میکرودرم ابریژن چیست؟
نوشته شده توسط : ipooshak

از مولفه‌های زیبایی، پوستی شاداب و جوان است که امروزه خواهان آن کم نیست. متخصص روش‌های متفاوتی را برای جوانسازی پوست پیشنهاد می‌دهند و از موثرترین آن‌ها میکرودرم ابریژن است. در این مقاله از مجموعه

.ویکی درمان به طور کامل در خصوص این روش درمانی صحبت خواهیم کرد

 

میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن چیست؟

 

این روش از أنواع روش‌های غیر تهاجمی در جوانسازی و رفع مشکلات پوستی است. در میکرودرم ابریژن با برداشتن لایه‌ سطحی پوست بافت مرده و آسیب دیده را از روی بافت کلاژن ساز بلند می‌کنند و بعد از بهبود، پوست جدید جایگزین می‌شود. 

 

این روش برای پوست صورت و گردن مورد استفاده قرار می‌گیرد و در یک جلسه ۴۰ دقیقه‌ای انجام پذیر است. در حین میکرودرم ابریژن دردی حس نخواهید کرد و نیازی به داروی بی حسی نیست. بعد از پایان جلسه درمان، التهاب و تورم سطحی خواهید داشت که بعد از گذشت چند روز برطرف خواهد شد.

 

بهترین نتایج از این درمان بعد از گذشت ۶ تا ۱۸ جلسه میکرودرم ابریژن حاصل می‌شود. می‌توانید به صورت هفتگی. یا ماهانه این دوره جلسات را سپری کنید و سپس نتایج فوق‌العاده آن را ببینید. این تعدد جلسات به دلیل عدم دائمی بودن اثر درمان است که نیاز دارد به صورت مداوم تکرار شود.

 

انواع روش‌های میکرودرم ابریژن چیست؟

روش نوک الماسی دستی

دلیل نام گذاری این روش به خاطر ابزاری است که برای لایه برداری از آن استفاده می‌شود. در این روش از میکرودرم ابریژن با ظرافت تمام لایه شاخی پوست را جدا می‌کند و پوست مرده به داخلی این دسته مکیده می‌شود و از سطح صورت و گردن برداشته می‌شود.

کریستال

ابزاری که در روش استفاده می‌شود در حین مالش و حرکت بر روی سطح پوست، کریستال‌هایی را رها می‌کند که با بافت شاخی مو تماس پیدا کرده و موجب جدا شدن پوست مرده و جمع آوری آن از سطح پوست می‌شود.

 

فواید میکرودرم ابریژن چیست؟

 

فواید حاصل از میکرودرم ابریژن درخشندگی، نرمی، جوانی و یکدستی پوست است.
 

  1. شل شدگی پوست 

  2. تفاوت رنگی پوست

  3. ناهماهنگی بافت پوست

  4. لک و خال‌های قهوه‌ای

  5. جای آکنه و جوش

  6. اثر اسکار و زخم

  7. ملاسما پوست

 

ماندگاری درمان میکرودرم ابریژن چه قدر است؟

به دلیل افزایش سن و بروز پیری هیچ روشی در جوانسازی پوست دائمی نیست و بعد از گذشت حداقل یک سال اثر خود را از دست می‌دهد. نتایج میکرودرم ابریژن به طور متوسط بین ۳ تا ۶ ماه است و برای ادامه اثربخشی آن باید مجدد جلسات درمان را از سر بگیرید.

تاثیر میکرودرم ابریژن

 

کلام آخر

 

قبل از اقدام به درمان پوست خود حتما با پزشک متخصص مشورت کنید چرا که ممکن است میکرودرم ابریژن اصلا مناسب پوست شما نباشد و اثر عکس دهد. متخصصین مجموعه ویکی درمان آماده ارائه مشاوره در این زمینه هستند.

 

 





:: برچسب‌ها: میکرودرم ابریژن , ویکی درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: