عمل بینی به روش بسته چه مزیتی دارد؟
نوشته شده توسط : ipooshak

جراحی بینی، عملی است که به هدف تغییر دادن فرم و اندازه بینی یا اصلاح عملکرد بینی انجام می شود. با توجه به هدف عمل بینی، انواع مختلفی از این جراحی وجود دارد. همچنین روش های مختلفی نیز برای این جراحی وجود دارد. بسته به این که هدف جراح چیست و چه سطحی از تغییرات را می خواهد روی بینی اعمال کند، می تواند یک روش را انتخاب کند. در ادامه قصد داریم به روش های عمل بینی و به خصوص عمل بینی به روش بسته بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

عمل بینی به روش بسته

تکنیک های عمل بینی

بسته به این که تا چه حد برش روی بینی زده می شود و چقدر از پوست بینی کنار زده می شود، می توان تکنیک های عمل بینی را به دو دسته باز و بسته تقسیم کرد. هر یک از این دو تکنیک می تواند در عمل بینی مورد استفاده قرار بگیرد. تصمیم گیری در این باره به عهده جراح است ولی داوطلب نیز می تواند نظر خود را در این باره اعلام کند. زیرا عوارض این دو روش با یکدیگر متفاوت است و داوطلب حق این را دارد که نظر و خواسته خود را درباره روش به کار رفته در جراحی بگوید. در ادامه هر کدام از روش های عمل بینی باز و بسته را توضیح می دهیم.

عمل بینی به روش بسته و باز

همانطور که گفته شد، از نظر تکنیک به کار رفته می توان عمل بینی را به دو دسته تقسیم کرد. عمل بینی به روش بسته و عمل بینی به روش باز. این تقسیم بندی بر اساس میزان برش ها و بلند کردن یا نکردن پوست بینی است. در روش عمل بینی باز، یک برش سرتاسری از داخل یک سوراخ بینی تا طرف دیگر زده می شود و به این ترتیب پوست بینی به کلی از روی بینی بلند می شود. زمانی که پوست بلند می شود می توان تغییرات شدیدتر و بیشتری روی بینی اعمال کرد. از این جهت روش عمل بینی باز مزیت دارد. اما در عمل بینی به روش بسته، پوست بینی بلند نمی شود و تنها در نقاطی محدود از بینی برش زده شده و پوست تنها در جاهایی که به تغییر نیاز است بلند می شود.

هر کدام از این دو روش مزایا و معایبی دارند. مزیت روش باز این است که دست جراح را بسیار باز می گذارد و تغییرات بیشتری را می توان اعمال کرد. اما عوارض این روش بیشتر است زیرا تغییرات شدیدتر است و برش های بیشتری زده می شود.

عمل بینی به روش بسته

عمل بینی به روش بسته چه مزیتی دارد؟

روش بسته عمل بینی نیز مزایایی دارد که برخی اوقات جراحان این روش را ترجیح می دهند. اول اینکه این روش ساده تر و سریع تر است و برای اوقاتی که تغییرات لازم، زیاد و عمیق نیستند می توان از این روش بهره برد. از طرفی عوارض به کارگیری این روش نیز کمتر است.

جراحان برای عموم موارد عمل بینی، روش باز را انتخاب می کنند اما روش بسته نیز به خاطر مزایایی که درباره آن گفته شد گاهی مورد استفاده قرار می گیرد.

برای کسب آگاهی بیشتر درباره عمل بینی و دریافت مشاوره می توانید به وبسایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.

 

 





:: برچسب‌ها: عمل بینی , عمل بینی به روش بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
دلستر لیمو در تاریخ : 1399/10/24/3 - - گفته است :

ممنون خیلی عالی بود، خوردن دلستر لیمو بعد از عمل برای بینی ضرر نداره؟



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: