نوشته شده توسط : ipooshak

اگر جزو آن دسته از افراد هستید که علاقه زیادی به پولوشرت ها دارند و همچنین قصد خرید پولوشرت را دارید، باید حتما قبل از خرید پولوشرت نکات مربوط به ست کردن آن را بدانید.

بسیاری از افراد قبل از این که نکات ست کردن را بدانند اقدام به خرید پولوشرت می کنند و این موضوع باعث می شود که آن ها نتوانند یک استایل جذاب داشته باشند.

قبل از خرید پولوشرت بهتر است بدانید یکی از اساسی ترین لباس آقایان پولوشرت می باشد. پولوشرت ها در بین ورزشکاران و کسانی که علاقه به لباس های مینیمال دارند بسیار محبوب است. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با ست کردن این لباس آشنا نماییم.

  • شلوار های مناسب پولوشرت ها

هنگامی که قصد خرید پولوشرت دارید باید بدانید که این نوع لباس را با چه شلواری ست می کنند. اولین شلواری که بدون شک به راحتی می توانید با پولوشرت ها ست کنید شلوار های جین روزمره هستند.

یادتان باشد که شلوار های تیره مثل شلوار های مشکی یا آبی تیره باعث می شوند شما یک استایل حرفه ای داشته باشید اما شلوار های روشن برای استایل های آخر هفته گزینه بسیار مناسبی است.

اگر هنگام خرید پولوشرت یک پولوشرت ساده انتخاب کرده اید بهتر است آن را با شلوار های اسلش ست نمایید. یادتان باشد بهتر است از شلوار های به رنگ خنثی استفاده کنید.

اما برای داشتن یک استایل حرفه ای بدون شک بهترین انتخاب برای شما شلوار بگ است. در این نوع شلوار ها بهتر است برای این که استایلتان بهتر دیده شود از بگ هایی که جیب های فراوان دارید دوری کنید.

  • کفش های مناسب برای پولوشرت ها

همانطور که پولوشرت ها یک لباس ساده و در عین حال روزمره و مینیمال می باشد باید کفش هایی که در این استایل به کار می روند و با پولوشرت ها ست می شوند ساده باشند.

ما در این مقاله چند نوع از این کفش ها به شما خواهیم گفت تا قبل از خرید پولوشرت بتوانید به درستی تصمیم بگیرید.

همانطور که می دانید بوت کویر ( چوکا ) که برای استایل های روزمره و نیمه رسمی مناسب هستند، باعث می شوند با پولوشرت ها یک جلوه زیبا داشته باشند.

اما اگر می خواهید در آخر هفته ها پولوشرت را به تن کنید بدانید بهترین انتخاب برای این مواقع یک کتونی آل استار می باشد. حتما یادتان باشد در این نوع استایل ها حتما از بازی با رنگ ها استفاده کنید.

برای تابستان بهترین انتخاب کفش های تخت پارچه ای هستند که پاشنه های حصیری دارند. می توانید برای این که یک استایل خاص و چشمگیر داشته باشید از شلوارک ها استفاده کنید و کفش خود را با دقت بیشتری انتخاب کنید.

بدون شک یک انتخاب مناسب دیگر برای فصل تابستان و بهار کفش کالج می باشد و به دلیل راحت ست کردن این نوع کفش ها، یکی از محبوب ترین ست ها در بین آقایان است.

اگر با مطالعه این مقاله هنوز نکات مربوط به ست کردن پولوشرت را نمی دانید و قصد خرید پولوشرت را دارید. به شما پیشنهاد می کنیم از سایت ایران پوشاک دیدن فرمایید تا بتوانید به راحتی خرید خود را انجام دهید.



:: برچسب‌ها: پولوشرت ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

یکی از نکته هایی که هنگام خرید لباس کودکان باید رعایت شوند این است که حتما باید این لباس ها راحت به تن روند و بالعکس از تن خارج شوند. هنگام خرید لباس کودک نکته های زیادی وجود دارد که باید حتما به آن ها دقت کنید. 

در این مقاله ما شما را راهنمایی خواهیم کرد تا هنگام خرید لباس کودک دیگر به مشکل نخورید. در ادامه با ما همراه باشید.

نکات مهم هنگام خرید لباس برای کودک

هنگام خرید لباس برای کودکان نیاز می باشد به یک سری از نکات دقت کنید و فقط ظاهر زیبا هنگام خرید لباس برایتان مهم نباشد. تعدادی از این نکات را با هم بررسی خواهیم کرد:

  • هنگام خرید لباس به سایز لباس دقت کنید.

مهم ترین نکته ای که هنگام خرید لباس باید بلد باشید سایزبندی لباس کودکان است. اگر برای سایز لباس دچار شک شده اید بهتر است سایز بزرگ تر را بخرید. 

اگر مقداری لباس بزرگ تر باشد به راحتی می توانید آستین و یا پاچه های شلوار آن را تا بزنید. از طرفی چون بچه ها در حال رشد هستند به زودی لباس اندازه شان می شود.

  • هنگام خرید لباس به جنس پارچه دقت کنید.

یادتان باشد لباس کودکان به ویژه نوزادان باید حتما از جنس پارچه های نرم باشد. این موضوع به دلیل این که نوزادان پوست بسیار حساسی دارند قابل اهمیت میباشد پس هنگام خرید لباس به آن دقت کنید.

پارچه های ارگانیک نرم ترین پارچه در بازار می باشد اما متاسفانه از سایر پارچه ها بسیار گران تر است.

  • هنگام خرید لباس برای کودک برچسب ها را بررسی کنید.

زمانی که برای کودکتان به خرید لباس میروید به لباس هایی که به وسیله یک برچسب داخل لباس مشخصات آن را یادداشت کرده اند بسیار توجه کنید. این برچسب ها امکان دارد پوست نوزاد را قرمز کند و پوست حساسیت نشان دهد. بهتر است برچسب ها را جوری که تیز نشوند قیچی کنید.

  • شکل به تن کردن لباس را حتما در نظر بگیرید.

همانطور که میدانید پوشاندن لباس نوزاد کار سختی نیست اما شما حتما باید هنگام خرید لباس به این که چه قدر لباس راحت یا سخت تن نوزادمان می رود دقت کنیم.

سعی کنید به سمت لباس هایی بروید که دکمه های آهن ربایی داشته باشند تا مشکلی به وجود نیاید.

تیشرت یکی از پوشش های دوست داشتنی در بین افراد به خصوص بانوان می باشد و هیچ استایل تابستانی امکان ندارد بدون تیشرت ای زیبا همراه باشد.

هرچه در مد به جلو تر میرویم تیشرت جایگاه محکم تری پیدا می کند و بانوان بیشتر خواستار آن در استایل روزانه خود می شوند. ما در ادامه نقش تیشرت در استایل بانوان را با شما بررسی خواهیم کرد.

همه ی بانوان باید در بین لباس های خود در کمد حتما یک تیشرت ساده سفید داشته باشند، زیرا بسیار آسان با هر لباس و اکسسوری قابل ست کردن می باشد و ظاهری مرتب و زیبا به شما خواهد داد.

اگر می خواهید تیشرت سفید را برای زیر مانتو استفاده کنید بهتر است از مانتویی با طرح های زیبا استفاده کنید و سمت مانتوهایی ساده نروید، می توانید با انتخاب مانتویی بلند و خوش دوخت به همراه شلواری آزاد و راحت اما در طیف رنگی مخالف یک استایل زیبا و تابستانه داشته باشید.

برای کامل کردن این است کافی است از کتونی های تخت و صندل های رنگی استفاده کنید.

می توانید به جای مانتو از پیراهن مردانه استفاده کنید و دکمه های آن را باز بزارید اما یادتان نرد و از شلوار جین جذب برای این استایل استفاده کنید و با کمربند ست خود را کامل نمایید.

در این سبک استایل بهتر است از اکسسوری هایی نزدیک به رنگ سفید و روشن استفاده کنید تا بیش تر تابستانی بودن لباستان را نشان دهید.

شما حتی می توانید از یک مانتوی کوتاه تابستانه به جنس جین استفاده کنید اما اگر خواستید خاص تر به نظر برسید و مثل بقیه از شلوار جین استفاده نکنید؛ دامن جین برای شما گزینه بسیار مناسبی می باشد. همانطور که در بالا گفتیم شما می تونید فقط با داشتن یک تیشرت T-shirt ساده استایل های بسیار متنوعی برای مکان های مختلفی داشته باشید و فقط کافی است بدانید آن را چگونه ست نمایید، پس ما به شما پیشنهاد می کنیم برای ست کردن تیشرت و نکاتی که باید در انتخاب تیشرت بدانید به سایت ایران پوشاک مراجعه نمایید.





:: برچسب‌ها: خرید لباس ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

خرید تیشرت نکات بسیار مهمی دارد که امروز در این مقاله قصد داریم که در رابطه با آن صحبت کنیم تا خرید موفقی داشته باشید. تیشرت (به انگلیسی:  T-Shirt/Tee shirt) در واقع محبوب ترین بالاپوشی است که مردان و زنان در سراسر جهان بر تن می کنند و ارزان ترین لباس  ها به شمار می رود. معمولا این لباس، دکمه و یقه نداشته و مردان و زنان می توانند فارغ از جنسیت و سن آن ها را بر تن کنند. نوع آستین کوتاه آن هم در ایام مختلف سال قابل استفاده بوده و می توان طرح و رنگ های مختلفی از آن را خریداری کرد. برند ها برای معروفیت محصولات و خدمات، از چاپ برند روی تیشرت به  عنوان ابزار تبلیغاتی و بازاریابی استفاده می کنند و باشگاه های ورزشی، این محصول را با بهای گزاف به فروش می رسانند.

 

تیشرت راحت ترین لباسی است که در مراسم غیر رسمی به عنوان پوشش کژوال می توان بر تن کرد و اگر روانشناسی رنگ را به خوبی رعایت کنیم و لباسی  متناسب با میمیک چهره و رنگ پوست و مکان و زمان انتخاب کنیم، می توانیم ست لباس خوبی را در اختیار داشته و ظاهری موجه و جذاب را به ارمغان آوریم. در نتیجه خرید تیشرت مناسب بسیار مهم است. فرقی نمی کند که پسر هستید یا دختر، بچه یا میانسال یا بزرگسال، پوشیدن این لباس سن شما را کم کرده و تیپ اسپرت به شما می دهد. مخصوصا اگر آستین کوتاه و طرح دار باشد.  افراد معمولا از تیشرت هایی که پشت طرح دار است خودداری می کنند. مگر این که پیراهن تیم ورزشی یا برند خاصی باشد که به هدف خاصی آن را بر تن کرده باشند.

شما برای تیپ های ارزان اما زیبا و با وقار می توانید تیشرت ( T-shirt ) های خوش طرح و نقش را با شلوار اسپرت و کت تک ست کنید تا استایل جذابی را ارائه کنید. اگر چه این لباس برای پوشش های زیر استفاده می شود، اما اغلب به  عنوان پوششی جداگانه به خصوص در نیمه نخست سال استفاده می شود و وجود طرح و نقش های خوش لعاب رنگی روی این لباس هم می تواند به نوعی ماموریت و هدف خاصی را تداعی کند. 

C:\Users\Maedeh\Desktop\323060_339.jpg

اگر میخواهید لباسی را بپوشید که نسبت به اطرافیانتان متفاوت باشید بهتر است با مد خودتان جلو بروید. شما با خرید خود مد را تعیین می کنید، پس سعی کنید از لباس هایی که باب سلیقه خودتان است استفاده کنید.

اکثر لباس هایی که در تهران به فروش می رسد تایوانی و چینی هستند که به عنوان لباس های ترک به فروش می رسند. بهتر است برای اینکه با اطمینان خرید کنید از فروشگاه هایی که معتبر می باشند لباس خود را تهیه کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که خرید لباس با کیفیت با جنس عالی هزینه بالا و زمان زیادی را لازم دارد.

خرید شلوار جین

در خرید شلوار جین دقت کنید زیرا پس از استفاده شلوارها در تنتان جا باز می کنند. پس لازم است قبل از خرید یک سایز کوچکتر آن را خریداری کنید تا یک بار استفاده اندازه تنتان شود.

تن پوش لباس یکی از موضوعات بسیار مهم در خرید لباس است. راحتی شما در لباس بسیار مهم است; وقتی شما لباس های ساده را به تن می کنید بسیار جذاب تر دیده می شوید اما لباس های زرق و برق دار فرم نامناسبی را دارد. 

 

نکات انتخاب لباس

به هنگام خرید لباس و انتخاب آن حتما به نور اتاق پرو دقت کنید زیرا بعضی از نورها رنگ لباس را جور دیگری نشان می دهند. تاریک بودن اتاق باعث می شود که زیبایی لباس را در تنان تشخیص ندهید.

حتی نوع آینه هم در خرید لباس نقش مهمی دارد زیرا بعضی از آینه ها کشیده و بعضی ها پهن تر نشان می دهند و حالت طبیعی ندارند پس بهتر است تمامی نکات را در نظر داشته باشید.

شما با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایران پوشاک می توانید تمامی لباس های خود را با کیفیت عالی و تن خوری بسیار زیبا تهیه کنید بدون آن که از جنس آن نارضایتی داشته باشید. امیدواریم با خواندن این مطالب نکات مفیدی را به شما گفته باشیم.



:: برچسب‌ها: تیشرت ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

همانطور که میدانید خرید لباس و تیشرت همواره از دغدغه های افراد بوده است. این روز ها علاوه بر خرید به صورت حضوری، خرید اینترنتی لباس نیز طرفدار بسیاری پیدا کرده است. یکی از بهترین وب سایت های خرید و فروش لباس، وب سایت ایران پوشاک است. اما برای داشتن خریدی موفق نیاز است که حتما چند نکته را پیش از خرید بررسی کنیم.

چگونه میتوانید یک خرید موفق داشته باشید؟

 بهتر است با ذهنی باز به خرید بروید و خودتان را به لباس هایی که از قبل داشته اید و یا استایلی که همیشه دارید محدود نکنید. این نکته برای خرید لباس بسیار مهم و ضروری است. استایل های جدید را حتما تست کنید تا بتوانید خرید خوبی را داشته باشید و همیشه با یک استایل دیده نشوید. بنابراین برای اینکار باید سابقه ذهنی پیشین خود را کنار بگذارید و لباس های جدید را نیز امتحان کنید.

حتما در خرید لباس تنوع طلب باشید و لباس هایی که از طرح های مختلف و رنگ بندی متفاوت هستند استفاده کنید. زیرا هم برایتان تکراری نمی شود و هم کمد لباس هایتان تکمیل و زیبا می شود.سعی کنید از فروشگاه های بزرگ خریداری کنید زیرا تخفیفات خوبی را ماهانه و یا فصلی برای مشتریان خود دارند. در این صورت هم خریدی عالی انجام داده اید و هم لباستان را مبلغ کمی تهیه کرده اید.

خرید تیشرت

انواع تیشرت ها از پرطرفدارترین لباس های مردانه هستند که رنگ های گوناگون در طرح های متفاوت دارند. به دلیل تنوع بالای تیشرت ها انتخاب آن گاهی برای افراد مشکل است. این روز ها تیشرت بلند و یا به اصطلاح لانگ نیز در بین آقایان طرفدار زیادی پیدا کرده است.

برای انتخاب تیشرت به چه مواردی باید دقت کرد؟

برای انتخاب تیشرت شما باید به قیمت، جنس ، طرح ، رنگ و...توجه کنید و تیشرتی متناسب با اندامتان انتخاب نمایید . اگر شما هم در انتخاب تیشرت مشکل دارید و میخواهید بهترین انتخاب را داشته باشید با این بخش از دنیای مد نمناک همراه شوید.

برای خرید تیشرت بهتر است جنس های مختلفی مانند نخ، پنبه، پیما (ضد پرز و چروک)، ژرسه (ترکیب پارچه ای از پنبه و الیاف مصنوعی) و مرینو (پشم گوسفند) که با کیفیت هستند را انتخاب کنید و در انتخاب یکی این تیشرت ها به نوع پوست و راحتی خود دقت نمایید.

تیشرت یقه هفت گردن و قد شما را کشیده تر نشان می دهند. تیشرت ( T-shirt ) های یقه هفت، معمولا مناسب کسانی هستند که بالاتنه بزرگی دارند زیرا شکل یقه باعث می شود بالاتنه شما جمع و جورتر به چشم بیاید. اما اگر بالاتنه شما صاف و بدون برجستگی است، این مدل اصلا توصیه نمی شود. 

تیشرت های یقه گرد در تیپ شناسی مناسب آدمهایی است که بالاتنه ظریفی دارند، چون آنطور که بخش دنیای مد اشاره کرده است باعث می شود بالاتنه و سرشانه شما بزرگتر از حالت طبیعی اش به نظر بیاید؛ برای همین هم هست که بدن سازها و کسانی که می خواهند ورزشکار به نظر برسند، تیشرت یقه گرد می پوشند.

برای انتخاب بهترین و مناسب ترین لباس ها و پوشاک از سایت ایران پوشاک دیدن فرمایید و با مشاوره های این سایت بهترین انتخاب را برای خرید تیشرت داشته باشید.





:: برچسب‌ها: خرید لباس ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 فروردين 1399 | نظرات ()