صفر تاصد کاشت ریش و سبیل و کاشت ابرو
نوشته شده توسط : ipooshak

نگاهی به کاشت ریش و سبیل

یکی از خدماتی که این روزها بسیاری از آقایان در پی آن هستند، کاشت ریش و سبیل توسط پزشک متخصص است. همان طور که خود می‌دانید، جمعی از آقایان ممکن است از کم‌پشتی موضعی در نواحی‌ای از صورت خود رنج ببرند. این امر ممکن است به دلایل متنوعی اعم از تغذیه و سبک زندگی نامناسب، بیماری‌های پوستی و مهم‌تر از هر چیز، از ویژگی‌های ژنتیکی ارثی ناشی گردد.

کاشت ریش و سبیل؛ چرا؟

امروزه محاسن صورت از معیارهای جذابیت در استایل آقایان به شمار رفته، و بسیاری آقایان در سرتاسر جهان در پی استایل جدیدی از آرایش موهای صورت و چهره‌ی خود هستند که با معیارهای دهه‌های پیشین متفاوت است. از سوی دیگر محاسن نامرتب می‌تواند منظره‌ی ناخوشایندی به صورت داده، و القای حس فقدان تمیزی و جذابیت مردانه را دیگران ایجاد کند.

کاشت ریش و سبیل تضمینی

البته برخی نیز ممکن است به دلایلی مانند ایجاد زخم‌های جدی و گسترده روی محل رویش موهای صورت دچار ریزش مو شده باشند. کاشت ریش وسبیل در این دسته افراد این امکان را فراهم می‌آورد تا هم بخش از وضعیت طبیعی چهره‌ی خود را به کف آورند و هم روی جای آسیب‌دیدگی‌ها را بپوشانند.

سایر روش ها مانند سرم تراپی، مزوتراپی و موارد شامل بر رساندن آلی یا مواد شیمیایی معدنی نمی توانند به اندازه کاشت ریش و سبیل تاثیرگذار باشند.

مراحل کاشت ریش و سبیل

  • بی‌حسی موضعی

  • برداشت فولیکول‌ها از بانک مو

  • آماده‌سازی گرافت‌ها

  • کاشت گرافت‌ها در نواحی ریش و سبیل

کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو یک عمل زیبایی است که در آن پیوند مو (شاخه) به ناحیه ابرو منتقل می‌شود. این هدف این است که موهای جدید از طریق این پیوندها رشد کرده و ظاهر کامل‌تری ایجاد کنند.

روش کاشت ابرو

روش کاشت ابرو شبیه به کاشت مو سنتی است. پیوند موی ابرو از موهای بالای گوش شما گرفته می‌شود. جراح نه تنها موهای فردی، بلکه فولیکول‌های مو را نیز منتقل می‌کند. این امر به شما اطمینان می‌دهد که موهای جدید، قادر به رشد در ابروهای شما پس از افتادن موهای منتقل شده اولیه هستند.

پس از انجام بیهوشی عمومی، جراح برش‌های کوچکی را در محل اهدا کننده فولیکول و همچنین محل پیوند در ابرو ایجاد می‌کند. کل فرآیند حدود 2 تا 3 ساعت طول می‌کشد.

کاشت ابرو

مزایا و معایب کاشت ابرو

طرفداران کاشت موی ابرو توجه دارند که موهای جدید طبیعی به نظر می‌رسند زیرا موهای شما هستند. این روش همچنین ممکن است نیاز به آرایش ابرو را محدود کند.

با این حال، موارد منفی این روش نیز گزارش شده است. یکی این‌که هزینه‌بر است. همچنین چندین ماه طول می‌کشد تا نتایج کامل فولیکول‌های جدید را مشاهده کنید. در نهایت ، این احتمال وجود دارد که این فولیکول‌های جدید موهای جدیدی تولید نکنند.

جمع بندی

 

کاشت ریش و سبیل و نیز کاشت ابرو برای جبران نقص در ظاهر و نیز مواردی مانند تراکم یا آسیب های فیزیکی به کار می روند و به ترتیبی که ذکر شد، باعث زیباتر شدن صورت فرد می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به ویکی درمان مراجعه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: