه نمایید تا مجبور به هزینه بیشتر در این باره نباشید.



:: برچسب‌ها: خرید موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

 با وضعیت اقتصادی حاکم در جامعه، عموم مردم به دنبال کاهش هزینه‌های خود هستند. اما لازم است انتخاب‌هایی داشته باشند که در کنار کاهش هزینه‌ها، کیفیت محصول و امنیت خود را تحت تاثیر قرار ندهند. کرکره برقی هم جزو آن دسته از مواردی است که امکان تردد راحت در اماکن و صرفه جویی در زمان  را می‌دهد و هم خیلی به صرفه و اقتصادی است. در ادامه مقاله قیمت کرکره برقی را بررسی می کنیم.

قیمت کرکره برقی

چرا باید کرکره برقی بخریم؟

کرکره برقی‌ها بخاطر ظاهری ساده و زیبا، نصب سریع، هزینه کم و... مورد توجه قرار گرفته‌اند. اگر قصد خرید این کرکره ها را دارید باید از عواملی که در افزایش یا کاهش قیمت کرکره برقی تاثیر می‌گذارد، اطلاع داشته باشید.

کرکره برقی در کجا کاربرد دارد؟

به طور کلی هرجایی که نیاز داشته باشید فضای بیرون را از فضای داخلی ملک خود جدا کنید، کرکره برقی نصب می‌شود. عمده‌تربن آن، درب ورود و خروج پارکینگ، پنجره ها، درب مغازه‌ها و انبارها‌ و ... می‌باشد.

معیارهای تعیین قیمت کرکره برقی

ابعادی که قرار است خرید کرکره برقی برای آن انجام شود، قطعات به کار رفته در ساخت و همچنین موتور درب اتوماتیک از عوامل تاثیر گذار در قیمت کرکره برقی هستند.

انواع تیغه کرکره برقی

·         آلومینیومی

·         پلی‌کربنات

·         گالوانیزه

·         فولادی

زمان خرید کرکره برقی، شما با انواع انواع اقسام تیغه‌های کرکره برقی در بازار مواجه می شوید. امکان در انتخاب تیغه مناسب دچار سردرگمی شوید؛ مطالعه این مطلب تصمیم گیری را برای شما آسان تر می کند. هرکدام از این تیغه‌ها که در ساخت درب اتوماتیک استفاده شود، در قیمت کرکره برقی تاثیر میگذارد.

انواع موتور کرکره برقی

مورد بعدی که در قیمت کرکره برقی تاثیر گذار است، موتور آن است. سه نوع موتور کرکره برقی وجود دارد که توبولار و ساید معروف‌تر و کارایی مناسب‌تری دارند. مدل سوم موتور سانترال می‌باشد که در صورت خرابی تعمیر آن کار بسیار دشواری است.

درب شیشه ای اتوماتیک

درب شیشه ای اتوماتیک در بهینه کردن و کم مصرف شدن انرژی تان بسیار اهمیت دارد، با این درب ها دیگر درگیر درب های قدیمی نیستید و نیازی نیست انرژی قبل را برای باز یا بسته شدن درب ها اماکن مختلف بکنید. این نوع درب ها را میتوانید به هر میزانی که می خواهید باز بشود را تنظیم کنید و یا میزان باز شدن لت ها را تغییر دهید. درب های شیشه ای اتوماتیک در کنار باز یا بسته شدن، به محل شما زیبایی میدهد.

درب شیشه ای اتوماتیک

همه کارایی این نوع درب ها را میتوانید در اسمش یعنی درب شیشه ای اتوماتیک متوجه شد. این درب ها از جنس شیشه درست شده اند و باز و بسته شدن شان به صورت اتوماتیک انجام می شود. بدین صورت می توانید با سنسور های حرکتی و یا حساس بودن به وزن بگذارید کارش را به صورت عالی انجام دهد. درب شیشه ای اتوماتیک به درب هایی گفته می شود که در بالای هر کدام حسگر چشمی وصل شده است که باعث باز و بسته شدن درب ها می  شود. این نوع درب ها در اماکن شلوغ و پرتردد بیشتر می شود مشاهده کرد.

انواع درب های اتوماتیک

·         درب اتوماتیک کشویی ( اسلایدی )

·         درب اتوماتیک تلسکوپی 

·         لولایی

·         تمام گرد

·         تاشو

·         نیم دایره ای

ویژگی های درب شیشه ای اتوماتیک

این نوع درب ها در کنار کارایی اصلی خود یعنی باز و بسته شدن میتواند به محل شما زیبایی منحصر به فردی بدهد و نورگیری بیشتری را به محلتان ببخشد. این درب ها را میتوان انتخابی مناسبی برای اماکنی مانند : بانک ها، فروشگاه ها، مراکز توانبخشی، بیمارستان ها، هتل ها، شرکت ها و غیره استفاده کرد تا ترافیک انسانی را کاهش دهد. شما با مراجعه به سایت متین هوشمند، می توانید از قیمت انواع کرکره برقی و درب شیشه ای اتوماتیک و همچنین نحوه خرید آن ها آشنا شوید.



:: برچسب‌ها: قیمت کرکره برقی , درب شیه ای اتوماتیک , متین هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

قشر وسیعی از صاحبان تکنولوژی و لپ تاپ، دانشجویان هستند. در حال حاضر با روند آنلاین شدن تمامی برنامه‌ها، دانش آموزان نیز جزوی از این مجموعه حساب می‌شوند. قطعا شما هم بهترین لپ تاپ دنیا را با اسم لپ تاپ مایکروسافت می‌شناسید! اولین نکته برای خرید لپ تاپ دانشجویی، تعیین حدودی قیمت لپ تاپ است. در این مقاله به بررسی قیمت لپ تاپ دانشجویی می‌پردازیم.

قیمت لپ تاپ

بهتر است ابتدا در مورد قیمت لپ تاپ صحبت کنیم تا یک دید کلی نسبت به بازار لپ تاپ‌های روز دنیا داشته باشید. قیمت لپ تاپ‌های رایج و پرکاربرد، در سراسر دنیا یکسان است. تنها در ایران به علت تفاوت ارزهای داخلی، شما قیمت‌هارا بسیار زیاد می‌بینید. 

اما نگران نباشید! بنا به بودجه شما، هر لپ تاپی با هر قیمتی در دسترس است. کافیست تا کاربرد اصلی لپ تاپ خود را به کارشناسان این زمینه بگویید و با محدوده وسیع قیمت لپ تاپ مواجه شوید. بهترین لپ تاپ‌های روز در دسته لپ تاپ مایکروسافت قرار می‌گیرند. این لپ تاپ‌ها به عنوان لپ تاپ دانشجویی مناسب هستند. اما قیمت لپ تاپ مایکروسافت برای اکثر مردم به صرفه نیست.

خرید لپ تاپ دانشجویی ارزان

خرید لپ تاپ دانشجویی

حتما شما قصد ندارید که یک لپ تاپ را با قیمت لپ تاپ بالا بخرید، و پس از 4 سال کارشناسی آن را دور بیاندازید! هنگام خرید لپ تاپ دانشجویی سعی کنید کمی آینده‌نگر باشید. لپ تاپ‌های ساده در 3 الی 4 سال همراه شما خواهند بود اما در ادامه باید سیستم عامل قوی و قدرت پردازش بالایی داشته باشند تا مشکل‌ساز نشوند. همزمان عامل مهمی به نام قیمت لپ تاپ را نیز در نظر بگیرید.

قیمت لپ تاپ دانشجویی چقدر است؟

همانطور که از اسمش پیداست لپ تاپ دانشجویی باید برای این قشر از جامعه باشد. یعنی دارای کاربرد وسیع و قیمت مناسبی باشد. قیمت لپ تاپ دانشجویی مناسب در حال حاضر از 15 میلیون تومان شروع می‌شود. تمامی ریز جزئیات قیمت انواع لپ تاپ دانشجویی را می‌توانید در وب سایت لوتوس مشاهده کنید.

اگر شما قصد خرید لپ تاپ‌های بروزی مثل لپ تاپ مایکروسافت را دارید، باید هزینه بسیاری زیادی بپردازید. احتمالا 3 الی 4 برابر گران‌تر! اما یک راه آسان برای فرار از این هزینه وجود دارد و آن هم خرید لپ تاپ مایکروسافت استوک یا دست دوم است.

لپ تاپ مایکروسافت ارزان

لپ تاپ مایکروسافت استوک

ممکن است بسیاری از افراد بعد از خرید لپ تاپ مایکروسافت، دیگر نیازی به آن نداشته باشند و کارایی برای آن‌ها نداشته باشد. همچنین ممکن است بسیاری از افراد مرفه جامعه تنها به دنبال داشتن بالاترین مدل لپ تاپ مایکروسافت باشند و بخواهند لپ تاپ قدیمی خود را بفروشند. حال آن که استفاده چندانی از آن نکرده‌اند!

چه کسی بهتر از شما برای خرید لپ تاپ مایکروسافت استوک؟ شما می‌توانید با خرید لپ تاپ‌های دست دوم و همزمان پرداخت قیمت لپ تاپ کمتر، به نتیجه مطلوب خود برسید. تنها باید هنگام خرید لپ تاپ دست دوم به پردازنده مرکزی آن، کارت گرافیک یا پردازنده گرافیکی، هارد و پورت‌های لپ تاپ دقت کنید.

خرید لپ تاپ مایکروسافت ارزان

اگر نسبت به خرید لپ تاپ مایکروسافت استوک استرس دارید و نگرانید که بعد از خرید لپ تاپ با مشکلات زیادی در آن مواجه شوید، ما یک راه به شما نشان می‌دهیم. فروشگاه لوتوس از باتجربه‌ترین فروشگاه‌های ارائه‌دهنده انواع لپ تاپ دانشجویی و لپ تاپ مایکروسافت می‌باشد. شما عزیزان می‌توانید جهت تهیه لپ تاپ مایکروسافت ارزان به این سایت لوتوس مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: قیمت لپ تاپ , لپ تاپ دانشجویی , لپ تاپ مایکروسافت ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

خرید رم گوشی از آن کارهایی به حساب می‌آید که اگر اصولی انجام نشود از خریدی که کرده‌اید پشیمان خواهید شد و پولتان را به گونه‌ای هدر داده‌اید، معمولا افراد بعد از خرید گوشی یک تجهیزات جانبی مانند رم گوشی نیز می خرند تا بعدها دچار مشکل کمبود فضا روبرو نشوند. برای اینکه یک تجهیزات جانبی مناسب برای گوشی خود خریداری کنید باید به یک سری نکات توجه داشته باشید که در این صفحه قرار است به برخی از آن‌ها اشاره کنیم.

کارایی تجهیزات جانبی، رم گوشی

قبل از خرید یک تجهیزات جانبی مانند رم باید مسائلی را برای خود روشن کرده باشید نظیر برای چه کاری می‌خواهید رم گوشی خریداری کنید و یا در اصل مدل گوشی شما چیست؟ رم موبایل فقط برای گوشی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. رم گوشی  از لحاظ مدل، ظرفیت و برند با همدیگر متفاوت هستند و شما برای انتخاب رم موبایل مناسب باید مدل گوشی خود را نیز در نظر بگیرید.

تجهیزات جانبی

تفاوت رم گوشی با مموری کارت

  • رم گوشی: همانطور که اشاره شد رم تلفن همراه، محلی برای ذخیره‌سازی برنامه‌ها به صورت موقت می‌باشد و با خاموش شدن گوشی اطلاعات نیز از بین می‌روند، همیشه در خرید جدیدترین گوشی‌های بازار همواره به مقدار رمی که تلفن همراه به خود اختصاص داده است، توجه داشته باشید!

مموری کارت (حافظه جانبی): مموری کارت که نوعی تجهیزات جانبی به حساب می‌آید به اشتباه در بین عموم به رم موبایل عنوان گرفته است در واقع محلی برای ذخیره‌سازی اطلاعات شخصی (عکس، فیلم، موسیقی و ...) می‌باشد که با خاموش شدن تلفن همراه، این اطلاعات از حافظه پاک نمی‌شوند و همواره باقی می‌مانند. در زمان خرید گوشی باید به این نکته توجه داشته باشید که موبایل قابلیت پشتیبانی از حافظه جانبی را دارد یا خیر. تا در آینده با مشکل کمبود حافظه از سمت تلفن روبرو نشوید.

سرعت و کیفیت رم گوشی

کیفیت و سرعت رم گوشی به شما این امکان را می دهد تا با رضایت کامل از گوشی خود استفاده کنید و درگیر کند شدن موبایلتان نباشید، هرچه حافظه بیشتر باشد معمولا سرعت لود پایین می آید در صورتی که صورت رم های گوشی اگر برند و کیفیت خوبی باشد بسیار هم بالا است.

رم گوشی

مردم معمولا فقط به ظرفیت رم گوشی توجه می کنند در صورتی که سرعت و مموری کارت از مهم‌ترین نکات خریدن رم برای گوشی است. رم‌هایی که در هنگام خرید گوشی‌های موبایل مشاهده می‌کنید، به معنای سرعتی است که گوشی می‌تواند، داشته باشد. به عنوان مثال اگر 2 مگابایت باشید به معنای سرعت انتقال در ثانیه است.

کلام آخر

همانطور که در این مقاله مطالعه نمودید، متوجه شدید که رم موبایل با مموری کارت متفاوت است و از همین رو باید در انتخاب گوشی خود توجه ویژه‌ای داشته باشید تا در گذر زمان با مشکلات مواجه نشوید. برای خرید دیگر تجهیزات جانبی می‌توانید به سایت فروشگاهی لوتوس مراجعه داشته باشید تا از خریدتان همواره رضایت کامل داشته باشید.



:: برچسب‌ها: رم گوشی , تجهیزات جانبی ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

ریزش مو مشکلی فراگیر بوده است که ممکن است هر کسی را به دلایل مختلف درگیر کند. البته این استرس تنها به دلیل ریزش مو افراد نیست؛ چون اگر بخواهید برای کاشت مو اقدام کنید، متوجه می‌شوید انتخاب یک روش درمان برای کاشت مو، خودش ماجراها دارد. حتما تا به امروز با انواع روش‌های خانگی، شامپو، قرص‌ها، محلول‌ها و شامپوها آشنا شدید که گفته شده مصرف آن‌ها باعث شده ریزش موهایتان را متوقف شود.

در این میان بعضی از افراد هستند که کاندیدای خوبی برای کاشت مو هستند. این روش درمان تنها راه دائمی برای قطع ریزش مو می باشد. ما در این مقاله از کلینیک زیبایی آنیل قصد داریم بهترین و متداول ترین روش های درمانی را به شما معرفی کنیم.

کاشت مو

بررسی روش کاشت موی FUT

در روش  FUTپزشک از پوست پشت سر یا بالای گوش مراجعه کننده نواری از پوست را برداشت می‌ کند. بعد از آن زیر میکروسکوپ فولیکول‌های موجود در پوست سر را استخراج می کند و سپس تکی تکی در محل ‌های خالی پوست سر می‌کارد.

مزایا روش FUT

 

روش FUT  هزینه‌های کمتری نسبت به سایر متدها دارد؛کل مراحل جراحی کاشت مو به روش FUT در یک روز انجام می ‌شود؛ نیازی به تراشیدن موها نیست. با توجه به اینکه FUT روش سریعی است، فولیکول‌ها به مدت زمان کمتری خارج از بدن هستند و احتمال آسیب دیدنشان به آن ها کمتر می ‌شود.

 

معایب روش FUT

ایجاد زخم نواری در محل بانک مو، برش نواری پوست عملی تهاجمی بوده که با خونریزی نیز همراه است؛ بعد از کاشت مو به این روش به نباید ورزش‌ های سنگین انجام دهید؛افرادی که پوست سر انعطاف‌پذیری نداشته باشند؛ نمی‌توانند با روش FUT مو بکارند. در این روش نمی‌توان موهای ظریف پایین گردنو موهای بدن را برداشت و به عنوان بانک مو از آن استفاده کرد.

کاشت مو

کاشت مو به روش FIT 

این روش در دنیا به نام «استخراج واحدهای فولیکولی»  FUE نیز شناخته می ‌شود. در روش FITنیز برداشت و کاشت فولیکول ‌ها به شکل واحدی انجام می‌شود.

مزایا و برتری‌های روش FIT

در روش FIT تنها زخم های کوچکی روی سر بوجود میاید که به سرعت هم خوب می شوند؛ این روش، روشی غیر تهاجمی است که معمولا با درد و ناراحتی نیز همراه نیست. در روش FIT می ‌توان از موهای نازک‌ تر نیز مو استخراج کرد که به طبیعی ‌سازی کاشت هم کمک می کند. می‌ توان از فولیکول‌های ریش و بدن نیز مو استخراج کرد که به روش BHT معروف است. بعد از کاشت مو به این روش محدودیتی برای ورزش کردن وجود ندارد.

معایب و محدودیت‌های روش FIT

در این روش برداشت مو واحدی است بطور مثال جراح 100 فولیکول را باید روی 100 سوراخ سما ایجاد کند. این کار زمان بر بوده و ممکن است در مدت زمانی که فولیکول ها خارج از بدن قرار دارند، به آن ها آسیب وارد شود.

کاشت مو به روش SUT

روش SUT از همان قوانینی تبعیت می‌کند که در روش FIT نیز وجود داشته تنها از دستگاه مخصوص برای انجام این کار استفاده می کنند. استفاده از دستگاه باعث افزایش سرعت کاشت مو نیز می شود.

مزایا و معایب روش SUT

این روش همچون روش FIT بوده و مزایا و معایب مشابه ای دارد. تنها نکته که وجود دارد این است که در روش SUT سرعت کاشت بیشتر است.

کاشت مو

کاشت مو به روش Micro FIT

کاشت مو به روش Micro FIT یا MFIT جدیدترین تکنولوژی برداشت مو می باشد. در این روش نیز استخراج و برداشت مو به صورت واحدی بوده و تنها تفاوت این روش استفاده از ابزارهای بسیار دقیق‌تر و ظریف‌تر برای برداشت موها است. 

مزایا و معایب روش Micro FIT

مزایا این روش همچون روش FIT است. در مورد معایب باید بگوییم که، معایب موجو در روش FIT بر طرف شده است.

جمع بندی

ما در این مقاله از آنیل شما را با بهترین روش های کاشت مو آشنا کردیم. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از هزینه هر یک از روش های کاشت مو به کلینیک زیبایی آنیل مراجعه فرمایید.



:: برچسب‌ها: کاشت مو ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

 

دیگر با شنیدن هیچ کدام از عبارت هایی مثل لیفت چشم، لیف بینی، لیفت سینه و غیره تعجب نمی کنیم. در واقع همه به نوعی با این متدهای زیبایی آشنا شده اند. پیشرفت علم پزشکی و در کنارش پیشرفت تکنولوژی، روش های زیادی برای عمل های جراحی زیبایی معرفی شده است. این پیشرفت و ارتقا، به مرور باعث ساده تر شدن عمل های جراحی با عوارض کمتر شده است.

لیفت بینی

لیفت بینی

لیفت بینی، بدون جراحی و سرپایی انجام می‌شود. این یک روش درمانی زیبایی است که اخیرا به طور یکسان هم بین زنان  و مردان محبوبیت پیدا کرده است. عمل های زیبایی که به صورت لیفت انجام می شوند، مثل لیفت بینی یا لیفت چشم، برای افرادی که ترس از جراحی و بیهوشی دارند، بسیار مناسب است.

لیفت بینی چیست؟

اولین راهی که، افراد برای داشتن بینی خوش فرم و زیبا به ذهنشان می رسد، عمل بینی است. اما ممکن است برخی بخاطر ترس از جراحی قید عمل را بزنند مدام غصه ی شکل و شمایل بینی خود را بخورند! لیفت بینی راهی است برای این افراد، تا بتوانند بدون نگرانی و ترس، برخی از ایرادات بینی خود را اصلاح کنند. در لیفت بینی، بینی شما به سمت بالا و عقب کشیده می شود در این روش قوز بینی از بین می‌رود. این متد کاملا بدون خونریزی و جراحی انجام می‌شود.

انواع روش‌های لیفت بینی

تزریق ژل و فیلر

یک روش مرسوم تزریق ژل و فیلر است که با استفاده از فیلر افتادگی بینی ترمیم می‌شود. اگر غضروف بینی شما کمی قوز دارد، لیفت بینی باید بدانید که لیفت بینی موقتی است و  بین یک تا یک و نیم سال دوام دارد. این متد برای برطرف کردن مشکلات اساسی ساختاری بینی مناسب نیست؛ بلکه فقط قوزهای ظاهری را می توان برطرف کرد. این ژل ها حاوی هیالورونیک است که با افزایش خاصیت ارتجاعی پوست باعث جوانی بینی نیز می شود.

لیفت چشم

لیفت چشم یا بلفاروپلاستی، یکی از ساده ترین و متداول ترین متدهایی است که برای بهبود افتادگی چشم ها به کار می رود. لیفت چشم علاوه بر جنبه زیبایی که دارد، در سلامتی بینایی نیز تاثیر دارد؛ چرا که ممکن از برخی به علت افتادگی پلک ها و پوست اضافی که روی چشم می آید، با کاهش بینایی مواجه باشد. معمولا پزشک به این دسته بیماران لیفت چشم را توصیه می کند.

لیفت چشم

اما چرا پلک ها دچار افتادگی می شوند؟

 بالا رفتن سن، میزان کلاژن سازی در بدن را کاهش می دهد و پ چربی و رطوبت پوست به مرور از بین می رود. این موارد با یک دیگر، سبب از بین رفتن حالت ارتجاعی پوست می شود. این اتفاق، در پلک بالایی چین و چروک های زیادی ایجاد می کند و حالت افتادگی به آن می دهد.با افتادگی پلاک ها تا روی مژه ها، افراد مسن دچار اختلال بینایی و کم شدن میدان دید می شوند.

پف زیر چشم

اتفاقی که در پلک پایین می افتاد که البته آن هم با عمل لیفت چشم قابل برطرف کردن است، این است که در پلک پایین به دلیل ضعف غشاء نگهدارنده چربی، چربی ها به زیر پوست می آیند و همین تجمع چربی باعث ایجاد پف زیر چشم می شود.

پزشک با بررسی وضعیت شما، بهترین راه را پیش روی شما می گذارد. می توانید با مراجعه به سایت ویکی درمان، پیش از مراجعه به پزشک، اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید.



:: برچسب‌ها: لیفت چشم , لیفت بینی , ویکی درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

دزدگیر خودرو

با توجه به اینکه این روزها دزدی از ماشین روز به روز در حال افزایش است، استفاده از دزدگیر خودرو و همچنین ردیاب خودرو یک امر بسیار مهمی است که صاحبان خودرو بهتر است که انجام دهند. یکی از مواردی که می توان امنیت خودرو را بالا برد استفاده از دزدگیر خودرو می باشد که بتواند جلوی دزدیده شدن خودرو را بگیرد.

در این مقاله قصد داریم در مورد اینکه یک دزدگیر خوب چه ویژگی هایی داشته باشد آشنا کنیم.

دزدگیر خودرو باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

برای آسودگی خاطر و در امان بودن خودرو استفاده از دزدگیر خودرو و همچنین ردیاب خودرو برای تمامی ماشین ها پیشنهاد می شود. یک دزدگیر خوب علاوه بر امنیت باید دارای ویژگی های خاص دیگری باشد که بتواند به امنیت خودرو کمک زیادی کند. ویژگی هایی از قبیل آنتن دهی بالا، نشان دادن باز و بسته بودن درب ها و ساختار ساده ای باشد که بتوان به راحتی با آن کار کرد.

انواع دزدگیر خودرو و ردیاب خودرو

دزدگیرها دارای انواع بسیار متنوعی هستند و به چند دسته تقسیم می‌شوند. دارای ویژگی های مانند بالابر شیشه‌ها، حسگرهای لرزشی ضربه‌ای التراسونیک و چندین مورد دیگر است که با سیگنال دهی بالا و قوی خیال مالک را از امنیت خودرو راحت می کند. دزدگیرهای حرفه ای دارای امکانات زیادی هستن در حالیکه دزدگیر های ساده امکانات خاصی ندارند ولی به دلیل قیمت پایین بسیار محبوب و پر استفاده هستند.

استفاده از دزدگیر های تصویری با نمایش باز شدن درب خودرو بر روی ال سی دی دزدگیر و برخورداری از برخی حسگرها دارای امنیت بالایی هستند.

هرکدام از المان های دزدگیر های تصویری نشان دهنده اتفاقی است که در آن لحظه به خودرو شما وارد شده است، بطور مثال نشان دادن علامت چکش بر روی صفحه ال سی دی دزدگیر نشان دهنده این است که به خودرو ضربه ای وارد شده، همچنین نشان دادن درب به معنی باز بودن درب خودرو می باشد و علامت قفل به معنی قفل بودن درب ها می باشد و حتی در بعضی از دزدگیرهای حرفه ای موقعی که ماشین آژیر بزند ریمود به لزره در می آید

انواع ردیاب خودرو

ردیاب خودرو

ردیاب خودرو انواع مختلفی دارند که هر کدام بر اساس امکاناتی که دارند دارای قیمت های مختلفی هستند.

ردیاب مغناطیسی با قابلیت شنود IR180

ردیاب IR59 که ردیاب ارزان قیمتی است.

ردیاب آهنربایی نظامی IR1500

ردیاب پیشرفته و دزدگیر ماهواره ای خودرو IR230

ردیاب خودرو ارزان و با ضمانت IR69

ردیاب دیاگ IR90

ردیاب شخصی پرسنلی افراد IR160

ردیاب فندکی IR140

ردیاب دارای کابل شارژ اندروید شنود دار IR410

این موارد انواع مختلف ردیاب هستند که دارای قابلیت خاص خود می باشند.


انواع حسگر دزدگیر خودرو

حسگر ضربه‌ای در سیستم دزدگیرها نقش بسیار مهمی ایفا می کند. این حسگر در مواقعی که به شیشه یا بدنه ماشین ضربه ای وارد می شود دزدگیر سریعا به صدا درآید و مالک متوجه ناامنی خودرو خود شود. 

حسگر التراسونیک از دیگر حسگرهای مربوط به دزدگیر خودرو می باشد که بسیار پیشرفته تر کار می کند . گاهی وقت‌ها سارق بدون اینکه ضربه ای به خودرو وارد کند درب را باز و وارد خودرو می‌شود که عملاً در این حالت از حسگر ضربه‌ای اخطاری نمی دهد. ولی با وجود حسگر التراسونیک سیستم دزدگیر سارق را بخوبی شناسایی می کند و به مالک خودرو اطلاع می دهد. این حسگر با پرتاب ارتعاشات صوتی که قابل دیدن و شنیدن نیستند محیط داخل خودرو را در هر ثانیه مورد بررسی قرار و به این صورت سارق را تشخیص می‌دهد. 

حسگر دما یکی دیگر از حسگرهای دزدگیر ماشین است. در برخی از دزدگیرها مجهز به سنسور دما هستند که دمای داخل خودرو را نشان می دهند و از طریق تغییر دما در داخل کابین  موارد مشکوک را شناسایی و هشدار می دهد.

 مدلی دیگر از دزدگیرهای تصویری هستند که سیم کارت خور هستند و اگر سیم‌کارت موردنظر از ماشین فاصله بگیرد یکی از حسگرها فعال می‌شود و در صورت خطر به تلفن همراه پیامک میزند.

 



:: برچسب‌ها: دزدگیر خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

تا به حال برای شما هم سوالی پیش امده است که برای یافتن جواب آن، نیاز به یک مشاوره حقوقی داشته باشید؟ بدون این که نیاز مراجعه به دفتر یک وکیل را داشته باشید، بدن صرف هزینه و وقت؟ مشاوره حقوقی آنلاین بهترین گزینه برای رسیدن جواب سوال‌هایتان است. شخصی به مسائل حقوقی آگاهی کامل داشته باشد و بتواند شما را راهنمایی کند؛ فارغ از التحصیلان رشته حقوق، علاوه بر وکالت، به مشاوره حقوقی می‌پردازند و تا پاسخگوی نیاز مردم باشد. برای مثال در تنظیم دادخواست ، تنظیم لایحه و دیگر مسائل حقوقی می توانید از وکیل آنلاین مشاوره بگیرید.

نگارش و تنظیم دادخواست مراحلی دارد و باید نکاتی را حتما در آن رعایت کنیم تا دادخواست شما رد نشود. در این مقاله قصد داریم شما را با تنظیم دادخواست با کمک مشاوره حقوقی آنلاین بپردازیم. پس با ما همرا باشید.

تنظیم دادخواست با مشاوره حقوقی آنلاین

نحوه تنظیم دادخواست

تنظیم دادخواست حتما باید در فرم های مخصوصی نوشته شود و در آن اطلاعات هویتی خواهان و خوانده و همچنین موضوعی که برای آن تنظیم دادخواست صورت گرفته است و همچنین مدارک و مستنداتی که نشان دهنده این است که حقی از فرد پایمال شده است ضمیمه شود اگر تنظیم دادخواست غیر از این فرمتی که بیان شد صورت گیرد مراجع قضایی هیچ رسیدگی به آن نمی کنند.

تفاوت تنظیم دادخواست با تنظیم اظهارنامه در چیست؟

تنظیم دادخواست دارای تشریفات دادرسی و هزینه دادرسی است اما تنظیم اظهارنامه اینگونه نیست. مثلا دادخواست باید به دادگاه محل اقامت خوانده تقدیم شود در حالی که در اظهارنامه رعایت کردن این مورد الزامی نیست . دادخواست اعلام شکایت حقوقی است اما اظهارنامه تذکر دادن به انجام تعهد است.

اظهارنامه وسیله‌ای است برای اظهار رسمی مطالب به طرف دیگر، تنظیم اظهارنامه از راه رسمی مطالبه حق است و می‌توان به وسیلۀ آن آمادگی تسلیم هر چیزی، اعم از مال، وجه، سند و…. را به مخاطب اعلام و آن را هنگام تسلیم اظهارنامه، تحت نظر و حفاظت مرجع مربوطه قرار داد.

تنظیم دادخواست با مشاوره حقوقی آنلاین

چرا به مشاوره حقوقی آنلاین نیاز داریم؟

مسائل مختلفی ممکن است برای ما پیش بیاید که ما نسبت به آن آگاهی کافی را نداشته باشیم و به سراغ مشاور حقوقی برویم. این مسائل را سه بخش می‌توان دسته بندی کرد: حقوقی، تجاری و کیفری

دعاوی حقوقی مانند مشکلات خانوادگی اعم از طلاق، وراثت و... دعاوی تجاری مانند ثبت شرکت، مسائل مالیاتی و دعاوی کیفری مثل قتل، قاچاق و... پس اطلاعات ما برای طی کردن مراحل دعوا و پرونده ها کافی نیست و در این مواقع باید به یک مشاور حقوقی مراجعه کنیم. اما مراجعه به دفتر یک وکیل ممکن است نیاز به صرف وقت و هزینه ی بیشتری داشته باشد و همه ی افراد بخاطر مشغله هایی که دارند، امکان مراجعه حضوری نداشته باشند.

با وجود مشاوره حقوقی آنلاین ، افراد بدون صرف وقت و هزینه زیاد میتوانند سوالات حقوقی خود را از مشاورین بپرسند. مشاوره حقوقی آنلاین، بر بستر اینترنت و در فضاهای مجازی نظیر سایت‌ها، اپلیکیشن‌های پیام رسان و غیره خدمات ارائه می کنند. در سال‌های گذشته با رواج نرم‌افزارهایی نظیر تلگرام و اینستاگرام در میان مردم ، مشاور حقوقی آنلاین به یکی از متداولترین روش‌های رسیدن به پاسخ سوالات حقوقی تبدیل شده است.



:: برچسب‌ها: تنظیم دادخواست , مشاوره حقوقی آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

تخمین و محاسبه قیمت سئو سایت و هزینه بهینه سازی یک وبسایت باید بر اساس فاکتورهای از پیش تعیین شده  صورت بگیرد! همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم سئو سایت یک پروسه ای است که از چندین بخش تشکیل شده و نیازمند به عملی است که حتما باید سئوکار آن را تجربه کرده باشد.

برخی از افراد تصور می کنند که سایت مورد نظرشان نیازمند به چندین بخش از کارهای سئو است اما هنگامی که با یک مشاور سئو مشورت می گیرند متوجه می شوند باید یک پکیج کامل از سئو را خریداری کنند تا به نتیجه مطلوب برسند.

با توجه به اینکه هر وب سایت شرایط گوناگونی دارد و باید با رقبای خود در یک کلمه رقابت کنند، تعرفه و قیمت سئو ثابت نیست! اما به طور متوسط می توان گفت قمت سئو به عواملی ای که بر روی سایت اعمال می شود ارزیابی می شود.

عوامل که بر روی قیمت سئو سایت تاثیرگذار است؟

یکی از مواردی که هنگام محاسبه قیمت سئو باید به آن توجه شود، حجم پروژه است.

اینکه کارفرما کل پکیج سئو را می خواهد یا فقط بخش محدودی از آن، یعنی بهینه سازی تصاویر، کدها، لینک داخلی و خارجی و غیره را می خواهد که در قیمت نهایی موثر است.

یکی دیگر از متغیرهایی که در تعیین و محاسبه هزینه سئو سایت نقش مهمی را ایفا می کند، میزان پیشرفت ساختار وبسایت نسبت به قبل می باشد.

تاثیر شرایط وبسایت در قیمت سئو سایت

جالب است بدانید اگر پیش از اقدام به خرید سئو اقداماتی در جهت بهینه کردن سایت انجام داده باشید، میتواند هزینه سئو را کاهش دهد. همچنین عواملی مانند حجم و شرایط پروژه در قیمت سئو تاثیرگذار است.

عوامل دیگری که بر روی کاهش یا افزایش هزینه سئو کاربرد دارد، سایتی است که با آن روبرو هستید. مانند سایت فروشگاهی، سایت بلاگی یا خبری است.

طراحی سایت یکی از پایه های اصلی سئو سایت است و اگر سایت به درستی طراحی نشده باشد، نیازمند به طراحی مجدد است تا بتوانید نتیجه مطلوب را بگیرید. که در این صورت هزینه و قیمت طراحی سایت با سئو تفاوت دارد.

نتیجه

همانطور که در این مقاله خواندید، متوجه آن شدیدی که چه عواملی بر روی قیمت سئو اثر می گذارد. اما اگر قصد جدی برای سئو سایت دارید پیشنهاد ما به شما شرکت سئو اینجا است که به صورت تخصصی بر روی این موضوع فعالیت دارد.



:: برچسب‌ها: قیمت سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

متاسفانه در سال‌های اخیر جامعه ما با موج جدیدی از کلاهبرداران و سوءاستفاده‌کنندگان از شرایط اقتصادی روبه‌رو شد. این موج، در ادامه موج‌هایی مانند شرکت‌های هرمی، گنج‌یابی، و یا تب‌های ورود به بازارهای خاص مطرح گشت. این تب، سایت‌های شرط بندی اینترنتی غیرقانونی بود. نگارنده امیدوار است هیچ کدام از شما تا کنون با سایت‌های سایت‌های بت فوروارد، بت ۹۰ و رولکس بت و امثال آن‌ها برخوردی نداشته بوده باشید. این سایت‌ها با سوءاستفاده از حس هیجان‌طلبی و نیز، ناامیدی مؤکد شده در نسل جدید، دارایی‌های آن‌ها را به یغما برده و مبدل به مشکلی جدی شده‌اند.

از جایی که این سایت‌ها در هیچ جایی نه ثبت شده‌اند و نه مالکان اصلی آن‌ها مشخص هستند، امکان تحت پیگرد قرار دادن آن‌ها وجود ندارد. بدنام‌ترین سایت‌های پیشبینی و شرط بندی در سال‌های اخیر سایت‌های بت فوروارد، بت ۹۰ و رولکس بت بوده‌اند. این امر به خصوص در مورد سایت‌هایی مانند بت فوروارد که ادعا می‌شود منشا خارجی دارند حتی سخت‌تر است.

چرا شرط بندی در بت فوروارد هم اشتباه است

امروزه با وجود بسیاری از رسوایی‌های سایت‌های شرط بندی، کاربران و علاقه مندان به ثبت شرط بندی و پیش بینی و به طور کلی برای ثبت فعالیت‌های آنلاین کازینو هر روز بیشتر و بیشتر می‌شوند. واقعا نمی‌شود گفت که باید در این رابطه چه کاری را انجام داد. البته برخی در این میان ادعا می‌کنند که این سایت‌ها خصوصا در حوه پیش بینی ورزشی تفاوتی با همتایان قانونی خود در ایران ندارند.

باید گفت که این ادعا غیرمنطقی و نادرست است. زیرا در مورد اخیر، اولا داوطلبان در صورت باخت چیزی را از دست نمی‌دهند. و از سویی دیگر به مانند سایت‌هایی از قبیل بت فوروارد یا بت 90 ارز از کشور خارج نمی‌شود. در حقیقت تفاوتی نمی‌کند که شما در سایتی مانند بت فوروارد حضور داشته باشید یا بت 90 . هر دور سایت‌های بت فوروارد و بت 90 تا کنون ید طولایی در امر کلاهبرداری از کاربران خود داشته‌اند.

ترفند برد در رولکس بت : از آن دوری کنید!

سایت شرط بندی رولکس بت یکی از سایت‌های پیش بینی است که طرفداران و کاربران خاص خود را دارد.این سایت انواع مختلف خدمات شرط بندی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. سایت پیش بینی Rolex Bet یکی از تازه واردانی است که از بازی انفجار پشتیبانی می‌کند. همچنین سایت نامبرده بخشی مربوط به بازی‌های کازینو راه‌اندازی کرده است. سایت رولکس بت مانند بت 90 فعالیت خود را از سال 2009 آغاز کرده و می‌توان گفت سایتی جدید در زمینه شرط بندی است.

مانند چیزی که انتظار داشتید، این سایت یعنی رولکس بت، گواهینامه‌ها و مجوزهای لازم بین المللی را ندارد. با این حال کاربران ایرانی در این سایت ثبت نام کرده و در بازی‌های آن شرکت می‌کنند. با این حال، از آنجا که Rolex Bet سایت شرط بندی معتبری نیست، توصیه می‌کنیم از آن دوری کنید.

در سایت شرط بندی رولکس بت می‌توانید در 11 رشته ورزشی مختلف پیش بینی کنید. علاوه بر فوتبال و دیگر ورزش‌های توپی رایج، روی نتایج بازی‌های تنیس، بیسبال، هاکی روی یخ، بوکس، راگبی و پینگ پنگ یمتوانید شرط‌بندی کنید. البته این سایت ‌در مورد اسکریپت‌ها وفعالیت‌های خود هیچ شفاف‌سازی‌ای را ارائه نداده و اطلاعات خاصی را در مورد جزییات فعالیت‌های خود در اختیار شما قرار نمی‌دهد.

این سایت منسوب به شخصی به نام مونتیگو بوده و از این جهت، ساختار سایت نیز با دیگر محصولات وی از جمله بت 90 مشابه می‌باشند. در رولکس بت امکان شرط بندی زنجیره ای در سایت موجود است. با این حال گزینه شرط بندی سیستم وجود ندارد.

آیا سایت بت فوروارد واقعا خارجی است

سایت بت فوروارد یکی از معروف‌ترین سایت‌های شرط بندی برای پیش بینی است. این سایت مانند سایر سایت‌های شرط بندی گزینه‌های زیادی برای شرط بندی دارد. البته نمی‌توان گفت که بت فوروارد از نظر ایرانی و خارجی بودن یا ایرانی بودن با بت 90 دقیقا چه تفاوتی دارد. زیرا به هر روی صاحبان آن‌ها در خارج از ایران هستند و درآمدهای آن‌ها هم در خارج ذخیره می‌شود.

همچنین این که چگونه سایتی فارسی زبان را خارجی محسوب می‌کنیم هم جای سوال دارد. دقت کنید که شرکت‌های معتبر بت در جهان بر خلاف بت فوروارد، موظف به رعایت قوانین تحریم‌های آمریکا و دستورالعمل‌های شفافیت مالی هستند. به همین دلیل اصولا نباید امکان تبادل مالی با اتباع ایرانی را داشته باشند.

بت 90 چیست

از ابتدای ظهور اولین سایت های شرط بندی تا کنون، شاهد شکل گیری هزاران سایت شرط بندی مانند رولکس بت بوده‌ایم. متاسفانه این مشکل مختص ایران نیست و در سراسر جهان وجود دارد. سایت بت 90 نیز یکی از سایت‌های شرط بندی در ایران است که تقریبا از اواسط ظهور سایت‌های شرط بندی فوتبال به جرگه آنها پیوست. بدون شک، سایت‌های پیش بینی فوتبال بیشترین درآمد خود را از طریق این و تعداد محدودی از بازی‌های کازینو به دست می‌آورند. خصوصا بازی‌های محبوب کازینو مانند پوکر که امکان تقلب در آن‌ها به شدت بالاست. سایت بت 90 نیز از همان ابتدا قربانیان هدف خود را از میان طرفداران فوتبال تعیین کرد و با کمک تبلیغات محدودی در تلگرام، توانست حدود 2000 کاربر را جمع آوری کند.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

اسم حضرات به گوشتان خورده است؟ واقعا امیدوارم که این طور نبوده باشد! اولین بازی که نام حضرات به گوش من خورد، فکر کردم که با یکی از شوخی‌های جدید فضای مجازی رو به رو هستم. اما کمی بعد در اینترنت متوجه شدم یک سایت شرط بندی با نام حضرات واقعا وجود دارد. این سایت توسط یک تبعه ایرانی به نام پویان مختاری که مقیم ترکیه است، اداره می‌شود.

ظاهرا در این وب سایت یک بازی قمار به نام بازی انفجار وجود داشته که برخی جوانان با کمک آن سعی در برد ثروت‌های بادآورده و یک شبه هستند. ناگفته مشخص است که با یک کلاهبرداری رو به رو هستیم. حتی کلک‌هایی مانند ترفند بازی انفجار که در این فضاها تبلیغ می‌گردند نیز واضحا در حقیقت کلاهبرداری مضاعفی هستند که برای خالی کردن جیب قربانیان ابداع شده‌اند.

سایت حضرات و بازی انفجار

گذشته و پشت پرده سایت حضرات چیست

گفتیم که سایت حضرات را فرد معلوم‌الحالی به نام پویان مختاری تاسیس نموده است. پویان مختاری موسس سایت شرط بندی حضرات در گذشته خواننده‌ی ضعیفی بوده است و به دلیل شکست‌های حرفه‌ای و هنری خود به تدریج از صحنه کنار گذاشته شد. این کنار گذاشته شدن باعث شد تا او برای یافتن شانس‌های جدید به ترکیه مهاجرت کند.

ما نمیدانیم که قصد او در ادامه اقامت در ترکیه بود یا مهاجرت مجدد از آن‌جا به جهان شمال. با این حال فضای اینستاگرام برای او فرصتی را فراهم آورد تا نامی را برای خود به هم زده و سایت بدنام حضرات را پایه گذاری کند. در این سایت انواع بازی‌‌های انلاین انجام می‌شود که بازی انفجار تنها یکی از آن‌ها است.

بازی انفجار چیست

بازی انفجار هم از آن موضوعاتی است که اگر به چشم خودم آن‌ را نمی‌دیدم، باور نمی‌کردم که واقعا وجود داشته باشند. این بازی در واقع نوع تکامل یافته دستگاه‌های اسلات است که از قدیم در کازینوها وجود داشت. در بازی انفجار که سایت حضرات هم آن را ارائه کرده است، با بستن شرط روی پول خود، روی اصطلاحا انفجار یا ریزش نمودار شرط می‌بندند.

اگر تا پیش از انفجار یا افت نمودار پول خود را بردارید، برنده و اگر تأمل کنید، بازنده می‌شوید. به همین راحتی بسیاری از مردم سرمایه‌های زندگی خود را از دست داده و گردانندگان این سایت‌ها را ثروتمند کرده‌اند.

بنابراین اگر شما خواننده گرامی با این قصد به وبلاگ ما مراجعه کرده‌اید که به شما ترفند بازی انفجار در سایت حضرات یا هر سایت دیگری معرفی شود، ما یک ترفند عالی و تضمین شده را برای شما در آستین داریم: «بازی انفجار را فراموش کنید»!

عاقبت ترفند در بازی انفجار

آیا ترفند بازی انفجار کار می‌کند

نیازی به گفتن نیست که حتی در وگاس گفته می‌شود «کازینو همیشه برنده است». مسلما نظارت نهادهای قانونی روی وگاس بسیار بیشتر از سایت حضرات است. با این حال حتی در وگاس هم باور عامه مردم، این است که سایت حضرات کلاهبرداری بیش نیست. بنابراین قطعا هیچکدام از ربات‌ها و به اصطلاح ترفندهای بازی انفجار جز سرقت دارایی شما هدفی را دنبال نمی‌کنند.

ترفند بازی انفجار در واقع معرفی ترفندهایی است که به بازیکنان می‌آموزد بر اساس الگوریتمی خاص رفتار کنند تا بیشتر و بیشتر آلوده‌ی قمار شوند. مسلما گردانندگان سایت حضرات یا هر سایت دیگری به خوبی از چند و چون ترفند بازی انفجار آگاه هستند و اجازه نمی‌دهند این ترفندها درآمد آن‌ها را کاهش دهد. به همین دلیل به هیچ عنوان به این گونه ادعاهای ارائه ترفند بازی انفجار اعتماد ن.ک.نید.

 



:: برچسب‌ها: حضرات , کلاهبرداری حضرات , بازی انفجار , ترفند بازی انفجار , کلاهبرداری بازی انفجار , ترفند واقعی بازی انفجار , ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

دلایل زیادی وجود دارند که شما به عنوان یک فرد که در دنیای مدرن و دیجیتال زندگی می‌کند، نیا به خرید گوشی اقتصادی داشته باشید. یک سری عوامل و دلایل مختلفی وجود دارند که می‌توانند پاسخ این سوال محسوب شوند:

نوسان‌های قیمتی در چند وقت اخیر کاملا ناگهانی اتفاق افتاده اند و به شدت بر بازار اثر منفی داشته اند. این شرایط موجب شده که کالایی که ما در نظر داریم در طی چندین روز یا چند هفته دچار تغییرات گسترده در قیمت شده و باز هم خریداران نیازمند هزینه کرد پول بیشتر باشند.


برخی از کاربران گوشی اقتصادی، کسانی هستند که نیاز فوری به این کالا دارند و به دلیل همین نیاز فوری، ممکن است که فراهم کردن مقادیر زیاد پول برای آن‌ها امکان پذیر نباشد. برای این گونه افراد طرح‌های خرید گوشی اقتصادی، سریع‌ترین و تنها راه برای خرید گوشی است.


برخی از فروشندگان به دنبال کسب سود و منفعت از آب گل آلود افزایش قیمت‌ها بوده و در سایه عدم وجود نظارت، قیمت‌هایی غیرمنطقی ارائه می‌دهند تا منفعت بیشتری ببرند. خریداران هم تمایل ندارند که برای خرید گوشی یا هر وسیله‌ای مبلغی بیشتر از قیمت واقعی آن کالا پرداخت کنند. به همین دلیل برای این دسته از خریداران، خرید گوشی اقتصادی بهترین روش محسوب می‌شود.

گوشی اقتصادی با دوربین خوب

خرید گوشی قسطی

بسیاری از افراد قطعا دوست دارند تا با معرفی جدیدترین گوشی‌ها و کسب اطلاعات راجع به آن‌ها، بتوانند آن گوشی را بخرند. اما متاسفانه به خاطر شرایط بد اقتصادی امکان پرداخت هزینه به طور کامل برایشان ممکن نیست. با توجه به همه این مسائل، بسیاری به سراغ خرید گوشی قسطی می‌روند. اما آیا می‌توان برای خرید ‌گوشی قسطی به هر کسی و یا هر شرکت و مغازه ای اطمینان کرد یا خیر؟ قطعا جواب نه است.

خرید اقساطی موبایل نیز مانند هر جنس دیگری برای پرداخت اقساطی دارای نکاتی است که باید رعایت شوند که در ادامه به بررسی آن نکات می‌پردازیم.

نکات مهم خرید گوشی قسطی

از جمله نکاتی که باید هنگام خرید گوشی قسطی رعایت شوند، داشتن اطمینان کامل نسبت به آن شرکت یا مغازه است. متاسفانه امروزه افراد سودجو در این مسائل بسیار زیاد شدند و گوشی تقلبی را با باکس و به نام گوشی اصل، زیر قیمت می‌فروشند. پس نکته بعدی کسب اطمینان از اصل بودن کالا و اعتماد نکردن به هر کسی است.

گوشی قسطی تهران

نکته بعدی توجه به قیمت است. باید بدانید که اگر قیمت یک مغازه نسبت به سایر مغازه‌ها بسیار پایین‌تر است، ممکن است جنس نامرغوب، دسته دوم، ریپک و یا دزدی باشد. اگر کالای مورد نظر قیمت بالاتری نسبت به سایر مغازه‌ها دارد هم بهتر است خریداری نشود.

برای خرید اقساطی موبایل به هر کسی نباید چک و یا سفته بدهید. حتما باید اعتماد کامل به آن شخص و یا شرکت داشته باشید. همچنین حتما از آکبند بودن دستگاه و یا رجیستر بودن آن اطمینان حاصل کنید؛ چرا که برخی، گوشی‌های رجیستر نشده را هم به اسم ریپک و دسته دوم می‌فروشند.

از کجا گوشی قسطی بخریم؟

همانطور که بیان شد، خرید گوشی قسطی تبدیل به یک روش در کنار سایر روش‌های خرید شده و امروزه کاربران مخصوص خود را دارد. با این وجود بهتر است که از سایت‌هایی برای خرید گوشی قسطی اقدام شود که مطمئن و معتبر باشند. به همین دلیل سایت لوتوس می‌تواند یک انتخاب مطمئن و عاقلانه برای خرید گوشی قسطی باشد.



:: برچسب‌ها: گوشی قسطی , گوشی اقتصادی ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

 پاسور آنلاین و حکم آنلاین از محبوب ترین بازی هایی هستند که در کازینوهای آنلاین یا سایت های بت و شرط بندی بازی می شوند. این بازی به دلیل اینکه در دنیای واقعی طرفداران بسیاری دارند، در دنای مجازی نیز خوهان و وادار زیادی دارند و سایت های شرط بندی با ارائه خدمات و ششرایط مناسب برای چنین بازی هایی فراهم می کنند که سایت های کازینو فارسی از بارز ترین این موارد هستند.

پاسور آنلاین

اگر به دنبال راهی برای سرگرم شدن هستید، پاسور آنلاین می‌تواند یکی از بهترین پیشنهادها باشد. پاسور را با نام ورق نیز می‌شناسند و بازی های مربوط به آن از محبوبیت زیادی در میان مردم برخوردار است. این بازی ها به صورت گروهی و دسته جمعی و گاهی دو به دو و 4 نفری انجام می‌شود.

پاسور آنلاین شامل بازی های حکم آنلاین چهار نفره، چهار برگ، بلک جک ، 21، پوکر و ... است. پاسور آنلاین در اکثر سایت های شرط بندی که بخش کازینو آنلاین دارند وجود دارد.

بازی حکم

حکم یک بازی محبوب و قدیمی است، آنقدر محبوب که از گذشته تاکنون هنوز روی بورس بوده و شماری از مردم به صورت حضوری دور همدیگر جمع می‌شوند و از این بازی هیجان انگیز لذت می‌برند. در بخش پاسور آنلاین روی بازی حکم کلیک کرده و سپس باید منتظر بمانید تا یک شریک برایتان پیدا شود.

حکم آنلاین

نحوه بازی کردن حکم آنلاین

در صورتی که کمتر از چهار نفر باشید، این بازی را به صورت 3 و 2 نفره هم می‌توانید شروع کنید که البته نحوه پخش کردن کارت در بازی یک مقدار عوض خواهد شد ولی در پاسور آنلاین تنها در صورتی بازی شروع می‌شود که چهار نفر شما کامل شده باشد. سپس سیستم به صورت رندم شروع به پخش کردن کارت ها می‌کند.

ابتدا نفری یک کارت به ترتیب جلوی شما قرار گرفته می‌شود، این کار را آنقدر تکرار می‌شود که در جلوی یک نفر ورق آس مقابل یکی از افراد قرار بگیرد. آس که بالاترین خال در حکم به حساب می‌آید، در مقابل هر کس قرار گیرد آن شخص حاکم شناخته شده و باید از روی 5 کارت اول دست خود حکم را معین کند.

بازی حکم آنلاین چیست؟

بازی حکم آنلاین با ورق‌های ۵۳‌تایی انجام می‌شود. مهم‌ترین فاکتور برای برد در آن شانس و مهارت حاصل از بازی بسیار است. بازی حکم آنلاین به صورت چهار نفره از پرطرفدار‌ترین انواع بازی های کازینویی است که بعد از آن بازی حکم آنلاین دو نفره یا سه نفره بسیار محبوب است. به طور کلی در بین بازی‌های ورق، حکم آنلاین چهار نفره پرطرفدار ترین است که به صورت ۲ گروه دوتایی بازی می‌شود.

کازینو فارسی آنلاین

برد در بازی حکم به چه شکل است؟

برای بردن در بازی حکم آنلاین، باید در هر دست امتیاز ۷ را بدست بیاورید و برای ۷ دست بازی کنید.

·        دست: ۷ امتیازی که بدست می‌آورید را دست می‌گویند.

·        دست گرفتن: برنده شدن هر دست را اصطلاحا دست گرفتن می‌گویند.

·        بازی مجدد: اگر تمام برگه‌های حاکم زیر ده باشد، حاکم می‌تواند می‌تواند درخواست مجدد بازی را بدهد.

·        کوت شدن: اگر گروهی به طور پشت سر هم هر هفت دست بازی را بگیرد؛ گروه رقیب کوت می‌شود.

·        کوت شدن حاکم: اگر حاکم کوت شود، ۳ دست به حساب می‌آید و اگر تیم مخالف کوت شود ۲ دست حساب می‌شود.

راهنما بازی حکم آنلاین

·        تعداد کارت در بازی حکم آنلاین ۵۲ کارت است و ترتیب کارت‌ها به صورت ۲،۳،۴،...،۱۰، سرباز، بی بی، شاه، تک است.

·        قوانین این بازی برای نوع چهار نفره تنظیم شده است اما می‌شود به صورت ۲ نفره هم بازی کرد.

·        دو گروه دو نفره تشکیل می‌شود و روبه‌رو هم قرار می‌گیرند.

·        از بین چهار نفر اعضا بازی حکم آنلاین، یک نفر حاکم می‌شود تا حکم بازی را تعیین کند.

·        نفر دیگری کارت ها را بر می‌زند و پخش می‌کند.

·        بعد از ۵ کارت یا پنج یک دست که به حاکم می‌دهد، حکم را تعیین می‌کند.

·        حکم حاکم در بازی حکم آنلاین می‌تواند گشنیز، دل، خشت و پیک باشد.

·        بعد از تعیین حکم بازی، به هر بازیکن یک دست داده می‌شود و سپس بازی را شروع می‌کنند.

·        برنده در بازی حکم آن گروهی است که ۷ دست را برنده شود.

نگاهی به کازینو فارسی؛ آیا وجود دارد؟

وجود قمارخانه در برخی از کشورها مانند اتریش، ژاپن، قطر، از جمله ایران ممنوع است؛ به همین منظور کازینو ها در این کشور ها اکثرا به صورت آنلاین برگزار می‌شوند. کازینو های آنلاین به صورت جدی مانند کازینو های حقیقی فعالیت نمی‌کنند، برای مثال نظارت جدی روی بازی ها انجام نمی‌شود و حس و حال دیگری دارد.

مزایای کازینو فارسی آنلاین

از مزایای کازینو فارسی آنلاین داشتن کنترل در پرداخت و شرط بندی است. یعنی هر لحظه که دارید زیاده روی می‌کنید ممکن است احساس کنید که دیگر بس است.

در کل درست است که بازی کردن در فضای واقعی و با افراد حقیقی حس و حال دیگری دارد ولی در زمان بیکاری که حوصله مان سر می‌رود و یا وقتی واقعا دلمان می‌خواهد که شانس خود را محک بزنیم، با چند کلیک ساده در اختیارمان قرار می‌گیرد و می‌توانیم از خدمات ارائه شده در کازینو فارسی آنلاین استفاده کنیم.

جمع بندی

کازینو فارسی با ارائه خدمات امکان بازی کردن بازی هایی مانند حکم آنلاین یا پاسور آنلاین این امکان را فراهم می کند تا طرفداران و علاقمندان امکان دسترسی به این موارد را داشته باشند. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید به انفجار 69 مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: پاسور آنلاین , جکم آنلاین , کازینو فارسی ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

در شرایط اقتصادی فعلی شاهد افزایش قیمت ارز هستیم و بدتر از آن اینکه این افزایش قیمت با نوسان‌های مقطعی یا جهش‌های ناگهانی همراه شده است. در چنین شرایطی برای بسیاری از افراد که به دنبال خرید تلفن همراه هستند، خرید گوشی قسطی را به عنوان یک راه جایگزین و کم‌هزینه‌تر در نظر می‌گیرند. با این حال، امکان خرید موبایل اقساطی باعث شده است تا تقریبا تمام کسانی که نیاز به این کالای ضروری دارند قادر به تهیه آن باشند.

چرا موبایل اقساطی بخریم؟

نوسان‌های قیمتی در چند سال اخیر تماما ناگهانی بوده‌اند و به شدت قیمت‌ها و بازار را به هم ریخته‌اند. این شرایط باعث می‌شود که کالایی که ما مدنظر داریم در عرض چند روز یا چند هفته دچار تغییرات بسیار در قیمت شده و باز هم خریداران نیازمند هزینه کرد مبلغ بیشتر باشند.

برخی از خریداران موبایل اقساطی کسانی هستند که نیاز فوری به این کالا پیدا می‌کنند و به دلیل همین فوریت ممکن است که تهیه مبالغ زیاد پول برای آن‌ها مقدور نباشد. برای این افراد طرح‌های خرید موبایل اقساطی معمولا تنها و سریع‌ترین راه برای خرید گوشی است.

موبایل اقساطی تهران

معایب خرید موبایل اقساطی

متاسفانه برخی از فروشندگان به دنبال ماهیگیری از آب گل آلود افزایش قیمت‌ها بوده و در سایه نبود نظارت، قیمت‌هایی غیرمنطقی ارائه می‌دهند تا سود بیشتری داشته باشند. خریداران هم حاضر نیستند که برای موبایل اقساطی یا هر وسیله‌ای پولی بیش از قیمت واقعی آن کالا پرداخت کنند. به همین دلیل برای این دسته از خریداران موبایل اقساطی بهترین انتخاب ممکن محسوب می‌شود.

شرایط خرید لپ تاپ قسطی

یکی از مهم‌ترین دلایلی که افراد خرید قسطی لپ تاپ را انتخاب می‌کنند، تنوع شرایط پرداخت اقساط در خرید لپ تاپ می‌باشد. در خرید لپ تاپ پرداخت قسط‌ها به دو صورت بلند و کوتاه مدت انجام می‌شود و انتخاب هر یک از این روش‌ها هنگام خرید لپ تاپ قسطی به بودجه نظر شما بستگی دارد.

هزینه پیش پرداخت لپ تاپ

از دلایل دیگری که خرید لپ تاپ قسطی را پیشنهاد می‌کنیم، پرداخت مبلغ کم در ازای لپ تاپ است. شما می‌توانید با پرداخت مبلغی کمتر از قیمت دستگاه مورد نظر به خواسته و هدف خود برسید. در واقع می‌توان گفت در زمان لپ تاپ ایسوس شما با مبلغی کمتر از یک لپ تاپ رده پایین به خواسته خود می‌رسید.

لپ تاپ قسطی کرج

خرید جدیدترین لپ تاپ با کیفیت

شما هنگام خرید جدیدترین لپ تاپ می‌توانید با پرداخت مبلغ کم، صاحب یک وسیله میان رده شوید. یکی از دلایلی که افراد به خرید لپ تاپ قسطی مراجعه می‌کنند، بهره‌مندی از یک وسیله باکیفیت است. همان‌طور که در بالا گفته شد شما می‌توانید با صرف هزینه کم در خرید لپ تاپ قسطی، صاحب یک وسیله عالی و درجه یک شوید.

کلام آخر

امروزه افراد بسیاری با توجه به شرایط موجود در بازار، خرید لپ تاپ و موبایل اقساطی را انتخاب می‌کنند. ما در این مقاله به دلایلی که باعث می‌شود خرید اقساطی روش بهتری برای رسیدن به لپ تاپ باشد، پرداختیم. در پایان باید بدانید که خرید لپ تاپ قسطی کاملا به شرایط و نیازهای شما بستگی دارد.

شما می‌توانید جهت مقایسه، انتخاب و خرید انواع لپ تاپ قسطی با بهترین شرایط موجود، به فروشگاه اینترنتی لوتوس مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: موبایل اقساطی , لپ تاپ قسطی , لوتوس ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

یکی از روش های کاشت مو که احتیاجی به عمل و یا جراحی ندارد، کاشت مو به روش FIT می باشد. روش های قدیمی که برای این منظور مورد استفاده پزشکان قرار میگرفت، نتایج نامطلوبی را به همراه داشت و حتی در بعضی موارد باعث ریزش بیشتر مو نیز می شود. اما با روی کار آمدن کاشت مو به روش fit، این مشکل برطرف شد. در این روش، با استفاده از دستگاه های پانچ، اقدام به برداشتن یک لایه از مو می شود. این لایه که دارای فولیکول نیز می باشد، بر روی قسمت مورد نظر به روش های مختلفی قرار می گیرد که در ادامه به بررسی آنها پرداخته می شود.

یکی از مهم‌ترین عوامل زیبایی هر شخص، داشتن موهایی سالم و پرپشت است. بهره‌مندی از موهای سالم و پرپشت به شما این امکان را می‌دهد که با تغییر حالت و حتی رنگ مو، بهترین ظاهر را برای خود ایجاد نمایید. علاوه بر این کم‌پشتی و کچلی، می‌تواند به حد چشمگیری اعتمادبه‌نفس افراد را برای حضور مؤثر در جامعه کاهش دهد. اما ریزش موها نیز امری طبیعی بوده، و در بیشتر افراد از کنترل فرد خارج است.

امروزه علم پزشکی و فنّاوری به متخصصان کمک می‌کنند؛ تا به افرادی که تا حدی ریزش مو را کنترل کنند. حتی افراد می‌توانند بهروش‌های مختلفی اقدام به کاشت و ترمیم موی خود نمایند. در حال حاضر روش‌های مختلفی برای کاشت مو در دسترس هستند که از آن میان می‌توان به روش fit اشاره نمود.

مراقبت بعد از کاشت مو به روش fit

چگونگی کاشت مو به روشfit 

کاشت مو به روش fit، واحدهای فولیکولی یکی یکی از بانک خارج می‌شوند. در نهایت این واحدها به قسمت های مورد نیاز برای کاشت منتقل شده و پس از گذشت چندین ماه به طور طبیعی شروع به رشد می‌کنند و چرخه رشد موها به حالت عادی خود باز می‌گردد.

 در کاشت مو به روش fit، چون موها یکی یکی از بانک مو برداشته می‌شوند، اگر کارکنان و پزشک بانک مو قادر به انجام این کار نباشند، به شدت آسیب می‌بیند و برای مراحل بعدی کاشت مو برگشت ناپذیر خواهد بود. بنابراین توصیه می‌شود اگر قصد انجام کاشت مو به روش متناسب را دارید، در انتخاب مرکز درمانی تحقیقات لازم را انجام دهید.

از مزایای کاشت مو به روش FIT میتوان به نداشتن جراحت و خونریزی بعد از عمل و تاثیر سریع بی‌حسی اشاره کرد که باعث راحتی و تسریع عمل میشوند.

مقایسه روش های کاشت مو fit

تفاوت کاشت مو به روش FIT در کلینیک های مختلف

در اغلب کلینیکها این عمل طی یک مرحله انجام میشود و بعد از عمل بیمار موظف به انجام مراقبت هایی ساده می باشد که حدود دو هفته زمان میبرد. ممکن است در برخی از کلینیکها شما را به انجام چند مرحله ای کاشت مو به روش FIT تشویق کنند.

 دلیل این موضوع را محدودیت استخراج واحدهای فولیکول در هر نوبت، عنوان کنند اما در نظر داشته باشید شما پس از قبول این موقعیت، ملزم به استفاده مجدد از بیحسی میشوید پس احتمال بروز عوارض را در نظر داشته باشید.

با توجه به موارد ذکر شده در ارتباط با کاشت مو به روش fit، در می یابیم که تکنولوژی مورد استفاده شده برای کاشت و ترمیم مو بسیار حائز اهمیت می باشد. طبیعی است هرچه روش انجام جدیدتر باشد و با دستگاه های پیشرفته تری انجام شود، نتیجه بهتری را به ارمغان می آورد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت ویکی درمان مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: کاشت مو به روش FIT ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

فروش دامین چگونه انجام می شود؟
کلمه دامین که در فرهنگ فارسی به آن دامنه گفته می‌گویند، از نظر معنای لغوی همان «گستره» می‌باشد. در دنیای وب، دامنه یک نام اختصاصی است که هر وب سایتی باید یک دامنه منحصر به فرد داشته باشد. فروش دامین نیز به این صورت می باشد که شما باید نام مورد نظر خود را در سایت هایی که به فروش دامین می پردازند وارد کنید و در صورت منحصر به فرد بودن آن نام، دامنه را برای خود انتخاب نمایید.

اولین چیزی که باید بدانید این است که دامنه‌ها شامل دو قسمت هستند:
نام دامنه: این اسمی است که شما برای سایت خودتان انتخاب می‌کنید. برای انتخاب اسم، شما هیچ محدودیتی ندارید. تنها مسئله این است که اسم شما باید سرهم باشد. البته شما می‌توانید کلمات را با خط فاصله (-) از هم جدا کنید.
پسوند های دامنه: در اینترنت پسوندهای بسیار متنوعی برای ثبت دامنه وجود دارند. هر کدام از این پسوندها، معنایی به خصوص دارند. مثلا، پسوند ir به معنی آن است که سایت شما ایرانی است. پسوند com مخفف commerce است و به معنای سایت تجاری است. سایر پسوندها نیز هر کدام معنایی برای خود دارند.

فروش دامینr


فروش دامین به چه دلیل نیاز می شود؟
دامین را چقدر میشناسید؟ هر چند وقت ممکن است لازم باشد خرید یا فروش دامنه انجام دهید. دامنه (دامین) به همان آدرسی گفته می شود که شما با وارد کردن آن در آدرس بار کروم یا مرورگر های دیگر، دستور لود شدن آن سایت را می دهید. خرید و فروش دامنه، نیاز راه اندازی هر سایتی است. اگر با آن به خوبی آشنا نیستید، با ما همراه باشید تا نام دامنه ی مورد نظر خود را پیدا کرده یا فروش دامنه را به راحتی انجام دهید.

فروش دامین

تاثیر انتخاب نام در فروش دامین
انتخاب  و خرید دامنه مناسب، از اولین مراحلی است که هر شخص در ابتداری راه اندازی وب سایت خود باید به آن توجه کند
پسوندهای پراستفاده در فروش دامین
تعدادی از پسوندهای پراستفاده دامنه که به آن  TDL می گویند در ادامه ذکر شده است:
دامنه های Com:
Com مخفف کلمه Commercial به معنای تجاری می باشد که در بیشتر موارد برای کارهایی از قبیل خرید و فروش، معرفی محصولات و خدمات مورد استفاده قرار می گیرد. این دامنه ها بسیار معروف و پر فروش هستند.
دامنه های net:
Net که همان مخفف کلمه Network می باشد بسیار کاربردی در سایت هایی است که هدف آن ها اطلاع رسانی و یا خدمات اینتنرنتی به مشتریان می باشد.
دامنه های org:
Org که همان مخفف کلمه ی Non-Profit Organizations می باشد برای سایت هایی که توسط مؤسسات و سازمانهای غیر انتفاعی راه اندازی می شود و هدف آن ها فعالیت های غیر تجاری و گاها تجاری است مورد استفاده قرار می گیرند.
دامنه های ir:
این دامنه، همان دامنه رسمی و ملی کشور ایران است. از این دامنه برای نهاد ها و ارگان های دولتی که اقدام به راه اندازی وب سایت می کنند استفاده می شود. مثل ادارات دولتی، بانک ها، دانشگاه ها و ...
دامنه های biz:
ای نوع دامنه برای سایت های شغلی-تجاری مخصوصا خدمات مربوط به تجارت الکترونیک می باشد.
دامنه های info:
info که مخفف کلمه ی Information می باشد، برای دامنه سایت های که هدف آن ها اطلاع رسانی است کاربرد دارند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به سایت نام مرجع مزایده دامنه سری بزنید.

 



:: برچسب‌ها: فروش دامین ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

ایزوگام از مهم ترین مواد ساختمانی است که در ماندگاری و حفظ مقاومت ساختمان نقش اساسی دارد. ایزوگام همان ماده ای است که باعث توقف یا تاخیر انتقال حرارت، صوت، رطوبت و... از بیرون ساختمان به فضای داخلی آن می‌شود. ایزوگام‌ها غالبا از مخلوط شدن موادی مانند قیر، الیاف نبافته، ضایعات پلاستیک و نخ، مواد پلیمری و مواد معدنی ساخته می‌شوند. استفاده از ایزوگام باعث شده که سالیانه در دنیا معادل 200 میلیون بشکه نفت در مصرف انرژی صرفه جویی شود و از این طریق، در کمک به حفظ محیط زیست نیز موثر است.

کاربرد ایزوگام

در گذشته این عایق بندی در ساختمان‌ها با قیر و آسفالت انجام می‌شد. به مرور زمان با استفاده از ایزوگام، این مقاومت چند برابر افزایش یافت. ایزوگام در مکان‌های مختلفی مانند پشت بام‌ها، پی ساختمان، استخرها، تونل‌ها، کانال‌های آبی، سدها، لوله‌های آب، نفت و گاز و غیره استفاده می‌شود. ایزوگام از لایه‌های پلی اتیلن، پودر معدنی، فویل آلومینیوم، بافت یا تیشو و مواد افزودنی تشکیل می‌شود. گرچه لایه‌ها بسته به نوع محصول می‌توانند متفاوت باشند اما همیشه تعداد لایه‌های تشکیل دهنده ایزوگام، استحکام آن را تعیین می‌کند.

قیرگونی بهتره یا ایزوگام

کاربرد قیرگونی 

قیرگونی نیز مانند ایزوگام یک لایه محافظتی برای جلوگیری از نفوذ آب ایجاد می‌کند. در واقع برای تثبیت قیر از گونی استفاده می‌شود؛ الیاف گونی نقش مسلح‌کننده دارند و قیر را در خودش نگه می‌دارد. قیرگونی معمولا در کف آشپزخانه، سرویس بهداشتی، پشت بام و جداره‌های مختلف استفاده می‌شود. همچنین استفاده از قیرگونی در برخی مناطق به خاطر دسترسی آسان و نصب راحت، توصیه می‌شود.

تفاوت ایزوگام و قیرگونی

حال که با مزایا و معایب ایزوگام و قیرگونی آشنا شدید، باید تفاوت‌های این دو عایق را نیز بشناسید تا انتخاب مطمئن تری داشته باشید. بررسی این تفاوت‌ها در معیارهای خاصی صورت می گیرد که ما در ذیل به برخی آنها اشاره می کنیم.

روش نصب

همانطور که در بالا مطالعه کردید، نصب ایزوگام نسبت به قیرگونی بسیار ساده و همچنین تمیزتر می باشد. از طرفی نصب قیرگونی به هیچ تخصص خاصی نیاز ندارد.

مقاومت

به طور کلی باید گفت که مقاومت ایزوگام در برابر شرایط محیطی و همچنین فشارهای مختلف، بسیار بیشتر از قیرگونی می باشد. در همین راستا اکثر افراد از این نوع عایق استفاده می کنند.

ایزوگام کاری

عمر عایق

ایزوگام به دلیل استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت از عمر طولانی تری نسبت به قیرگونی برخوردار است. این نکته را هم در نظر بگیرید که عمر عایق‌ها علاوه بر کیفیت، به نگهداری مناسب نیز بستگی دارد که باید رعایت شود.

وزن

معمولا وزن قیرگونی بیشتر از ایزوگام می باشد ولی این مورد نیز به ضخامت و تعداد لایه‌های هرکدام از این عایق‌ها بستگی دارد. باید توجه داشته باشید که وزن عایق در حمل و نصب آن بسیار تاثیر گذار است.

قیمت

در بحث هزینه‌های عایق بندی که بسیار مهم است، باید گفت که در مجموع قیمت تمام شده ایزوگام از قیرگونی کمتر می باشد. اما همین مورد نیز به جنس، کیفیت مواد اولیه، ضخامت عایق و همچنین میزان فضای مورد نظر برای عایق بندی بستگی دارد.

کلام آخر

ما در این مقاله به تفاوت‌های عایق بندی با استفاده از ایزوگام و قیرگونی اشاره کردیم، که هر کدام از رایج ترین روش‌های عایق بندی به شمار می آیند. در پایان باید این نکته را در نظر داشته باشید که انتخاب و تهیه هر یک از این عایق‌ها به نیاز، توقعات و همچنین بودجه مورد نظر شما دارد.



:: برچسب‌ها: ایزوگام , قیرگونی , کاربرد ایزوگام , کاربرد قیرگونی , ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

فروش عمده لباس کار  و فروش عمده کفش کار دو تا از فعالیت‌های عمده‌ای است که شرکت یونکس به آن مشغول می‌باشد.. لباس کار از جمله وسایل مهم حفاظتی برای فردی است که در این گونه مشاغل، مشغول به کار است. همه افراد شاغل بیشترین زمان روز خود را در محل کارشان می گذرانند و لباس کار آن ها لباسی است که بیشترین زمان در طول روز از آن استفاده می‌کنند.

 استفاده نکردن از لباس کار مناسب می تواند باعث صدمات جبران ناپذیری برای کارگران شود. بسیاری از ارباب کارگاه‌های صنعتی و تولیدی دغدغه‌ی پیدا کردن فروشگاهی هستند که به شکل تخصصی به فروش عمده لباس کار می‌پردازند.این دلایل می‌توانند به تنهایی دلیل کافی برای اهمیت فروش عمده لباس کار باشند. شرکت ها می‌توانند

 با مراجعه به این فروشگاه‌ها که در حوزه فروش عمده لباس کار فعالیت می‌کنند، برای کارکنان خود لباس کار مناسب تهیه کنند. به جز فروش عمده لباس کار، فروش عمده کفش کار هم دارای اهمیت زیادی در این حوزه است. شاید هر کارفرمایی نکاتی که در هنگام انتخاب و خرید کفش کار از فروشگاه های معتبر فروش عمده کفش کار را نداند.

 در این مقاله با نکاتی که در هنگام خرید یک کفش کار با کیفیت باید در نظر داشته باشید نیز، آشنا خواهیم شد.

فروش عمده لباس کار

نکات مهم در انتخاب از فروشگاه فروش عمده لباس کار

جرز فروشگاه مد نظر، کیفیت محصولات غیر قابل چشم‌پوشی است. جنس لباس کار بسیار مهم و قابل اعتناست. در هنگام خرید لباس کار به فروشگاه هایی مراجعه کنید که اقدام به فروش لباس کار با کیفیت و مرغوب می‌کنند. فروش عمده لباس کار برای تأمین کننده هم به راحتی صورت نمی‌پذیرد. دلیل این امر آن است که کارفرمایان می‌خواهند بهترین نوع لباس کار را برای کارکنان خود انتخاب کنند. معیارهای آنان بسیار سخت‌گیرانه بوده و متوجه تأمین امنیت با لباس‌های کار با کیفیت می‌باشد.

موارد زیر در انتخاب مرکز مناسب فروش عمده لباس کار با کیفیت و مناسب بسیار اهمیت دارند:

  • جنس پارچه

  • وزن پارچه

  • رنگ پارچه

  • دوخت پارچه

  • شرایط آب و هوایی و اقلیمی

  • مسائل امنیتی و سلامتی

جنس پارچه یونیفرم کار به عوامل زیادی بستگی دارد. به طور کلی پارچه یونیفرم کار می تواند از الیاف طبیعی خالص باشد یا الیاف مصنوعی و یا ترکیبی از هردو. هر چقدر درصد پنبه داخل الیاف بیشتر باشد آن پارچه به الیاف طبیعی نزدیک تر است. هرچه الیاف به کار رفته در پارچه مورد استفاده در لباس کار طبیعی تر باشد آن لباس تبادل حرارتی آسانتری را انجام خواهد داد.

فروش عمده کفش کار

نکات مهمی که که پیش از خرید و فروش عمده کفش کار رعایت شود

کارفرما در هنگام خرید کفش کار از فروشگاه های فروش عمده کفش کار الزامات شغل خود و محیطی که کارگرانش در آن مشغول به کار هستند را در نظر بگیرد و سپس اقدام به خرید کفش کار برای آن ها کند.

از دیگر ویژگی هایی که کارفرما در هنگام خرید کفش کار باید به آن وجه کند:

  • اندازه کفش

  • رویه کفش

  • پنجه و پاشنه کفش

  • پشتی و کفی کفش

  • زیره کفش

  • راحتی کفش

  • جنس و سبک بودن کفش

علاوه بر امن بودن کفش ایمنی باید راحت باشد. این امر باید در فروش عمده کفش کار مد نظر نگاه داشته شود. چون کارگران مدت زمان زیادی در طول روز کفش به پا دارند و کفش باید بتواند پای فرد را در برابر آب و دما محافظت کند. همچنین باید از پاشه آن انعطاف پذیر باشد و جذب ضربه پاشنه پا در آن ضروری باشد.



:: برچسب‌ها: فروش عمده لباس کار , فروش عمده کفش کار , ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

بوتاکس یا سم بوتولینوم که در آزمایشگاه فرموله شده  به منظور از کار انداختن ماهیچه ها تزریق می‌شود. این روش به تمدید نیاز دارد  و هر چهار ماه باید برای گرفتن نتیجه این کار را انجام دهید. تزریق بوتاکس برای کاهش تعریق، نیز انجام می‌شود ولی بیشترین کاربرد آن در تزریق بوتاکس دور چشم و تزریق بوتاکس خط خنده می‌باشد.

تزریق بوتاکس دور چشم در ابتدا به منظور برطرف کردن اسپاسم چشمی انجام می‌شد ولی امروزه این کار را برای رفع برخی از نواقص در صورت انجام می‌دهند. همچنین تزریق بوتاکس دور چشم به منظور از بین بردن چین و چروک در اطراف آن نواحی و بازگشت جوانی نیز انجام می‌شود.

تزریق بوتاکس دور چشم

آیا بوتاکس می‌تواند منجر به ایجاد پف در چشم شود؟

پف چشم یکی از عوارض رایج در بوتاکس است. هنگامی که سم فرموله شده عملکرد خود را انجام می‌دهد، ماهیچه های چشم شروع به شل شدن می‌کند و چین و چروک ها را کاهش می‌دهد. 

نحوه عملکرد تزریق بوتاکس دور چشم

بوتاکس همان سم بوتولیسم  است که در دوز های بالا باعث مرگ خواهد شد، این سم نوع خفیفی است که خطرات ناشی از مرگ و میر را به همراه ندارد. این نسخه تزریقی با آلبومین مخلوط شده است و کاربرد خاص خود را دارد.

تزریق بوتاکس دور چشم

تزریق بوتاکس خط خنده

با افزایش سن، پوست ما حالت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد و خطوط خنده و چین و چروک هایی در اطراف دهان ایجاد می‌شود که خط خنده نامیده می‌شود. این خطوط پوستی هستند که در هر دو طرف دهان و بینی وجود دارند. این چین خوردگی ها با تنها با افزایش سن ظاهر نمی‌شوند. این اتفاق به دلیل چربی اضافی و یا نازک شدن پوست و از دست دادن کلاژن رخ می‌دهد. 

درمان این خطوط با تزریق بوتاکس خط خنده امکان پذیر می‌شود. تزریق بوتاکس خط خنده باعث فلج شدن عضلات آن ناحیه و در نهایت پر شدن آن می‌شود.

تزریق بوتاکس خط خنده

عوارض تزریق بوتاکس خط خنده

تنها 24 ساعت بعد از تزریق بوتاکس خط خنده و تزریق بوتاکس دور چشم نیاز به مراقبت دارید که این مراقبت ها شامل:

تا 24 ساعت بعد از تزریق سعی کنید سر خود را پایین نگیرید تا به شما فشار وارد نشود، روی نواحی تزریق شده نخوابید، سعی کنید طاق باز استراحت کنید. از بوتاکس مرغوب برای تزریق استفاده کنید تا از عوارض احتمالی آن دور بمانید. کبودی، احساس تورم و درد در قسمت های تزریق شده طبیعی است، تا حد ممکن از فشار آوردن به آن نقاط خودداری کنید.

کلام آخر

تزریق بوتاکس خط خنده و تزریق بوتاکس دور چشم هر دو از محبوبیت زیادی بین بیماران برخوردارند. با افزایش سن این دو تاثیر مستقیم بر روی نمایان شدن سن خواهد داشت، به این صورت که گاهی باعث می‌شود سن از آنچه که هست بیشتر به نظر برسد. تزریق بوتاکس در این نواحی کمک می‌کند که عضلات این نقاط از کار بیفتد و پوست صاف بنظر برسد و جوانی را به صورت شما بازگرداند. در مجله ویکی درمان https://wikidarman.com/ می‌توانید اطلاعات بیشتری را در این زمینه بدست آورید.


 

 



:: برچسب‌ها: تزریق بوتاکس خط خنده , تزریق بوتاکس دور چشم ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

شايد براي خيلي از ما اتفاق افتاده كه براي ثبت يك دامنه به مشكل برخورد كنيم و آن دامنه قبلا توسط شخص ديگري خريداري و ثبت شده باشد. اين مشكل زماني پررنگ ميشود كه وقتي شما دامنه با پسوند .ir سايت خود را داشته  و قصد خريد دامنه با پسوند .com سايت خود را داشته باشيد. اگر خوش شانس باشيد كه دامنه .com سايت شما توسط شخص ديگري خريداري نشده باشد، در غير اين صورت بايد وارد مزايده دامنه شويد. اينجاست كه مفهوم خريد و فروش دامنه شكل مي گيرد.

                                  خريد و فروش دامنه

چگونه ميتوان دامنه هاي ثبت شده را خريداري كرد؟ 

همان طور كه گفتيم بايد بررسي كنيم كه قبلا دامنه توسط كسي ثبت شده يا نه سپس اگه دامنه توسط شخص ديگري ثبت شده بود، وارد فاز خريد و فروش دامنه ميشويم. ما در كل با سه نوع دامنه ثبت شده مواجه ميشويم كه عبارت اند از:

 

1)دامنه ثبت شده از قبل با هدف فروش با قيمت مازاد:

اين نوع افراد را مي توان  افراد سودجو نام برد ، دامنه ها را خريداري ميكنن كه  بتوانند با قيمت خيلي بالاتر به فروش برسانند.در چنين دامنه هايي عموما مالك سايت صفحه اي را در سايت قرار ميدهد كه درير دارنده اطلاعات  شخص فروشنده است. 

2) دامنه اي كه از قبل ثبت شده و مالك آن ديگر لازمش ندارد:

در اين مورد مالك سايت به هر دليلي نياز به دامنه خود ندارد، در چنين مواقعي شما ميتوانيد اطلاعات طرف را در سايت who.is بدست آورده و وارد معامله شويد. 

3)دامنه اي كه در حالت استفاده و بهره وري است:

در اين حالت احتمال خريد دامنه بسيار پايين ميباشد زيرا مالك سايت قصد فروش نداشته شما بايد  طرف را متقاعد به فروش كنيد.

                              خريد و فروش دامنه

 خريد دامنه از سايت هاي مزايده 

امروزه سايت هايي هستند كه منبع مناسبي براي خريد و فروش دامنه هستند و كار را براي ما راحت تر كرده اند. به اين سايت هاي خريد و فروش دامنه، بازارهاي سايت حراج دامنه Domain Name Aftermarket  گفته ميشوند كه ممكن است دامنه مورد نظر، مالكش مستقيم سايت را به اين بازار متصل كرده باشد.شما با كليك بر كلمه خريد و فروش دامنه ميتوانيد وارد سايت شويد و از قيمت فروش دامنه ها مطلع شود.

 

آموزش انتقال دامنه ir

انتقال دامنه ميتواند دلايل مختلفي داشته باشد اما دو حالت ممكن رايج است:

 

1)تغيير مالكيت دامنه

2)عدم دريافت خدمات راضي كننده از شركت ثبت كننده دامنه

                                  آموزش انتقال دامنه

در دو حالت به وجود آمده جهت انتقال دامنه، كاربر موظف به ارسال مدارك و بررسي دامنه  از جهت تاريخ ثبت و انقضا و... ميباشد.

يكي از نكاتي كه بايد در انتقال دامنه به آن توجه كرد اين است كه شركت ثبت كننده دامنه بايد دامنه را به نام شخص متقاضي ثبت كرد. 

تغيير مالكيت دامنه يا همان به اصطلاح خودمان انتقال دامنه منظور انتقال تمامي اختيارات حقيقي و حقوقي دامنه اي است كه شما براي كسب و كار خود انتخاب كرده ايد.

 

امروزه متاسفانه شركت هايي كه جهت جا به جايي دامنه يا انتقال دامنه متعد قوانين مالكيت دامنه باشند، بسيار كم هست. يكي از امن ترين روش هاي انتقال دامنه تاييديه رسمي و مهر و امضا بسته به نوع مالكيت حقيقي و حقوقي است.

روند انتقال دامنه با استفاده از يك كد انتقال و دسترسي به ايميل ادمين دامنه و همچنين پرداخت هزينه ميتوانند دامنه را به شركت جديد انتقال دهند.


در آخر به شما پيشنهاد مي شود براي خريد دامنه به سايت https://nam.ir/ سر بزنيد.



:: برچسب‌ها: خريد و فروش دامنه , انتقال دامنه , خريد دامنه , آموزش خريد دامنه , دامنه ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

 

در پاسخ به سوال سئو چیست می‌توان گفت سئو بهینه سازی موتور جستجو است که به صورت خلاصه شده عبارت search Engine Optimization  درآمده است. این عملکرد نیازمند تخصص و دانش و مهارت است تا اجرا شود و برای کسب و کار شما نتیجه بخش گردد. در این مقاله از مجموعه سئواینجا به طور کامل و تخصصی به معقوله سئو چیست می‌پردازیم.


سئو چیست؟


عملکرد سئو چیست؟


برای آنکه عملکرد یک سایت در صفحات موتور جستجوگر بررسی شود، الگوریتم‌های خاصی اعمال می‌شود. اگر به صورت آگاهانه آن‌ها رعایت شود در کلام ساده سئو صورت گرفته است. یکی از شناخته شده‌ترین فیلتر‌های این سیستم، چگالی کلمات است که در ابتدای کار استفاده درست از‌ آن منجر به رشد رتبه وب سایت و جایگاه آن در صفحات ابتدایی گوگل می‌شده است. امروزه نتیجه‌گیری از این تکنیک کار مشکلی شده است در کنار بکارگیری آن باید تخصص و مهارت‌های متفاوتی را نیز اعمال کرد.


اهداف سئو چیست؟


هدف واحد سئو در ابتدا کمک به بهبود جایگاه وب سایت و صفحات آن در موتور جستجوگر است. هنگامی که مخاطب با سرچ یک عبارت تعداد صفحات مرتبط از یک سایت را در نتایج اولیه می‌بیند بدون تغییر کلمات در موتور جستجوگر به نتیجه دلخواهش رسیده است و این امر برای وب سایت امتیاز بسیار ارزشمندی است و سپس این امتیاز موجب افزایش محبوبیت و اعتبار موتور جستجوگر می‌شود. 

عملکرد سئو در بهبود جایگاه وب سایت


سئو سایت برای به ثمر نشستن نیازمند دو سرمایه است. اولی مهارت و دانش و دومی زمان. برای دیدن نتایج سئو زمان تنها گزینه موجود است. حال سختی و رقابت کلماتی که باید با استفاده از سئو رتبه اول را برای وب سایت شما کسب کند را در نظر بگیرید. 


شاید برای شما سوال پیش بیاید که مزیت جایگاه صفحه اول چیست که برای دست‌یابی به آن تخصص و حرفه‌ای به اسم سئو پدید آمده است. هنگامی که شما صاحب کسب و کاری باشید و در آن به ارائه محصول و خدمات بپردازید بحث رقابت در فروش پیش می‌آید. با گسترش اینترنت و فضای مجازی شاید بخش عمده‌ای از کسب و کار‌ها به سمت فروش آنلاین رو آورده باشند. این امر دیده‌شدن محصول و خدمات شما را در صفحه نخست جستجو‌ها حیاتی می‌کند. 


اهداف سئو در بهبود جایگاه وب سایت


این مورد را هم در نظر داشته باشید؛ زمانی که در رتبه‌ی نخست قرار می‌گیرید مخاطبان به مرور زمان با تکرار این اسم در برترین صفحات موتور جستجو به صورت ناخودآگاه احساس اعتماد می‌کنند و در اکثر مواقع آن را به دیگران نیز سفارش می‌کنند. این امر موجب ترافیک سایت می‌شود که به صورت طبیعی و استاندارد به دست آمده است و برای سئو سایت امتیاز بسیار خوبی به حساب می‌آید.


کلام آخر 


در این مقاله از مجموعه سئواینجا به طور کامل به سوال سئو چیست پاسخ داده شد و امیدواریم میزان ضرورت آن را درک کرده باشید و وارد مرحله اقدام شوید. در صورت تمایل می‌توانید از متخصصین مجموعه سئواینجا https://seoinja.com مشاوره بگیرید.





:: برچسب‌ها: سئو چیست , کاربرد سئو چیست , هدف سئو چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

 امروزه زیبایی و تناسب یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد در جامعه است. به‌نحوی‌که یک فرد ممکن است در طول یک سال پول و زمان زیادی را برای زیباتر کردن خود هزینه کنند. بیشتر اوقات هزینه‌هایی که افراد برای ظاهر خود خرج می‌کنند؛ در زمینه‌ی پوشاک و آرایش انجام می‌شود. اما گاهی وقت‌ها نیز لازم است؛ تا با کمک جراحی ترمیمی تناسب بین اندام‌های مختلف ایجاد شود.

در جراحی‌های زیبایی؛ پزشکان سعی می‌کنند سایز و شکل اندام‌ها، به‌ویژه اعضای صورت را نسبت به دیگر اعضا متناسب کنند. اما گاهی اوقات اندازه و فرم اعضا درست بوده اما شکل ظاهری آن‌ها بر اثر برخی آسیب‌ها دچار تغییر شده است. در این مواقع پزشکان جراحی ترمیمی را به بیماران خود پیشنهاد می‌دهند.

امروز در ویکی درمان قصد داریم تا شما را با موضوع جراحی ترمیمی بیشتر آشنا کنیم. پس اگر شما هم به هر دلیل به فکر جراحی ترمیمی برای خود هستید؛ در این مقاله ما را همراهی کنید.

قبل و بعد از جراحی ترمیمی

جراحی ترمیمی چیست؟

گاهی اوقات آسیب‌های خارجی و برخی نارسایی فیزیکی در هنگام تولد، باعث می‌شود؛ برخی از اندام بدن اگرچه با دیگر اندام در تناسب هستند؛ اما ظاهر نامناسبی داشته باشند. هم‌چنین ممکن است این ظاهر نامتناسب بر اثر برخی درمان‌ها و جراحی‌ها نیز ایجاد شود. در این مواقع دیگر کلیت اندام نیازی به جراحی ندارد. به همین خاطر پزشکان جراحی ترمیمی را استفاده می‌کنند.

نتیجه جراحی ترمیمی

جراحی ترمیمی چه کاربردی دارد؟

جراحی ترمیمی،به انواع عملی می‌گویند که در طی آن جراحان سعی می‌کنند؛ اندامی که دچار نقص عضو شده‌اند را ترمیم کنند. به ‌عنوان مثال می‌توان ترمیم لب شکری، ترمیم پستان‌ها بعد از جراحی و خارج کردن تومور، ترمیم صورت پس از تصادف شدید و ترمیم دست بر اثر بیماری‌هایی چون آرتریت روماتیسم اشاره کرد. برخلاف جراحی زیبایی که در آن با تغییر ظاهر و فرم بدن به دنبال ایجاد زیبایی هستند؛  در جراحی ترمیمی، هدف بازیابی شکل و کارایی طبیعی اندام است.

 

جراحی ترمیمی

سخن آخر

جراحی ترمیمی نوعی، عمل پزشکی است که در طی آن پزشک جراح سعی می‌کند با ایجاد تغییر در اندام بدن، کارایی و زیبایی آن عضو را به حالت طبیعی برگرداند. اگرچه در جراحی ترمیمی، مانند جراحی‌های زیبایی، امکان دارد در عضو مورد جراحی تغییرات باعث زیباتر شدن عضو شوند. اما بااین‌حال تفاوت عمده‌ای بین این دو روش وجود دارد. چراکه در جراحی ترمیمی تغییر ظاهر به‌منظور بازگرداندن ظاهر طبیعی عضو است و در جراحی زیبایی این کار به‌قصد تغییر در ظاهر طبیعی انجام می‌شود.

جراحی ترمیمی یک عمل پزشکی است؛ که می‌تواند به شما در ترمیم خیلی از اعضا کمک کند. اما بااین‌حال باید به خاطر داشته باشید که جراحی ترمیمی نیز مانند دیگر فعالیت‌های پزشکی که باعث تغییر در بدن می‌شود؛ با عوارضی همراه است. پس قبل از اقدام به این درمان باید حتماً با پزشک خود به‌صورت کامل مشورت کنید. تا از عوارضی عملی که مدنظرتان است باخبر شوید. و درصورتی‌که مسیرهای جایگزین بهتری وجود دارد از آن استفاده نمایید.

 



:: برچسب‌ها: جراحی ترمیمی , ویکی درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

نگاهی به کاشت ریش و سبیل

یکی از خدماتی که این روزها بسیاری از آقایان در پی آن هستند، کاشت ریش و سبیل توسط پزشک متخصص است. همان طور که خود می‌دانید، جمعی از آقایان ممکن است از کم‌پشتی موضعی در نواحی‌ای از صورت خود رنج ببرند. این امر ممکن است به دلایل متنوعی اعم از تغذیه و سبک زندگی نامناسب، بیماری‌های پوستی و مهم‌تر از هر چیز، از ویژگی‌های ژنتیکی ارثی ناشی گردد.

کاشت ریش و سبیل؛ چرا؟

امروزه محاسن صورت از معیارهای جذابیت در استایل آقایان به شمار رفته، و بسیاری آقایان در سرتاسر جهان در پی استایل جدیدی از آرایش موهای صورت و چهره‌ی خود هستند که با معیارهای دهه‌های پیشین متفاوت است. از سوی دیگر محاسن نامرتب می‌تواند منظره‌ی ناخوشایندی به صورت داده، و القای حس فقدان تمیزی و جذابیت مردانه را دیگران ایجاد کند.

کاشت ریش و سبیل تضمینی

البته برخی نیز ممکن است به دلایلی مانند ایجاد زخم‌های جدی و گسترده روی محل رویش موهای صورت دچار ریزش مو شده باشند. کاشت ریش وسبیل در این دسته افراد این امکان را فراهم می‌آورد تا هم بخش از وضعیت طبیعی چهره‌ی خود را به کف آورند و هم روی جای آسیب‌دیدگی‌ها را بپوشانند.

سایر روش ها مانند سرم تراپی، مزوتراپی و موارد شامل بر رساندن آلی یا مواد شیمیایی معدنی نمی توانند به اندازه کاشت ریش و سبیل تاثیرگذار باشند.

مراحل کاشت ریش و سبیل

  • بی‌حسی موضعی

  • برداشت فولیکول‌ها از بانک مو

  • آماده‌سازی گرافت‌ها

  • کاشت گرافت‌ها در نواحی ریش و سبیل

کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو یک عمل زیبایی است که در آن پیوند مو (شاخه) به ناحیه ابرو منتقل می‌شود. این هدف این است که موهای جدید از طریق این پیوندها رشد کرده و ظاهر کامل‌تری ایجاد کنند.

روش کاشت ابرو

روش کاشت ابرو شبیه به کاشت مو سنتی است. پیوند موی ابرو از موهای بالای گوش شما گرفته می‌شود. جراح نه تنها موهای فردی، بلکه فولیکول‌های مو را نیز منتقل می‌کند. این امر به شما اطمینان می‌دهد که موهای جدید، قادر به رشد در ابروهای شما پس از افتادن موهای منتقل شده اولیه هستند.

پس از انجام بیهوشی عمومی، جراح برش‌های کوچکی را در محل اهدا کننده فولیکول و همچنین محل پیوند در ابرو ایجاد می‌کند. کل فرآیند حدود 2 تا 3 ساعت طول می‌کشد.

کاشت ابرو

مزایا و معایب کاشت ابرو

طرفداران کاشت موی ابرو توجه دارند که موهای جدید طبیعی به نظر می‌رسند زیرا موهای شما هستند. این روش همچنین ممکن است نیاز به آرایش ابرو را محدود کند.

با این حال، موارد منفی این روش نیز گزارش شده است. یکی این‌که هزینه‌بر است. همچنین چندین ماه طول می‌کشد تا نتایج کامل فولیکول‌های جدید را مشاهده کنید. در نهایت ، این احتمال وجود دارد که این فولیکول‌های جدید موهای جدیدی تولید نکنند.

جمع بندی

 

کاشت ریش و سبیل و نیز کاشت ابرو برای جبران نقص در ظاهر و نیز مواردی مانند تراکم یا آسیب های فیزیکی به کار می روند و به ترتیبی که ذکر شد، باعث زیباتر شدن صورت فرد می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به ویکی درمان مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 مرداد 1400 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 14 صفحه بعد