نوشته شده توسط : ipooshak

یکی از مهمترین عواملی که در خرید کرکره برقی باید به آن توجه کرد، قیمت کرکره برقی می باشد. کرکره برقی با قیمت مناسب با توجه به نوع جنس و موارد بکار رفته در ساخت آن، متفاوت می باشد. اما قبل از خرید باید از انواع کرکره برقی و محل مناسب مورد استفاده هرکدام، اطلاع کسب کنید.

کاربرد کرکره برقی با قیمت مناسب

امروزه بیشتر فروشگاه ها از کرکره های برقی استفاده می کنند. چرا؟

کرکره برقی با قیمت مناسب

بخاطر اینکه این نوع کرکره ها باعث افزایش امنیت فروشگاه می شود علاوه بر این می تواند در فصول سرد سال از بروز سرما به داخل و خارج شدن گرما جلوگیری کند. اما تنها مغازه و یا فروشگاه ها نیستند که از کرکره برقی استفاده می کنند، بلکه خانه ها، مخصوصا املاکی که در شمال کشور وجود دارند، از کرکره برقی استفاده می کنند.

چرا از کرکره برقی استفاده می شود؟

دلایلی متعددی وجود دارد. علاوه بر نکات ذکر شده در بالا می توان به موارد زیر نیز اشاره کرد:

  • مناسب بودن برای مصارف تجاری

  • به صرفه بودن از نظر هزینه

  • استفاده راحت و ایمن

  • و...

شناسایی کرکره برقی با قیمت مناسب

شناسایی کرکره برقی با قیمت مناسب

عوامل زیادی در یک کرکره برقی با قیمت مناسب تاثیر می گذارد مانند:

  • نوع موتور

موتور های کرکره برقی و سایبان برقی به دو دسته ساید و توبولار تقسیم بندی می شوند. هر کدام از این ها در جای مخصوص خود بکار می روند. مثلا از موتور توبلار برای مساحت های کوچک استفاده می شود، چراکه خود موتور از وزن پایینی برخورددار می باشد و بیشتر برای مکان های کم تردد استفاده می شود. دلیل آن هم این است که نیاز به بالا و پایین رفتن بیش از حد نیست.

موتور ساید برخلاف موتور توبولار، علاوه بر اینکه وزن بیشتری دارد برای مکان شلوغ و با مساحت بالا استفاده می شود.

  • نوع تیغه تاثیر بسیار زیادی در پیدا کردن کرکره برقی با قبمت مناسب دارد

تیغه های کرکره برقی به چند دسته تقسیم بندی می شوند. تیغه های آلومینیومی، گالوانیزه، شفاف. تیغه هایی از جنس آلومینیوم، ضد خط و خش می باشد و برای مکان های با میزان تردد بیشتر در نظر گرفته شده اند. اما به دلیل اینکه این تیغه ها توخالی می باشند بیشتر استفاده صنعتی دارند تا مسکونی.

قیمت کرکره برقی

تیغه های گالوانیزه از قدرت استحکام بیشتری برخوردار می باشند ولی ضد خش نیستند.

تیغه های شفاف که به آن ها پلی کربنات نیز گفته می شود، درواقع ترکیبی از ویژگی های دو تیغه قبلی می باشند. هم استحکام بالایی دارند و هم ضد خش می باشند.

  • طول و عرض کرکره برقی با قیمت آن رابطه مستقیم دارد.

  • و...

جمع بندی

با توجه به توضیحات ارائه شده برای خرید کرکره برقی با قیمت مناسب ابتدا باید مشخص کنید که چه نوع مکانی را در اختیار دارید تا بتوانید بهترین نوع کرکره برقی را انتخاب کنید. شرکت متین هوشمند با داشتن تیم متخصص می تواند به شما کمک کند تا یک کرکره برقی با قیمت مناسب را متناسب را ملکتان انتخاب نمایید.



:: برچسب‌ها: کرکره برقی با قیمت مناسب ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

جراحی بینی، عملی است که به هدف تغییر دادن فرم و اندازه بینی یا اصلاح عملکرد بینی انجام می شود. با توجه به هدف عمل بینی، انواع مختلفی از این جراحی وجود دارد. همچنین روش های مختلفی نیز برای این جراحی وجود دارد. بسته به این که هدف جراح چیست و چه سطحی از تغییرات را می خواهد روی بینی اعمال کند، می تواند یک روش را انتخاب کند. در ادامه قصد داریم به روش های عمل بینی و به خصوص عمل بینی به روش بسته بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

عمل بینی به روش بسته

تکنیک های عمل بینی

بسته به این که تا چه حد برش روی بینی زده می شود و چقدر از پوست بینی کنار زده می شود، می توان تکنیک های عمل بینی را به دو دسته باز و بسته تقسیم کرد. هر یک از این دو تکنیک می تواند در عمل بینی مورد استفاده قرار بگیرد. تصمیم گیری در این باره به عهده جراح است ولی داوطلب نیز می تواند نظر خود را در این باره اعلام کند. زیرا عوارض این دو روش با یکدیگر متفاوت است و داوطلب حق این را دارد که نظر و خواسته خود را درباره روش به کار رفته در جراحی بگوید. در ادامه هر کدام از روش های عمل بینی باز و بسته را توضیح می دهیم.

عمل بینی به روش بسته و باز

همانطور که گفته شد، از نظر تکنیک به کار رفته می توان عمل بینی را به دو دسته تقسیم کرد. عمل بینی به روش بسته و عمل بینی به روش باز. این تقسیم بندی بر اساس میزان برش ها و بلند کردن یا نکردن پوست بینی است. در روش عمل بینی باز، یک برش سرتاسری از داخل یک سوراخ بینی تا طرف دیگر زده می شود و به این ترتیب پوست بینی به کلی از روی بینی بلند می شود. زمانی که پوست بلند می شود می توان تغییرات شدیدتر و بیشتری روی بینی اعمال کرد. از این جهت روش عمل بینی باز مزیت دارد. اما در عمل بینی به روش بسته، پوست بینی بلند نمی شود و تنها در نقاطی محدود از بینی برش زده شده و پوست تنها در جاهایی که به تغییر نیاز است بلند می شود.

هر کدام از این دو روش مزایا و معایبی دارند. مزیت روش باز این است که دست جراح را بسیار باز می گذارد و تغییرات بیشتری را می توان اعمال کرد. اما عوارض این روش بیشتر است زیرا تغییرات شدیدتر است و برش های بیشتری زده می شود.

عمل بینی به روش بسته

عمل بینی به روش بسته چه مزیتی دارد؟

روش بسته عمل بینی نیز مزایایی دارد که برخی اوقات جراحان این روش را ترجیح می دهند. اول اینکه این روش ساده تر و سریع تر است و برای اوقاتی که تغییرات لازم، زیاد و عمیق نیستند می توان از این روش بهره برد. از طرفی عوارض به کارگیری این روش نیز کمتر است.

جراحان برای عموم موارد عمل بینی، روش باز را انتخاب می کنند اما روش بسته نیز به خاطر مزایایی که درباره آن گفته شد گاهی مورد استفاده قرار می گیرد.

برای کسب آگاهی بیشتر درباره عمل بینی و دریافت مشاوره می توانید به وبسایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.

 

 



:: برچسب‌ها: عمل بینی , عمل بینی به روش بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

کانسیلر جامد یکی از لوازم آرایشی است که از آن در کنار کرم پودر برای کاور کردن نقص های صورت استفاده میشود.

کانسیلر جامد هم نمونه ای از کانسیلر است که فرمولاسیون متفاوت تری دارد و برای پوشاندن نقاط و یا خطوط نازک و کوچک پوست که نمیخواهید در آرایشتان دیده شود استفاده می شود. برای پوشاندن نواحی بزرگتر بهتر است از کانسیلر مایع استفاده شود تا به خوبی پوشانده شود.

کانسیلر جامد

کانسیلر جامد روبی سان به واسطه خاصیت محو کنندگی و پوشش دهی ایده آل حتی با یکبار استفاده لک ها و تیرگی اطراف چشم را می پوشاند. از ویژگی های منحصر به فرد کانسیلر جامد روبی سان:

  • دارای 4 رنگ فوق العاده

  • پوشش لک و تیرگی

  • فاقد پارابن

  • ضد چروک

  • افزایش دهنده ساخت کلاژن

  • خاصیت محو کنندگی

حتما با این اتفاق روبه رو شده اید که برخی از لکه های قهوه ای پوست با کرم پودر پوشانده نمی شود و برای کاور کردن آن ها با کلی دردسر مواجه هستید. بهترین ابزاری که می تواند به شما کمک کند، کانسیلر جامد است.

این ابزار آرایشی با توجه به نوع مواد اولیه ای که دارد به دو دسته جامد و مایع تقسیم می شوند. خانم ها برای هر موقعیتی که هستند باید از یک نوع خاص این محصول استفاده کنند. پیشنهاد ما برای روزهای معمولی که در خانه، محل کار و یا دانشگاه هستید استفاده از کانسیلر جامد است.

کانسیلر جامد سبک است و پوست شما را زیر لایه های ضخیم خفه نمی کند و به پوستتان اجازه تنفس می دهد. پوشانندگی بالایی دارد و نیاز نیست که ان را چند بار روی صورت خود بکشید. نحوه استفاده از وسیله آرایشی بسیار راحت است.

این مححصول آرایشی دارای دو نوع مدادی و  استیکی است. علاوه بر استفاده آسان، وزن بسیار کمی دارد و فضای کمی را اشغال می کند.

کانسیلر جامد استیکی و مدادی را خیلی را می توانید روی پوستتان بکشید و با نوک انگشت یا پد آرایشی آن را روی صورت خود پخش کنید.

کانسیلر جامد روبی سان

هنگام خرید این محصول آرایشی شتاب زده و عجولانه رفتار نکنید کمی صبر کنید و روی محصولی که خریداری می کنید دقت کنید. اگر کیفیت وسیله ای که خریداری می کنید بالا باشد دارای ویتامین های A و E است.

این ویتامین ها می توانند به پوست شما رسیدگی کنند. بیشتر افراد کانسیلر جامد را برای دور چشم استفاده می کنند و اگر نمونه ای که خریداری می کنید دارای این ویتامین ها باشد خاصیت کلاژن سازی و جوان سازی را به پوست شما اضافه میکند. پس هنگام خرید این محصول دقت کنید این خاصیت و ویژگی را دارد یا خیر.

همانطور که گفتیم کانسیلر همان کرم پودر است اما از نوع فشرده و با تنوع رنگی بیشتر. رنگ هایی که یک کانسیلر جامد دارد سبز، نارنجی، زرد و بنفش است و هر فردی با توجه به ویژگی صورت خود و تنالیته ای که دارد باید یکی از این رنگ های محصول را انتخاب و خریداری کند.

چرا باید کانسیلر جامد خود را از روبی سان خریداری کنیم؟

برای اینکه بتوانید هم ماندگاری و تاثیر آرایش خود را افزایش دهید و هم سلامت پوست صورتتان را تضمین کنید پیشنهاد می شود تمام لوازم آرایشی خود را از برندهای معتبر و شناخته شده آرایشی خریداری کنید تا خیالتان راحت باشد.

در این بین روبی سان مواد اولیه درجه یک را از ایتالیا وارد کشور می کند و در ایران آن را بسته بندی می کند. در نتیجه شما می توانید لوازم آرایشی را با کیفیت عالی و درجه یک و با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید.

هنگام خرید کانسیلر جامد به دلیل اینکه مستقیما روی پوست قرار می گیرد بسیار وسواس به خرج دهید تا سلامتی آن را در معرض خطر قرار ندهید.



:: برچسب‌ها: کانسیلر جامد , خرید کانسیلر جامد , کانسیلر جامد روبی سان , خرید کانسیلر جامد روبی سان , روبی سان ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

کانسیلر جامد یکی از لوازم آرایشی است که از آن در کنار کرم پودر برای کاور کردن نقص های صورت استفاده میشود.

کانسیلر جامد هم نمونه ای از کانسیلر است که فرمولاسیون متفاوت تری دارد و برای پوشاندن نقاط و یا خطوط نازک و کوچک پوست که نمیخواهید در آرایشتان دیده شود استفاده می شود. برای پوشاندن نواحی بزرگتر بهتر است از کانسیلر مایع استفاده شود تا به خوبی پوشانده شود.

کانسیلر جامد هر چه رنگدانه های بیشتری داشته باشد قدرت کاور بالاتری را ایجاد می کند. به همین دلیل نمونه های رنگی کانسیلر جامد وارد بازار شده است. شما با کمک کانسیلر جامد علاوه بر اینکه می توانید لکه های پوستتان را بپوشانید بلکه اگر از رنگ ها به درستی استفاده شود می توانید خستگی و رنگ پریدگی پوستتان را نیز کاور کنید.

با روبی سان در این مقاله همراه باشید تا شما را با کاربرد های کانسیلر جامد آشنا کنیم.

کانسیلر جامد

نکته مهم در مورد کانسیلر جامد رنگی این است که شما قبل از انتخاب و استفاده از این محصول خاص باید پوست صورت خود را به خوبی بشناسید. اینکه پوستتان گرم است یا سرد؟ طیف و تنالیته رنگی پوستتان چگونه است؟ چرا که اگر رنگ های کانسیلر جامد به درستی استفاده شود می تواند نتیجه بسیار بهتری را روی پوستتان می گذارد.

تاثیر کانسیلر جامد رنگی

کانسیلر جامد دارای طیف رنگی زیادی است. نارنجی، سبز، زرد، صورتی و بنفش. هر خانم با توجه به تنالیته پوست خود و اینکه چه نقاط را می خواهد بپوشاند باید یکی از این رنگ ها البته با توجه به تاثیری که روی پوست میگذارد انتخاب نماید.

کاربرد کانسیلر جامد زرد

رنگ کانسیلر زرد می تواند لکه های تیره روی پوست را بپوشاند. به عنوان مثال کبودی و سیاهی زیر چشم دقیقا جایی است که همه خانم ها در آرایش اقدام به پوشاندن آن می کنند.

 اگر می خواهید با کمک کانسیلر جامد این کار را انجام دهید توصیه میکنیم زیر چشم هایتان یک مثلث بکشید و با کمک پد آن را تا پایین و روی گونه های خود پخش کنید. سپس پد آغشته با کانسیلر زرد را به پشت چشم و پلک های خود نیز بکشید تا کل ناحیه چشمتان یک دست کاور شود. اگر در ناحیه چشم تان چین و چروک وجود دارد دیگر کانسیلر جامد بهترین پیشنهاد نیست. بلکه باید از همان رنگ زرد اما در بین کانسیلر مایع یکی را انتخاب کنید.

کانسیلر جامد رنگی

کانسیلر مایع زرد رنگ می تواند علاوه بر کبودی دور چشم می تواند چین و چروک های ریز ناحیه دور چشم را به خوبی کاور کند.

می گویند که رنگ کانسیلر باید یک درجه روشن تر از کرم پودری باشد که انتخاب و استفاده می کنید.

اما اگر از کانسیلر جامد برای کمتر کردن پف چشم استفاده می کنید بهتر است از یک درجه تیره تر استفاده کنید.

کانسیلر رنگ روشن تر می تواند پف چشم هایتان را بیشتر نشان دهد. علاوه بر این، این روشن بودن کانسیلر جامد باید یک درجه باشد. استفاده از کانسیلر جامد بسیار روشن تر از کرم پودر نتیجه برعکس روی آرایش دارد. یعنی به جای کاور لکه های قهوه ای و تیره آن ها را بیشتر نمایان می کند و این زیبایی آرایشی که می کنید را کم خواهد کرد.

کانسیلر جامد باکیفیت

تمام لوازم آرایشی که مربوط به پوست است مانند کرم پودر، کانسیلر و پنکک باید اصل و استاندارد باشد تا سلامتی پوستتان را در معرض خطر قرار ندهد.

بیشتر لکه های موجود روی پوست در نتیجه  استفاده از مواد آرایشی نامرغوب و بی کیفیت است. در نتیجه این مواد به جای ایجاد زیبایی می تواند از زیبایی شما هم به شدت کم کند.

برای خرید کانسیلر باکیفیت میتوانید به فروشگاه روبی سان مراجعه کنید.

 



:: برچسب‌ها: کانسیلر جامد , خرید کانسیلر جامد , کانسیلر جامد روبی سان , خرید کانسیلر جامد روبی سان , روبی سان ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

 

ریمل حجم دهنده از جمله لوازم آرایشی پرطرفدار بین بانوان است که به کمک آن مژه ها را می توان پرپشت و حجیم تر کرد.

به طور کلی انواع مختلفی ریمل وجود دارد که بایستی هر شخصی متناسب با نوع مژه های خود ریمل مناسب را خرید کند چرا که  می تواند روی مژه های هر شخصی تاثیر متفاوتی بگذارند.

در این مقاله همراه روبی سان باشید تا با انواع ریمل ها مناسب با انواع مژه ها آشنا شوید و نکات استفاده از ریمل حجم دهنده مرغوب که باعث آسیب به مژه نشود را یاد بگیرید.

چگونه به کمک ریمل ، به مژه ها می توان حالت داد؟

خانم هایی که دارای مژه های بی حالت و صاف  هستند، اگر کمی مژه هایشان حالت دار بود و فر داشت می توانست زیبایی آن ها را دو چندان کند. برای این کار همه خانم ها که این ویژگی را دارند باید از فرمژه استفاده کنند. در کنار استفاده از این ابزار می توانند از ابزار آرایشی با عنوان ریمل حالت دهنده هم استفاده نمایند تا حالت دهی را بیشتر کنند.

ریمل مناسب برای مژه های کوتاه کدام است؟

خانم هایی که مژه های کوتاهی دارند برای داشتن مژه های بلندتر علاوه بر اینکه باید از تقویت کننده های مژه استفاده نمایند تا در بلند مدت باعث بلندتر شدن مژه ها شود، می توانند از نوع ریمل خاصی استفاده نمایند که کمی به طول مژه های شان اضافه کند. در نتیجه بهترین پیشنهاد خرید ریمل به این افراد، ریمل بلند کننده است.

ریمل حجم دهنده مناسب چه نوع مژه هایی است؟

خانم هایی که دارای مژه های نازک هستند و اگر در یک نمای کلی چشم هایشان را نگاه کنید متوجه کم حجم بودن مژه هایشان می شوید. این افراد باید از یک نوع ریملی استفاده کنند که کمی به مژه هایشان حجم دهد. هوشمندانه ترین انتخاب از بین مدل های مختلف، ریمل حجم دهنده است.

این نوع ریمل دارای خرده مژه در مایع آن است که می تواند به تارهای نازک مژه بچسبد و آن ها را حجیم تر نشان دهد.

نحوه استفاده از ریمل حالت دهنده چیست؟

 ابتدا از فر مژه استفاده کنید تا کمی مژه هایتان حالت دار شود، استفاده از ریمل حالت دهنده می تواند تاثیر حالت دهی را افزایش دهد و آن را فیکس کند. این نوع ریمل دارای رزین در مواد اولیه اش است که خاصیت فرشدن موقت به مژه ها می دهد.

هر کدام از ریمل حجم دهنده، حالت دهنده و بلند کننده دارای مایع ریمل متفاوت با براش متفاوتی هستند که بتوانند تاثیرگذاری را بالا ببرند.

اما اگر خانم ها در انتخاب مدل ریمل مرتکب اشتباه شوند می توانند به مژه های خود آسیب وارد کنند.

چرا مژه ها کوتاه می شود؟

استفاده از ریمل نامناسب باغ مژه ها، استفاده از مواد آرایشی که کیفیت لازم را ندارد و استاندارد نیست می تواند به مژه ها آسیب بزند. ضررهایی که یک ریمل نامناسب چشم میزند در ریمل حجم دهنده بسیار بیشتر است. به دلیلی اینکه ریمل حجم دهنده میزان بیشتری از مواد ریمل را روی چشم ها قرار می دهد و اگر استاندارد نباشد آسیب آن هم بیشتر خواهد شد.

ریمل حجم دهنده مناسب مژه های آسیب دیده چگونه است؟

ریمل حجم دهنده ای وجود دارد که می تواند مژه های آسیب دیده را ترمیم و بازسازی کند. این وسیله آرایشی دارای موم عسل است. وجود موم عسل در مواد اولیه موجب آبرسانی و تقویت مژه ها می شود. اگر بتوانید از این نوع ریمل حجم دهنده برای طولانی مدت استفاده کنید مطمئن باشید که تمام آسیبهایی که به مژه های شما وارد شده است برطرف می شود.

جمع بندی

ریمل حجم دهنده اگر خاصیت ضد آب هم داشته باشد میزان و شدت آسیب را بالا می برد. این آسیب در اثر استفاده بلند مدت از ریمل ایجاد می شود و شما در کوتاه مدت نتیجه آن را نمی بینید.

علاوه بر آسیب های ناحیه چشمی مانند سوزش و خارش چشم، قرمزی و التهاب چشم و حساسیت به نور از آسیب های ریمل حجم دهنده نامناسب به چشم است و ریزش مژه و کوتاهی هم آثار استفاده از ریمل حجم دهنده نامناسب است.

توصیه می شود برای خرید ریمل حجم دهنده از فروشگاه های معتبر خرید خود را انجام دهید تا کالای با کیفیت و مناسب تهیه کنید. 

چشم ها از نقاط حساس بدن هستند که بایستی در معرض مواد بی کیفیت و ناسالم قرار نگیرند. 

ریمل حجم دهنده از برند روبی سان یک برند ایتالیایی است که در ساخت آن از مواد اویه غنی و با کیفیت استفاده شده است. روبی سان تمام کالاهای خود را با ضمانت اصالت کالا در اختیار خانم ها قرار میدهد.





 



:: برچسب‌ها: خرید ریمل حجم دهنده مناسب مژه صدمه دیده ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

ساخت یک بنای محکم و مقاوم نیازمند استفاده از مصالح مناسب و با کیفیت است. یکی از مصالحی که در مراحل مختلف ساخت ساختمان کاربرد پیدا می کند پودر سنگ است.  ویژگی پودر سنگ این است که کاربرد آن طیف بسیار وسیعی است و در خارج از صنعت عمران نیز کاربرد دارد. همچنین با وجود ارزش بالای آن، قیمت پودر سنگ چندان بالا نیست و به راحتی می توان آن را تهیه کرد. پودرسازان قم یکی از شرکت های تهیه کننده پودر سنگ است که انواع پودر سنگ قم و جوشقان را با کیفیت بالا تولید می کند.

قیمت پودر سنگ

پودر سنگ چیست و چگونه تولید می شود؟

آرد سنگ یا پودر سنگ یا خاک سنگ که در زبان انگلیسی به آن  Rock Flour می گویند؛ به مواد ریز و آرد مانندی که حاصل از کوبیده شدن و ساییدن سنگ ها بر روی هم به دو نوع طبیعی و مصنوعی استخراج میشود. در طبیعت بر اثر ساییده شدن لایه های مختلف زمین و کانی های موجود در سطح زمین و برخورد سنگ ها با یکدیگر، قسمتی از آن به صورت پودر و آرد در می آید. اما برای تولید صنعتی پودر سنگ از دستگاه ها و ابزار آلات مختلف و ماشین آلات مرتبط به سنگ کوبی استفاده می شود که به وسیله ی فک های قدرتمند و نیروی مکانیکی این دستگاهها اقدام به کوبش و خرد کردن سنگ ها می کنند و در درجات و دسته بندیهای مختلف به تولید آرد سنگ اقدام می کنند. قیمت پودر سنگ بسیار بستگی به نوع و ترکیب و کیفیت پودر سنگ بستگی دارد.

قیمت پودر سنگ فله ای

بعد از استخراج پودر سنگها از معادن و کانی سنگ های مختلف، آرد سنگ ها را براساس ذرات دانه های آنها دسته بندی می کنند، به عنوان مثال خاک سنگ دانه درشت ماسه ای، خاک سنگ نرم و آرد مانند، یا خاک سنگ سفید رنگ، خاکستری، کرمی یا قهوه ای و...سپس این دسته بندی ها را در وزن های مختلف بسته بندی و برای مصارف و کاربردهای متنوع آماده ی پخش و توزیع به کارخانه ها و مصالح فروشی ها میگردد.

بسته بندی پودر سنگ در وزن های 20 تا 50 کیلوگرمی و به صورت کیسه ای و فله ای انجام می شود که معمولا برای مصارف عمده بسته بندی به صورت فله ای رایج تر و به صرفه تر است. قیمت پودر سنگ فله ای در بازار مصالح بر اساس کاربرد و وزن آنها متفاوت است، به طور مثال میانگین قیمت پودر سنگ فله در کیسه های 20 کیلوگرمی در بازار مصالح داخلی حدود 16000 تا 20000 تومان است که البته به کیفیت آن نیز بستگی دارد.

فروش پودر سنگ به دو صورت فله ای و کیسه ای یا پاکتی به مشتریان انجام میشود. که شرکت پودرسازان قم در سه نوع ساختمانی، مل و جوشقان ممتاز تولید به صورت فله ای به بازار عرضه می گردد.

قیمت پودر سنگ فله

فروش پودر سنگ فله

فروش پودر سنگ کربنات کلسیم یا پودر سنگ آهک در نوع مصارف صنعتی معمولا به صورت فله ای انجام می شود . این امر سبب کاهش تامین هزینه مواد اولیه برای صاحبان صنعت و کسب و کارهای ساخت و ساز می گردد .

قیمت پودر سنگ کیسه ای

اکثر فروش پودر سنگ به صورت فله انجام می شود. زیرا قیمت پودر سنگ فله نسبت به دیگر شیوه های فروش آن ارزان تر است. اما فروش کیسه ای و پاکتی نیز مرسوم است. مخصوصا در مصارف هنری، پودر سنگ به صورت کیسه ای و پاکتی بیشتر خریداری می شود. قیمت پودر سنگ کیسه ای نسبت به فله بیشتر است.



:: برچسب‌ها: قیمت پودر سنگ , پودر سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()