نوشته شده توسط : ipooshak

 

امروزه که تقریبا هر موضوعی و هر شغلی یک نسخه آنلاین نیز پیدا کرده است، شاید برای شما دیگر خیلی عجیب نباشد که بدانید وکیل آنلاین نیز وجود دارد و تعدادی از وکلا در قالب یک شخص مجازی به سوالات حقوقی شما پاسخ می‌دهند. اپلیکیشن وکیل بهترین مکان برای استفاده از خدمات وکیل آنلاین است.

وکیل کیست؟

اما یک سوال. واقعا چه کسی وکیل محسوب می‌شود؟ وکیل در واژه به معنای نماینده شخصی است در انجام کاری که به او وکالت داده شده است. وقتی شخصی به نمایندگی از خود وکیلی اختیار می‌کند دیگر برای کارهایی حقوقی نیاز به حضور خود فرد نیست.

مشاوره حقوقی چگونه انجام می‌شود؟

همه ما روزانه با مسائلی حقوقی بسیار زیادی سر و کار داریم که شاید به طور کامل از موارد قانونی آن ها اطلاعاتی نداشته باشیم. در این میان مشاور حقوقی می‌تواند با دادن راهنمایی های مختلف و مشاوره در زمینه های حقوقی به ما کمک بسیاری کند.

وکیل آنلاین چه مزیت‌هایی دارد؟

ممکن است این سوال برای شما به وجود بیاید که با وجود دفاتر متعدد وکالت که در گوشه و کنار کلانشهرها یا دیگر نقاط قرار دارد، چه نیازی به وکیل آنلاین شهرداد داریم؟

  • دسترسی لحظه ای و سریع

  • دوری کردن و اجتناب از فضای متشنج دادگاه یا دفتر وکالت.

  • صرفه‌جویی در زمان.

وکیل آنلاین شهرداد

اپلیکیشن وکیل شهرداد چیست و چه خدماتی دارد؟

اپلیکیشن وکیل شهرداد این امکان را برای شما پیش آورده است تا از طریق ابزارهای بروز جهان با وکلای خبره در تماس باشید و با طرح سوالات حقوقی خود از مشاوران برجسته و وکلای پایه یک دادگستری جواب فوری دریافت کنید.

اپلیکیشن وکیل شهرداد از طراحی رابط کاربری ساده ولی در عین حال جذاب و کاربردی استفاده می‌کند که باعث می شود علی رغم اینکه موضوع آن مباحث حقوقی است و احتمالا فکر می‌کنید که قرار است یک اپلیکیشن حجیم و پیچیده را در اختیار داشته باشید، پیدا کردن پاسخ سوالات برای شما بسیار راحت و لذت بخش باشد. اپلیکیشن وکیل شهرداد دارای بخش های مختلفی است که به مشتری کمک می‌کند تا سریعتر مشکلات حقوقی خود را برطرف کند.

بخش های مختلف اپلیکیشن وکیل شهرداد

بخش مشاوره آنلاین 

شما کاربر محترم می‌توانید در این بخش با توجه به نیاز خود در بخشهای مختلف از وکیل متخصص در آن زمینه مشاوره دریافت کنید.

مشاوره رایگان 

در این بخش از اپلیکیشن وکیل شهرداد می‌توانید اگر موضوع مطرح شده شما نیاز به توضیح بیشتری دارد با ارسال متن به ما جواب سوال خود را از طریق ایمیل یا تلگرام به صورت کامل و کتبی دریافت کنید.

درخواست وکیل در اپلیکیشن وکیل شهرداد

تنها با فشار دادن یک دکمه به وکیل مورد نظر خود دست خواهید یافت و وکلای ما در کمترین زمان در مورد شما حاضر و وکالت شما را بر عهده خواهند گرفت.

نمونه قرارداد

بیش از ۳۰۰ قرارداد بین المللی و داخلی کاربردی

اپلیکیشن وکیل شهرداد

دسترسی به مجموعه قوانین

در شهرداد بیش از ۲۰۰ مجموعه قانون از جمله مجموعه قوانین شهرداری، آیین دادرسی کیفری مجموعه قوانین مدنی و ... موجود می‌باشد.

جستجوی پیشرفته

با استفاده از فیلترها و قابلیت‌ها، می‌توانید در کمتر از چند لحظه کاربردی‌ترین محتوای حقوقی و مواد قانونی مورد نیاز خود را پیدا کنید.

دسترسی به پایگاه حقوقی

در شهرداد می‌توانید به آسانی به بروزترین پایگاه قانونی و حقوقی کشور دسترسی داشته باشید و بیش از ۱۵۰،۰۰۰ قانون را جستجو نمایید.

جمع بندی

اپلیکیشن وکیل این امکان را فراهم می کند که از خدمات وکیل آنلاین بهره مند شوبد و بدون نیاز به حضور فیزیکی در دفتر یا دادسرا مشکلات قضایی خود را پیگیری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و نیز دانلود اپ می توانید به سایت شهرداد مراجعه کنید.




:: بازدید از این مطلب : 654
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

از مولفه‌های زیبایی، پوستی شاداب و جوان است که امروزه خواهان آن کم نیست. متخصص روش‌های متفاوتی را برای جوانسازی پوست پیشنهاد می‌دهند و از موثرترین آن‌ها میکرودرم ابریژن است. در این مقاله از مجموعه

.ویکی درمان به طور کامل در خصوص این روش درمانی صحبت خواهیم کرد

 

میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن چیست؟

 

این روش از أنواع روش‌های غیر تهاجمی در جوانسازی و رفع مشکلات پوستی است. در میکرودرم ابریژن با برداشتن لایه‌ سطحی پوست بافت مرده و آسیب دیده را از روی بافت کلاژن ساز بلند می‌کنند و بعد از بهبود، پوست جدید جایگزین می‌شود. 

 

این روش برای پوست صورت و گردن مورد استفاده قرار می‌گیرد و در یک جلسه ۴۰ دقیقه‌ای انجام پذیر است. در حین میکرودرم ابریژن دردی حس نخواهید کرد و نیازی به داروی بی حسی نیست. بعد از پایان جلسه درمان، التهاب و تورم سطحی خواهید داشت که بعد از گذشت چند روز برطرف خواهد شد.

 

بهترین نتایج از این درمان بعد از گذشت ۶ تا ۱۸ جلسه میکرودرم ابریژن حاصل می‌شود. می‌توانید به صورت هفتگی. یا ماهانه این دوره جلسات را سپری کنید و سپس نتایج فوق‌العاده آن را ببینید. این تعدد جلسات به دلیل عدم دائمی بودن اثر درمان است که نیاز دارد به صورت مداوم تکرار شود.

 

انواع روش‌های میکرودرم ابریژن چیست؟

روش نوک الماسی دستی

دلیل نام گذاری این روش به خاطر ابزاری است که برای لایه برداری از آن استفاده می‌شود. در این روش از میکرودرم ابریژن با ظرافت تمام لایه شاخی پوست را جدا می‌کند و پوست مرده به داخلی این دسته مکیده می‌شود و از سطح صورت و گردن برداشته می‌شود.

کریستال

ابزاری که در روش استفاده می‌شود در حین مالش و حرکت بر روی سطح پوست، کریستال‌هایی را رها می‌کند که با بافت شاخی مو تماس پیدا کرده و موجب جدا شدن پوست مرده و جمع آوری آن از سطح پوست می‌شود.

 

فواید میکرودرم ابریژن چیست؟

 

فواید حاصل از میکرودرم ابریژن درخشندگی، نرمی، جوانی و یکدستی پوست است.
 

  1. شل شدگی پوست 

  2. تفاوت رنگی پوست

  3. ناهماهنگی بافت پوست

  4. لک و خال‌های قهوه‌ای

  5. جای آکنه و جوش

  6. اثر اسکار و زخم

  7. ملاسما پوست

 

ماندگاری درمان میکرودرم ابریژن چه قدر است؟

به دلیل افزایش سن و بروز پیری هیچ روشی در جوانسازی پوست دائمی نیست و بعد از گذشت حداقل یک سال اثر خود را از دست می‌دهد. نتایج میکرودرم ابریژن به طور متوسط بین ۳ تا ۶ ماه است و برای ادامه اثربخشی آن باید مجدد جلسات درمان را از سر بگیرید.

تاثیر میکرودرم ابریژن

 

کلام آخر

 

قبل از اقدام به درمان پوست خود حتما با پزشک متخصص مشورت کنید چرا که ممکن است میکرودرم ابریژن اصلا مناسب پوست شما نباشد و اثر عکس دهد. متخصصین مجموعه ویکی درمان آماده ارائه مشاوره در این زمینه هستند.

 

 



:: برچسب‌ها: میکرودرم ابریژن , ویکی درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

 


زیبایی حق همه ی انسان ها است و هیچکس نباید از آن محروم بماند. عمل زیبایی بینی یا رینوپلاستی برای بهبود تنفس در افرادی که مشکلاتی از این قبیل دارند و بازگشت زیبایی به کسانی که به آن نیاز دارند انجام می‌شود. اگر فکر می‌کنید نیاز به رینوپلاستی دارید اولین کاری که باید انجام دهید، انتخاب یک پزشک متخصص با تجربه کافی است بعد از آن دیگر کافی است که همه چیز را به او بسپارید. 

هیجان و استرس رفته رفته که به زمان عمل نزدیک می‌شوید بیشتر خواهد شد و این کاملا طبیعی است. اگر اطلاعاتتان از کاری که میخواهید انجام دهید بیشتر شود قطعا از استرس کم خواهد شد.

مشاوره و معاینه قبل از عمل رینوپلاستی

اولین قدم برای جراح رینوپلاستی مطلع شدن از وضعیت سلامتی شماست، تا از میزان آمادگی شما برای عمل مطمئن شود. در طول ویزیت قبل از عمل، پزشک شما تمام اطلاعات مربوط به سابقه پزشکی شما، از جمله سابقه انسداد بینی، جراحی ها و هر بیماری که ممکن است داشته باشید را جمع آوری می‌کند. به عنوان مثال، بیماران مبتلا به اختلالات خونریزی، یعنی هموفیلی، کاندیدای مناسبی برای عمل بینی نیستند.

همچنین در طول معاینه فیزیکی، پزشک دریچه های بینی، پوست بینی، بی نظمی استخوانی و غضروفی، ضخامت پوست و غدد چربی بینی شما را بررسی می‌کند. بررسی روش معمول تنفس نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

نکات قبل از رینوپلاستی

مواردی که باید  قبل از عمل رینوپلاستی به آن توجه کرد، مجموعه ای از آزمایش ها و معایناتی است که باید قبل از عمل جراحی بینی انجام شود. آزمایش خون برای تشخیص: بررسی سطح قند خون شما، تشخیص کم خونی، برای جلوگیری از هرگونه خونریزی بدون دلیل یا لخته شدن خون، اچ آی وی، هپاتیت.

بر اساس نتیجه آزمایش خون و وضعیت سلامت عمومی شما، ممکن است به آزمایشات پیش از جراحی اضافی نیاز داشته باشید. پزشک شما ممکن است یک آزمایش اشعه ایکس برای بررسی ریه ها و ECG برای بررسی قلب شما تجویز کند. 

مصرف چه داروهایی قبل از رینوپلاستی باید قطع شود؟

دو هفته قبل از جراحی بینی، باید از مصرف برخی داروها مانند آسپرین، ایبوپروفن، ناپروکسن و سایر داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی و همچنین ویتامین E اجتناب کنید، زیرا ممکن است منجر به مصرف بیش از حد آنها شود. همچنین باید استفاده از مکمل های گیاهی و روغن ماهی را متوقف کنید. این نوع داروها خون را رقیق می‌کنند و باعث خونریزی بیش از حد در طول جراحی می شوند.

رینوپلاستی

رینوپلاستی به چند روش انجام می‌شود.

جراحی رینوپلاستی به دو روش باز و بسته انجام می‌شود که بسته به نوع بینی و جراح تصمیم می‌گیرد که از کدام روش استفاده کند.

آیا رینوپلاستی باعث بروز تنگی نفس می‌شود؟

در روش های قدیمی برای رینوپلاستی کلیه استخوان های روی بینی خورد  و شکسته می‌شد تا فرم بینی درست شود به همین دلیل در برخی مشکلات تنفسی به وجود می‌آمد ولی امروزه میزان تخریب به حداقل رسیده و احتمال بروز مشکلات تنفسی نیز کم شده است.

رینوپلاستی بینی گوشتی

زمانی که پوست بینی بسیار ضخیم باشد می‌گوییم که بینی گوشتی است برای رینوپلاستی بینی گوشتی از روش باز استفاده می‌کنند تا به نوک بینی دسترسی داشته باشند.

جمع بندی

عمل جراحی رینوپلاستی که همان جراحی بینی است به دو روش انجام می‌شود. که نوع روش انتخابی نیست و باید با توجه به شرایط درست انتخاب شود تا عمل نتیجه خوبی را بدهد و همچنین باید برای رینوپلاستی به انتخاب پزشک و تجربه های او نیز توجه کنید تا بتوانید با خیال راحت به اتاق عمل بروید و بهترین بازدهی را بگیرید.



 



:: برچسب‌ها: رینوپلاستی , جراحی بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

قیمت فروش کرکره برقی از مهم‌ترین مسائل مطرح برای متقاضیان خریداری و نصب این تجهیزات می‌باشد. در سرتاسر جهان استفاده از اقسام متنوع خدمات درب‌های اتوماتیک، از جمله فروش کرکره برقی از ضروری‌ترین ملزومات است.

بسیاری از افراد به دنبال یک مرکز فروش کرکره برقی و تعویض آن با درب‌های قدیمی جاگیر با کرکره برقی پارکینگ هستند. این امر در رابطه با افزایش سطح حفاظت از مبادی حساس و محدودیت تردد در ارتباط است. با در نظر گرفتن دو دلیل بالا، می‌توان درک کرد که چرا همه سعی در کاهش هر چه بیشتر هزینه‌های اضافی خود را دارند.

خوشبختانه در این تجهیزات تامین امنیت به خوبی تامین گردیده، تا حدی که بسیاری از افراد از آن برای بالا بردن امنیت ملک خود استفاده می‌کنند. این موضوع موجب تجاری‌سازی هرچه گسترده‌تر خدمات فروش کرکره برقی شده است. تا حدی که استفاده از کرکره برای درب کرکره برقی پارکینگ و یا چهارچوب‌های منازل نیز رایج می‌باشد.

فروش کرکره برقی پنجره

دلایل رونق فروش کرکره برقی

مدت‌هاست تماس با مراکز فروش کرکره برقی و درخواست نصب در محل، از اولین ملزومات راه‌اندازی فروشگاه‌ها مبدل شده است. مزیت‌های تجهزات یاد شده تا حدی بازر بوده که حتی در برخی منازل از کرکره برقی پارکینگ بهره برده می‌شود.

انتخاب و خرید کرکره برقی پارکینگ علاوه بر کاهش هزینه‌ها در برابر هزینه‌ی درب‌های اتوماتیک لولایی، مزیت‌های دیگری هم دارد. این قابلیت فراهم آوردن امنیت بیشتر و جلوگیری از ورود عوامل آلاینده به داخل هستند.

تحلیل قیمت فروش کرکره برقی

به دلیل گستردگی محدوده شهری، برای خرید کرکره برقی پارکینگ بهتر است نکاتی جزئی را در نظر داشته باشید. مثلا در انتخاب مرکز فروش کرکره برقی سعی کنید از کارگاه‌ها و کارخانجاتی خدمات بگیرید که هزینه‌های غیر معقولی را در ازای خدمات حمل و نقل برای شما در نظر نگیرند.

صرف‌نظر از هزینه‌های حمل و نقل، به طور کلی هزینه‌ی اجرای یک پروژه فروش کرکره برقی، تابع ابعاد آن است. در حالت کلی، اگر دهانه چارچوب بیش از چهار‌ متر باشد، مهمترین موضوع موثر در قیمت، تیغه‌های کرکره است. در غیر این صورت، توع موتور بیشترین اهمیت را خواهد داشت.

کرکره برقی پارکینگ ارزان

فروش موتور کرکره برقی

در متراژ‌ها و استفاده‌های معمول، مهم‌ترین عامل مؤثر در قیمت کرکره برقی، قیمت موتور کرکره برقی آن است. در انتخاب موتور، معمولاً گفته می‎شود که معیار، ابعاد، وزن کرکره و تناوب استفاده‌ی روزانه در آن است. موتورهای کرکره برقی برای مصارف معمول در دو نوع توبولار و ساید در بازار عرضه می‌شوند. توبلار برای کرکره برقی‌های کوچک مناسب است. همچنین این نوع برای استفاده اغلب مردم کارایی دارد.

از ویژگی‌هایی است که آن را بسیار محبوب کرده است باید به این موارد اشاره کرد

  • طول عمر بالا؛

  • قابلیت نصب باتری؛

  • مناسب بودن قیمت موتور.

موتورهای ساید از قیمت بالاتری نسبت به نوع اخیر برخوردارند. موتورهای ساید بیشتر برای استفاده‌های صنعتی مناسب‌اند و برای مصارف صنعتی و کار در فشار بالا طراحی و ساخته شده‌اند. از مزیت‌های مهم در کرکره برقی پارکینگ ساید، باید به امنیت بالا، آلودگی صدای کمتر و قدرت بالاتر اشاره کرد. قابلیت تعمیر پذیری بالا نیز از دیگر مزایای این نوع محرکه‌ها است.

علی‌رغم اشکالاتی مانند اشغال فضای زیاد و مصرف بالای انرژی و همچنین بالا بودن هزینه‌ها، موتورهای ساید مزایای زیادی دارند. این مزایا آن را برای اغلب فروشگاه‌ها و کرکره برقی پارکینگ ‌های پرتردد و کارخانجات بسیار جذاب می‌نمایانند. به همین دلیل بخش بزرگی از فروش کرکره برقی پارکینگ ها از این نوع است.



:: برچسب‌ها: فروش کرکره برقی , کرکره برقی پارکینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

اما در این میان درصدی از افراد دارای ساختار بینی استخوانی هستند که در این مقاله می خواهیم به روش‌های عمل بینی استخوانی بپردازیم.

رینوپلاستی | کاندید مناسب برای جراحی بینی (رینوپلاستی)کیست؟ - دکتر سامی |  سن مناسب برای جراحی رینوپلاستی | هزینه عمل بینی | متخصص گوش و حلق و بینی  شاخه رینولوژی و پلاستیک صورت

 

رینوپلاستی به چه منظور انجام می شود؟

رینوپلاستی معمولا برای از بین بردن نواقصی که در ظاهر بینی وجود دارد و همچنین مشکلات تنفسی و یا عملکردی که در اثر شکستگی، ضربه خوردگی، بد شکل مادرزادی و ژنتیکی به وجود آمده، انجام می شود.

عمل بینی استخوانی

انواع عمل بینی به دلیل متفاوت بودن در شکل استخوان بینی با هم تفاوت دارند.اصلاحاتی که برای توصیف شکل بینی بکار می رود عبارتند از، بینی استخوانی، بینی غضروفی، بینی گوشتی و ... که در اینجا ما به شرح عمل بینی استخوانی می پردازیم.

C:\Users\asus\Desktop\2158939_114.jpg

ویژگی‌های بینی استخوانی

بینی استخوانی همانگونه که از اسمش پیداست شکلی استخوانی دارد و استخوان این نوع بینی به دلیل محکم بودن مقاومت زیادی دارد.از ویژگی اصلی این بینی پوست نازک آن است.عمل بینی استخوانی 

نسبت به انواع دیگر بینی عوارض کمتری داشته و نتیجه بهتری را برای افراد به دنبال دارد. 

روند جراحی بینی استخوانی به چه صورت است؟

در عمل بینی استخوانی پزشک برای دسترسی کامل به نواحی استخوانی بر روی سطح پوست برش زده و استخوان اضافی بینی را خارج کرده و کناره های بینی را به هم نزدیک می کند و پس از آن بخیه می زند. عمل زیبایی بینی استخوانی به دو شیوه انجام می شود:

عمل زیبایی بینی به روش باز 

در جراحی بینی به روش باز جراح یک برش در قسمت میانی بینی ایجاد کرده تا از این طریق به نوک و پشت بینی دسترسی پیدا کند، در این حالت همه قسمت های بینی قابل مشاهده است و جراح می تواند روی غضروف و ساختار بینی به طور کامل تسلط داشته باشد. 

معمولا بینی های بدفرم در این روش نتیجه بهتری را دریافت خواهند کرد. اما به دلیل ایجاد برش بر روی پوست بینی، میزان تورم در روش باز نسبت به روش بسته بیشتر است که این از معایب آن محسوب می شود.

عمل زیبایی بینی به روش بسته

در رینوپلاستی به روش بسته پزشک داخل بینی را برش داده و در سطح پوست وسط بینی برش داده نمی شود. 

از مزیت‌های جراحی بینی به روش بسته می توان به ایجاد جراحت کمتر در سطح پوست وسط بینی، ورم کمتر، بهبود یافتن سریعتر بینی اشاره کرد، همچنین مدت زمان جراحی در این روش نسبت به روش های دیگر کمتر است. 

فواید عمل بینی استخوانی

  • کوچک شدن بینی.

  • تورم کمتر بعد از‌عمل.

  • از بین رفتن قوز روی بینی و رفع شکستگی.

  • برطرف شدن پولیپ و رفع انحرافات بینی و غیره.

انتخاب بهترین کلینیک رینوپلاستی در تهران

تیم تخصصی دکتر تهران بیوتی زیر نظر دکتر مهدی طباطبایی، با بهره گیری از کادری مجرب و بیش از 20 سال سابقه در حوزه خدمات جراحی زیبایی مجهزترین و به روز ترین تیم جراحی در تهران است. 

این مرکز با ارائه بهترین خدمات به مراجعه کنندگان این فرصت را می دهد تا با صرف کمترین زمان و بالاترین کیفیت به زیبایی مورد دلخواه خود برسند. 

نتیجه گیری

همانطور که گفته شد رینوپلاستی یکی از عمل های جراحی زیبایی است که امروزه بین تمام اقشار جامعه شایع بوده و به وفور این عمل زیبایی انجام می شود. این روش هم مانند سایر عمل های زیبایی در کنار آثار مثبت جسمی و روانی عوارض های مربوط به خود را دارد. 

 پس بهتر است برای انتخاب روش جراحی عجله نکرده و به جراح بینی این فرصت را بدهید تا با انجام اقدامات مناسب و با توجه به تجربه و مهارت خود بهترین روش را برای شما برگزیند.



:: برچسب‌ها: رینوپلاستی , عمل بینی استخوانی ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

سئو  مخفف Search Engine Optimization است که عبارت است از افزایش مقدار و کیفیت ترافیک به وب سایت شما از طریق نتایج ارگانیک موتور جستجو.

چه چیزی وارد سئو می شود؟ برای درک معنای واقعی خدمات سئو سایت، بیایید این تعریف را تجزیه و تحلیل کرده و قسمت ها را بررسی کنیم:

کیفیت ترافیک. شما می توانید تمام بازدیدکنندگان در دنیا را به خود جلب کنید، اما اگر آنها به سایت شما می آیند زیرا گوگل به آنها می گوید منبعی برای رایانه های اپل هستید در حالی که واقعاً شما یک کشاورز هستید که سیب می فروشید، این میزان بازدید کیفیت ندارد. در عوض شما می خواهید بازدیدکنندگانی را جذب کنید که واقعاً به محصولاتی که شما ارائه می دهید علاقه مند هستند.

مقدار ترافیک، هنگامی که افراد مناسب را از طریق صفحات نتایج موتور جستجو کلیک کنید، بازدید بیشتر بهتر خواهد بود.

مشخصات شغلی مشاور سئو سایت

مشاور سئو سایت مسئولیت برنامه ریزی، پیاده سازی و مدیریت استراتژی کلی مشتریان شرکت را دارند. آنها معمولاً وظایف متنوعی مانند بازاریابی وب، تجزیه و تحلیل وب، برنامه ریزی استراتژی محتوا، ایجاد پیوند و استراتژی کلمات کلیدی را پوشش می دهند. برای جذب مشاور سئو سایت که به بهترین وجهی با نیازهای شما مطابقت دارد، نوشتن شرح وظایف مشاور SEO دقیق و دقیق بسیار مهم است.

شرح وظایف مشاور سئو سایت

شما به عنوان یک مدیر SEO مسئولیت برنامه ریزی، پیاده سازی و مدیریت استراتژی سئو را بر عهده خواهید داشت. از آنجا که حضور آنلاین برای موفقیت در تجارت بسیار مهم است، موقعیت یک سئو کار نقش به سزایی در رشد و موفقیت کسب و کار خواهد داشت.

وظایف و مسئولیت های مشاور سئو 

  • استراتژی SEO ما را برنامه ریزی ، توسعه و اجرا کنید.

  • در جهت بهینه سازی جستجوی آلی و به حداکثر رساندن ROI تلاش کنید.

  • به طور منظم تحقیق کامل درباره کلمات کلیدی را انجام دهید.

  • با روحانیون روابط محکم ایجاد کنید.

  • برای مراجعه مشتری درخواست کنید.

  • امکانات مشتریان جدید را شناسایی کنید.

  • در صورت لزوم فروش بالایی داشته باشید.

  • KPI های اصلی SEO را شناسایی کنید.

  • هدایت ها ، نرخ کلیک ، نرخ پرش و سایر KPI ها را کنترل کنید.

  • بهترین مشاوره سئو سایت نوعی است که گزارش ها را به طور منظم تهیه و ارائه شود.

  • شخصیت هدف خریدار ما را شناسایی کنید تا مخاطبان شناسایی شده بهتر را هدف قرار دهید.

  • مشکلات و کمبودها را شناسایی کرده و راه حل ها را به موقع اجرا کنید.

  • بهبودهایی را برای بهینه سازی فرآیند و بهره وری پیشنهاد دهید.

  • برای اجرای صحیح بهترین روشهای جستجوگرها با توسعه دهندگان وب و تیمهای بازاریابی کار کنید.

  • با آخرین بازاریابی دیجیتال و بهترین روش ها در جریان باشید.

سئو اینجا

اینکه کجای لیست گوگل قرار دارید مهم نیست. چیزی که اهمیت دارد این است که برای رفتن به رتبه های بالا نبردی بین سایت های مختلف ایجاد شده است که برای رسیدن به جایگاه بالاتر نیاز دارید از روش های تخصصی و حرفه ای تری کمک بگیرید تا پیروز میدان شوید. این هدفی است که نه تنها شما بلکه هزاران رقیب شما در سر دارد. رسیدن به جایگاه رویایی رتبه یک گوگل!

هدف کاری ما با هدف ورود شما به این فضا یکسان است در نتیجه سئو اینجا به شما کمک می کند تا در فضای وب رتبه مناسبی پیدا کنید و از آن با تمام قدرت محافظت نمایید. با کمک و راهنمایی های تخصصی سئو اینجا می توانید پیروز میدان جنگ رتبه های گوگل باشید.



:: برچسب‌ها: مشاورسئو ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

مو و ابرو از مهم ترین فاکتور های زیبایی هر فرد به شمار می‌آیند. امروزه آمار ریزش و طاسی در ناحیه سر و ابرو در حال رشد است و بسیاری به دنبال روش های مختلف برای درمان ریزش و کم پشتی مو و ابرو هستند. یکی از بهترین روش ها برای درمان این بیماری کاشت مو و کاشت ابرو هستند. ما امروز در این مقاله سعی داریم تا اطلاعاتی را راجع به کاشت مو و ابرو را در اختیار شما قرار دهیم.

کاشت مو 

کم پشتی و ریزش مو یکی از بدترین بیماری هایی است که هم در چهره و هم در اعتماد به نفس هرکسی تاثیر گذار است. روش های مختلفی برای درمان ریزش و طاسی موی سر وجود دارد که یکی از آنها کاشت مو است. باید توجه داشته باشید که کاشت مو یک عمل پزشکی است و قبل از انجام آن شما نیاز دارید تا اطلاعات مورد نظر را کسب کنید. کاشت مو به روش ها و شیوه های مختلفی انجام می‌شود.

یکی از نکاتی که قبل از کاشت مو باید به آن توجه داشت این است که شما حتما باید با یک متخصص مشاوره داشته باشید. چرا که متخصص به شما می‌گوید از چه روشی باید استفاده کنید. مو و پوست سر افراد با یکدیگر متفاوت است، ممکن است برای یک نفر کاشت مو به روش FIT  پیشنهاد شود و به یک نفر کاشت مو به روش SUT. 

از دیگر نکاتی که بسیار حائز اهمیت است، انتخاب یک کلینیک خوب برای این کار است. متاسفانه افراد سودجو در این کار هستند که به خاطر درآمد این کار به صورت غیر قانونی اقدام به کاشت مو و یا ابرو می‌کنند و اعتماد به این افراد می‌تواند منجر به پشیمانی شود. 

انتخاب کلینیک خوب، اطمینان از مجرب بودن کادر درمان، وسایل، امکانات و تجهیزات به روز و کارآمد از دیگر نکاتی است که برای کاشت مو باید به آنها توجه کنید.

کاشت ابرو 

بدون شک ابرو مهمترین فاکتور در زیبایی هر فرد است. ریزش ابرو و کم پشت شدن آن می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. از جمله این دلایل می‌توان به برنامه غذایی بسیار نامنظم، رژیم های غذایی سنگین و غیر اصولی و استرس بیش از اندازه اشاره کرد. یکی دیگر از دلایل مهم آن هم می‌توان به اختلالات ژنتیکی اشاره کرد.

کاشت ابرو نیز در بین درمان های مربوط به ریزش ابرو یکی از بهترین روش ها است. کاشت ابرو نیز مانند کاشت مو به روش های گوناگونی انجام می‌‎شود، شما برای انتخاب درست حتما باید با یک متخصص در این زمینه مشاوره کنید.

نداشتن مشاوره قبل از عمل و عدم کسب اطلاعات کافی می‌تواند منجر به پشیمانی بسیار زیادی شود. علاوه بر این ها بهتر است به نکات زیر نیز توجه کامل داشته باشید.

