5 نکته برای بهبود سئو انگلیسی
نوشته شده توسط : ipooshak

اگر از نحوه انجام سئو انگلیسی و چند زبانه مطمئن نیستید ، نگران نباشید. در بخش بعدی، ما پنج مورد از بهترین استراتژی هایی را که می توانید بلافاصله اجرا کنید را معرفی خواهیم کرد. برای هر یک از این نکات، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با استفاده از افزونه چند زبانه TranslatePress و افزونه قدرتمند SEO Pack آن را انجام دهید.

روش های انجام سئو انگلیسی و چند زبانه

1. URL های خود را ترجمه کنید

یکی از عناصری که بسیاری از افراد هنگام ترجمه وب سایت های خود از آن چشم پوشی می کنند URL ها است. به عنوان مثال ، اگر صفحه "فروشگاه" خود را ترجمه کنید ، و URL آن در حال حاضر yourwebsite.com/shop است. وقتی کسی نسخه اسپانیایی سایت شما را مرور می کند ، باید به عنوان yourwebsite.com/tienda ظاهر شود.

ساده ترین راه برای انجام این کار اصلاح 'حلزون حرکت' برای هر صفحه ای است که ترجمه می کنید. منظور ما از slug شناسه صفحه ای است که بعد از نام دامنه می آید. در دو نمونه ای که در بالا ذکر کردیم ، اسلاگ ها به ترتیب "shop" و "tienda" خواهند بود.

روش های بهبود سئو انگلیسی

2. از برچسب های hreflang استفاده کنید

یکی دیگر از نکات مهم در سئو انگلیسی، برچسب های hreflang میباشد که قطعه هایی از کد است که به موتورهای جستجو می گوید در هر صفحه از چه زبانی استفاده می کنید. این موارد برای وب سایت های دارای چندین زبان ضروری هستند. زیرا به Google و سایر موتورهای جستجو کمک می کنند بین هر نسخه از محتوای شما تفاوت قائل شوند.

3. ترجمه متا دیتاها در سئو انگلیسی

برای تاثیرگذاری هرچه بیشتر در سئو انگلیسی، برای هر صفحه در وب سایت شما ، عناصر زیادی وجود دارد که بازدیدکنندگان نمی توانند ببینند زیرا فقط برای موتورهای جستجو طراحی شده اند. این مجموعه از عناصر "metadata" نامیده می شود ، و همه موارد از توضیحات متا گرفته تا برچسب ها و متن alt تصویر را در بر می گیرد.

سئو انگلیسی

ترجمه فراداده وب سایت شما شاید مهمترین کاری باشد که می توانید برای جابجایی بیشتر کاربران به زبانهای دیگر از طریق سایت انجام دهید. بدون وجود این فراداده ، بعید به نظر می رسد که صفحات شما به زبانهای دیگری غیر از انگلیسی دارای رتبه بالایی باشند.

4- کلمه کلیدی خود را مرور کنید

استفاده صحیح از کلمات کلیدی حتی در زبان مادری شما قابل تسلط بر روی کار است. شما باید مطمئن شوید که کلمات کلیدی ناخوشایند را به محتوای خود مجبور نمی کنید ، بیش از حد از آنها استفاده نمی کنید یا آنها را به کلی نادیده می گیرد. 

جمع بندی

با توجه به موارد ذکر شده در ارتباط بهبود سئو انگلیسی و چند زبانه، شرکت سئو اینجا با در دست داشتن ماهرترین تیم سئو، دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت، می تواند شما را در رسیدن به رتبه 1 گوگل یاری کند.





:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: