نوشته شده توسط : ipooshak

 در این مطلب از صرافی ارز دیجیتال ارزکت قصد داریم شما را با ووچر پرفکت مانی آشنا کرده و سپس نحوه خرید پرفکت مانی را نیز به شما عزیزان آموزش دهیم.

در تجارت الکترونیک و خرید آنلاین، کدهایی متشکل از حروف یا اعداد وجود دارد که توسط ارزهای الکترونیکی مختلف در سراسر جهان تولید می شود و مانند کارت شارژ بدون نیاز به افتتاح حساب بانکی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت الکترونیکی است که مشابه سایر سیستم های پرداخت مانند وب مانی یا پی پال است.هر کد شامل شماره سریال کوپن الکترونیکی (16 رقمی) و کد فعال سازی (10 رقمی) می باشد.کاربران می توانند از این کوپن های الکترونیکی در وب سایت های مختلف خرید آنلاین حتی بدون داشتن حساب پرفکت مانی استفاده کنند.

همچنین پرفکت مانی یک سرویس مالی پیشرو است که به همه کاربران خود امکان پرداخت سریع آسان و انتقال ایمن و بدون دردسر پول از طریق اینترنت را می دهد. فرصت های شگفت انگیزی را برای همه کاربران اینترنت و صاحبان ثروتمند کسب و کارهای آنلاین باز کرده است.

پرفکت پول یک جایگاه را هدف قرار می دهد تا تراکنش های آنلاین را به سطح مطلوب برساند. با استفاده بهینه از این سیستم پرداخت، کاربران می توانند فعالیت های زیر را انجام دهند:

- انجام انتقال پول بین اعضای خود؛

- دریافت پرداخت برای پروژه های تجاری مختلف از طریق اینترنت؛

- پرداخت های منظم را به صورت آنلاین انجام دهید.

- وجوه پول را با امنیت بیشتری در حساب الکترونیکی ذخیره کنید و می توانید ماهانه سود کسب کنید.

- می تواند پرداخت سریع کالاها و خدمات را به صورت آنلاین انجام دهد.

 

ووچر پرفکت مانی چیست؟

پیشتر خواندید که پرفکت مانی چیست و چه ویژگی هایی دارد. در حقیقت پرفکت مانی به شخص اجازه می دهد تا در سریع ترین زمان و با هزینه کم معامله انجام دهد.

علاوه بر این، روش های مختلفی برای استفاده از این سرویس وجود دارد. یکی از روش های اصلی استفاده از ووچر پرفکت مانی است. خب، در طول سال‌ها، استفاده از ابزارهای مالی مختلف به عنوان چک بانکی، مردم را قادر می‌سازد تا بدون همراه داشتن وجه نقد، پرداخت‌ها و تراکنش‌های آسانی داشته باشند. کوپن پرفکت مانی نیز ابزاری است که هدف آن ساده‌سازی تراکنش‌ها است. نوعی چک الکترونیکی است که برای واریز یا برداشت وجه به حساب پرفکت مانی استفاده می شود.

این کوپن الکترونیکی شامل کد 16 رقمی منحصر به فرد و دیجیتال، کد فعال سازی 10 رقمی، تاریخ ایجاد و مبلغ اعتبار می باشد. نوعی چک بانکی الکترونیکی است که به عنوان ابزاری برای برداشت و سپرده ایجاد می شود. کوپن پرفکت مانی را می توان بدون هیچ زحمتی در بیش از 100 کشور در سراسر جهان استفاده کرد.

 

 

چگونه می توان یک کوپن پرفکت مانی ایجاد کرد؟
برای ایجاد کوپن پرفکت مانی، مراحل زیر را انجام دهید:
- وارد سیستم پرداخت پرفکت مانی شوید.
- در اکانت سیستم خود وارد بخش «خروج» شوید. برچسب "کوپن الکترونیکی" ظاهر می شود.
- در صفحه "سپرده کوپن الکترونیکی" روی "خرید کوپن الکترونیکی جدید" را انتخاب کنید.
 
 
کجا می توان از ووچر پرفکت مانی استفاده کرد؟
کوپن پرفکت مانی را می توان برای اهداف زیر استفاده کرد:می توانید از آن برای انتقال پول به هر کسی در سراسر جهان استفاده کنید. دریافت‌کننده می‌تواند کد فعال‌سازی کوپن را از طریق پیامک دریافت کند، حتی اگر حساب پول کامل نداشته باشد.
- امکان پرداخت آنلاین محصولات و خدمات را به امن ترین روش فراهم می کند.
- برای تبدیل به هر پول نقد یا ارز دیجیتال در صرافی های آنلاین ارز الکترونیکی قابل استفاده است.
- با پرفکت مانی می توانید کارت های هدیه را در بازار کالاهای دیجیتال Buysellvouchers خریداری و بفروشید
علاوه بر این، اگر خدمات کمی را سفارش داده اید و به مکانی سفر می کنید که به حساب پرفکت مانی دسترسی ندارید، در چنین شرایطی می توانید با استفاده از کوپن پرفکت مانی هزینه خدمات خود را پرداخت کنید. از طرف دیگر، اگر مایل به خرید چیزی از کسی هستید که حساب پرفکت مانی ندارد، در این صورت می توانید در ازای آن یک کوپن پرفکت مانی به او پیشنهاد دهید.
 
و در پایان
در این مقاله از ارزکت با بررسی ووچر پرفکت مانی و نحوه خرید پرفکت مانی سعی در تکمیل اطلاعات شما عزیزان در این زمینه داشتیم. از همراهی شما سپاسگزاریم
 


:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 فروردين 1401 | نظرات ()