نکات مهم برای کاشت ابرو

  • انتخاب یک کلینیک خوب و تخصصی برای کاشت ابرو

  • مشاوره با یک متخصص در این زمینه 

  • انتخاب صحیح و به جا و به دور از احساسات 

  • اطمینان حاصل کردن از داشتن کادر پزشکی مجرب

  • اطمینان حاصل کردن از به روز بودن و کارآمد بودن دستگاه های پزشکی 

  • انتخاب بهترین روش برای کاشت ابرو( انتخاب شیوه کاشت به توجه به پوست و فولیکول های هر فرد متفاوت است )

  • انتخاب بهترین قیمت برای کاشت ابرو( منظور از بهترین قیمت کلینیکی است که بهترین خدمات و کمترین قیمت را نسبت به سایرین ارائه می‌دهد

کاشت مو و ابرو با خیال راحت 

اگر می‌خواهید با خیال راحت کاری را انجام دهید، قطعا باید راجع به آن کار تحقیق کنید و با داشتن اطلاعات به سراغش بروید. اکثر کسانی که بعد از انجام کاری پشیمان می‌شوند به خاطر نداشتن اطلاعات کافی و بی گدار به آب زدن است. کلینیک پوست،مو و زیبایی آنیل به طور تخصصی در زمینه کاشت مو و کاشت ابرو فعالیت می‌کند و شما می‌توانید با خواندن مقالات این وبسایت اطلاعات بسیار خوبی راجع به این موضوعات و موضوعات مشابه به دست بیاورید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

 



:: برچسب‌ها: کاشت ابرو , کاشت مو ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

اگر این روزها به تبلیغات کلینیک‌های زیبایی دقت کنید، می‌بینید که برخی از خدمات آنان مانند لیزر بیکینی از اقبال گسترده‌ای برخوردار هستند. به همین دلیل کلینیک‌ها هم در آگهی‌های خود بر آن تأکید می‌کنند.

البته لیزر بیکینی تنها یک پروسه‌ی زیبایی‌بخشی مختصر و سرپایی است. اعمالی مانند لاغری ران یا ایمپلنت‌های مختلف هم که از زمره‌ی جراحی‌های سنگین هستند، در بیشتر کلینیک‌های درجه یک انجام می‌شوند. اما هزینه قیمت پروتز صورت یا دیگر جراحی‌هایی از این دست در سال ۱۴۰۰ چقدر ارزیابی می‌شود؟ در این یادداشت به تمامی این سوالات پاسخ خواهیم داد.

لیزر بیکینی چگونه انجام میشود

لیزر بیکینی یکی از خدمات راجی است که بیشتر کلینیکهای زیبایی آن را به بانوان ارائه می‌دهند. در لیزر بیکینی هدف، از میان بردن موهای زائد بدن درناحیه‌ي بیکینی است. این موهای زائد علاوه بر مشکلات بهداشتی، ظاهر نامناسبی دارند و موجب نارضایتی زیبایی‌جو می‌شوند.

در لیزر بیکینی معمولا از لیزر الکساندرایت استفاده می‌شود. این دستگاه از دستگاه‌های خوب لیزر است که می‌تواند حداقل عوارض جانبی را در لیزر بیکینی متحمل شد. جلسات لیزر بیکینی معمولا در بیش از ۳ و کمتر از ۸ جلسه‌ی نیم تا یک ساعته انجام می‌شود و بعد از آن می‌توان انمتظار دیدن نتایج را داشت.

لیزر بیکینی شامل کجا است

قبل از لیزر بیکینی

لیزر با وجود محاسنی که دارد، ممکن است در صورت استفاده‌ی نادرست موجب مشکلاتی نیز بشود به همین دلیل از بیماران خواسته می‌شود تا پیش از پروسه‌ی قبل از لیزر ناحیه‌ی بیکینی با هر ناحیه‌ی دیگری، نکاتی را رعایت کنند. مثلا استفاده از اسپری‌های برنزه کننده را در محدوده‌ی زمانی منتهی به جلسه‌ی لیزر متوقف کنید.پوست تیره‌تر از حالت عادی خیلی نمی‌تواند نسبت به لیر پاسخ خوبی بدهد.

همچنین هر عملی که باعث تحریک‌پذیری پوست یا تضعیف آن شود ممنوع است. مثلا خالکوبی، استفاده از پمادها یا لوسیون‌های خاص و موارد از این قبیل در بیمار ایجاد زحمت خواهند نمود. همچنین باد قبل از لیزر اطمینان حاصل کنید که عارضه‌ی جلدی خاص ندارد.

قیمت لیزر بیکینی

هزینه‌ی لیزر بیکینی مانند همه‌ی درمان‌های دیگر به عوامل متعددی وابسته است.مثلا اگر به کلینیکهای معتبر و لوکس مراجعه کنید، ایشان حتما در قبال خدمات ویژه‌ای که ارائه می‌کنند، مبلغ بیشتری را مطالبه خواهند کرد. همچنین تعداد جلسات و نوع دستگاه لیزر مورد استفاده‌ی ایشان هم در هزینه نهایی موثر است.

لاغری ران پا با عمل

لاغری ران هم از دیگر مواردی است که برای برخی یک هدف و برای برخی دیگر یک مشکل است. افزایش قطر دور ران روش پزشکی و جراحی ندارد و با تغذیه و ورزش ممکن است. اما چاقی ران چنین شرایطی نداشته و می‌توان با پروسه‌هایی آن را درمان نمود. 

در حال حاضر لاغری ران از مطلوبیت‌های جامعه به شمار می‌رود. همچنین ران پا، از نقاط عمده‌ای است که چربی‌های بدن روی آن تجمع کرده و موجب چاقی موضعی در آن می‌شود. در عمل موسوم به لیپوماتیک ران (همان لاغری ران) چربی‌های اضافی به وسیله جراحی برداشته شده و از شر آن خلاص شد.

لاغری ران از عمل‌های جراحی سنگین، تهاجمی و بسیار موثر است. پیش از عمل لاغری ران معمولا روی نواحی هدف نشانه‌گذاری شده تا تنها روی نقاط از پیش طراحی شده، عملیات جراحی پلاستیک صورت گیرد.

هزینه پروتز گونه در سال ۱۴۰۰

قیمت پروتز صورت چقدر است

از دیگر دغدغه‌های زیبایی‌جویان در سال‌های اخیر، قیمت پروتز صورت است. قیمت پروتز صورت می‌تواند از عوامل مختلفی اثر بپذیرد. مانند هزینه‌ی دیگر خدمات، برند پزشک و کلینیک، مهم‌ترین اثر را در قیمت پروتز صورت خواهد داشت. نوع پروتز و ناحیه‌ای که قصد تعبیه‌ی پروتز در آن را داریم هم در هزینه‌ها مهم هستند.

همان طور که حتما می‌دانید، پروتزهای صورت، انواع مختلفی دارند. در این میان قیمت پروتز صورت اسفنجی از همه گران‌تر است. دلیل این امر، دائمی بودن این پروتزها و کیفیت آنان است. قیمت پروتز صورت در ناحیه‌ی چانه نیز به دلیل حساسیت آن از سایر نقاط معمولا گران‌تر است.

اگر بخواهیم تخمینی برای هزینه‌ی قیمت پروتز صورت در تهران داشته باشم، باید تخمینی بیش از ۱۸ میلیون تومان داشته باشیم.

بهترین قیمت و خدمات زیبایی در تهران

دیدیم که اعمال لاغری ران و پروتز دارای پیچیدگی‌های گوناگونی هستند. به همین علت شاید برای بسیاری سوالات بیشتر در این باره وجود داشته باشد. اگر شما هم از این دسته افراد هستید، می‌توانید با مراجعه به وب سایت مجله سلامت، درمان و زیبایی ویکی درمان اطاعات بیشتر کسب کنید.



:: برچسب‌ها: لیزر بیکینی , لاغری ران , قیمت پروتز صورت , ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

در شرایط فعلی اقتصادی شاهد افزایش در قیمت ارز هستیم و بدتر اینکه این رشد قیمت با نوسان ها و جهش های ناگهانی همراه است. در شرایط این چنینی، بسیاری از افراد که به دنبال خرید تلفن همراه هستند، خرید اقساطی گوشی  را به عنوان راه جایگزین و کم هزینه تر انتخاب می‌کنند.افرادی که توانایی مالی کافی ندارند معمولا مجبور بودند که یا مبلغ مورد نظر را از طریق قرض و وام و...تامین کنند یا اینکه از سر ناچاری از خرید کالای مورد نیاز خود منصرف شوند. با این حال، امکان خرید گوشی قسطی این امکان را فراهم کرده است تا همه کسانی که نیاز به این کالای ضروری و مهم دارند قادر به خرید آن باشند.

چرا خرید اقساطی گوشی؟

عوامل و دلایل مختلفی وجود دارند که می‌توانند پاسخ این سوال  محسوب شوند:

  • نوسان های قیمتی در چند وقت اخیر کاملا ناگهانی اتفاق افتاده اند و به شدت بر بازار اثر منفی داشته اند. این شرایط موجب شده که کالایی که ما درنظر داریم در طی چندین روز یا چند هفته دچار تغییرات گسترده در قیمت شده و باز هم خریداران نیازمند هزینه کرد پول بیشتر باشند.

  • برخی از کاربران گوشی قسطی کسانی هستند که نیاز فوری به این کالا دارند و به دلیل همین نیاز فوری،  ممکن است که فراهم کردن مقادیر زیاد پول برای آنها امکان پذیر نباشد. برای این گونه افراد طرح های خرید اقساطی گوشی سریع ترین و تنها راه برای خرید گوشی است.

  • برخی از فروشندگان به دنبال کسب سود و منفعت از آب گل آلود افزایش قیمت ها بوده و در سایه عدم وجود نظارت، قیمت هایی غیر منطقی ارائه می‌دهند تا منفعت بیشتری ببرند. خریداران هم تمایل ندارند که برای خرید گوشی یا هر وسیله ای مبلغی بیشتر از قیمت واقعی آن کالا پرداخت کنند.به همین دلیل برای این دسته از خریداران خرید اقساطی گوشی بهترین روش محسوب می‌شود.

خرید اقساطی گوشی از طریق اینترنت

امروزه سایت های مختلفی وجود دارند که امکان خرید گوشی قسطی را فراهم کرده اند. این سایت ها از کاربران درخواست دسترسی به اطلاعات بانکی کرده و سپس با توجه به این اطلاعات که به صورت قانونی از سیستم بانکی کشور دریافت کرده اند، مبلغ نهایی را برای مشتری قسط بندی می‌کنند و خریدار بدون نیاز به حضور در فروشگاه امکان خرید اقساطی گوشی را پیدا می‌کند. در ادامه تعدادی از این سایت ها را معرفی می‌شوند

ایزی پی

شرایط استفاده:

  • ورود به ایزی‌پی. (با شماره موبایلی که به نام کاربر است) 

  • انتخاب گزینه خرید اقساطی و اعتبار در صفحه اصلی.

  • انتخاب بخش خرید اقساطی.

  • تشکیل پرونده جدید و ثبت اطلاعات هویتی، مبلغ درخواست اعتبار و اطلاعات حساب بانکی.

  • انتخاب نوع ضمانت (چک، سفته و یا رمزارز) و بارگذاری تصویر آن.

  • مطالعه و تایید قرارداد شرایط خرید اقساطی واریز قسط اول.

دیجی پی

دیجی پی امکان خرید اقساطی گوشی و سایر خدمات را به طور مستقیم از دیجی کالا فراهم می‌سازد. دیجی پی به وسیله ارائه اعتبار الکترونیک مالی، به خریداران کمک می کند تا کالای خود را از دیجی کالا به صورت اقساطی تهیه کنند. ثبت نام در دیجی پی به صورت غیر حضوری انجام شده و پس از ثبت نام شما در کمترین زمان می توانید از اعتبار مالی الکترونیک استفاده کنید. ارائه چک در دیجی پی نیازی به ضامن ندارد و بازپرداخت اقساط یک ماه پس از نهایی شدن خرید آغاز می‌شود.

 بای چک

سایت بای چک امکان خرید اقساطی گوشی را از طریق دریافت چک و اقساط فراهم کرده و امکان خرید گوشی قسطی را میسر می کند. بای چک با فروشگاه های متعددی نیز قرارداد دارد که امکان خرید اقساطی گوشی را از طریق این سایت ها را نیز فراهم می کند.

شرایط استفاده از خدمات بای چک:

  • حساب شما در بانک باید دارای قدمت باشد

  • متناسب با مبلغی که قصد دارید برای خرید موبایل اقساطی هزینه کنید، باید میانگین مبلغ قابل قبول در حساب شما موجود باشد.

  • نداشتن سابقه ثبت شده از چک برگشتی.

  • خریدار باید مشغول به کار بوده و سابقه کاری ثبت شده داشته باشد.

  • سود این اقساط توسط بانک صادرات محاسبه شده و برای اقساط تا 12 ماه 36% و برای اقساط تا 24 ماه 32% محاسبه می‌شود.

 

سخن نهایی

همانطور که بیان شد، خرید اقساطی گوشی تبدیل به یک روش در کنار سایر روش های خرید شده و امروزه کاربران مخصوص خود را دارد. با این وجود بهتر است که از سایت هایی برای خرید گوشی قسطی اقدام شود که مطمئن و معتبر باشند. به همین دلیل سایت لوتوس می‌تواند یک انتخاب مطمئن و عاقلانه برای خرید گوشی قسطی باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

در این یادداشت قصد داریم درباره درب شیشه ای اتوماتیک صحبت کنیم. در ادامه هم کمی از انواع موتور، مانند موتور کرکره برقی خواهیم گفت. با مطالعه‌ی این یادداشت می‌توانید به دیدی کلی از این مقولات دست یابید. البته برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت متین هوشمند مراجعه کنید. در این وب سایت، درباره‌ی کلیه‌ی این مسائل به تفصیل صحبت کرده‌ایم.

غیر ممکن است که تا به حال با درب شیشه ای اتوماتیک برخوردی از نزدیک نداشته بوده باشید. انواع درب شیشه ای اتوماتیک امروزه در همه جا نصب می‌شوند. مزایایی که این درب‌ها برای صاحبان خود به ارمغان آورده‌اند، بی‌شمار هستند. اما حتی اگر از این مزایا چشم پوشی کنیم، باز هم نمی‌توان انکا کردنکه یک درب شیشه ای اتوماتیک نمای ویژه‌ای به یک ملک می‌بخشد.

درب شیشه ای اتوماتیک در تهران

محاسبه قیمت درب شیشه ای اتوماتیک

در محاسبه قیمت درب شیشه ای اتوماتیک می‌توان عوامل زیادی را از نظر گذراند. این عوامل به چند بخش کلی تقسیم می‌شوند. عواملی مانند نکات زیر قابل اشاره‌اند:

  • شرایط و ابعاد هر پروژه خاص؛
  • مواد مصرف مانند شیشه و یراق‌آلات؛
  • تجهیزات فنی مانند موتور محرکه، اپراتور و یا کیت سوییچ؛

در میان تمام این عوامل، ابعاد یک چارچوب مهمترین قسمت به شمار می‌روند. دلیل این موضوع این است که ابعاد، تمامی دیگر مسائل را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد. مثلا، باعث می‌شود به موتور کرکره برقی بهتر و قدرتمندتری نیاز پیدا کنید. یا دیگر مواد مصرفی و ملزومات باید از بهترین کیفیت تهیه شوند.

این امر در مورد کرکره برقی هم صادق است. کسانی که از کرکره‌های بزرگاستفاده می‌کنند، باید از گران‌ترین انواع موتور کرکره برقی بهره برند. وگرنه به دردسر می‌افتند. مثلا استهلاک تجهیزات بالا می‌رود و یا به دلیل خرابی مکرر، در جریان روتین کار، اختلال ایجاد می‌شود.

تعمیر درب شیشه ای اتوماتیک 

از اولین درس‌هایی که به هر فرد فعال در مشاغل در ارتباط با ماشین‌آلات مختلف می‌آموزند، اهمیت تعمیرات و نگهداری فراگیر است. معنی عبارت یاد شده، این است که تمامی ماشین‌آلات برای بهینه‌ترین عملکرد و کاهش استهلاک، نیاز به رسیدگی‌های منظم و طبق برنامه دارند.

مشخصات فنی موتور کرکره برقی

یکی از اشتراکات که بین درب‌های اتوماتیک و کرکره برقی وجود دارد، استفاده‌ی آنان از موتورهای محرک است. این موتورهای محرک، در موارد گوناگونی برای اتوماسیون مجاری و مبادی مورد استفاده قرار می‌گیرند. به طور کلی، موتور کرکره برقی در چند نوع عرضه می‌شود. از این انواع، احتمالا تنها یک یا دو نوع برای استفاده در درب‌های اتوماتیک مناسب هستند. موتورهایی که ذکر آن رفت، شامل انواع ساید، توبلار و سانترال هستند.

موتور درب شیشه ای اتوماتیک

در کرکره برقی، انواع مختلفی از موتور کرکره برقی می‌توانند استفاده شوند. این امر تنها بسته به نوع استفاده می‌تواند متغیر باشد. اما در درب‌های اتوماتیک، ما چنین آزادی عملی را نخواهیم داشت.

مزایای نصب درب شیشه ای اتوماتیک و کرکره برقی

مزایای استفاده از کرکره برقی و درب شیشه ای اتوماتیک بسیار زیاد هستند. در ابتدای یادداشت به وجهه‌بخشی استفاده از این تجهیزات اشاره کردیم. دیگر مزایای به شرح زیر هستند.

  • بالا بردن امنیت محل و امکان‌بخشی به حراست فیزیکی برای کنترل مبادی
  • کنترل بهداشتی محیط و عدم نیاز به لمس فیزیکی درب‌ها برای عبور و مرور
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی با بسته نگه داشتن درب‌ها

به این لیست می‌توان موارد زیاد دیگری را هم اضافه کرد. اما در حوصله‌ی این یادداشت، نیست. اگر تمایل دارید تا بیشتر درباره‌ی این تجهیزات اطلاعات کسب کنید، بهتر است از مطالبی که در وب سایت متین هوشمند برای شما فراهم کرده‌ایم، بهره ببرید. 



:: برچسب‌ها: درب شیشه ای اتوماتیک , موتور کرکره برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 تير 1400 | نظرات ()