همه چیزهایی که از درب شیشه ای اتوماتیک باید بدانید
نوشته شده توسط : ipooshak

در این یادداشت قصد داریم درباره درب شیشه ای اتوماتیک صحبت کنیم. در ادامه هم کمی از انواع موتور، مانند موتور کرکره برقی خواهیم گفت. با مطالعه‌ی این یادداشت می‌توانید به دیدی کلی از این مقولات دست یابید. البته برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت متین هوشمند مراجعه کنید. در این وب سایت، درباره‌ی کلیه‌ی این مسائل به تفصیل صحبت کرده‌ایم.

غیر ممکن است که تا به حال با درب شیشه ای اتوماتیک برخوردی از نزدیک نداشته بوده باشید. انواع درب شیشه ای اتوماتیک امروزه در همه جا نصب می‌شوند. مزایایی که این درب‌ها برای صاحبان خود به ارمغان آورده‌اند، بی‌شمار هستند. اما حتی اگر از این مزایا چشم پوشی کنیم، باز هم نمی‌توان انکا کردنکه یک درب شیشه ای اتوماتیک نمای ویژه‌ای به یک ملک می‌بخشد.

درب شیشه ای اتوماتیک در تهران

محاسبه قیمت درب شیشه ای اتوماتیک

در محاسبه قیمت درب شیشه ای اتوماتیک می‌توان عوامل زیادی را از نظر گذراند. این عوامل به چند بخش کلی تقسیم می‌شوند. عواملی مانند نکات زیر قابل اشاره‌اند:

  • شرایط و ابعاد هر پروژه خاص؛
  • مواد مصرف مانند شیشه و یراق‌آلات؛
  • تجهیزات فنی مانند موتور محرکه، اپراتور و یا کیت سوییچ؛

در میان تمام این عوامل، ابعاد یک چارچوب مهمترین قسمت به شمار می‌روند. دلیل این موضوع این است که ابعاد، تمامی دیگر مسائل را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد. مثلا، باعث می‌شود به موتور کرکره برقی بهتر و قدرتمندتری نیاز پیدا کنید. یا دیگر مواد مصرفی و ملزومات باید از بهترین کیفیت تهیه شوند.

این امر در مورد کرکره برقی هم صادق است. کسانی که از کرکره‌های بزرگاستفاده می‌کنند، باید از گران‌ترین انواع موتور کرکره برقی بهره برند. وگرنه به دردسر می‌افتند. مثلا استهلاک تجهیزات بالا می‌رود و یا به دلیل خرابی مکرر، در جریان روتین کار، اختلال ایجاد می‌شود.

تعمیر درب شیشه ای اتوماتیک 

از اولین درس‌هایی که به هر فرد فعال در مشاغل در ارتباط با ماشین‌آلات مختلف می‌آموزند، اهمیت تعمیرات و نگهداری فراگیر است. معنی عبارت یاد شده، این است که تمامی ماشین‌آلات برای بهینه‌ترین عملکرد و کاهش استهلاک، نیاز به رسیدگی‌های منظم و طبق برنامه دارند.

مشخصات فنی موتور کرکره برقی

یکی از اشتراکات که بین درب‌های اتوماتیک و کرکره برقی وجود دارد، استفاده‌ی آنان از موتورهای محرک است. این موتورهای محرک، در موارد گوناگونی برای اتوماسیون مجاری و مبادی مورد استفاده قرار می‌گیرند. به طور کلی، موتور کرکره برقی در چند نوع عرضه می‌شود. از این انواع، احتمالا تنها یک یا دو نوع برای استفاده در درب‌های اتوماتیک مناسب هستند. موتورهایی که ذکر آن رفت، شامل انواع ساید، توبلار و سانترال هستند.

موتور درب شیشه ای اتوماتیک

در کرکره برقی، انواع مختلفی از موتور کرکره برقی می‌توانند استفاده شوند. این امر تنها بسته به نوع استفاده می‌تواند متغیر باشد. اما در درب‌های اتوماتیک، ما چنین آزادی عملی را نخواهیم داشت.

مزایای نصب درب شیشه ای اتوماتیک و کرکره برقی

مزایای استفاده از کرکره برقی و درب شیشه ای اتوماتیک بسیار زیاد هستند. در ابتدای یادداشت به وجهه‌بخشی استفاده از این تجهیزات اشاره کردیم. دیگر مزایای به شرح زیر هستند.

  • بالا بردن امنیت محل و امکان‌بخشی به حراست فیزیکی برای کنترل مبادی
  • کنترل بهداشتی محیط و عدم نیاز به لمس فیزیکی درب‌ها برای عبور و مرور
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی با بسته نگه داشتن درب‌ها

به این لیست می‌توان موارد زیاد دیگری را هم اضافه کرد. اما در حوصله‌ی این یادداشت، نیست. اگر تمایل دارید تا بیشتر درباره‌ی این تجهیزات اطلاعات کسب کنید، بهتر است از مطالبی که در وب سایت متین هوشمند برای شما فراهم کرده‌ایم، بهره ببرید. 





:: برچسب‌ها: درب شیشه ای اتوماتیک , موتور کرکره برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: