رپورتاژ آگهی و تبلیغات کلیکی
نوشته شده توسط : ipooshak

اگر می خواهید در رقابت تجاری روز باقی بمانید باید با همه ی روش های جدید آشنا باشید. ممکن است شما فقط چند ماه زودتر از بقیه یک متد تبلیغاتی یا بازاریابی آنلاین یا حتی حضوری را بیاموزید و در همان چند ماه به اندازه ی چند سال خود و دیگران درآمد کسب کنید. رپورتاژ آگهی و همچنین تبلیغات بر اساس کلیک (pay per click) دو نوع از این روش های سودآور هستند. با وجود فراگیر شدن آنها در اینترنت هنوز خیلی ها از وجود رپورتاژ آگهی بی خبر بوده و از آن استفاده نکرده اند یا اینکه به علامت ads در کنار بعضی لینک ها در نتایج جستجو دقت نمی کنند. اگر همراه ما بمانید در این مطلب خیلی خلاصه با رپورتاژ آگهی و ppc آشنا می شوید. 

رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی را چطور خریداری کنم؟ 

برای اینکه یک رپورتاژ خبری خریداری کنید یا یک صفحه از مجله ی اینترنتی را با رپورتاژ آگهی ماله خود کنید، ابتدا باید با صاحب آن سایت یا روابط عمومی آن ارتباط داشته باشید. وقتی یک نوع آگهی به اسم رپورتاژ و غیر مستقیم روی سایت می رود یعنی قرار نیست مثل تبلیغات کلیکی، تعرفه ای که شما پرداخت کردید در بوق و کرنا رود و همه متوجه شوند.

رپورتاژ آگهی

 همین موضوع ارتباط را سخت تر می کند به خصوص اگر قصد راه اندازی کمپین رپورتاژ آگهی را داشته باشید، لازم است تا با چندین سایت و خبرگزاری ارتباط داشته باشید. برای این منظور شرکت های مثل ایران رپورتاژ، خدمات رپورتاژ آگهی ارائه می دهند و به شما فرصت می دهند تا آزادانه و بعد از نگاه به تعرفه رپورتاژ لیست مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر بخواهید محتوا هم برای رپورتاژ آگهی شما توسط این مجموعه تهیه و تنظیم می شود.

تبلیغات کلیکی ppc

آیا رپورتاژ آگهی بهتر از تبلیغات کلیکی است؟

ببینید در واقع اگر دامنه شما ir نباشد و تحت تحریم های ظالمانه آمریکای جهانخوار قرار نگیرید، شما می توانید از ppc استفاده کنید. هزینه ی ppc برخلاف pr و رپورتاژ آگهی با دلار محاسبه می شود. مثلا فرض کنید شما در نتایج مربوط به خرید ال سی دی در رتبه ی 1 قرار می گیرید. طبیعتا بابت این رتبه که حق شما نبوده است، باید مبلغی بپردازید؛ مثلا برای هر کلیکی که از این صفحه ی جستجو روی لینک شما می شود، مبلغ 1 دلار بپردازید. آیا این هزینه برای شما عاقلانه است؟ هر مشتری که وارد شود، حتی اگر خرید نکند این مقدار می ارزد؟ البته این عدد برای کلمات مختلف با هم فرق می کند. اینجا با ایران رپورتاژ هم طرف نیستید و گوگل خودش پای معامله است. به همین منظور در حال حاضر و اگر یک دید همگانی را در نظر داشته باشیم، استفاده از رپورتاژ آگهی بهتر است. ارزش رپورتاژ آگهی دراز مدت خواهد بود.

 





:: برچسب‌ها: رپورتاژ آگهی , تبلیغات کلیکی , ppc , ایران رپورتاژ , رپورتاژ خبری ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: