نوشته شده توسط : ipooshak

ابزار و وسیله ای برای جدا کردن دو قطعه ثابت یا متحرک را که کار درز گیری را هم انجام می دهد، کاسه نمد می گویند. به همین دلیل به آن آب بند هم می گویند. از دستورالعمل های کاسه نمد می توان به جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و نشت روغن اشاره نمود.

جنس کاسه نمد ها از ادغام مواد پلاستیکی و شیمیایی و فلزی است و این در قیمت کاسه نمد تاثیر می گذارد.

کار کاسه نمد

به طور کلی می توان گفت، هر کجا که گردشی وجود داشته باشد، در آن قسمت کاسه نمد قرار دارد. در اینجا کاسه نمد را جلوی بلبرینگ می گذارند و کمک می کنند تا روغن داخل موتور ماشین یا دستگاه از آن به بیرون نفوذ پیدا نکند.

چرا کاسه نمد روغن ریزی می کند؟

برای خرید کاسه نمد باید حتما به اقسام متفاوت آن دقت کرده و جزئی شوید؛ زیرا در صورت نامرغوب بودن کاسه نمد، به مرور زمان و بر اثر داغی موتور حالت ارتجاعی بودن خود را از دست داده و شروع به روغن ریزی می کند. همچین عوامل دیگری نیز وجود دارند که باعث خراب شدن این وسیله می شوند. این عوامل عبارتند از:

  • خشک شدن به علت وجود حرارت بالا

  • درجا زدن زیاد

  • جا زدن نادرست کاسه نمد

  • جنس نامرغوب 

  • و ...

کاسه نمد چه مدل هایی دارد

برای خرید یا فروش کاسه نمد، شما باید حتما انواع آن را بشناسید تا بتوانید با توجه به نیاز خود، نوع مناسب را انتخاب نمایید پس ما در ادامه برای شما انواع کاسه نمد را به طور مفصل ذکر می کنیم:

  • انواع کاسه نمدهای آهن دار

  • انواع کاسه نمدهای آهن دار همراه فنر فلزی

  • انواع کاسه نمدهای ضد روغن

  • انواع کاسه نمدهای ضد حرارت

  • انواع کاسه نمدهای ضد مواد شیمیایی

  • انواع کاسه نمدهای  ضد اسید

  • انواع کاسه نمدهای  ضد مواد خورنده

  • انواع کاسه نمدهای  ضد آب شور دریا

  • انواع کاسه نمدهای سایشی و سایش بالا

  • و ...

برای خرید کاسه نمد به چه چیزی توجه کنیم

عوامل اصلی در انتخاب صحیح یک کاسه نمد دما، فشار، میزان آب بندی و سرعت گردش شافت می باشد. علاوه بر این چند عامل، موارد بسیار دیگری نیز وجود دارد که در ادامه به چند مورد از آن ها اشاره خواهیم کرد:

میزان قدرت تحمل و سختی شافت، هم  تازی محور شافت و حفره، روان کننده یا سیال مورد استفاده، جنس و نوع کاسه نمد از این موارد است.

موارد موثر بر قیمت کاسه نمد

این عوامل را به صورت موردی برای شما بازگو می کنیم:

نوع و کاربرد کاسه نمد مورد استفاده

برند و شرکت سازنده کاسه نمد

فشار و بار شعاعی وارد شده

میزان مقاومت و سختی شافت

قطر هوزینگ

گارانتی و خدمات پس از فروش کاسه نمد خریداری شده

قیمت انواع مختلف کاسه نمد:

خوشبختانه این روزها طیف گسترده و بسیاری از کاسه نمدها از لحاظ طرح و انداز و مواد اولیه به بازار عرضه می شود که خرید و فروش این قطعات توسط تامین کنندگان و نمایندگی ها صورت می گیرد. سه کشور عرضه کننده و نماینده فروش و صدور کاسه نمد در جهان ایالات متحده آمریکا، چین و هند می باشند که کاسه نمد های آنان از کیفیت بسیار زیادی برخوردار هستند.

اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید می توانید به سایت عظیم صنعت مراجعه کنید.

منبع: https://azimsanat.com/product-category/%DA%A9%D8%A7%D8%B3%D9%87-%D9%86%D9%85%D8%AF/





:: برچسب‌ها: کاسه نمد , قیمت کاسه نمد , فروش کاسه نمد , خرید کاسه نمد ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

خرید لباس کار به عنوان یک وسیله حفاظتی جهت بالا بردن امنیت و جلوگیری از بروز اتفاقات ناگوار بسیار ضروری و مهم است که نباید از کنار آن به راحتی عبور کرد. لباس کار ها معمولا با توجه به حوزه فعالیت افراد شامل لباس های یک یا چند تکه می باشند. ازجمله مهمترین عوامل متفاوت بودن قیمت انواع تجهیزات ایمنی مانند لباس کار و کفش کار، کیفیت آن ها است.

افرادی که در مشاغل خطرناک فعالیت دارند، باید تمام بخش های بدن را پوشش دهند. پس علاوه بر لباس کار لازم است از کفش کار، دستکش کار، کلاه و عینک ایمنی نیز استفاده شود.

در ادامه به نکات مهم درمورد لباس کار و کفش کار می پردازیم. با ما همراه باشید.

لباس کار

مشخصات یک لباس کار مناسب و استاندارد

  • آستین لباس کار شما باید بر حسب نوع فعالیت از نوع آستین بلند و یا آستین کوتاه باشد.
  • لباس کار باید متناسب با سایز بدن شما بوده و تنگ یا گشاد نباشد.
  • در واحدهایی با فعالیت های صنعتی بسیار سنگین بهتر است از لباس کار هایی با الیاف طبیعی تر استفاده شود.
  • بر روی لباس کار نباید از هیچ گونه وسیله شخصی و یا وسایل قابل اشتعال استفاده گردد.
  • لباس کار به محض آغشته شدن به مواد نفتی و یا دیگر مواد اشتعال زا باید از بدن خارج شده و مورد شستشوی اصولی قرار گیرد.
  • فضاهایی با میزان گرد و خاک بسیار زیاد و یا تولید دود و مواد سمی، نیازمند استفاده از لباس کار هایی بدون لبه و جیب می باشد.
  •  لباس کار باید به صورت کاملاً محکم دوخته شود و امکان باز شدن درزها به حداقل ممکن رسیده باشد. 
  • در صورتی که از لباس های یک تکه و یا همان لباس های یکسره استفاده می کنید خرید لباس های بدون دکمه به مطلوب استانداردهای حفاظتی نزدیک تر است.

چرا باید از کفش کار استفاده کنیم

علت اینکه شما می توانید در طول روز سرپا بایستید و کارهایتان را در محل کار انجام دهید؟ حتما شنیده اید که از پا به عنوان قلب دوم انسان یاد می شود، قلبی که بیرون و جلوتر از بدن شما به استقبال خطرات مختلف می رود. کفش کار بهترین راه حل برای محافظت از پاهای شماست تا بتوانید در سلامت و ایمنی کامل به کارهای روزمره خود رسیدگی کنید.
طبق تحقیقات دانشمندان، حدود 40 هزار سال پیش انسان ها از کفش برای اولین بار استفاده کردند. به طور کلی انسان به شکلی آفریده شده بود که با پای برهنه هم بتواند به زندگی خود ادامه دهد، اما مغز انسان مثل سایر اکتشافات این بار هم راهی برای محافظت از خود و افزایش آسایش نسل بشری یافت.

سر خوردن روی سطوح لیز، برق گرفتگی هنگام کار با اجسام رسانا، سقوط اجرام سنگین روی پای فرد و خطر ریختن مواد شیمیایی روی پای فرد، خطراتی است که افراد شاغل همیشه با آن مواجه اند. کفش کار در انواع مختلفی برای حفاظت از همه این خطرات ساخته شده است. کفش های ایمنی کار معمولا دارای زیره PU هستند که باعث می شود ضمن محافظت پا، قدرت حرکت و مانور بیشتری به شخص بدهند.

کفش کار

جنس پارچه انواع لباس کار

متداول ترین پارچه هایی که در ایران جهت تولید لباس کار مورد استفاده واقع می شوند با توجه به ضخامت آن ها شامل موارد زیر می باشند:

  • پارچه ترگال: میزان ضخامت آن از پارچه تترون بیشتر است. از این پارچه برای تولید لباس مدارس، لباس فرم  رسمی و اداری و روپوش های آزمایشگاهی استفاده می گردد.
  • پارچه تترون: این پارچه ضخامت زیادی نداشته و قیمت ارزان تری در مقایسه با دیگر انواع پارچه های لباس کار دارد. امروزه بسیاری از روپوش‌های پزشکی و لباس کارهای رستورانی با استفاده از پارچه تترون تولید می گردند. 
  • پارچه کتان: این پارچه دارای خلوص متفاوتی می باشد که هر چقدر میزان خلوص پارچه بیشتر باشد میزان کیفیت آن افزایش یافته و به تبع میزان قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.
  • پارچه فلامنت کج راه: متداول ترین پارچه لباس کار در ایران بوده و از ضخامت بسیار مناسبی برخوردار است.

خرید لباس کار

 

بهترین راه خرید کفش و لباس کار

کفش و لباس کار مهمترین پوشش هایی است که از افراد در برابر خطرات ناگهانی محافظت می کنند. شما می توانید در فروشگاه های معتبر اینترنتی در زمینه تجهیزات ایمنی مانند یونکس، محصولات باکیفیتی را با قیمت مناسبی خریداری کنید.



:: برچسب‌ها: کفش کار , لباس کار ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

تعداد کسانی که آرزو دارند در دانشگاه های سطح اول و درجه یک کشور تحصیل کنند بسیار زیاد است. اما کلید رسیدن به این آرزوی بزرگ، آزمونی است به نام کنکور که فقط تعداد محدودی از هزاران داوطلب می توانند از این کلید نهایت بهره را ببرند. اگر در سطح شهرها نگاهی به تابلوها و بیلبوردها بیاندازید درصد قابل توجهی از تبلیغ ها مربوط به کلاس ها و بسته آموزشی کنکور است که در نشان دهنده اهمیت موفقیت در این آزمون سرنوشت ساز می باشد. سوالاتی که ممکن است ذهن تعداد زیادی از داوطلبان کنکور را درگیر کند این است که آیا برای موفقیت در آزمون کنکور لازم است حتما بسته آموزشی کنکور را تهیه کنیم؟ آیا فقط رتبه های برتر کشور در این آزمون اجازه ورود به دانشگاه ها را دارند؟

بسته آموزشی کنکور

 

برای رسیدن به پاسخی مناسب برای این سوالات با ما همراه باشید.

آیا فقط رتبه برتری ها می توانند به دانشگاه بروند؟

خیر!

این تصور که اگر رتبه من خوب نشود باید قید دانشگاه را بزنم اشتباه است. در حال حاضر با افزایش تعداد دانشگاه ها و ظرفیت آنها، می توان گفت همه می توانند به داشگاه بروند اما در سطوح کیفی متفاوت. طبیعتا دانشگاه های سطح اول کشور برای رتبه های برتر خواهد بود.

دانشگاه های متوسط نیز برای افرادی که تلاش کرده اند اما کافی نبوده مجاز خواهد بود. اما افرادی که نه از بسته آموزشی کنکور استفاده کرده اند و نه سعی آنچنانی برای موفقیت در این آزمون داشته اند نیز می توانند به دانشگاه بروند، اما نه دانشگاه های دولتی و خوب! این دسته از افراد بایستی دانشگاه های نیمه دولتی، آزاد، خصوصی و... را برای تحصیل انتخاب کنند.

اهمیت بسته آموزشی کنکور

برای کسب رتبه برتر حتما باید بسته آموزشی کنکور تهیه کنیم؟

باز هم پاسخ منفیست، اما...

تاکنون افرادی هم بوده اند که بدون استفاده از بسته آموزشی کنکور موفق به کسب رتبه های تک رقمی در کنکور شده اند. اما وقتی به آمار و ارقام نگاهی می اندازیم می بینیم درصد بیشتری از رتبه برتری ها، افرادی هستند که از بسته آموزشی کنکور و انواع کلاس ها استفاده کرده اند. پس نمی توان گفت برای موفقیت حتما باید از بسته آموزشی کنکور استفاده کنید اما از آنجا که این آزمون در آینده شما تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت، توصیه می کنیم از تمامی امکانات موجود استفاده کنید. 

سخن پایانی

شرکت در کلاس ها یا استفاده از بسته آموزشی کنکور، همیشه نتیجه بخش نخواهد بود. اینکه شما از به چه موسسه ای مراجعه می کنید مهم است.



:: برچسب‌ها: بسته آموزشی کنکور , کلاس کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

ریمل یکی از پرمصرف ترین لوازم آرایشی در سراسر دنیا است. خانم ها با آرایش چشمان خود می توانند اعتماد به نفس خود را به شدت افزایش دهند. تاثیری که ریمل روی چشم های بانوان می گذارد غیر قابل انکار است. مژه های پر تر و حجیم تر، بلند تر و حالت دار و فر می تواند در زیبایی خانم ها بسیار تاثیر گذار باشد.

با اینکه این ابزار آرایشی یکی از محبوب ترین هاست اما یک ایراد بزرگ دارد و آن هم کوتاه بودن مدت انقضاء مصرف ریمل است. کمترین مدت در بین لوازم آرایشی مربوط به ریمل است که تقریبا حدود چهار ماه می باشد.

اما بین این چهار ماه اتفاقی می افتد که هیچ کدام از خانم ها آن را دوست ندارد و آن هم خشک شدن ریمل است. چرا؟

ریمل

دلیل اینکه یک ریمل خشک می شود این است که هنگام استفاده از ریمل شما بین محفظه داخلی ریمل که حاوی مایع ریمل هست و براش اصطکاک ایجاد می کنید. زمانی که برای مدتی از ریمل استفاده نکنید این اصطکاک قطع می شود در نتیجه ریمل خشک می شود. اگر به ریملی که تاریخ مصرفش تمام شده دقت کنید متوجه میشوید که ریمل خشک شده که در این حالت توصیه می شود ریمل را دور بیندازید چرا که موجب ایجاد حساسیت های چشم می شود و می تواند به آن آسیب برساند. 

اما اگر ریمل شما به دلیل استفاده نکردن خشک شده باشد می توان از روش های زیر استفاده کنید تا آن را دوباره قابل استفاده کنید.

روش های استفاده مجدد از ریمل خشک شده

اولین اقدام این است که درب ریمل را ببندید و آن را در یک لیوان آب گرم قرار دهید تا مایع درون محفظه نرم شود.

بعد از گرم شدن ریمل می توانید چند قطره چشمی، محلول پاک کننده آرایشی چشمی یا مایع نگهدارند لنزهای چشمی را درون آن بچکانید و تکان دهید. این کار باعث تازه شدن مایع درون ریمل خواهد شد.

به جای قطره های ذکر شده در بالا می توانید از گلاب استفاده کنید. چند قطره گلاب بریزید و محفظه ریمل را به خوبی تکان دهید.

استفاده از روغن های طبیعی مانند روغن زیتون، نارگیل، بادام شیرین هم می تواند جایگزین روش های بالا شود. علاوه بر اینکه می تواند مایع ریمل را نرم کند می تواند باعث رشد و تقویت مژه ها هم شود.

اگر هیچ یک از موارد بالا در دسترس نبودند می توانید چند قطره آب جوش درون محفظه بریزید. 

برای ترکیب بهتر این مواد با مایع ریمل بعد از اینکه محفظه را تکان دادید درب ریمل را باز کنید و براش را درون آن بچرخانید. 

ریمل

چیکار کنیم ریمل خشک نشه؟

اگر شما خانمی هستید که برای آرایش روزانه از ریمل استفاده می کنید هیچ وقت با این مشکل روبرو نخواهید شد. اما اگر ریمل را فقط برای مهمانی ها و مراسم خاص استفاده می کنید بهتر است آن را در قسمت بالایی یخچال قرار دهید تا هم سالم و هم مایع درون ریمل نرم بماند.

یکی از اشتباهاتی که خانم ها هنگام استفاده از ریمل مرتکب می شوند این است که برای بیشتر درآوردن مایع ریمل براش را به حالت پمپاژ درون محفظه می کنند. این کار باعث می شود هوا داخل ریمل شود و زود خشک شود. برای اینکه بتوانید به شیوه درست مایع بیشتری ریمل خارج کنید بهتر است براش ریمل را درون محفظه داخلی بچرخانید.

بعد از استفاده از ریمل درب آن را محکم ببندید تا مانع ورود ذرات هوا به داخل محفظه شوید.

این راهکارها علاوه بر اینکه مانع ورود ذرات هوا می شود می تواند از آلوده شدن ریمل و زودتر فاسد شدن جلوگیری می کند.

خشک شدن ریمل در ریمل های فیک بیشتر اتفاق می افتد. پس در وهله اول سعی کنید خرید ریمل از بین برندهای معتبر آرایشی باشد. برای خرید ریمل اصل با قیمت پایین می توانید به روبی سان مراجعه نمایید و یک کالا اصل و با کیفیت خریداری نمایید.

 



:: برچسب‌ها: ریمل , خرید ریمل , ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

همانطور که می دانید بینی در بخش مرکزی صورت قرار دارد. به همین دلیل اگر بینی کوچکترین مشکل یا ایرادی داشته باشد، زیبایی و تناسب سایر اجزای صورت را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. به همین دلیل افرادی که بینی نامناسبی دارند (دارای مشکلاتی مانند پولیپ، قوز و انحراف و...)، برای دست یابی به ظاهری زیبا اقدام به انجام عمل زیبایی بینی می کنند. تاثیر فوق العاده بینی استاندارد و خوش فرم را می توانید در تصاویر قبل و بعد از عمل زیبایی بینی مشاهده کنید.

اما از آنجا که عمل زیبایی بینی مستقیما با ظاهر شما سروکار دارد، باید قبل از اقدام به عمل زیبایی چه مواردی را رعایت کنید؟ آیا احتمال برگشت پذیری پس از عمل زیبایی بینی وجود دارد یا برای همیشه در همان فرم خوب خود باقی خواهد ماند؟ اولویت های مهم برای انتخاب کلینیک جراحی بینی چیست؟

نکات عمل زیبایی بینی

آیا احتمال برگشت پذیری پس از عمل زیبایی بینی وجود دارد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که چنانچه پزشک جراح شما در کار خود حرفه ای و مجرب باشد ، احتمال برگشت پذیری وجود نخواهد داشت. معمولا بینی های گوشتی که جراحی دشوارتری دارند، اگر به درستی توسط پزشک جراحی نشود احتمال اینکه پس از مدتی به حالت اولیه بازگردد بسیار بالاست.

موارد بسیار مهم برای انتخاب کلینیک عمل زیبایی بینی

نمونه کارهای مجموعه: در صورتی که نمونه کارهای یک مجموعه عالی و بدون هیچکونه مشکلی باشند، خیالتان راحت می شود که با مجموعه حرفه ای و متخصص سروکار دارید. مشاهده تصاویر قبل و بعد از عمل زیبایی بینی مشتریان می تواند کمک زیادی در انتخاب شما کند. پس قبل از انتخاب هر کلینیکی ابتدا نمونه کارهای آن ها را به دقت بررسی کنید.

جراحان کلینیک: مهمترین عامل در موفقیت آمیز بودن نتیجه عمل زیبایی بینی، انتخاب جراح مناسب است. در صورتی که جراح شما از تجربه و تخصص کافی برخوردار نباشد، می توان گفت ریسک کار بسیار بالا خواهد بود. پس جراحان مجموعه مهمترین مسئله است که نباید از آن غافل شوید.

میزان رضایت مشتریان: هرچقد که میزان رضایت عموم مشتریان بالاتر باشد، می توانید در انتخاب خود مصمم تر باشید و استرس و تردید را از خودتان دور کنید. مجموعه ای که همه مشتریان از پرسنل آن ها تعریف و تمجید می کنند، شک نکنید که عمل بینی را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند.

انتخاب کلینیک عمل زیبایی بینی

نکات مهم قبل از انجام عمل زیبایی بینی

 قبل از اقدام به جراحی بینی لازم است نکاتی را رعایت کنید تا نتیجه جراحی همان چیزی شود که انتظارش را دارید. مهمترین نکات عبارتند از:

  • اگر از آسپرین استفاده میکنید لازم است دو هفته مانده به زمان عمل زیبایی بینی آن را کنار بگذارید.
  • مدارک مورد نیاز مانند آزمایش ها و کارت شناسایی را حتما همراه خود داشته باشید
  • روز قبل جراحی سعی کنید آب زیاد بنوشید. توصیه می شود 8 ساعت قبل از جراحی زیبایی بینی دیگر چیزی نخورید.
  • روز عمل بینی بهتر است از لباس های استفاده کنید که به راحتی قابل تعویض هستند.
  • استفاده از دخانیات در هفته های پایانی قبل از جراحی ممنوع!
  • روز جراحی به هیچ عنوان از لوازم آرایشی استفاده نکنید. بهتر است شب قبل از عمل بینی دوش بگیرید.

قبل از عمل زیبایی بینی

 

کلام آخر

همانطور که گفتیم نکات بسیار ضروری و مهمی وجود دارد که شما قبل از هر اقدامی باید آن ها را دانسته و به درستی انجام دهید تا نتیجه عمل زیبایی بینی طبق انتظارتان شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از وبسایت های مرجع در این زمینه مانند سایت دکتر تهران بیوتی به نشانی drtehranbeauty.com استفاده کنید و از پزشکان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: عمل زیبایی بینی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1450
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

ریمل یکی از پرمصرف ترین لوازم آرایشی است که محبوبیت زیادی در بین خانمها دارد. شما میتوانید با کمک ریمل به چشمهای خود طراوت و شادابی ببخشید. مژههای خود را بلند و حجیم کنید و گیرایی چشمهای خود را دو چندان کنید. 

ریمل دارای یک برس و یک محفظه ای است که درون آن مایع خمیری شکل مشکی قرار دارد که مایع ریمل نامیده میشود. مایع ریمل با کمک برس درونش روی مژه ها قرار میگیرد و آنها را مشکی میکند و بلند و حجیم نشان میدهد.

ریمل

به دلیل آنکه ریمل در مجاورت مستقیم با چشم قرار میگیرد، توصیه میشود از ریمل هایی استفاده کنید که به چشم هایتان آسیب نرساند. ریملها همانطور که می توانند زیبایی فوق العاده ای به چشم هایتان بدهد از طرفی هم میتواند منبع تجمع آلودگی و رشد باکتریها باشد. 

یکی از مواردی که در خرید لوازم آرایشی به خصوص ریمل باید در نظر گرفت، تاریخ انقضاء آن میباشد. همه لوازم آرایشی یک تاریخ انقضاء دارند و استفاده از لوازمی که تاریخ مصرف آنها تمام شده باعث ایجاد بستری برای رشد باکتریها می شود که می توانند آسیب های جبران ناپذیری را ایجاد کند.

 ریمل برای استفاده چند ماهه یا حتی یکساله تولید نمیشود. توصیه می شود ریمل را بین 2 تا 4 ماه تعویض کنید.

کوتاهترین طول عمر لوازم آرایشی مربوط به ریمل میباشد که حداکثر تا 4 ماه باید ریملی که استفاده می کردید را تعویض کنید. رشد باکتری در ریمل به دلیل داشتن رطوبت بالا، گرم و تاریک بودن درون محفظه اش بسیار زیاد است. به همین دلیل است که تاریخ مصرف ریمل بسیار کوتاه میباشد.

ریمل خوب و سالم ریملی است که بتواند با توجه به مژه های شما، پوشش خوبی داشته باشد و چشمهای شما را زیباتر کند و بعد از آن به راحتی از چشمهای شما پاک شود و برای پاک شدن شما را دچار مشکل نکند.

ریمل

  • اگر ریمل فاسد باشد و تاریخ انقضاء آن گذشته باشد، هنگام پاک کردن، ریمل به راحتی پاک نمیشود و روی مژه های شما می ماسد. این قضیه در مورد ریملهای حجم دهنده و بلند کننده بسیار سخت تر خواهد شد و باید از آرایش پاک کن های قوی تری استفاده کنید و فشار زیادی را به مژه وارد کنید تا پاک شود. این کار به مژه های شما به شدت آسیب میرساند و باعث ریزش آنها میشود.

 

  • یکی دیگر از راههای شناسایی ریمل فاسد این است که درب ریمل را باز و بو کنید. اگر ریمل بوی نامطبوعی مثل بنزین یا گازوئیل داد آن ریمل حتما فاسد و خراب شده است.

اگر از برندهای معتبر و با کیفیت ریمل را تهیه می کنید، میتوانید به سایت رسمی برندها مراجعه کنید و مشخصات فنی استاندارد آن را چک کنید.

ریمل

اگر در صورت استفاده از ریملی چشمهای شما دچار حساسیت، خارش و سوزش شد مربوط به حساسیت و آلرژی چشمهای شما به آن ماده آرایشی است که پیشنهاد می شود استفاده از آن ماده آرایشی را متوقف کنید. بیشترین حساسیت و آلرژی های چشمی مربوط به ریمل هایی است که مواد شیمیایی دارند. ریملهای ضدآب بیشترین میزان حساسیتهای چشمی را بین خانمها داشته است.

نکات نگهداری ریمل و افزایش طول عمر

همانطور که گفته شد طول عمر ریملها حداکثر چهار ماه میباشد. اما چه نکاتی را رعایت کنیم که ریمل زیر 4 ماه خراب نشود و باعث ایجاد حساسیت چشمی نشود.

  • زمان استفاده از ریمل برای خارج کردن مایع ریمل، برس را درون محفظه بچرخانید. هیچ وقت برس را به حالت پمپاژ کردن و بالا پایین کردن درون محفظه نکنید. این کار ذرات هوا وارد ریمل میکند و منبع رشد باکتریها میشود.

  • بهترین مکان برای نگهداری از ریمل درون یخچال است. محلی خنک و به دور از نور خورشید.

  • ریمل را یک وسیله شخصی بدانید. نه شما از ریمل شخص دیگری استفاده کنید و نه اجازه دهید کسی از ریمل شما استفاده کند. این کار باعث ایجاد باکتری در ریمل میشود که میتواند به چشم شما آسیب برساند.

ریمل

زمانی که ریمل آلوده شده باشد شما با کشیدن برس روی مژه ها این آلودگی را به چشمهایتان منتقل می کنید که میتوانید باعث عفونتهای چشم و مژه شود. عفونت مژه باعث زدن گل مژه روی لبه پلک میشود.

سعی کنید از بین برندهای موجود در بازار از ریملی استفاده کنید که معتبر و با کیفیت باشد. ریمل را براساس مژه های خود انتخاب کنید و قبل از خرید تاریخ انقضاء آن را چک کنید تا از سالم بودن آن مطمئن شوید.

یکی از معتبرترین برندهای لوازم آرایشی روبی سان است که می توانید با مراجعه به سایت آن خریدی مطمئن داشته باشید.




:: برچسب‌ها: ریمل , خرید ریمل , خرید ریمل استاندارد , ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهريور 1399 | نظرات ()