نوشته شده توسط : ipooshak

همه چیز درباره ارز دیجیتال چیلیز


در این مقاله از صرافی ارز دیجیتال ارزکت، به بررسی ارز چیلیز و خرید و فروش آن می پردازیم.

احتمالا شما هم از علاقه مندان رشته های ورزشی و فوتبال هستید! اگر همینطور است باید به شما بگوییم که وقت را از دست ندهید و با ارز دیجیتال چیلیز، از تیم های هواداری خود حمایت کنید.

ارز چیلیز یا همان (CHZ)،  در حقیقت یک توکن هواداری است که با تیم‌های بزرگ با هواداران  خود، در بلاک‌چین  اختصاصی تعامل ایجاد می کند.

 در حقیقت تیم‌های به نام ورزشی این پلتفرم ارز چیلیز را برای هواداران خود ایجاد کرده اند تا بتوانند آن‌ها را جذب کنند. 

برای اولین بار در جهان ارز چیلیز این بستر را برای کاربران ایجاد کرده تا با ایجاد بستری امن بتواند میان هواداران ورزشی تعامل ایجاد کند.

در واقع ارزهای دیجیتالی که لوگو و برند یک باشگاه به خصوص را دارند، از طرف طرفداران خود خریداری و داد و ستد قرار می شوند تا بتوانند میزان علاقه خود را به یک تیم به خصوصی را نشان دهند و در رای گیری ها شرکت می کنند.


تاریخچه ارز دیجیتال چیلیز و معرفی آن

ارز چیلیز یکی از 10 ارز معروف جهان است که در سال ۲۰۱۲ به‌عنوان زیرمجموعه‌ ی سازمان جهانی سرگرمی و ورزش در گروه مدیارکس، در مالت به سال ۲۰۱۲ میلادی معرفی شد.

 ارز چیلیز به طرفداران و هواخواهان تیم‌های ورزشی در جهت بهبود هواداری و علاقه آنها نسبت به تیم ورزشی مورد نظرشان کمک شایانی کرده است. 

خرید ارز چیلیز به هواداران کمک می کند تا به صورت مستقیم در باشگاه فوتبال محبوب خود حق انتخاب نیز داشته باشند. 

 در حقیقت فعالیت روی پلتفرم مبتنی بر بلاک‌چین سوسشیوس در سال ۲۰۱۸ توسط این گروه آغاز شد و به دنبال آن توکن ارز چیلیز منتشر و به سرعت در تمامی صرافی های جهان معرفی شد.

اولین نماینده ی ارز چیلیز، باشگاه یوونتوس بود که توکن هواداری این باشگاه را در ماه نوامبر سال ۲۰۱۹ عرضه کرد و توانست حدود ۳ میلیون توکن از کل عرضه ۲۰ میلیون خود را به فروش رساند.

ارز چیلیز چیست

خرید و فروش ارز دیجیتال چیلیز CHZ چگونه است

اگر می خواهید ارز چیلیز را ؟خرید و فروش کنید، می توانید مانند سایر رمز ارزها از طریق صرافی های ارز دیجیتال این کار را انجام داده یا اگر موفق به انجام این کار نشده اید، صرافی ارز دیجیتال ارزکت این کار را برای شما انجام می دهد.

به دلیل اینکه افرادی که داخل ایران زندگی می کنند به صورت مستقیم نمی توانند این ارز را خریداری کنند، در ابتدا  می توانند در ابتدا به انتخاب خود، یکی از استیبل کوین ها را خریداری کرده و سپس در صرافی ها به ارز چیلیز CHZ تبدیل کنند.

خرید و فروش ارز چیلیز

قیمت و آینده ارز دیجیتال چیلیز (CHZ)

ارز چیلیز (CHZ) از تایمی که شروع به کار کرد، بالا و پایین های زیادی را تجربه کرده است. قیمت ارز چیلیز از اوایل شروع به کار بسیار کم و زیاد می شد که عمدتا نیز کاهشی بوده است. 

این صعود و نزول ها در سال 2020 نیز تکرار شد اما با آغاز سال 2021 روند جدیدی پیش رو بود . در ماه دوم سال پیش رو، روند تقویتی و رونق بازار ارزهای دیجیتال باعث شد که قیمت چیلیز در یک روند صعودی بی‌سابقه از حدود 0.05 دلار به 0.89 دلار رسید و به بالاترین حد خود رسید. 

جمع بندی

در این مقاله، صرافی ارز دیجیتال ارزکت، به معرفی ارز چیلیز و چگونگی پیدایش آن پرداخت که همانطور که پیش تر گفتیم ارز چیلیز یک توکن هواداری است که به طرفداران تیم ها این امکان را می دهد که با خرید آن بتوانند از تیم محبوب خود حمایت کنند.

این ارز را می توانید از طریق صرافی های معتبر و یا خرید یکی از استیبل کوین ها و تبدیل آن به چیلیز خریداری کنید.

آینده ی چیلیز از نظر خیلی از محققان زمینه ی ارز دیجیتال بسیار روشن بوده و می تواند رشد چشمگیری داشته باشد.

 



:: برچسب‌ها: ارز چیلیز ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1400 | نظرات ()