چرا خرید عمده کفش کار اجتناب ناپذیر است
نوشته شده توسط : ipooshak

اگر قصد خرید عمده کفش کار را دارید، این نوشه برای شماست! خرید عمده کفش کار امروزه از نیازهای هر کارفرمایی در محیط‌های صنعتی‌ است. البته شاید بپرسید که چرا باید کارفرما نسبت به تهیه‌ی این تجهیزات خود اقدام ورزد؟ و یا خرید کفش کار به صورت عمده چه مزایایی را برای وی در بر خواهد داشت؟

 در این یادداشت قصد داریم ابتدا به پاسخ سؤال نخست پرداخته و توضیح دهیم چرا خرید عمده کفش کار برای کارفرمایان اجتناب‌ناپذیر است. سپس به مزایای چنین سرمایه‌گذاری‌ای پرداخته و مشروح آن را بیان می‌کنیم. در ادامه نیز به برخی از نکاتی که باید در خرید عمده کفش کار به آن توجه کند اشاره خواهیم کرد.

آیا خرید عمده کفش کار الزامی است؟

به شکل خلاصه باید گفت که بر اساس قانون کار کشور، تهیه‌ی تجهیزات و ملزومات ایمنی و حفاظت صنعتی از سوی کارفرما اجباری است. بنا به این قانون، تخطی از چنین مقرراتی برای کارفرما تبعاتی به همراه خواهد داشت. علاوه بر آن در صورت بروز حادثه و صدمه دیدن کارگر بر اثر به همراه نداشتن البسه ایمنی، مسئولیت آن متوجه کارفرما خواهد بود.

خرید عمده کفش کار ساقدار

مزایای خرید عمده کفش کار

اگر از جنبه‌ی منفی موضوع بگذریم، خرید عمده کفش کار برای کارفرما مزایای زیادی را در بر خواهد داشت. حتی به نوعی می‌توان خرید عمده کفش کار را نوعی سرمایه‌گذاری روی کسب و کار کارگاه در نظر گرفت. مهمترین محورهای این مزیت‌ها را باید در این زیرعنوان‌ها صورت‌بندی کرد.

نخستین مزیت را باید در جلوگیری از حوادث تلخ در محیط کار دانست. این حوادث علاوه بر این که در روند خط تولید اختلال عمده‌ای ایجاد می‌کنند، که موجب حاکم شدن جوی نامطلوب روانی روی سایر کارگران نیز می‌شوند.

 با پیشگیری از چنین اتفاقاتی می‌توان از بالا نگهداشتن پایدار نرخ بهره‌وری در کارگاه اطمینان حاصل کرده و از اختلالات غیرضروری در خط نیز جلوگیری می‌کنند. این موضوع خود یکی از محورهای مهم در موضوعات حذف موداها و تولید ناب در خط تولید است.

موضوع دیگری که شما خود از مطالعه‌ی مورد بالایی باید متوجه آن شده باشید، بهبود شرایط روانی میان کارگران و افزایش رضایت شغلی آنان است. با خرید عمده کفش کار می‌توانید به کارگران بفهمانید که سلامت آنان برای شما از اهمیت برخوردار بوده و با ارزش است. تأثیر چنین امری در ایجاد وفاداری میان ایشان و نیز افزایش یهره‌وری نیروی انسانی ناگفته هویداست.

دیگر موضوعی که در خرید عمده کفش کار می‌تواند برای شما ارزش‌آفرینی کند، صرفه‌جویی در هزینه‌هاست. با خرید عمده کفش کار می‌توانید محصولات را با هزینه‌ای کمتر از حالت تک‌‌فروشی تهیه کنید و از همان ابتدا سود کنید.

خرید عمده کفش کار مناسب تراشکاری

نکات مهم در خرید عمده کفش کار

مانند هر محصول دیگری کفش کار نیز باید دارای ویژگی‌های خاصی باشد. این ویژگی‌ها باید مناسب برای استفاده‌ی شما بوده و بتوانند به بهترین نحو آن را ارضا نماید. بنابراین در خرید عمده کفش کار حتما زمینه‌ی کاری خود را به فروشنده برای معرفی مناسب‌ترین انواع گوشزد کنید.

همچنین –در صورتی که کارگاهی بزرگ با بیش از ۱۰۰ کارگر دارید- بایستی در تعیین تعداد کفش مورد نیاز خود با یک متخصص برنامه‌ریزی تولید و یا مهندس صنایع مشورت نمایید. ایشان این توانایی را دارند تا به شما برای تعیین تعداد مناسب و بهینه‌ی خریداری کفش مشاوره‌ی لازم را بدهند. به یاد داشته باشید که این امر خود، از تخصص‌ها مهم در برنامه‌ریزی و تحقیق در عملیات است.

در انتها نکته‌ی مهم، اعتماد به تأمین‌کنندگان معتبر است. یونکس با سابقه‌ای بیش از ۱۵ سال تأمین عمده‌ی انواع ملزومات ایمنی و حفاظت صنعتی برای کارفرمایان و کارآفرینان گرامی، آماده‌ی عرضه‌ی عمده بهترین کفش‌های کار بازار با منصفانه‌ترین قیمت است. برای کسب اطلاعات بیشتر از وب سایت بونکس دیدن فرمایید.





:: برچسب‌ها: خرید عمده کفش کار ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: