وکیل مهاجرت به کانادا کیست؟
نوشته شده توسط : ipooshak

آیا به دنبال یک وکیل مهاجرت به کانادا خوب هستید؟ یکی از محبوب ترین مقاصد مهاجرت شهروندان در سراسر جهان کشور کاناداست. این کشور صنعت یکی از بزرگترین کشورهای جهان از نظر مساحت و از توسعه‌یافته‌ترین آن‌هاست. دولت کانادا هر ساله با توجه به اهداف اقتصادی خود و رشدی که در سال‌های آینده انتظار آن را دارند اقدام به پذیرش مهاجران تمام نقاط جهان در کشور خود می‌نماید. اما حسن پیشرفت چنین امری نیازمند مشاوره با یک وکیل مهاجرت به کانادا خبره است. این موضوع دلایل زیادی دارد. در این یادداشت می‌خواهیم ابتدا بگوییم که وکیل مهاجرت به کانادا کیست، معیارهای تشخیص وکیل مهاجرت به کانادا خوب کدامند و چطور یک وکیل مهاجرت به کانادا مطمئن پیدا کنیم.

وکیل مهاجرت به کانادا کیست؟

وکیل مهاجرت به کانادا کیست؟

گفتیم که کشور کانادا از مقاصد مهاجرتی پرطرفدار می‌باشد. هرچند کشور یاد شده از قوانین خاصی در این روند پذیرش استفاده میکند و باید متقاضیان با رعایت مواردی نسبت به درخواست اقامت خود اقدام نمایند. وکیل مهاجرت به کانادا کسی است که این پروسه را به جای موکل خود به پیش می‌برد و درباره‌ی انتخاب‌های وی به او مشاوره می‌دهد. مثلا ممکن است به او بگوید تلاش برای تبدیل ویزای توریستی به ویزای تحصیلی کار منطقی‌ای نیست و اگر قصد تحصیل در کانادا را دارد بهتر است از ابتدا برای همان اقدام نماید.

معیارهای تشخیص وکیل مهاجرت به کانادا خوب کدامند

وکیل مهاجرت به کانادا باید در رشته‌ی حقوق بین‌الملل تحصیل کرده باشد. البته ممکن است شخصی تنها فارغ‌التحصیل رشته‌ی حقوق باشد و باز هم وکیل مهاجرت خوبی شمرده گردد. اما مورد اول مطمئنا یک امتیاز خواهد بود. موضوع دیگر مهم، تسلط وی به زبان انگلیسی و قوانین کشور مقصد که در این جا کانادا است، می‌باشد. موضوع مهم دیگر قابل ذکر، ارتباط وی با همکاران همتای خود در کشور مقصد است.همچنین مهم است که وکیلی که پروسه‌ی مهاجرتی موکلان را برعهده می‌گیرد از امانت‌داری برخوردار بوده و بتوان با اطلاعات حساس و محرمانه‌ای که در اختیار دارد به وی اعتماد کامل نمود.

معیارهای تشخیص وکیل مهاجرت به کانادا

برای تشخیص برترین وکیل مهاجرت به کانادا می‌توانید به شهرت وی یا نهاد حقوقی‌ای که وی را معرفی می‌نماید توجه نمایید و یا به تعداد پرونده‌های مهاجرتی که با موفقیت به سرانجام رسانده است دقت کنید.

دیگر موضوعی که باید در انتخاب وکیل مهاجرت به کانادا به آن دقت کنید، به روز بودن اطلاعات وی است. باید گفت که قوانین کشور کانادا از جمله قوانین پویا در جهان است و مرتبا در حال بروزرسانی و تغییرات در جهت بهبود می‌باشد. یک وکیل خوب امور مهاجرتی می‌تواند با پیگیری مستمر و رصد آنان، به بهترین شکل موکل خود را از پیچ وخم‌های قانونی این پروسه و سلامت عبور داده تا در نهایت مقصود نهایی حاصل گردد.

چطور یک وکیل مهاجرت به کانادا مطمئن پیدا کنیم.

برای این کار میتوانید به راحتی و با یک جستجو در اینترنت به تعداد زیادی از وکلای معتبر فعال در عرصه‌ی مهاجرت به کانادا دسترسی پیدا کرده و با آنان وقت مشاوره رزرو نمایید. البته می‌توان همین جستجو را در شبکه‌های اجتماعی انجام داد، اما به یاد داشته باشید که بهتر است این امر با مؤسسات و وکلای رسمی و معتبر انجام شود تا صفحات بی‌نام و نشان اینستاگرامی. مؤسسه‌ی شهرداد از معتبرترین نهادها و موسسات حقوقی در تهران است که با در اختیار داشتن بهترین وکلا، آماده‌ی خدمت رسانی به موکلان عزیز می‌باشد

 





:: برچسب‌ها: وکیل مهاجرت به کانادا ,
:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: