نوشته شده توسط : ipooshak

برای پاسخ به این سوال که اصول سئو چیست با این مقاله همراه باشید

تا به حال درباره سلسله مراتب نیازهای مازلو شنیده اید؟ این یک نظریه روانشناسی است که اساسی ترین نیازهای انسان (مانند هوا ، آب و ایمنی جسمی) را نسبت به نیازهای پیشرفته تر (مانند عزت و تعلق اجتماعی) اولویت می دهد. این تئوری این است که شما نمی توانید بدون اطمینان از برآورده شدن نیازهای اساسی تر ، به نیازهای بالا دست پیدا کنید. عشق اگر غذایی نداشته باشید مهم نیست.

 

رند فیشکین  هرمی مشابه را برای توضیح روش مردم در مورد سئو ایجاد کرد ، و ما آن را با محبت "سلسله مراتب موزلو در زمینه اصول سئو چیست" لقب داده ایم.

همانطور که مشاهده می کنید ، پایه و اساس SEO خوب با اطمینان از دسترسی به جستجو آغاز می شود و از آنجا به بالا حرکت می کند.

با استفاده از این راهنمایی که نشان می دهد اصول سئو چیست می توانید این هفت مرحله را برای موفقیت در کسب و کارتان 

  • به خزنده های گوگل دسترسی بدهید تا موتورها بتوانند وب سایت شما را بخوانند.

  • محتوای جذاب و یونیک که به نیاز ها و پرسش های کاربران پاسخ می دهد تولید کنید. 

  • کلید واژه ها برای جذب جستجوگران و موتورها بهینه شود.

  • تجربه کاربری عالی از جمله سرعت بارگذاری سریع و UX جذاب

  • محتوای خوبی که دیگران را برای اشتراک گذاری ترغیب کند نقل قول ها و تقویت ها را کسب می کند.

  • عنوان ، URL و توضیحات برای رسم CTR بالا در رتبه بندی

  • استفاده از کد اسنیپت ها برای برجسته شدن در SERP ها

مواردی که در بالا اشاره شد برای این بود که شما به طور کلی متوجه شوید که اصول سئو چیست حالا در ادامه هر کدام را به طور مفصل تر توضیح می دهیم با سئو اینجا همراه باشید.

اگر موتورهای جستجو به معنای واقعی کلمه نتوانند شما را پیدا کنند ، هیچ یک از بقیه کارهای شما مهم نیستند. شما باید بدانید که ربات ها چگونه در اینترنت می چرخند تا سایت شما را پیدا کنند و آن را به فهرست خود اضافه کنند.

رویکرد ما ابتدا کاربران را هدف قرار می دهد زیرا این همان چیزی است که برای  موتورهای جستجو بسیار مهم است. از اولین کارها تحقیق درباره کلمات کلیدی و سایر روش هایی است که نشان دهنده این است مخاطبان بیشتر چه چیزی را جستجو می کنند.

نکته دیگری که باید دریابید تا متوجه شوید که اصول سئو چیست این است که باید بدانید شما باید برای جذابیت سایت خود تلاش کنید تا مخاطبان بیشتری را جذب کنید.

با یک طراحی خوب دستورالعمل های ربات و سایر عناصر فنی مانند داده های ساختاریافته و متا تگ ها ، می توانید به ربات های Google بگویید که سایت شما در مورد چه چیزی است. این به آن ها کمک می کند تا رتبه بندی سایت شما را بهبود بخشد.

وقتی همه چیز را سر جای خود قرار دادید و المان های مربوط به داخل سایت خود را درست کردید ، وقت آن است که با جلب توجه و پیوند از سایت های تأثیرگذار دیگر ، نفوذ خود را گسترش دهید و رتبه خود را در نتایج جستجوی گوگل بهبود بخشید.

نتیجه گیری

حالا که دریافتید اصول سئو چیست و چقدر مهم است شما می توانید با مراجعه به متخصصان سئو برای گسترش و رونق کسب و کارتان از تخصص تیم سئو اینجا بهره مند شوید.



:: برچسب‌ها: اصول سئو چیست , سئو اینجا ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

وصول مهریه چگونه است؟

طبق ماده 1082 قانون مدنی به محض انجام عقد،زن مالک مهر میشود و می تواند هر تصرفی که بخواهد در آن انجام دهد. بنابراین مهریه در مالکیت زن و در مدیریت اوست. منتها ممکن است مهریه حال باشد یا موجل، عندالمطالبه باشد یا عندالاستطاعه، وصول مهریه منوط به اثبات استطاعت زوج است. در هر صورت به لحاظ استقرار مهریه در مالکیت زن، وی می تواند درخواست مهریه کند.

اگر مهریه عندالاستطاعه باشد وصول مهریه در صورتی امکان پذیر است که شما استطاعت مالی زوج را به اثبات برسانید ولی در حالت عندالمطالبه به محض درخواست مهریه شما میتوانید آن را مطالبه کنید.

درخواست مهریه

زوجه به دو روش می تواند مهریه خود را مطالبه نماید:

 

  1. مطالبه مهریه از طریق دادگاه

  2. مطالبه مهریه از طریق اجرای ثبت

در این مقاله سعی شده است که به طور کوتاه در مورد نحوه مطالبه مهریه از طریق اجرای ثبت توضیح دهیم.

نحوه درخواست مهریه از طریق اجرای ثبت

در خصوص درخواست مهریه از طریق اجرای ثبت، زوجه یا نماینده قانونی وی، با همراه داشتن اصل سند ازدواج و مدارک شناسایی، به دفترخانه ای که سند ازدواج در آن تنظیم شده است مراجعه، تقاضای صدور اجراییه نسبت به مهریه مطرح می نماید.

سردفتر پس از احراز هویت تقاضاکننده و صلاحیت او برای درخواست اجرا، اجراییه را که شامل موارد اجراست تهیه ، امضا و به اداره ثبت ارسال می کند.

سردفتر موظف است پس از صدور اجراییه، مراتب را به آخرین نشانی زوج از طریق پست سفارشی ارسال و به اطلاع زوج برساند.

برگه های اجراییه به پیوست قبض سفارشی با سایر مدارک جهت تشکیل پرونده و ابلاغ اجرائیه و ادامه عملیات اجرایی به ثبت محل تحویل می دهد.

در صورتی که ظرف ده روز، زوج نسبت به پرداخت مهریه اقدامی نکند، زوجه می تواند نسبت به مسدود کردن حساب های زوج و اموال وی (غیر از مستثنیات دین) اقدام نماید.

درخواست مهریه

 

مهم ترین مزیت های درخواست از طریق اجرای ثبت

مطالبه مهریه از طریق محاکم دادگستری با تقدیم دادخواست و ابطال تمبر و طی مراحل مختلف و گوناگون انجام گرفته  تا در نهایت به مرحله اجرای حکم برسد، لیکن مطالبه مهریه از طریق اجرای ثبت به صرف تقاضای ذینفع یا نماینده قانونی وی از دفتر ازدواج مربوطه شروع و عملیات اجرایی تا وصول کامل مهریه ادامه می یابد.

از طریق مراجعه به اجرای ثبت با استناد به ماده 17 قانون گذرنامه ، امکان ممنوع الخروج شدن زوج در کمترین زمان ممکن امکان پذیر خواهد بود.

نکات مهم در طرح این دعوی

 

  • درخواست مهریه از طریق دادگاه، زوجه می بایست هزینه دادرسی زیادی پرداخت نماید اما در مطالبه مهریه از طریق اجرای ثبت فقط پنج درصد “حق الاجرا” باید پرداخت شود که آن هم زوج باید بپردازد.

  • در مطالبه مهریه از طریق اجرای ثبت، زوجه میتواند پس از تشکیل پرونده، زوج را ممنوع الخروج کند اما اگر مطالبه مهریه از طریق دادگاه صورت بگیرد، درخواست ممنوع الخروجی زوج، بعد از قطعیت حکم و در مرحله اجرای احکام ممکن است.

  • امکان درخواست مهریه کامل به صورت همزمان هم از طریق اجرای ثبت و هم از طریق دادگاه، وجود ندارد. اما زن میتواند بخشی را از دادگاه خانواده و بخش دیگر را از اجرای ثبت مطالبه کند. بطور مثال اگر مهریه زوجه ٣٠٠ سکه باشد، او می تواند ١١٠ سکه را از دادگاه خانواده و الباقی آن یعنی ١٩٠ سکه را از طریق اجرای ثبت مطالبه نماید.

  • در مطالبه مهریه از طریق اجرای ثبت، اگر در طول عملیات اجرایی، قیمت سکه افزایش پیدا کند، آن افزایش قیمت برای اجرای ثبت ملاک عمل نخواهد بود اما دادگاه قیمت زمان اجرای حکم را ملاک عمل قرار میدهد.

  • مالی که توسط زوجه معرفی می شود نباید جزء مستثنیات دین باشد.

  • درخواست مهریه از طریق اجرای ثبت، بسیار سریعتر از مطالبه مهریه از طریق دادگاه می باشد.

  • اگر زوج کارمند یکی از ادارات یا موسسات دولتی یا وابسته به دولت باشد، زوجه میتواند تقاضای توقیف بخشی از حقوق او را بنماید. در اینصورت اگر زوج، زن یا فرزند داشته باشد، یک چهارم حقوق او توقیف می شود در غیر اینصورت یک سوم توقیف می گردد و برای انجام توقیف حقوق زوج، مدیر اجرا، مراتب را به رئیس اداره یا سازمان مربوطه، ابلاغ نموده و وی مکلف است آن مبلغ را هر ماه کسر نموده و به دایره اجرا بفرستد.

  • در صورتی که بعد از ابلاغ اجراییه، زوج اموال خود را با نیت فرار از ادای دین، انتقال دهد، در صورت اثبات سوء نیت او، مورد، مشمول فرار از ادای دین شده و از طریق محاکم حقوقی قابل پیگیری می باشد.





:: برچسب‌ها: درخواست مهریه , ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

برای درک اسناد اقاله ابتدا واژه اقاله را تعریف می کنیم، این کلمه در لغت به معنی آزاد کردن و رهانیدن چیزی از بند است در اصطلاح حقوقی اقاله را برای بر هم زدن عقد یا معامله و راضی ساختن دو طرف برای فسخ عقد می گویند.

تنظیم اسناد اقاله

یک مثال برای اینکه بهتر متوجه شوید در چه هنگامی اسناد اقاله تنظیم می شود؟

فرض کنید شخصی ملک خود را فروخته است و بعد از گذشت چند روز با مذاکره با مذاکره با خریدار و جلب رضایت او توافق می کنند که معامله را بر هم بزنند این توافق دو طرفه را اقاله قرارداد می گویند و اسناد اقاله در چنین شرایطی تنظیم می شود.

تفاوت اسناد اقاله و حق فسخ

اسناد اقاله و حق فسخ یکسان نیستند چون که به کارگیری حق فسخ یک طرفه است و تنها دارنده آن می تواند آن را به کار بگیرد حتی اگر طرف دیگر ناراضی باشد. ولی در اقاله رضایت دو طرفین برای فسخ قرارداد شرط است.

از طرف دیگر اقاله با نبود هیچ اختیار و حق فسخی به کار بسته می شود و شخصی که خواهان اقاله است نباید حق خیار داشته باشد. چون که اگر او حق خیار داشته باشد دیگر به اقاله معامله نیازمند نیست و می تواند از حق خیار خود استفاده کند.

اقاله عقدی است همراه با توافق و رضایت به همراه اراده طرفین و موضوع آن از بین رفتن عقد اولیه است است در حالی که فسخ به علت قانونی است و شاید رضایت طرف دیگر حائز اهمیت نباشد.

اسناد اقاله را می‌توان با توافق طی سند عادی یا رسمی اجرا کرد اما در فسخ حکم دادگاه منبعث از جواز قانونی اصل صحت آن است.اقاله با انعقاد عقد دوم صورت می‌گیرد اما فسخ عقد دوم ندارد.

اسناد اقاله چیست

شرایط صحت اسناد اقاله

شرط اول وجود رضایت طرفین در انعقاد اسناد اقاله است. برای نوشتن اقاله وجود رضایت دو طرف قرارداد کافی است و می توان این رضایت را لفظی یا در عمل و به شیوه بیان صریح یا ضمنی بیان کرد.

پس حتي با معاملات نيز مي توان معامله را اقاله كرد ولي در هر حال بايد تراضي طرفين صورت بگيرد وكافي نيست كه يكي از دو طرف از ديگري اجازه بگيرد تا هر وقت مايل بود عقد را فسخ كند.

شرط دوم اهلیت و جواز تصرف است. چون اقاله معامله جدیدی نیست اهلیت برای انجام آن نیز تابع معامله اصلی است یعنی کسی که برای انجام معامله ای صلاحیت داشته باشد صلاحیت فسخ آن را نیز دارد.

نتیجه گیری 

چنانچه قصد تنظیم اسناد اقاله را دارید می توانید با مراجعه به سایت و اپلیکیشن شهرداد با وکلا و متخصصان در زمینه حقوقی ارتباط برقرار کنید و از دانش آنها بهره مند شوید.





:: برچسب‌ها: اسناد اقاله , بلاگ حقوقی شهرداد ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

در موفقیت یک عمل جراحی بینی عوامل مختلفی دخیل هستند. از جمله مهارت جراح و آمادگی فیزیکی و روانی داوطلب جراحی بینی. اما می توان گفت مهم ترین عاملی که نتیجه مطلوب جراحی بینی را رقم می زند، تجربه و تخصص جراح است. زیرا جراح مسئول مستقیم عمل بینی شماست و تمام تغییرات به دست او انجام می شود. بنابراین مهم ترین تصمیمی که باید بگیرید، انتخاب درست جراح بینی است. در این انتخاب باید عوامل متعددی را در نظر بگیرید و دقت بسیاری به خرج دهید. اگر کسی که انتخاب می کنید مهارت کافی را نداشته باشد یا تجربه ای که لازم بوده را کسب نکرده باشد نمی تواند نتیجه مطلوب شما را در جراحی رقم بزند. بنابراین اگر بهترین نتیجه را از جراحی می خواهید باید بهترین جراح بینی را انتخاب کنید. برای بسیاری از افرادی ک قصد انجام عمل بینی را دارند این سوال وجود دارد که از میان جراحان و کلینیک های مختلف کدام جراح را انتخاب کنیم؟ بهترین جراح بینی چه کسی است؟ از آنجایی که جراحان بسیاری در تهران وجود دارند و کلینیک های زیبایی متعددی در این شهر تاسیس شده است انتخاب جراح برای عده ای از افراد کار دشواری به نظر می رسد. اگر قصد دارید بدانید چگونه باید جراح مناسب را انتخاب کرد در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین جراح بینی

ویژگی های بهترین جراح بینی چیست؟

وظیفه جراح زیبایی بینی بسیار حساس است زیرا عضوی که تحت جراحی قرار می گیرد عملکرد حساسی دارد و هرگونه تغییر در آن می تواند تاثیر مهمی در تنفس و زیبایی چهره شخص داشته باشد. بنابراین جراح باید شایستگی کافی را داشته باشد تا بتوان به او اعتماد کرد.

داشتن مهارت در جراحی انواع فرم های بینی

کسی که قرار است عنوان بهترین جراح بینی را داشته باشد باید فرم های مختلف بینی را بشناسد و بتواند جراحی روی آنها را با تسلط کافی انجام دهد. افراد مختلفی که به پزشک جراحی بینی مراجعه می کنند هر یک مشکلات خاص خود را دارند و بینی آنها فرم و ساختار متفاوتی دارد. یک جراح نمی تواند اعلام کند تنها می تواند یک فرم خاص بینی را جراحی کند. درست است که هر جراح می تواند به طور تخصصی روی یک فرم مشخص بینی تمرکز کند اما باید مهارت کافی را برای تمام اشکال بینی داشته باشد.

بهره مندی از تجربه بالا

تنها کسی می تواند بهترین جراح بینی باشد که بیشترین تجربه را در جراحی بینی کسب کرده باشد و تعداد کافی جراحی موفق در کارنامه خود داشته باشد. بنابراین در انتخاب خود توجه داشته باشید که حتما سابقه جراح و نمونه کارهای او را بررسی کنید. تجربه عاملی است که در مواقع حساس بسیار تعیین کننده است و می تواند موفقیت یک جراحی را رقم بزند.

بهترین جراح بینی

نتیجه گیری

اگر برای انجام جراحی بینی تصمیم جدی گرفته اید باید بدانید انتخاب درست جراح تعیین کننده نتیجه بخشی و موفقیت عمل بینی شماست. این انتخاب را باید با دقت بسیار انجام دهید و از منابع مختلف برای کسب اطلاعات و آشنایی با جراحان مختلف استفاده کنید. اگر قصد دارید در شهر تهران برای جراحی خود اقدام کنید این انتخاب برای شما سخت تر نیز خواهد بود. باید سعی کنید با در نظر گرفتن تجربه و مهارت و خوشنامی جراح و میزان بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید. برای دانستن مطالب مفید درباره عمل بینی می توانید به وبسایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید. 

 



:: برچسب‌ها: بهترین جراح بینی , عمل بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

ابتدا پیش از آنکه درباره وکیل اراضی صحبت کنیم باید به توضیح درباره اراضی بپردازیم.

زمین یا اراضی یکی از منابع مهم برای انسان هاست و به دلیل محدودیت وجود زمین، رشد جمعیت و کمبود منابع و نیاز همیشگی انسان به استقرار در مسکن و ساخت و ساز و کشت و کار اراضی یک دارایی ارزشمند به حساب می آید. 

وکیل اراضی در تهران

از گذشته تا کنون انسان ها برای دستیابی به منابع و زمین و مطلوبیت های مختلف  مثل موقعیت سیاسی، اقتصادی و امنیتی، آّب و هوا و حاصلخیزی و وجود منابع در اراضی با یکدیگر در رقابت و یا حتی جنگ بوده اند.

با پیشرفت تمدن و علم و تکنولوژی برای جلوگیری از جنگ و درگیری های شدید قوانین و مقرراتی در جوامع وضع شد.

البته همچنان به همین دلایلی که ذکر شد ممکن است مشکلات و دعاوی بر سر زمین و اراضی برای افراد پیش بیاید. مشکلاتی ناشی از ساخت و ساز غیر مجاز یا تصرف عدوانی، مشکلاتی با سازمان های محیط زیست و منابع طبیعی و غیره. حل این مشکلات نیاز به دانش حقوقی دقیق و آشنایی با قوانین مربوط به ارضی دارد که یک وکیل اراضی مجرب می تواند برای رفع و حل کردن این مشکلات یاری دهنده باشد.

ویژگی های یک وکیل اراضی خوب چیست ؟

  • از ابتدایی ترین ویژگی که یک وکیل اراضی خوب باید داشته باشد، دانش و اطلاعات کافی او در این زمینه می باشد.

  • یکی دیگر  از مهم ترین ویژگی های یک وکیل اراضی خوب تجربه زیاد او در زمینه اراضی و املاک می باشد، هر چقدر که وکیل اراضی پرونده های متعددی در این زمینه وکالت کرده باشد در صد موفقیت پرونده شما بالا می رود.

  • یک وکیل اراضی باید تسلط کافی در زمینه های دیگری مثل زمین های حقوقی، کیفری و ثبتی مرتبط با امور اراضی و املاک را داشته باشد.

  • وکیل اراضی باید به قوانین و مقررات در این حوزه و همچنین رویه های قضایی تسلط کافی داشته باشد.

میزان  اختیارات یک وکیل اراضی چگونه تعیین می شود ؟

در وکالت نامه ای که با وکیل اراضی تنظیم می شود میزان اختیارات او تعیین می شود.مثلا شما می توانید فقط برای ثبت ملک به وکیل اراضی خود وکالت دهید یا اگر بحث خرید و فروش زمین می باشد می توانید به وکیل اراضی  برای دریافت بهای زمین نیز وکالت دهید.

به همین دلیل متن قرارداد وکالت نامه را باید به دقت تنظیم کنید و میزان اختیاراتی که می خواهید به وکیل اراضی خود دهید به صراحتی مشخص کنید.

سخن پایانی

با توجه به مطالبی که در بالا بیان شد ممکن است که دعاوی و مشکلات بر سر اراضی برای هر کسی پیش بیاید. چنانچه شما با این مشکلات مواجه شدید می توانید با وکلای شهرداد ارتباط برقرار کنید و برای رفع مشکل خود از آنها مشاوره بگیرید.



:: برچسب‌ها: وکیل اراضی , وکیل , شهرداد , بلاگ حقوقی شهرداد ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

هر زمان که شایستگی یک اتهام به ما اعلام شد، ابتدا باید از صلاحیت دادستانی و دادگاه مطلع شویم تا وکیل مرتبط با پرونده را انتخاب کنیم و مطابق با قوانین و مقررات آن دادگاه و بخش خدمات عمومی مدافعان اسلام طرفداران دادگاه انقلاب هستند.

صلاحیت دادگاه انقلاب

برخی از جرائمی که در صلاحیت دادگاه و دادگاه انقلاب اسلامی است شامل موارد زیر است: کلیه جرایم علیه امنیت داخلی یا خارجی ، محارب و فساد در زمین، فحشا، توطئه و اجتماع علیه جمهوری اسلامی، آتش سوزی، توهین به بنیانگذار انقلاب. 

رهبری اسلامی و رهبری عالی، توطئه علیه جمهوری اسلامی یا اقدام نظامی، قتل و تخریب برای مقابله با سیستم، جاسوسی برای بیگانگان، کلیه جرایم قاچاق مواد مخدر، شکایات مربوط به اصل 49 قانون اساسی و مواردی از این دست می باشد.


وکیل حرفه ای دادگاه انقلاب

یک وکیل حرفه ای دادگاه انقلاب اسلامی پس از اعلام وکالت نامه در پرونده با تهیه لایحه ای قانع کننده و مستدل بهتر از موکل خود دفاع می کند. دارا بودن مهارت های نرم برای وکیل دادگاه انقلاب از اهمیت زیادی برخوردار است.

موسسه حقوقی دادگاه انقلاب

موسسات حقوقی دادگاه انقلاب از آنجا که متهمان این پرونده ها فرصت دارند بیش از یک وکیل داشته باشند، موسسه حقوقی این فرصت را دارد که بیش از یک وکیل برای دفاع بهتر و موثر در پرونده داشته باشد.

مشاوره حقوقی دادگاه انقلاب

برای مشاوره حقوقی در امور مربوط به دادگاه انقلاب، می توانید با دفاتر حقوقی یا موسسات حقوقی یا واحدهای کمک قضایی در دادسرا و دادگاه ها تماس بگیرید.

وکیل دادگاه انقلاب

برای استخدام وکیل جرایم دادگاه انقلاب، بهترین و باتجربه ترین وکیل جنایات دادگاه انقلاب را از میان وکلائی که در سیستم کامل اپلیکیشن شهرداد، انتخاب کنید. 

کلام آخر 

وکیل دادگاه انقلاب بایستی به روند پیگیری پرونده ها در دادگاه انقلاب آگاه باشد. 

اپلیکیشن شهرداد، یک اپلیکیشن حقوقی در ایران است که هدف اصلی آن ارتقا سطح دانش مردم در خصوص مسائل حقوقی می باشد. اهمیت این مسائل برای افرادی که از عدم آگاهی متضرر شده اند، کاملا آشکار است.

لذا توصیه می شود برای پرونده ها و دادخواست ها، سطح آگاهی و اطلاعات حقوقی خود را افزایش دهید. 

 



:: برچسب‌ها: وکیل دادگاه انقلاب , اپلیکیشن شهرداد , اپلیکیشن حقوقی شهرداد ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

دامنه اینترنتی همان نام وبسایت است که از طریق آن به سایت دسترسی پیدا می کنیم. در واقع عبارتی که در بالای صفحه اینترنتی بعد از //:HTTP نوشته همان Domain یا دامنه مد نظر ما در این مقاله خواهد بود. اولین دامنه اینترنتی با نام Symbolics.com بود که در سال 1985 ثبت شد و در حال حاضر بیشتر از 246 میلیون دامنه در اینترنت وجود دارد.

یکی از مشکلاتی که کاربران تلفن همراه با بسته های اینترنت دارند، اتمام بسته اینترنت و فراموشی تمدید مجدد می‌باشد. مصرف اینترنت به صورت آزاد نسبت به بسته های اینترنت هزینه بالاتری دارد به صورتی که یک گیگ اینترنت سیم کارت دائمی به صورت آزاد حدود 42,000 تومان و در سیم‌کارت اعتباری حدود 63,000 تومان محاسبه می‌شود این در حالی می‌باشد که هزینه اینترنت یک گیگ حدودا 3,000 تومان می‌باشد.

کد دستوری جهت غیر فعالسازی مصرف اینترنت آزاد همراه اول:

ستاره 100 ستاره 113 مربع     #113*100*

کد دستوری جهت غیر فعالسازی مصرف اینترنت آزاد ایرانسل:

ستاره 555 ستاره 3 ستاره 2 ستاره 3 مربع     #3*2*3*555*

هر وبسایت ملزم به داشتن یک آدرس است که این آدرس همان اسمی است که برای سایت انتخاب می شود و این اسم همان دامنه است. از ویژگیهای این آدرس این است که اگر شما اسمی را برگزینید به طور اختصاصی برای شما خواهد بود و شخص دیگری قادر به استفاده از آن نام نخواهد بود.

اجزای تشکیل دهنده یک دامنه اینترنتی:

یک دامنه اینترنتی از سه قسمت www، SLD و TLD. تشکیل شده

همانطور که میدانید www به معنی World Wide Web که پیشوند همه دامنه هاست که میتوان به جای آن از //:http یا //:https استفاده کرد، SLD  قسمت اصلی نام دامنه است که مخفف Second Level Domain و TLD ها که آخرین قسمت پسوند دامنه است و مشهورترین آنها com. است. تنوع زیادی در پسوند ها یا Top Level Domain وجود دارد مانند .COM ، .IR ، .NET ، .ORG و …

نکاتی که باید در انتخاب نام دامنه رعایت شود:

نام دامنه علاوه بر اینکه باید مربوط به کسب و کار شما باشد به راحتی هم پیدا شود و خیلی پیچیده یا طولانی نباشد. اهمین انتخاب نام دامنه به اندازه انتخاب نام برای یک شرکت جدید است و معادل آن نیاز به وقت گذاشتن و جستجو دارد. در ادامه به نکاتی برای انتخاب نام دامنه اشاره خواهیم کرد.

1- نام دامنه اینترنتی بهتر است کوتاه و مختصر باشد. هرچند که می توان لغتی حاوی 63 حرف را انتخاب کرد اما در دنیای وب آدرس هایی که تایپ آنها بیشتر از 3-4 ثانیه طول بکشد هیچ شانسی در برای رقابت ندارند. خواندن و بخاطر سپردن یک اسم دامنه ی کوتاه بسیار راحت تر خواهد بود بنابراین قطعاً انتخاب بهتری است.

2- تلفظ نام یک دامنه اینترنتی باید راحت باشد.

3- سعی کنید نام منحصر بفردی برای دامنه اینترنتی خود انتخاب کنید. دامنه منحصر به فرد کمک زیادی به برندسازی محصولات،شرکت یا کسب و کار شما می کند.

4- از شماره یا خط فاصله در نام دامنه اینترنتی استفاده نکنید.

5- استفاده از کلمات کلیدی در نام دامنه انتخاب هوشمندانه است. زیرا این کار به سئو و زودتر شناخته شدن در دنیای وب بسیار کمک می کند.

6- با توجه به تجارتی که دارید از بهترین پسوند TLD استفاده کنید.

 

خرید دامنه:

بعد از انتخاب نام مناسب برای دامنه اینترنتی کسب و کارتان اول بررسی کنید که کسی آن دامنه را نگرفته باشد و در صورت موجود بودن، آن را تهیه کنید تا کاربران بتوانند بدون داشتن IP Address وارد سایت شما شوند.

بسیاری شرکت ها و سایتهای اینترنتی مانند سایت رند در زمینه فروش دامنه فعالیت می کنند که میتوانید ابتدا از طریق لیست تعرفه ها از قیمت ها آگاه بشین و بعد تصمیم بگیرید.

مالکیت دامنه اینترنتی به صورت سالانه است و بعد از ین مدت باید تمدید شود. اگر تمایل به تمدید نداشته باشید مالکیت آن به متقاضی دیگری منتقل خواهد شد.



:: برچسب‌ها: غیر فعالسازی مصرف اینترنت آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

یکی از ابزارهایی که اخیرا در صنعت پزشکی جای خود را باز کرده لیزر است. لیزر نوعی نور تک رنگ است که انرژی بسیار زیادی با خود همراه دارد. این نور با انرژی زیاد خود می تواند روی جسم هدف خود تاثیر زیادی بگذارد. کاربرد لیزر در پزشکی به این گونه است که لیزر با طول موج های مختلف می تواند روی بافت انسانی مانند پوست، اجزای داخلی یا رگ تابیده شود و اثر مطلوب را روی بافت هدف اعمال کند. عمل بینی یک جراحی زیبایی است که با تغییر شکل و اندازه بینی تاثیر فوق العاده ای روی زیبایی چهره می گذارد. به دلیل محبوبیت بالای جراحی بینی، همیشه تبلیغ ها و ادعاهای نادرستی درباره این عمل وجود داشته است. یکی از این ادعاها، عمل بینی با لیزر است. درست است که لیزر کاربردهای بسیاری در پزشکی دارد اما این ادعا باید به دقت مورد بررسی قرار بگیرد تا بتوان درباره آن نظر داد.

عمل بینی با لیزر

آیا عمل بینی با لیزر ممکن است؟

واقعیت این است که لیزر می تواند در عمل بینی مورد استفاده قرار بگیرد. این کاربرد می تواند به دو شکل باشد. اولی استفاده از لیزر به عنوان ابزار برش و دیگری کاهش ضخامت پوست بینی و چربی بینی با لیزر.

برش در عمل بینی با لیزر

یکی از مهم ترین کارهایی که در عمل بینی روی بینی انجام می شود، ایجاد برش ها است. این برش ها مهم ترین اثر و عوارض را روی بینی ایجاد می کنند. لیزر ابزاری است که می تواند با کمترین عوارض برش های لازم را انجام دهد. برش در عمل بینی با لیزر باعث می شود خونریزی به حداقل برسد و بینی سریعتر بهبود یابد.

کاهش ضخامت پوست بینی در عمل بینی با لیزر

پوست از مهم ترین اعضای بینی است که تاثیر زیادی نیز در عمل بینی دارد. پوست ضخیم بینی می تواند در جراحی مشکل ساز باشد و به دشواری آن بیافزاید. با استفاده از لیزر می توان از ضخامت پوست بینی کاست و به این گونه جراحی را آسانتر کرد. همچنین میزان چربی زیر پوست بینی نیز با استفاده از لیزر قابل کاستن است. چربی زیر پوست بینی می تواند حساسیت جراحی را افزایش دهد.

ادعاهای ناصحیح درباره عمل بینی با لیزر

عبارت عمل بینی با لیزر در برخی موارد تبدیل به ادعایی شده که افرادی با آن اقدام به جذب مشتری می کنند. گاهی این ادعا را مطرح می کنند که تنها با استفاده از لیزر و بدون جراحی می توان بینی را به هر فرمی که خواستید تغییر داد و این روش هیچ عوارضی نیز ندارد. این ادعا کاملا نادرست است زیرا لیزر چیزی نیست که بتوان با آن ساختمان بینی را تغییر داد. برای اعمال هرگونه تغییر روی بینی باید یک جراحی کامل را اجرا کرد. بنابراین ادعای عمل بینی با لیزر و بدون جراحی دروغ است.

 عمل بینی با لیزر

نتیجه گیری

به کارگیری لیزر در عمل بینی می تواند در کاهش عوارض عمل بینی موثر باشد. اما در مواجهه با تبلیغات این چنینی مانند عمل بینی با لیزر باید هشیار بود و به راحتی هر تبلیغی را باور نکرد. به کارگیری لیزر نیز مانند جراحی به تخصص نیاز دارد و نباید به هر کسی اعتماد کرد. اگر قصد دارید درباره عمل بینی اطلاعات بیشتری دریافت کنید می توانید به وبسایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: عمل بینی , عمل بینی با لیزر ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

یکی از ابزارهایی که اخیرا در صنعت پزشکی جای خود را باز کرده لیزر است. لیزر نوعی نور تک رنگ است که انرژی بسیار زیادی با خود همراه دارد. این نور با انرژی زیاد خود می تواند روی جسم هدف خود تاثیر زیادی بگذارد. کاربرد لیزر در پزشکی به این گونه است که لیزر با طول موج های مختلف می تواند روی بافت انسانی مانند پوست، اجزای داخلی یا رگ تابیده شود و اثر مطلوب را روی بافت هدف اعمال کند. عمل بینی یک جراحی زیبایی است که با تغییر شکل و اندازه بینی تاثیر فوق العاده ای روی زیبایی چهره می گذارد. به دلیل محبوبیت بالای جراحی بینی، همیشه تبلیغ ها و ادعاهای نادرستی درباره این عمل وجود داشته است. یکی از این ادعاها، عمل بینی با لیزر است. درست است که لیزر کاربردهای بسیاری در پزشکی دارد اما این ادعا باید به دقت مورد بررسی قرار بگیرد تا بتوان درباره آن نظر داد.

عمل بینی با لیزر

آیا عمل بینی با لیزر ممکن است؟

واقعیت این است که لیزر می تواند در عمل بینی مورد استفاده قرار بگیرد. این کاربرد می تواند به دو شکل باشد. اولی استفاده از لیزر به عنوان ابزار برش و دیگری کاهش ضخامت پوست بینی و چربی بینی با لیزر.

برش در عمل بینی با لیزر

یکی از مهم ترین کارهایی که در عمل بینی روی بینی انجام می شود، ایجاد برش ها است. این برش ها مهم ترین اثر و عوارض را روی بینی ایجاد می کنند. لیزر ابزاری است که می تواند با کمترین عوارض برش های لازم را انجام دهد. برش در عمل بینی با لیزر باعث می شود خونریزی به حداقل برسد و بینی سریعتر بهبود یابد.

کاهش ضخامت پوست بینی در عمل بینی با لیزر

پوست از مهم ترین اعضای بینی است که تاثیر زیادی نیز در عمل بینی دارد. پوست ضخیم بینی می تواند در جراحی مشکل ساز باشد و به دشواری آن بیافزاید. با استفاده از لیزر می توان از ضخامت پوست بینی کاست و به این گونه جراحی را آسانتر کرد. همچنین میزان چربی زیر پوست بینی نیز با استفاده از لیزر قابل کاستن است. چربی زیر پوست بینی می تواند حساسیت جراحی را افزایش دهد.

ادعاهای ناصحیح درباره عمل بینی با لیزر

عبارت عمل بینی با لیزر در برخی موارد تبدیل به ادعایی شده که افرادی با آن اقدام به جذب مشتری می کنند. گاهی این ادعا را مطرح می کنند که تنها با استفاده از لیزر و بدون جراحی می توان بینی را به هر فرمی که خواستید تغییر داد و این روش هیچ عوارضی نیز ندارد. این ادعا کاملا نادرست است زیرا لیزر چیزی نیست که بتوان با آن ساختمان بینی را تغییر داد. برای اعمال هرگونه تغییر روی بینی باید یک جراحی کامل را اجرا کرد. بنابراین ادعای عمل بینی با لیزر و بدون جراحی دروغ است.

 عمل بینی با لیزر

نتیجه گیری

به کارگیری لیزر در عمل بینی می تواند در کاهش عوارض عمل بینی موثر باشد. اما در مواجهه با تبلیغات این چنینی مانند عمل بینی با لیزر باید هشیار بود و به راحتی هر تبلیغی را باور نکرد. به کارگیری لیزر نیز مانند جراحی به تخصص نیاز دارد و نباید به هر کسی اعتماد کرد. اگر قصد دارید درباره عمل بینی اطلاعات بیشتری دریافت کنید می توانید به وبسایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: عمل بینی , عمل بینی با لیزر ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()