تزریق بوتاکس دور چشم
نوشته شده توسط : ipooshak

بوتاکس یا سم بوتولینوم که در آزمایشگاه فرموله شده  به منظور از کار انداختن ماهیچه ها تزریق می‌شود. این روش به تمدید نیاز دارد  و هر چهار ماه باید برای گرفتن نتیجه این کار را انجام دهید. تزریق بوتاکس برای کاهش تعریق، نیز انجام می‌شود ولی بیشترین کاربرد آن در تزریق بوتاکس دور چشم و تزریق بوتاکس خط خنده می‌باشد.

تزریق بوتاکس دور چشم در ابتدا به منظور برطرف کردن اسپاسم چشمی انجام می‌شد ولی امروزه این کار را برای رفع برخی از نواقص در صورت انجام می‌دهند. همچنین تزریق بوتاکس دور چشم به منظور از بین بردن چین و چروک در اطراف آن نواحی و بازگشت جوانی نیز انجام می‌شود.

تزریق بوتاکس دور چشم

آیا بوتاکس می‌تواند منجر به ایجاد پف در چشم شود؟

پف چشم یکی از عوارض رایج در بوتاکس است. هنگامی که سم فرموله شده عملکرد خود را انجام می‌دهد، ماهیچه های چشم شروع به شل شدن می‌کند و چین و چروک ها را کاهش می‌دهد. 

نحوه عملکرد تزریق بوتاکس دور چشم

بوتاکس همان سم بوتولیسم  است که در دوز های بالا باعث مرگ خواهد شد، این سم نوع خفیفی است که خطرات ناشی از مرگ و میر را به همراه ندارد. این نسخه تزریقی با آلبومین مخلوط شده است و کاربرد خاص خود را دارد.

تزریق بوتاکس دور چشم

تزریق بوتاکس خط خنده

با افزایش سن، پوست ما حالت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد و خطوط خنده و چین و چروک هایی در اطراف دهان ایجاد می‌شود که خط خنده نامیده می‌شود. این خطوط پوستی هستند که در هر دو طرف دهان و بینی وجود دارند. این چین خوردگی ها با تنها با افزایش سن ظاهر نمی‌شوند. این اتفاق به دلیل چربی اضافی و یا نازک شدن پوست و از دست دادن کلاژن رخ می‌دهد. 

درمان این خطوط با تزریق بوتاکس خط خنده امکان پذیر می‌شود. تزریق بوتاکس خط خنده باعث فلج شدن عضلات آن ناحیه و در نهایت پر شدن آن می‌شود.

تزریق بوتاکس خط خنده

عوارض تزریق بوتاکس خط خنده

تنها 24 ساعت بعد از تزریق بوتاکس خط خنده و تزریق بوتاکس دور چشم نیاز به مراقبت دارید که این مراقبت ها شامل:

تا 24 ساعت بعد از تزریق سعی کنید سر خود را پایین نگیرید تا به شما فشار وارد نشود، روی نواحی تزریق شده نخوابید، سعی کنید طاق باز استراحت کنید. از بوتاکس مرغوب برای تزریق استفاده کنید تا از عوارض احتمالی آن دور بمانید. کبودی، احساس تورم و درد در قسمت های تزریق شده طبیعی است، تا حد ممکن از فشار آوردن به آن نقاط خودداری کنید.

کلام آخر

تزریق بوتاکس خط خنده و تزریق بوتاکس دور چشم هر دو از محبوبیت زیادی بین بیماران برخوردارند. با افزایش سن این دو تاثیر مستقیم بر روی نمایان شدن سن خواهد داشت، به این صورت که گاهی باعث می‌شود سن از آنچه که هست بیشتر به نظر برسد. تزریق بوتاکس در این نواحی کمک می‌کند که عضلات این نقاط از کار بیفتد و پوست صاف بنظر برسد و جوانی را به صورت شما بازگرداند. در مجله ویکی درمان https://wikidarman.com/ می‌توانید اطلاعات بیشتری را در این زمینه بدست آورید.


 

 





:: برچسب‌ها: تزریق بوتاکس خط خنده , تزریق بوتاکس دور چشم ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: