نوشته شده توسط : ipooshak

خرید لپ تاپ اقساطی یکی از تسهیلاتی است که فروشگاه های فروش لوازم دیجیتال برای جذب مشتری بیشتر و در دست گرفتن سهم بیشتری از بازار به مشتریان خود ارائه می دهند. در بین برند های تجاری مختلف اپل مک بوک یکی از پرطرفدار ترین لپ تاپ های موجود در بازار است،  افرادی زیادی به دلیل قیمت بالای اپل مک بوک تمایل دارند از تسهیلات خرید لپ تاپ اقساطی استفاده کنند.

لپ تاپ اقساطی

اما همه فروشگاه ها چنین امکاناتی ارائه نمی دهند و شما باید برای استفاده از تسهیلات خرید لپ تاپ اقساطی تنها به فروشگاهی مراجعه کنید که در پی کسب رضایت بیشتر مشتریان است. یکی از فروشگاه های خوشنام و با سال ها سابقه در زمینه فروش لپ تاپ لوتوس لپ تاپ است که امکان خرید لپ تاپ اقساطی را فراهم کرده است و می توانید اپل مک بوک را از آنجا تهیه کنید.

  آشنایی مختصر با اپل مک بوک

از آنجایی که افراد زیادی تمایل به خرید لپ تاپ اقساطی اپل مک بوک دارند در این بخش قصد داریم اطلاعات مختصری در مورد اپل مک بوک به شما ارائه دهیم.

اپل مک بوک یکی از محبوب ترین لپ تاپ هاست که از نظر طراحی زیبا و مناسب، سخت‌افزار قدرتمند و نگهداری شارژ به مدت طولانی معروف است.

اخیرا اپل مک بوک  را به سه مدل مک ‌بوک پرو ۱۳ اینچی، مک ‌بوک پرو ۱۵ اینچی (جایگزین شده با مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی) و مک‌بوک ایر تقسیم می کنند.

مک‌ بوک‌ پرو‌ ۱۳ اینچی یک اپل بوک سبک و حرفه ای با قدرت نگهداری شارژ بالا و پردازنده‌ و نمایشگر بسیار مناسبی است ؛ اگر به دنبال پردازنده‌ی قوی‌تر برای انجام کارهای حرفه‌ای‌تر مثل کارهای گرافیکی و برنامه نویسی با لپ‌تاپ خود هستید نسخه‌ی ۱۵ و ۱۶ اینچی گزینه‌های ایده‌آلی به شمار می‌آیند. مک‌بوک ایر اولترابوک ارزان‌تر است و قدرت نگهداری شارژ بسیار بالایی دارد اما از نظر پردازنده و دیگر مشخصات سخت‌افزاری چندان قدرت ‌مند نیست ولی کاملا مناسب برای کارهای روزمره است.

سیستم عامل اپل مک بوک macOS است و حتما به این نکته توجه کنید که نسخه مک برنامه هایی ک به آن نیاز دارید موجود باشد.

حالا که توضیحاتی درباره مشخصات اپل مک بوک ارائه دادیم در این بخش قصد داریم به شرایط خرید اقساطی لپ تاپ در فروشگاه لوتوس لپ تاپ بپردازیم.

اپل مک بوک

شرایط خرید اقساطی لپ تاپ

در این فروشگاه شما می توانید با استفاده از سه روش خرید اقساطی لپ تاپ انجام دهید. یک روش با ارائه چک شخصی یا کارمندی روش دیگر با ارئه گواهی کسر از حقوق و روش دیگر با ارائه سفته است. شما می توانید در صورتی که شرایط خرید اقساطی لپ تاپ را دارید با مراجعه به فروشگاه لوتوس لپ تاپ از این امکان استفاده کنید.



:: برچسب‌ها: اپل مک بوک , خرید لپ تاپ اقساطی , لوتوس لپ تاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

یکی از مواردی که می تواند در شرایط طلاق توافقی ، در حل مشکلات موثر باشد، مشاوره حقوقی خانواده می باشد. البته شرایط طلاق توافقی خود دارای پیچیدگی های خاصی می باشد که تقریبا دریافت مشاوره حقوقی خانواده را مجاب می کند. در ادامه به بررسی عواملی که در طلاق توافقی باید به آنها توجه شود و همچنین دلیل دریافت مشاوره های حقوقی از وکلا، پرداخته می شود.

تمامی نکات مرتبط با شرایط طلاق توافقی

در شرایط طلاق توافقی، ابتدا می بایست در توافقنامه که بین زوجین تنظیم می شود، وضعیت موارد زیر به طور کامل مشخص شود:

  • نحوه پرداخت مهریه.
  • نفقه و اجرت المثل و نحله.
  • حضانت فرزندان و ساعات ملاقات.
  • و موارد این چنینی.

تمامی نکات مرتبط با شرایط طلاق توافقی

تمامی موارد شرایط طلاق توافقی، می بایست به صورت جزئی در متن توافق نامه طلاق ذکر شوند. اما در تنظیم کردن دادخواست طلاق توافقی نیازی نیست تمامی جزئیات طلاق ذکر شود و تنها یک درخواست ساده کفایت می کند. پیشنهاد می شود هنگام تنظیم چنین متنی، به دلیل حساسیت بالایی که این موضوع دارد، از یک وکیل باتجربه و متخصص استفاده کنید.

پس از این زوجین تصمیم به طلاق گرفتند، نوبت به مشاوره حقوقی خانواده می رسد.

آبا مشاوره حقوقی خانواده می تواند باعث بهبود وضعیت در شرایط طلاق توافقی شود؟

یکی از ویژگی های یک مشاوره حقوقی خانواده حرفه ای، این است که، در وهله اول بتواند بر روی بهبود روابط بین زوجین تاثیرات مثبتی را بگذارد. مشاوران فعال در این حوزه ابتدا باید بتوانند با ارائه راهکار های کاربردی روابط بین طرفین را سر و سامان دهند.

وقتی که زوجین بر روی تصمیم خود مصمم بودند، یکی از مراحل طلاق توافقی، دریافت مشاوره حقوقی خانواده اجباری می باشد که معمولا در طی 10 جلسه انجام می شود. از ویژگی های یک مشاوره حقوقی خانواده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

آبا مشاوره حقوقی خانواده می تواند باعث بهبود وضعیت در شرایط طلاق توافقی شود؟

  • در یک مشاوره حقوقی خانواده، تمرکز باید بر روی مراجعه کننده باشد و همچنین باید توضیحات کاملی از روند مشاوره در اختیار وی قرار گیرد. البته این نکه فراموش نشود که تضمین در مشاوره به هیچ عنوان وجود ندارد.
  • راهکار ارائه شده در مشاوره حقوقی خانواده می بایست برای هر فردی کاملا متفاوت باشد. چراکه استفاده از یک تکنیک ثابت نمی تواند بر روی همه افراد جواب خوبی دهد.
  • به این موضوع باید توجه شود که اطلاعات هر شخصی محرمانه می باشد. افشای این اطلاعات حتی به نزدیک ترین افراد مرتبط با شخص، نه تنها جرم می باشد، بلکه باعث از دست رفتن اعتماد نیز می شود.

جمع بندی

با توجه به موارد گفته شده در ارتباط تاثیرات مشاوره در شرایط طلاق توافقی، گروه وکلا شهرداد با در دست داشتن بهترین تیم، می تواند در انواع زمینه های حقوقی، کیفری، خانواده و غیره، خدمات بسیار ارزشمندی را ارائه دهد.



:: برچسب‌ها: شرایط طلاق توافقی , مشاوره حقوقی خانواده ,
:: بازدید از این مطلب : 363
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

هر روزه شمار متقاضیان دریافت مشاوره سئو و عقد قرارداد با بهترین شرکت سئو در تهران افزایش می‌یابد. اما دلیل این امر و هزینه‌هایی که تجار و فعالین حوزه‌ی کسب و کار برای آن می‌کنند چیست؟ در مطالبی که قصد داریم در ادامه مطرح کنیم ابتدا حوزه‌های ارائه‌ی مشاوره سئو و ضرورت آن را مطرح و در ادامه به معرفی خدمات احتمالی یک شرکت سئو در تهران و معیارهای ارزیابی آن می‌پردازیم.

مشاوره سئو چیست و چرا به آن نیاز داریم

در دورانی که ویروس کرونا تمامی مشاغل سنتی را با مشکلات زیادی رو به رو نمود، کسب و کارهای الکترونیک مستقر در بستر وب نه تنها آسیبی ندیدند؛ بلکه با رشد بی‌سابقه‌ای رو به رو گشتند. این امر موجب شد تا تمامی تجارت‌ها پی به اهمیت توسعه‌ی حوزه‌ی فعالیت خود به فضای آنلاین ببرند. از مهم خدماتی که برای این منظور قابل ارائه است سئو می‌باشد.

 شرکت سئو در تهران

 البته سئو یک فعالیت پشتیبانی کننده دائمی بوده و لازم است به طور مداوم به آن توجه گردد. به همین دلیل مشاوره سئو برای بهتر نمودن روند‌ها و سیر انجام کارها بسیار رایج می‌باشد. از رایج‌ترین عباراتی که در توصیف خدمات مشاوره سئو گفته می‌شود تغییرات پیوسته و دائمی این صنعت و نیاز به روز شدن همیشگی برای بهتر کردن سطح فعالیت‌ها و کسب مزیت‌های رقابتی است. دلیلی هم که کسب و کارها علاقه مند به همکاری با شرکت سئو در تهران هستند نیز همین امر است. زیرا این حجم از فعالیت‌های نیازمند به روزرسانی منظم زمان و انرژی زیادی را از پرسنل برده و مانع ادامه‌ی کار آنان می‌گردد. به همین علت است که در مواد متعددی این کار به مناسب‌ترین شرکت سئو در تهران برون‌سپاری می‌گردد.

یک شرکت سئو در تهران علاوه بر ارائه‌ی مشاوره سئو توانایی بر عهده گرفتن تمامی این ابعاد از پشتیبانی وب سایت نیز هست. شرکت سئو در تهران می‌تواند برای وب سایت محتوا تولید کند، محتواهای تولید شده را در فضای وب و شبکه‌های اجتماعی مطرح ساخته و آنان را برای کاربران مخاطب هدف بالا آورده و نشان دهد. همچنین می‌تواند به بهبود سرعت وب‌سایت از جهات گوناگون و تسهیل کار با آن به وسیله‌ی افزودن ویژگی‌های جدید مانند برد کرامب، ریسپاسیویتی و غیره به بهبود جایگاه آن کمک‌های شایانی ارائه نماید.

مشاوره سئو و عقد قرارداد با بهترین شرکت سئو در تهران

البته در مواردی هم ممکن است که شرکت خود کارهای مرتبط با سئو وب سایت را انجام دهد؛ اما مدتی باشد که با اقبال و نتیجه‌گیری رو به رو نمی‌شود. در چنین شرایطی اخذ مشاوره سئو حرفه‌ای توانایی آن را دارد که افق‌های جدیدی را رو به روی آن روشن سازد.

این گونه خدمات به ضرس قاطع خواهد توانست تا درآمدهای مشتری را بهبود بخشیده و توجیه اقتصادی داشته باشد. آمارهایی که از نرخ‌های تبدیل و دیگر شاخص‌های کلیدی عملکرد که در دسترس است می‌تواند این مدعا را ثابت کرده و نشان دهد خروجی کار یک شرکت سئو در تهران  چیست و رتبه‌های نخست صفحه‌ی نتایج جستجوی کوئری‌ها نسبت به همتایان خود چه حجم درآمد بیشتری را کسب می‌کنند.

منبع: https://seoinja.com/consulting-seo/



:: برچسب‌ها: شرکت سئو در تهران , مشاوره سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

آیا می‌دانید در حال حاضر بهترین جراح بینی تهران در حوزه‌ی رینوپلاستی چه کسی است؟ برای اطلاع از چیستی رینوپلاستی و اهمیت همکاری با برجسته‌ترین پزشکان تا کنون مطالب زیادی گفته شده است. بدیهی‌ست که اگر شخصی تمایل به اخذ بهترین سطح خدمات سلامتی را دارد بایستی به برجسته‌ترین پزشکان مراجعه نماید. حال این خدمات رینوپلاستی باشد یا غیر از آن. هر چه قدر که پزشک جراح متخصص حائز مهارت بالاتری باشد نتیجه‌ی نهایی کیفیت بالاتری خواهد داشت. این نتیجه احتمالا برای باقی دوران زندگی مراجع با وی خواهد بود و جبران لطمات احتمالی وارده بسیار دشوار و گاه غیر ممکن است. به همین علت همه می‌خواهند که حتی‌المقدور با بهترین جراح بینی تهران کار کنند.

عمل بینی و بهترین جراح بینی تهران

در خیلی از افواه شنیده میشود که برای جراحی پلاستیک باید به بهترین جراح بینی تهران مراجعه نمود. اگر از دلیل این امر پرسیده شود به حساسیت این موضوع در اعتماد به نفس و سلامت فرد اشاره می‌شود. علاوه بر آن این عمل یک کار بسیار ظریف و دشوار بوده و به نوعی در نقطه‌ی مرزی میان علم و هنر پزشکی به سر می‌برد. 

بهترین جراح بینی تهران

در این بافتار می‌توان ادعا کرد که با شناسایی و تقاضای زمان مشاوره و عمل توسط بهترین جراح بینی تهران بیمار با خیال راحت از سطح بالای درمان انجام شده اطمینان پیدا خواهد کرد. دلیل این امر جایگاه به ویژه و بالای جراحی پلاستیک در ایران و به خصوص در قطب شماره یک پزشکی کشور، یعنی تهران است. 

حتما شما هم اطلاع دارید که در سال‌های اخیر کشور ما به یکی از مقاصد گردشگری پزشکی از سوی توریست‌هایی مبدل گشته است که تنها برای انجام عمل بینی به ایران سفر می‌کنند. دلیل این امر نخست مهارت زبانزد پزشکان کشور و در مرحله‌ی بعد، هزینه‌ی پایین این جراحی‌ها در ایران است. بدیهی است که موفقیت در اخذ ویزیت از جمعی که مدعی عنوان بهترین جراح بینی تهران هستند در این اوضاع کار دشواری بوده و در میان پزشکان نیز برای کسب چنین لقبی رقابت پرشوری در جریان است.

 البته در مدخل عمل بینی سایت ویکی پدیا گفته شده است که این واژه معمولا در همان معنی رینوپلاستی به کار میرود؛ هر چند که ممکن است عمل بینی گونه‌هایی از عمل جز آن را در برگیرد. 

بهترین جراح بینی تهران در حوزه‌ی رینوپلاستی

جراحی ترمیمی بینی نوعی خاص و محدود شده از اعمال ویرایش در ظاهر چهره و جراحی پلاستیک است که با مقاصد زیبایی و درمانی صورت می‌گیرد. در این عمل که با متدهای گوناگونی امکان انجام دارند در نواحی مختلف بینی دستکاری‌هایی صورت می‌گیرد تا بتوان از آن طریق به فرم دلخواه دست یافت. این ویرایش‌ها معمولا در ناحیه غضروفی اعمال می‌شوند؛ هرچند محدود به آن نیست. 

در رینوپلاستی پزشک امکان کاهش ‌اندازه‌ی بینی از نظر طولی یا عرضی، تغییر در زاویه‌ی نوک بینی، بهبود مجاری تنفسی، و رفع قوز آن را دارا می‌باشد. پیش و پس از انجام این عمل باید به نکاتی بهداشتی و مراقبتی‌ نیز عمل نمود. شخصی که به عنوان بهترین جراح بینی تهران برای خود برگزیده‌اید جزئیات آن را به اطلاع شما خواهند رساند. چکیده‌ی مفاد آن چیزهایی شامل مراقبت‌های عمومی، کنترل عوامل ضد انعقاد خون مانند دخانیات یا داروهایی مانند آسپرین و خدمات بیهوشی با نظارت کامل است.

 



:: برچسب‌ها: بهترین جراح بینی تهران , رینوپلاستی ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

در این مقاله از شهرداد قصد داریم به ویژگی های بهترین وکیل ملکی و اینکه اصلا وکیل ملکی در چه دعاوی به کمک ما می آید بپردازیم.

به گفته کارشناسان شهرداد یکی از بزرگترین مشکلات حقوقی در مجامع حقوقی که افراد برای حل آن به دنبال راه حل می گردند مشکلات مربوط به دعاوی ملکی می باشد که در اینجا نیاز به بهترین وکیل ملکی بسیار احساس می شود.

بهترین وکیل ملکی

ویژگی های بهترین وکیل ملکی 

بهترین وکیل ملکی فردی است که به طور کامل به امور مربوط به ملک و مشکلات حقوقی اشراف داشته باشد و در طور مدت وکالت خود پرونده های مختلفی در این زمینه حل کرده باشد.

بهترین وکیل ملکی فردی است که بتواند از جانب عدل و انصاف برای احقاق حقوق حق موکل خود گام بردارد.

از آنجایی که در دعاوی حقوقی اللخصوص دعاوی مربوط به ملک افراد سودجوی بسیاری برای پایمال کردن حق دیگران تلاش می کنند، بهترین وکیل ملکی باید بتواند با با آگاهی و هوشیاری کامل از این مسائل مطلع شود و در حل پرونده ای که وکالت آن را به عهده گرفته است، اسناد و مدارک معتبری را به نفع موکلش به دادگاه ارائه دهد.

بهترین وکیل ملکی باید ادبیات مناسب دادگاه و نحوه حضور در دادگاه را بلد باشد و با رعایت کامل نظم دادگاه به دفاع از موکل خود بپردازد.

دعاوی ملکی که در آن نیاز به حضور بهترین وکیل ملکی می باشد کدام است؟

  • فک رهن و سند های ضمانتی : فک رهن به معنی این است که ملکی که مثلا جهت ضمانت به بانک سپرده می شود را بعد برای آزاد سازی آن باید فک رهن انجام داد.

  • ملکی که خریداری می شود باید برای آن سند تنظیم شود. تنظیم سند می تواند توسط وکیل ملکی صورت گیرد.

  • دعاوی مربوط به الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی برای ساختمان‌هایی که دارای واحد‌های مستقل و چند گانه می‌باشند.

  • دریافت پایان کار برای ساختمان هایی که ساخت و ساز آن انجام شده است و کارشناس آن را تایید کرده است .وکیل ملکی می تواند در دعاوی مربوط به پایان کار اقدامات مناسبی کند.

  • در تعدیل اجاره بها، افزایش و کاهش مبلغ اجاره بها وکیل ملکی می تواند کمک کند.

  • در دعاوی مربوط به سرقفلی وکیل ملکی نقش بسیار مهمی دارد.

  • فروش غیر قانونی اموال اشخاص به یک یا چند شاخص دیگر

  • تصمیم‌گیری درباره املاک مشاع باید با رضایت همه شرکا باشد اما اگر در یک موردی رضایت شرکا حاصل نشود میتوان در دادگاه برای افراز ملک مشاع درخواست داد.

بهترین وکیل ملکی شهرداد

نتیجه گیری

در این مقاله از شهرداد به ویژگی های بهترین وکیل ملکی و الزام وجود یک وکیل ملکی در  دعاوی مربوط به ملک شدیم.

چنانچه نیاز به دریافت مشاوره از وکیل ملکی دارید و یا هر سوالی در این زمینه دارید پیشنهاد می شود از طریق اپلیکیشن حقوقی شهرداد با وکلا و کارشناسان ارتباط برقرار کنید و سوالات خود را از آنها بپرسید.



:: برچسب‌ها: بهترین وکیل ملکی , وکیل ملکی , شهرداد ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

پیش از توضیح در مورد وکیل مالیاتی لازم است ابتدا تعریفی درباره مالیات ارائه دهیم تا مشخص سازیم که یک وکیل مالیاتی چه کاری را انجام میدهد.

مالیات چیست؟

مبلغی که دولت از طریق سازمان امور مالیاتی کشور از اشخاص، شرکت ها و موسسات دریافت می کند را مالیات گویند که یکی از اصلی ترین ابزار کسب درآمد برای دولت محسوب می شود.

مالیات می تواند یک ابزار سیاست گذاری اقتصادی برای دولت باشد که دارای دو نوع مستقیم (مانند: مالیات بر ارث و مالیات بر دارایی و…) و غیر مستقیم (مانند: حقوق و عوارض گمرک، مالیات بر معاملات و مالیات بر ارزش افزوده و…)است که هر کدام دارای شرایط و قوانین مربوط به خود می باشند.

وکیل مالیاتی

تغییرات اساسی قوانین مالیات از سال ۱۳۹۵ گواه بر این موضوع دارد که انجام امور مالیاتی نیاز به تخصص و آگاهی از قوانین و بخشنامه های جدید دارد؛ لذا توصیه ما به شما این است که در کنار فعالیت تجاری خود، از وجود یک مشاور مالیاتی استفاده کنید.

در واقع وکیل مالیاتی کسی است که در زمینه قوانین مالیات دانش و تجربه زیادی دارد و میتواند به دیگران مشاوره مالیاتی مناسبی به دیگران دهد.

یک وکیل مالیاتی خوب باید بتواند با کلام خود به طور مناسبی از موکلین خود دفاع کند به طوری که حق آنها را به راحتی بگیرد.

همچنین لازم است به قوانین تامین اجتماعی به طور کامل اشراف داشته باشد. 

چرا باید از یک وکیل مالیاتی استفاده کنیم؟

این عقلانی است که کار را به کاردان آن سپرد تا هزینه ها کاهش پیدا کنند. درست است شما هزینه ای را باید برای حق الزحمه وکالت پرداخت کنید اما در قبال آن در وقت شما صرفه جویی می شود و از آن طرف هم یک وکیل خوب مالیاتی می تواند با وکالت اصولی و درست هزینه های زیادی که باید متحمل را از دوش شما بردارد که اگر در قبال حق الوکاله ای که می دهید مبلغ ناچیزی محسوب می شود.

تفاوت حسابدار با وکیل مالیاتی چیست؟

وکیل مالیاتی باید در مورد امور مالی تصمیمات درست و مناسبی بگیرد و آن را به مدیریت شرکت ارائه دهد. به همین دلیل است که مشاور مالیاتی از نظر حقوقی وظیفه مهم‌تری نسبت به یک حسابدار دارد.

وکیل دعاوی مالیاتی

یک وکیل مالیاتی چه وظایفی دارد؟

  • وکیل مالیاتی وظیفه کاهش جرائم مالیات عملکرد و ارزش افزوده

  • آنالیز و بررسی سیستم مالیاتی و ارائه راهکارها و نقشه راه مالیاتی کسب و کار شما

  • مشاوره تخصصی در زمینه بررسی انعقاد قرارداد از لحاظ مالیاتی

  • راهنمایی و مشاوره در نحوه انجام امور اداری مربوط به ادارات امور مالیاتی کشور

  • راهنمایی و مشاوره در حل مشکلات قانونی مالیات

  • راهنمایی و مشاوره در نگارش و تنظیم لایحه دفاعی برای هیئت های حل اختلاف مالیاتی

  • راهنمایی و مشاوره در نحوه تنظیم اظهارنامه مالیاتی

  • راهنمایی و مشاوره در نحوه تنظیم فهرست خرید و فروش های فصلی

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق اپلیکیشن وکالت شهرداد اقدام کرده و با وکلا و مشاوران متخصص در زمینه مالیات ارتباط بگیرید.






:: برچسب‌ها: وکیل مالیاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

بسیاری از زوجین با توجه به عدم سازگاری و وجود مشکلات فراوان به این نتیجه میرسند که ادامه زندگی مشترک برایشان غیر ممکن است و تصمیم به جدایی میگیرند. از آنجا که پروسه طلاق خود به اندازه کافی زمانبر است و ممکن است مشکلات روحی سخت تری را برای طرفین و به خصوص فرزندان ایجاد کند؛ بسیاری با طی مراحل طلاق توافقی بدون وکیل از این طریق از یکدیگر جدا می‌شوند.

این نکته لازم به ذکر است که طلاق توافقی با اینکه زمان و انرژی کمتری نیاز دارد ولی باز هم انجام آن مستلزم طی مراحل قانونی است که در این مقاله مراحل طلاق توافقی به طور کامل به آن می پردازیم.

مراحل طلاق توافقی بدون وکیل

  1. ثبت درخواست طلاق

برای شروع مراحل طلاق توافق بدون وکیل، در قدم اول باید مدارک مورد نیاز مانند عقدنامه و مدارک هویتی و توافق خود مبنی بر طلاق توافقی را با در نظر گرفتن همه مسائل مربوطه مانند مهریه، اجرت المثل و ....را به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ببرید و یک درخواست برای طلاق توافقی تنظیم و ثبت کنید.

  1. ثبت نام در سامانه بهزیستی

مرحله دوم از مراحل طلاق توافقی بدون وکیل این است که در سامانه تصمیم سازمان بهزیستی ثبت نام کنید. در هنگام ثبت نام حتما مکان و زمان دریافت مشاوره را مشخص کنید. پس از مشخص شدن زمان و مکان دریافت مشاوره باید به محل مورد نظر مراجعه کنید و مشاوره را دریافت کنید.

  1. توافق درباره حقوق مادی و معنوی

در این مرحله باید مجددا درباره حقوق مادی و معنوی طرفین توافق صورت گیرد. حقوق مادی شامل مهریه، نفقه و.... می‌شود و حقوق معنوی مواردی مانند حضانت فرزندان را شامل می‌شود.

  1. حضور در دادگاه و انجام تشریفات طلاق

در مرحله چهارم از مراحل طلاق توافقی بدون وکیل؛ پس از دریافت ابلاغیه دادگاه، طرفین باید در دادگاه حاضر شوند و به سوالات احتمالی قاضی پاسخ دهند و فرایند تشریفاتی را تا آخر پیش ببرید.

در این مرحله دادگاه از شما درخواست می کند که دو داور برای پرونده مشخص کنید. پس به فکر یک دار با سن بیشتر از 40 سال باشید.

  1. صدور رای طلاق توافقی

در مرحله پنجم از مراحل طلاق توافقی، قاضی پس از بررسی همه مستندات، رای نهایی را صادر میکند و اگر پرونده بدون اشکال باشد، رای قطعی طلاق، صادر خواهد شد.

  1. ثبت طلاق توافقی

در مرحله آخر از مراحل طلاق توافقی بدون وکیل طرفین سه ماه فرصت دارند تا با مراجعه به دفترخانه طلاق خود را ثبت کنند. این نکته حائز اهمیت است که در این مرحله عدم بارداری زوجه باید اثبات شود تا بتوان طلاق را ثبت کرد.

همچنین اگر زوجه باکره باشد، به پزشکی قانونی ارجاع می‌شود تا مورد معاینه قرار گیرد. البته دادگاه ممکن است قبل از صدور گواهی عدم سازش، نتایج این دو آزمایش را مطالبه نماید یا اینکه ارائه نتیجه به دفترخانه را کافی بداند.

طلاق توافقی بدون وکیل یا با وکیل خانم؟

باید به این نکته توجه نمود که با وجود اینکه مراحل طلاق توافقی بدون وکیل هم قابل اجراست ولی از آنجا که این پرونده حقوقی نیز مانند سایر پرونده ها پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. بعلاوه پیگیری مراحل طلاق توافقی بدون وکیل زمان و هزینه بسیاری میبرد. میتوان با استفاده از یک وکیل خانم که به درک بهتری از مسائل حقوقی خانواده دارد، به انجام مراحل طلاق سرعت بخشید.

وکیل خانم

گفتنی است که هر وکیل پایهٔ یکی، اعم از وکیل خانم یا آقا، قادر است که پرونده‌های خانواده را در دست بگیرد اما در برخی از موارد، طرفین تشخیص می‌دهند که پروندهٔ خود را به یک وکیل خانم یا آقا بسپارند.

یکی از دلایلی که وکیل خانم را برای پرونده های خانواده پیشنهاد میکنیم این است که وکیل خانم در پرونده های خانواده عملکرد بهتری دارد. زیرا در پرونده های خانواده عمدتا زنان و کودکان قشر آسیب‌پذیر هستند و یک زن در این شرایط به دلیل احساساتی که نسبت به هم جنس خود و نیز کودکان دارد می‌تواند در احقاق حق از این گروه نقش بسزایی داشته باشد.

بعلاوه وکیل خانم معمولا دقت نظر بهتری دارد و جزئیات بیشتری از پرونده را مدنظر قرار می‌دهد. این امر به دلیل ویژگی‌های خاص زنان است. چرا که زنان معمولا جزئی نگر تر بوده و به همین سبب با دقت زیادی پرونده را بررسی میکند.

کلام آخر

در این مقاله ضمن شمردن مراحل طلاق توافقی بدون وکیل، به ضرورت داشتن یک وکیل خانم برای پرونده‌ طلاق اشاره کردیم. اما چه شما بخواهید این کار را از طریق یک وکیل خبره پیگیری کنید و چه بدون وکیل شما میتوانید از خدمات مشاوره و اپلیکیشن وکیل شهرداد مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

احتمالا شما هم بر روی تابلو هایی که بر روی دفاتر وکالتی یا در آگهی های روزنامه نام وکیل پایه یک دادگستری را شنیده اید و شاید برایتان سوال شده باشد که وکیل پایه یک دادگستری یعنی چی؟

وکیل پایه یک دادگستری

در اینجا می خواهیم برای شما در مورد وکیل پایه یک دادگستری و مراحلی که باید طی شود تا یک شخص وکیل پایه یک دادگستری شناخته شود صحبت کنیم.

وکیل پایه یک دادگستری شخصی می باشد که پس از دریافت حداقل لیسانس در رشته حقوق و با فقه حقوق باید در آزمون کانون وکلا شرکت کند و بعد از اینکه در این آزمون موفق شد باید مراحل دیگری را طی کند.

بله درست شنیدید. بر خلاف چیزی که بعضی از افراد که دارای اطلاعات کمتری می باشند فکر می کنند که شخصی که در دانشگاه مشغول تحصیل حقوق است وکیل می شود اشتباه می کنند.

کسی که دانشجوی حقوق است پس از کسب لیسانس و حتی فوق لیسانس وکیل نمی شود. بلکه باید در یک آزمون پر رقابت و بسیار سخت شرکت کند.

بعد از اینکه از این آزمون با موفقیت گذر کرد و رتبه قبولی را دریافت کرد حال باد به مدت دو سال در دفتر یک وکیل پایه یک دادگستری به عنوان کارآموز فعالیت کند و پس از اینکه این دو سال صلاحیت او به لحاظ عملی و تئوری و اخلاقی و رفتاری تایید شد باید در آزمون های کتبی و مصاحبه ای بگذراند.

وکلایی که مراحل ذکر شده را با موفقیت گذرانده باشند پروانه وکالت از کانون وکلا دریافت می کنند و به درجه وکیل پایه یک دادگستری می رسند و میتوانند در تمامی محاکم حقوقی و کیفری بدون هیچ محدودیتی به پرونده‌های قضایی و پذیرش وکالت اقدام کنند.

یک وکیل پایه یک میتواند به عنوان وکیل پایه یک دادگاه خانواده در امور خانواده و طلاق، وکیل پایه یک در امور حقوقی، وکیل پایه یک در امور ثبتی، وکیل پایه یک در امور ملکی و انجام مشاوره حقوقی امور وکالت به فعالیت بپردازد.

فرق وکیل پایه یک دادگستری و وکیل پایه دو دادگستری در چیست؟

تا اینجا متوجه شدیم یک وکیل پایه یک دادگستری چه مراحلی را پشت سر می گذراند و در چه آزمون هایی شرکت می کند.

وکیل پایه دو فردی است که پس از دریافت لیسانس در یکی از رشته های حقوق، در آزمون دیگری که توسط قوه قضاییه برگزار می شود شرکت می کند.این آزمون در مقایسه با آزمونی که توسط کانون وکلا برگزار می شود آسان تر است.

البته در قیاس با آن آزمون آسان است نه اینکه کلا آسان باشد.

تفاوت دیگری که وکیل پایه دو با پایه یک دارد در حل پرونده های مختلف است. وکیل پایه دو می تواند در تنظیم شکایت برای پرونده های کیفری جرایم تعزیری حبس کمتر از ۱۰ سال، جزای نقدی، شلاق و همچنین پرونده های مالی کمتر از ۵۰ میلیون تومان و پرونده های غیر مالی به جز دعوای اصل نکاح و طلاق و اثبات نسب وکالت کند.

پس یک وکیل پایه یک از آزادی عمل بیشتری برای حل پرونده های مختلف بر خوردار است و محدودیت های وکیل پایه دو را ندارد.

وکیل دادگستری

شهرداد یک گروه حقوقی با تجربه می باشد که وکلای حرفه ای و متخصص را در کنار هم جمع کرده است شما می توانید با مراجعه به اپلیکیشن حقوقی شهرداد با این وکلا در ارتباط باشید.



:: برچسب‌ها: وکیل پایه یک دادگستری , شهرداد ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 ارديبهشت 1400 | نظرات ()