معرفی کاشت مو به روش FIT و بررسی مزایا و معایب آن
نوشته شده توسط : ipooshak

یکی از روش های کاشت مو که احتیاجی به عمل و یا جراحی ندارد، کاشت مو به روش FIT می باشد. روش های قدیمی که برای این منظور مورد استفاده پزشکان قرار میگرفت، نتایج نامطلوبی را به همراه داشت و حتی در بعضی موارد باعث ریزش بیشتر مو نیز می شود. اما با روی کار آمدن کاشت مو به روش fit، این مشکل برطرف شد. در این روش، با استفاده از دستگاه های پانچ، اقدام به برداشتن یک لایه از مو می شود. این لایه که دارای فولیکول نیز می باشد، بر روی قسمت مورد نظر به روش های مختلفی قرار می گیرد که در ادامه به بررسی آنها پرداخته می شود.

یکی از مهم‌ترین عوامل زیبایی هر شخص، داشتن موهایی سالم و پرپشت است. بهره‌مندی از موهای سالم و پرپشت به شما این امکان را می‌دهد که با تغییر حالت و حتی رنگ مو، بهترین ظاهر را برای خود ایجاد نمایید. علاوه بر این کم‌پشتی و کچلی، می‌تواند به حد چشمگیری اعتمادبه‌نفس افراد را برای حضور مؤثر در جامعه کاهش دهد. اما ریزش موها نیز امری طبیعی بوده، و در بیشتر افراد از کنترل فرد خارج است.

امروزه علم پزشکی و فنّاوری به متخصصان کمک می‌کنند؛ تا به افرادی که تا حدی ریزش مو را کنترل کنند. حتی افراد می‌توانند بهروش‌های مختلفی اقدام به کاشت و ترمیم موی خود نمایند. در حال حاضر روش‌های مختلفی برای کاشت مو در دسترس هستند که از آن میان می‌توان به روش fit اشاره نمود.

مراقبت بعد از کاشت مو به روش fit

چگونگی کاشت مو به روشfit 

کاشت مو به روش fit، واحدهای فولیکولی یکی یکی از بانک خارج می‌شوند. در نهایت این واحدها به قسمت های مورد نیاز برای کاشت منتقل شده و پس از گذشت چندین ماه به طور طبیعی شروع به رشد می‌کنند و چرخه رشد موها به حالت عادی خود باز می‌گردد.

 در کاشت مو به روش fit، چون موها یکی یکی از بانک مو برداشته می‌شوند، اگر کارکنان و پزشک بانک مو قادر به انجام این کار نباشند، به شدت آسیب می‌بیند و برای مراحل بعدی کاشت مو برگشت ناپذیر خواهد بود. بنابراین توصیه می‌شود اگر قصد انجام کاشت مو به روش متناسب را دارید، در انتخاب مرکز درمانی تحقیقات لازم را انجام دهید.

از مزایای کاشت مو به روش FIT میتوان به نداشتن جراحت و خونریزی بعد از عمل و تاثیر سریع بی‌حسی اشاره کرد که باعث راحتی و تسریع عمل میشوند.

مقایسه روش های کاشت مو fit

تفاوت کاشت مو به روش FIT در کلینیک های مختلف

در اغلب کلینیکها این عمل طی یک مرحله انجام میشود و بعد از عمل بیمار موظف به انجام مراقبت هایی ساده می باشد که حدود دو هفته زمان میبرد. ممکن است در برخی از کلینیکها شما را به انجام چند مرحله ای کاشت مو به روش FIT تشویق کنند.

 دلیل این موضوع را محدودیت استخراج واحدهای فولیکول در هر نوبت، عنوان کنند اما در نظر داشته باشید شما پس از قبول این موقعیت، ملزم به استفاده مجدد از بیحسی میشوید پس احتمال بروز عوارض را در نظر داشته باشید.

با توجه به موارد ذکر شده در ارتباط با کاشت مو به روش fit، در می یابیم که تکنولوژی مورد استفاده شده برای کاشت و ترمیم مو بسیار حائز اهمیت می باشد. طبیعی است هرچه روش انجام جدیدتر باشد و با دستگاه های پیشرفته تری انجام شود، نتیجه بهتری را به ارمغان می آورد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت ویکی درمان مراجعه کنید.





:: برچسب‌ها: کاشت مو به روش FIT ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: