نوشته شده توسط : ipooshak

داشتن پول یا ارزی که همیشه قیمتش ثابت باشد چقدر مهم است؟ هیچ کس دلش نمی خواهد فردا صبح که از خواب بیدار شود ارزش پول یا ارز های دیجیتالش کم شود. به همین دلیل در سال ۲۰۱۵ ارز دیجیتال تتر در شبکه بلاکچین به راه افتاد. تتر با نماد بین المللی USTD شناخته می شود. هر تتر به اندازه یک دلار آمریکا ارزش دارد به همین دلیل مقدار آن همیشه ثابت است، به همین خاطر به آن استیبل کوین یا سکه پایدار نیز می گویند. ثابت بودن قیمت این ارز دیجیتال مهمترین انگیزه افراد برای خرید تتر است.

خرید و فروش تتر

تاریخچه کوتاهی از تتر

این ارز دیجیتال برای اولین بار روی پلتفرم امنی (Omni) ارائه شد. این پلتفرم یکی از زیر لایه های شبکه بلاچین است که امکان تبادل توکن های مختلف را در بستر این شبکه فراهم می کند. این رمز ارز دیجیتال به صورت توکن ERC-20 روی شبکه اتریوم عرضه شد و هم اکنون در بلاکچین های ایاس و ترون هم موجود است.

توکن چیست؟

توکن ها در دنیای ارزهای دیجیتال  به دو معنی استفاده می شوند. برخی توکن ها را معادل ارزهای دیجیتال هر شبکه می دانند مثلا توکن USDT  شبکه ی blockchain ، و برخی دیگر توکن ها را برای ارزهای برنامه های غیرمتمرکزی می دانند که خودشان شبکه خصوصی ندارند و از شبکه های دیگر استفاده می کنند. برای مثال EOS توکن مبتنی بر اتریوم است.

نحوه خرید تتر

خرید تتر

با توجه به تحریم ها و محدودیت های کاربران ایرانی خرید تتر برای ایرانیان بسیار سخت است، به همین دلیل سایت تترلند برای شما امکانی را  فراهم کرده تا با ثبت نام و احراز هویت در اپلیکیشن تترلند بتوانید به راحتی این ارز دیجیتال را تهیه کنید. اما اگر می خواهید به صورت کلی نحوه خرید تتر بدانید ما در ادامه این مقاله به شما راهنمایی خواهیم کرد.

خرید تتر با استفاده از کیف پول

هر ارز دیجیتال نیاز به یک کیف پول دارد. کیف پول های زیر برای خرید تتر موجود هستند:

 

  • کیف پول رسمی سایت تتر که در صورت مراجعه به این سایت می توانید آن را تهیه کنید. البته به دلیل تحریم ها برای کاربران ایرانی امکان ثبت نام و تهیه این کیف پول وجود ندارد.

 

  • کیف پول های تحت وب مانند MyErherWallet، coinpayment، Omniwallet



  • از کیف پول هایی که مخصوص سیستم عامل های اندروید یا ios هستند استفاده کنید، مانند Freewallet برای سیستم عامل های اندروید و coinomi که هم برای اندروید و هم برای سیستم عامل ios کاربرد دارد.

خرید تتر

راهنمای خرید تتر از سایت تترلند

  • تکمیل مراحل احراز هویت

  • ورود به سایت یا نرم افزار تترلند

  • گزینه خرید تتر را پیدا و روی آن کلیک کنید.

  • کلیک بر روی گزینه احراز هویت کرده ام

  • شماره گوشی همراه خود را در کادر مشخص شده وارد کنید.

  • کدی که از طریق پیامک به گوشی شما ارسال شده است را وارد کرده و وارد پنل کاربریتان شوید.

  • شماره کارت خود را وارد کنید.

  • آدرس کیف پول خود که با آن می خواهید تتر ذخیره کنید را وارد کنید.

  • وارد کردن مبلغ تتر درخواستی

  • شرایط و قوانین حریم خصوصی تترلند را مطالعه و سپس تایید می کنید.






:: برچسب‌ها: خرید تتر , نحوه خرید تتر , خرید و فروش تتر , ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

کدام وسیله آرایشی تان بیشتر از همه دوست دارید؟ قطعا و بدون شک ریمل. همه خانم ها با تاثیر شگفت انگیز ریمل آشنایی دارند و خیلی از بانوان آرایش کردن را زدن یک ریمل و یک رژ لب ساده می دانند چرا که به اندازه کافی با ریمل زیبا و مسحور کننده خواهند شد.  ریمل با مشکی تر کردن مژه ها و ایجاد تضاد رنگ بین سیاهی مژه ها و سفید چشم حالت جذابی به چشم هایتان می دهد.

در این مقاله می خواهیم در مورد خرید ریمل حجم دهنده به شما نکاتی ارائه کنیم که بتوانید مناسب ترین ریمل را با توجه به مژه های خود خریداری کنید.

ریمل مدل های مختلفی دارد. ریمل حجم دهنده، ریمل بلند کننده و ریمل حالت دهنده. اینکه کدام ریمل را شما انتخاب می کنید به نوع مژه های شما بستگی دارد و قطعا ریملی که روی مژه های شما تاثیر فوق العاده ای دارد روی چشم های دوستتان همان تاثیر را ندارد. چرا که مژه هایتان و ویژگی های هر یک می تواند با یک دیگر متفاوت باشد.

 

خرید ریمل حجم دهنده

 

آیا می دانید ریمل حجم دهنده با دیگر ریمل ها چه تفاوت هایی دارد؟

برس ریمل حجم دهنده کمی درشت و حالت تپلی دارد تا بتواند میزان بیشتری مایع ریمل را بین مژه هایتان قرار دهد. 

پس هنگام خرید ریمل حجم دهنده دقت بفرمایید. ابتدا ریمل را دستتان بگیرید. برس آن را خارج کنید و ببینید چه میزان مایع ریمل به آن چسبیده است. این نوع ریمل باید میزان بیشتری مایع ریمل باشد. روی براش ریمل خورده مژه ها دیده می شود. برس ریمل هم باید کمی حجم داشته باشد. ریمل هایی که برس آن حال مایع ریمل به مقدار زیادی خورده مژه دارد تا بتواند لابه لای تارهای نازک مژه شما قرار بگیرد و آن را حجیم تر نشان دهد.


خرید ریمل حجم دهنده یا هر نوع ریمل دیگر را کمی با دقت انجام دهید. ریمل نباید روی چشم های شما ایجاد حساسیت کند. اتگر چشم های شما بعد از استفاده از ریمل دچار قرمزی، خارش و سوزش شد بدانید که چشم هایتان به آن وسیله آرایشی حساسیت دارد. از دیگر مواردی که می توانید به حساس بودن چشم هایتان به یک نوع ریمل خاص پی برد اسن است که به نور آفتاب حساس می شوید و بی اختیار اشک از چشم هایتان سرازیر می شود. بهتر است هنگام خرید ریمل حجم دهنده دقت کنید که نمونه اصل و مرغوب آن را خریداری کنید تا بعدا دچار چالش های بهداشتی با چشم هایتان نشوید.

ریمل حجم دهنده

مورد بعدی که باید در خرید ریمل حجم دهنده به آن دقت کنید این است که همه افراد به ریمل حجم دهنده نیاز ندارند. این نوع ریمل برای افرادی مناسب است که مژه های بلندی دارند اما دوست دارند که کمی حجیم تر باشد. ریمل حجم دهنده میان مژه هایتان قرار می گیرد و آن را مشکی تر نشان می دهد در نتیجه می تواند در افزایش زیبایی و تاثیرگذاری چشم هایتان بسیار تاثیرگذار باشد.

اگر شما بخواهید لوازم آرایشی استاندارد خریداری کنید، به خصوص در خرید ریمل حجم دهنده باید به فروشگاه های معتبر آرایشی مراجعه کنید تا از کیفیت لوازم آرایشی مطمئن باشید. اگر در خرید ریمل حجم دهنده با قیمت بیشتری مواجه شدید تعجب نکنید. هزینه ای که شما بابت ریمل یا لوازم آرایشی اصل پرداخت می کنید در واقع هزینه ای است برای سلامت و زیبایی چشم های شما. 

برای خرید ریمل حجم دهنده استاندارد و باکیفیت می توانید به سایت روبی سان مراجعه کنید و خریدی با کیفیت با قیمت مناسب انجام دهید. 

 



:: برچسب‌ها: خرید ریمل حجم دهنده , ریمل حجم دهنده , ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

دامنه سایت مانند هویت برند شما می ماند، پس باید در انتخاب نام دامنه نهایت دقت را داشته باشید. بعد از اینکه یک دامنه خوب که با کسب و کارتان تناسب داشت انتخاب کردید باید به سایت های مزایده دامنه سر بزنید. سایت های خارجی زیادی مانند sedo و GoDaddy خدمات مزایده دامنه را انجام می دهند و درآمد بسیار زیادی هم دارند، اما ما قصد داریم سایتی که در ایران این خدمات را انجام می دهد به شما معرفی کنیم پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

خرید و فروش دامنه اینترنتی

چه مواردی را باید در انتخاب نام دامنه درنظر داشته باشید؟

  • تناسب با حوزه فعالیت سایت

هرچقدر نام یک دامنه با موضوع سایت تناسب بیشتری داشته باشد بهتر است چون به کاربران می فهماند که سایت شما درباره چه چیزیست. در صورت امکان اگر از نام برندتان در دامنه استفاده کنید خیلی بهتر می شود. این به کاربر کمک می کند که نام برند و سایت شما را در خاطرش بسپارد.

  • کوتاه و گویا بودن

سعی کنید نام دامنه تان کوتاه باشد. دامنه کوتاه در تایپ سریع و راحت کاربر بسیار به کار می آید. علاوه بر آن در مزایده دامنه، نام های کوتاه پرطرفدارتر هستند.

  • سئو سایت بهتر

سئو یعنی بهینه سازی سایت. در واقع اگر وبسایتی تکنیک های بهینه سازی را درست رعایت کند در کلمات کلیدی مورد نظرش می تواند به رتبه خوبی در گوگل برسد. اگر در گوگل و بقیه موتورهای جستجو رتبه خوبی داشته باشید می توانید درآمد خیلی خوبی ا سایت خود کسب کنید. یکی از دلایلی که در سئو سایت تاثیر دارد بهینه بودن نام دامنه است. در نتیجه اگرمی خواهید سئو سایت خوبی داشته باشید باید دامنه خوبی را انتخاب کنید.



نحوه انجام مزایده دامنه

 

  • ترکیب دامنه های شبیه به هم

شما باید تمام حالاتی که کاربر ممکن است اسم دامنه را تایپ کند در نظر بگیرید؛ برای مثال دامنه اصلی سایت نام nam.ir است اما ممکن است کاربری naam.ir، num.ir را تایپ کند. اگر تمام این دامنه ها را به سایت خود منتقل نکنید آن وقت هم ترافیک سایتتان پایین می آید و هم مشتریان بالقوه خود را از دست می دهید. به همین دلیل سایت نام تمام این دامنه ها را خریداری کرده و همه را به دامنه اصلی خود منتقل کرده است.

  • از خط تیره استفاده نکنید

سعی نکنید با این کاراکتر خلاقیت به خرج بدهید. کاربران اصلا به یاد نمی آورند که کاراکتر خط تیره در کجای دامنه قرار داشته در نتیجه به احتمال خیلی زیاد آدرس سایت را اشتباه وارد می کنند و باز هم بازدید سایت پایین می آید. به یاد داشته باشید که در مزایده دامنه مهم ترین عامل، ساده بودن آن است.

 

مزایده دامنه

 

مزایده دامنه

سایت نام اولین و بهترین سایت ایرانی است که خدمات مزایده دامنه را انجام می دهد. کاربرانی که در پی فروش دامنه هستند می توانند به صورت کاملا رایگان نام دامنه خود را در این سایت برای مزایده بگذارند و همچنین کسانی که می خواهند دامنه بخرند هم میتوانند قیمت پیشنهادی خود را در مزایده دامنه به اشتراک بگذارند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مزایده دامنه های اینترنتی می توانید به سایت نام مراجعه نمایید.

 



:: برچسب‌ها: مزایده دامنه , مزایده دامنه اینترنتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

برای شکل گیری هر قرارداد و عقد، طرفین آن باید قصد ایجاد یک اثر حقوقی را داشته باشند و با رضایت و بدون اکراه و اجبار، قصد و اراده خود را به نحوی از انحا ابراز نمایند به گونه ای که اراده های آن دو مطابق با یکدیگر باشد. در ارتباط با شکل گیری قراردادها، اشخاص آزادی و اختیار می یابند که آزادانه و به شکلی معقول با یکدیگر قرارداد بسته و آثار و مفاد آن را تعیین کنند.در نظام حقوقی کشور ما ماده ۱۰ قانون مدنی درباره شکل گیری قراردادها، و آزادی اشخاص صحبت کرده است که در ادامه این مقاله به آن می پردازیم.

ماده ۱۰ قانون مدنی.

.

 

 اصل ماده ۱۰ قانون مدنی 

در نظام حقوقی کشور ما، این اصل در ماده ۱۰ قانون مدنی تجلی یافته است. این ماده چنین مقرر می دارد: «قراردادهای خصوصی نسبت به کسانى‌ که آن را منعقد نموده‌اند، در صورتی که مخالف صریح قانون نباشد نافذ است.» براساس این ماده، علی الاصول اختیار اشخاص برای انعقاد قرارداد از نظر قانونی محترم شمرده می شود و لازم نیست اراده طرفین عقد در قالب خاصی ابراز شود. اما در صورتی که تراضی اشخاص برخلاف قانون باشد دیگر مشمول اصل آزادی قراردادی نخواهد شد و با مانع قانون مواجه میشود 

اصل آزادی چه ارتباطی با ماده ۱۰ قانون مدنی دارد؟

  1. تعریف اصل آزادی قراردادی: علی الاصول افراد در انعقاد قرارداد آزادی دارند مگر این که موانع مشروعی چون قانون، نظم عمومی و… آزادی آنها را محدود کرده و مانع از آن شود که آنها بتوانند اقدام به انعقاد عقد نمایند. این مسئله که اراده های افراد میتواند منشا اثر باشد مگر آن که با مانع خاصی مواجه شود، در دنیای حقوق تحت عنوان اصل آزادی قراردادی شناخته میشود.  

مبانی اصل آزادی قراردادی: این اصل بر پایه احترام به شخصیت انسانی استوار است که لازمه احترام به شخصیت انسان، حفظ آزادی اراده او است. بدین جهت تراضی اشخاص برای انعقاد عقد محترم شمرده می شود. اصل مزبور هم چنین واکنشی بوده است به برخی محدودیت هایی که اشخاص را از انعقاد برخی عقود بازمی داشته اند. تشریفات قراردادی چون لزوم سوگند یاد کردن بر وفای به عهد و ستم فرمانروایان در برهه های گوناگون تاریخی مبنی بر محدود کردن سایر اشخاص از انعقاد قرارداد از جمله این موانع می باشد انعقاد قرارداد می گردد

مفاد ماده ۱۰ قانون مدنی

.

 

ماده ۱۰ قانون مدنی چه آثار و نتایجی دارد؟

اصل آزادی قراردادی که در ماده ۱۰ قانون مدنی متجلی گشته، منشأ آثار و نتایجی در دنیای حقوق است که از اهمیت قابل توجهی برخوردارند. این آثار را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

  • عدم نیاز به تشریفات خاص برای انعقاد قرارداد

دومین اثر اصل مذکور آن است که اشخاص ملزم نیستند برای انعقاد عقد تشریفات یا قالب قراردادی خاصی را رعایت کنند، همین که قصد ایجاد اثری حقوقی را داشته و آن را به گونه ای اعلام نمایند کفایت میکند اراده آن مورد حمایت قانون قرار می گیرد. این مورد در علم حقوق اصل رضایی بودن عقود نیز نامیده می شود. در واقع اصل این است که انعقاد قرارداد نیازمند تشریفات خاصی چون کتبی بودن و… نیست مگر اینکه قانون چنین مقرر کند.

 

  • آزادی اشخاص در انعقاد قرارداد

 اولین مورد آزادی اشخاص در انعقاد قرارداد  و تعیین آثار و نتایج آن است. این که در قانون مدنی برخی از قراردادها تحت عنوان عقود معین مورد توجه قانونگذار قرار گرفته اند به دلیل آن است که این قراردادها بیشتر مورد استفاده قرار میگرفته اند لذا قانون گذار آثار و شرایط آنها را با تفضیل بیشتری بیان نموده است. اما اشخاص می توانند خارج از این چهارچوب ها نیز قرارداد منعقد کنند و لزومی ندارد که حتماً برای انعقاد عقد از یکی از این قراردادها استفاده کنند.

  • رعایت مفاد قرارداد

سومین نتیجه اصل آزادی قراردادی، لزوم رعایت مفاد قرارداد و اجرای تکالیف قراردادی میان طرفین و قائم مقام قانون آنها و عدم ایجاد الزام قراردادی برای اشخاص ثالث است. علی الاصول دو شخص نمیتوانند پیمانی ببندند و به موجب آن شخص ثالثی را متعهد به اجرای تکلیفی کنند چرا که این مسئله با آزادی شخصیت انسان منافات دارد.

  • لزوم وفاداری به قرارداد

آخرین اثر مربوط به پایبندی طرفین به رعایت مفاد قرارداد پس از انعقاد عقد است. بدین معنی که طرفین حق ندارند جز در موارد مشخص قرارداد را برهم زنند و از اجرای آن شانه خالی کنند. طرفین با آزادی و رضایت به موجب قرارداد خود را متعهد می نمایند و نه تنها حق تخطی از تعهدات خود را ندارند بلکه دادگاه نیز واند آن ها را از اجرای پیمانی که بسته اند، معاف نماید.

ماده ۱۰ قانون مدنی

ماده ۱۰ قانون مدنی بیانگر اصل آزادی قراردادی میباشد و افراد در انعقاد قرارداد دلخواه خود آزاد می داند. البته قانون، نظم عمومی و اخلاق حسنه مواردی هستند که این آزادی را محدود می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دسترسی به تمامی قوانین و مقررات کشور پیشنهاد می کنیم از نرم افزار حقوقی شهرداد که کاملا رایگان و جامع است استفاده نمایید

 

 

 

 

.

 

.



:: برچسب‌ها: ماده ۱۰ قانون مدنی , شهرداد , ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

  یکی از راه‌های مؤثر جهت اقدام حقوقی علیه صادرکننده چک برگشتی، طرح شکایت کیفری است. منتها شکایت کیفری در صورتی امکان پذیر است که چک از نوع حقوقی نباشد. که به تفاوت چک حقوقی و چک کیفری و هم‌چنین جهات فقدان یا سقوط جنبه کیفری چک در مقالات وبسایت شهرداد پرداخته شده است که می توانید به آن ها مراجعه کنید. در این مقاله بررسی خواهد شد که در صورت اثبات جرم صدور چک برگشتی چه مجازات و حکمی در انتظار صادرکننده خواهد بود.

چک برگشتی

مجازات صدور چک برگشتی چیست؟

مجازات اصلی که قانون صدور چک برای محکوم‌علیه این جرم در نظر گرفته، کیفر حبس است. مطابق با ماده 7 قانون مذکور، میزان حبس مقرر شده براساس مبلغ چک از قرار ذیل است:

چنانچه از ده میلیون ریال، کمتر باشد: حبس تا حداکثر شش ماه

چنانچه از ده میلیون ریال تا پنجاه میلیون ریال باشد: حبس از شش ‌ماه تا یک ‌سال

چنانچه از پنجاه میلیون ریال بیشتر باشد: حبس از یک سال تا دو سال و محرومیت از داشتن دسته ‌چک به مدت دو سال

 نکته قابل توجه اینکه فارغ از چک‌هایی که حقوقی محسوب می‌شود و امکان مجازات صادرکننده آن وجود ندارد، اگر صادرکننده چک برگشتی، چک را بابت بهره ربوی یا معاملات نامشروع صادر کرده باشد به مجازات محکوم نمی‌شود.

مجازات چک برگشتی

 به عنوان واکنشی تبعی ماده 21 قانون صدور چک مقرر کرده بانک‌ها بایستی تمامی حساب­های جاری شخصی را که بیش از یک ­بار چک برگشتی صادرکرده و تعقیب او منتهی به صدور کیفرخواست در دادسرا شده است، ببندند و تا سه سال به نام او حساب جاری دیگری باز نکنند.

 بر اساس اصلاحاتی قانون صدور چک در سال 97، مقرر شد چنانچه شخصی با توسل به شیوه های متقلبانه اقدام به دریافت دسته چکی غیرمتناسب با اوضاع مالی و اعتباری خود کرده یا دریافت آن توسط دیگری را تسهیل نموده باشد، به مدت سه سال از دریافت دسته چک، صدور چک جدید و استفاده از چک موردی محروم و به جزای نقدی درجه پنجقانون مجازات اسلامی یعنی بیش از هشتاد میلیون ریال تا یکصد و هشتاد میلیون ریال محکوم می‌شود.

مجازات صدور چک برگشتی

بخشیده شدن مجازات چک برگشتی

 با توجه به قابل گذشت بودن جرم صدور چک برگشتی، درخصوص گذشت شاکی قبل از شکایت، بعد از شکایت و بعد از صدور حکم چند نکته لازم به ذکر است:

 چنانچه صادرکننده چک پیش از طرح شکایت کیفری، وجه چک را به دارنده پرداخت کند یا برای پرداخت آن به دارنده به توافق برسند یا موجبات پرداخت وجه چک را در بانک محال علیه فراهم نماید، تعقیب کیفری در خصوص وی منتفی است.

 همینطور چنانچه قبل از صدور حکم قطعی، شاکی اعلام گذشت کند یا متهم وجه چک و خسارت تاخیر تأدیه را (از تاریخ ارائه چک به بانک) به دارنده آن پرداخت یا موجبات پرداخت را فراهم کند یا در اجراییه ثبت یا صندوق دادگستری تودیع نماید، قرار موقوفی تعقیب برای او صادر خواهد شد.

بخشیده شدن مجازات چک برگشتی

     اگر شاکی پس از صدور حکم قطعی، گذشت خود را اعلام و یا محکوم‌علیه موجبات پرداخت وجه چک و خسارات تأخیر تأدیه و سایر خسارات مقرر در حکم را فراهم نماید، اجرای حکم متوقف می‌شود و محکوم علیه فقط بایستی مبلغی معادل یک سوم جزای نقدی مندرج در حکم را پرداخت نماید که به دستور دادستان به نفع دولت وصول می‌گردد.

 به منظور دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مجازات صدور چک برگشتی، کارشناسان حقوقی شهرداد آماده اند تا پاسخگوی سؤالات شما عزیزان باشند.



:: برچسب‌ها: چک برگشتی ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

شاید تا چندین سال پیش وبمستران کمی فاکتورهای سئو داخلی را جدی می گرفتند. از سال ۲۰۱۱ فاکتورهای رتبه بندی گوگل تغییر زیادی کرد و بهینه سازی داخلی سایت اهمیت خیلی بیشتری یافت. در این مقاله می خواهیم به بررسی مهم ترین فاکتورهای سئو داخلی سایت بپردازیم پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

سئو داخلی چیست؟

بهینه سازی داخلی سایت شامل روش ها و تکنیک هایی است که ما داخل وبسایت انجام می دهیم تا محتوای خود را به ربات های خزنده گوگل معرفی کنیم. هرچقدر ربات های خزنده یا کراولرها درک بهتری از موضوع و محتوای سایت ما داشته باشند شانس گرفتن رتبه بهتر در صفحه serp هم بیشتر است.

سئو داخلی

مهمترین فاکتورهای سئو داخلی

  • بهینه سازی محتوا

کلمه یا عبارت کلیدی مورد نظر خود را باید در عنوان، دیسکریپشن و در کل متن پخش کنید. محتوای شما نباید کپی باشد. سعی کنید از دانش و تجربه خود با قلم خود استفاده کنید. 

  • استفاده از تگ تایتل و دیسکریپشن

هر متنی باید فقط یک عنوان داشته باشد که همان تگ H1 است. عنوان یا توضیحات متا در صفحه نتایج گوگل نمایش داده می شوند و اگر از کلمه کلیدی و متن جذاب استفاده کنید کاربر احتمالا روی لینک سایت شما کلیک می کند. 

  • استفاده صحیح از تگ های هدر

تگ های هدینگ از H1 تا H6 هستند که به ترتیب اهمیت و اولویت آنها در متن استفاده می شوند؛ مثلا برای جزایر محتوایی از تگ های H2 استفاده می کنیم. هر چقدر بهتر و بیشتر از تگ های هدینگ استفاده کنید ربات های خنده بیشتر محتوا را درک می کنند.

  • استفاده از متن جایگزین برای تصاویر

گوگل از عکس ها و ویدئوها خیلی خوشش می آید. اگر به هر دلیلی عکس ها لود نشود باید تصاویر متن جایگزین داشته باشد تا کاربر بفهمد موضوع عکس درباره چیست.

  • بهینه سازی آدرس صفحات

URL یا آدرس صفحات باید کوتاه و مرتبط با موضوع صفحه باشد. اگر از کلمه کلیدی استفاده کنید خیلی بهتر است.

مولفه های سئو داخلی

 

نتیجه گیری

برای اینکه فاکتورهای سئو داخلی را در سایت خود پیاده کنید نیاز به یک شرکت با تجربه و معتبر دارید. سایت سئو اینجا یکی از بهترین شرکت های بهینه سازی سایت در تهران و ایران می باشد. می توانید برای اطلاعات بیشتر و مطالعه مقالات به سایت سئو اینجا مراجعه کنید.

 



:: برچسب‌ها: سئو , سئو داخلی , سئو off-page , ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

با جدیت می توان گفت که جراحی بینی امروزه به محبوب ترین عمل زیبایی تبدیل شده است. جراحی بینی می تواند به راحتی در میان اعضای صورت تناسب ایجاد کند و زیبایی چهره را دو چندان کند. علاوه بر آن از مزیت های جراحی بینی این است که می توان همزمان با عمل زیبایی، نواقص بینی و اختلالات تنفسی را برطرف کرد. جراحی بینی نکات ویژه ای دارد که هر کسی که قصد انجام آن را دارد باید بداند تا با آگاهی کامل برای این عمل زیبایی اقدام کند. ورم بینی یکی از این موارد عوارض جراحی بینی است. می دانیم که هر جراحی ای عوارضی دارد که گریز ناپذیر است و تنها کاری که در مواجهه با آن می توان کرد این است که با مراقبت های لازم اثرگذاری این عوارض بر زندگی را کم کرد تا دوره آن به پایان برسد.

عمل بینی نیز مانند هر جراحی ای عوارض مخصوص خود را دارد. دانستن این عوارض پیش از اقدام برای جراحی بینی به ما کمک می کند که بهتر برای مقابله با این عوارض آماده شویم و به شکل بهتری بتوانیم با این عوارض مقابله کنیم یا با آن ها کنار بیاییم.

یکی از مهم ترین عوارض جراحی بینی، ورم بینی است. ورم بینی به این شکل است که بعد از جراحی احساس می کنید بینی تان حتی از قبل از جراحی نیز بزرگتر شده است.

علت ورم کردن بینی بعد از جراحی بینی

عوامل موثر بر ورم بینی چیست؟

ورم بینی در بینی های افراد مختلف به شکل یکسان دیده نمی شود. میزان ورم بینی بستگی به فرم بینی و همچنین سطح تغییراتی که روی بینی ایجاد می شود دارد. در بینی های گوشتی که بافت ضعیف تری دارند معمولا ورم شدیدتری ایجاد می شود.

همچنین میزان مهارت جراح و ظرافتی که در جراحی به خرج می دهد نیز از مواردی است که در میزان ورم بینی تاثیر گذار است.

چرا ورم بینی رخ می دهد؟

ورم واکنش طبیعی بدن به برش ها و شکستگی ها است. بنابراین می توان گفت بعد از هر عمل جراحی ورم در محل جراحی اتفاق می افتد. یکی از دلایل بروز ورم، ایجاد شکستگی و برش در بینی است. این ورم در کنار کبودی از عوارض طبیعی جراحی بینی است که معمولا بین دو تا چهار هفته بعد از جراحی بهبود می یابد و از بین می رود. یکی دیگر از دلایل ورم بینی، تجمع مایعات در فضای بین پوست و بافت بینی است. به خصوص در تکنیک جراحی باز که پوست بینی به کلی برداشته می شود، این احتمال وجود دارد که مایعات ترشح شده از بافت بینی در فضای خالی زیر پوست تجمع کنند و بعد از جراحی باعث ایجاد تورم شوند. این ورم نیز گرچه مدت بیشتری باقی می ماند ولی حداکثر بعد از شش ماه هیچ اثری از ورم باقی نخواهد ماند.

ورم بینی بعد از جراحی بینی

چگونه می توان با ورم بینی مقابله کرد؟

همانطور که در ابتدا گفته شد، روش به خصوصی برای از بین بردن عوارض جراحی بینی مانند ورم بینی وجود ندارد. بلکه بهترین کار در مواجهه با ورم بینی، شکیبایی داشتن و رعایت کردن توصیه های مراقبتی عمومی بعد از جراحی است. به طور ویژه استفاده از کمپرس سرد و بالا نگه داشتن سر هنگام خوابیدن و جلوگیری از خیس شدن بینی در یک هفته اول از مواردی است که در کنترل ورم بینی و دیگر عوارض مانند کبودی تاثیر به سزایی دارد.



:: برچسب‌ها: جراحی بینی , عمل بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

                                                                                                                                                 

برای اینکه بدانید سئو چیست ابتدا باید معنای سئو را متوجه شوید. کلمه سئو را می توان مخفف search engine optimization دانست به معنی به بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو ترجمه کرد. البته خود سئو هم در فارسی بسیار رایج شده و حتی گاهی ترکیب‌های اضافی و توصیفی و عبارات فعلی (مانند بهبود سئو، سئو کردن، سئو سازی) را نیز با آن می‌سازند و به‌کار می‌برند.

مشاوره سئو

 

هدف روش های سئو این است که هنگام جستجوی کاربران در گوگل و سایر موتورهای جستجو، این موتورها رتبه‌ی بهتری را به مقاله‌ها و محتوای یک سایت اختصاص دهند.

تعریف سئو و چند نکته درباره  SEO:

اگر چه به نظر نمی‌رسد تاکید بر اهمیت SEO چندان ضروری باشد،‌ اما بد نیست مروری به برخی آمارهای منتشر شده درباره موتورهای جستجو داشته باشیم‌.

طبیعی است که با توجه به روش اجرای تحقیق، آمار و ارقام ارائه شده توسط منابع مختلف، می‌توانند متفاوت باشند؛ بنابراین شاید بهتر باشد به جای تمرکز بر مقدار دقیق اعداد، بیشتر به مقیاس و اهمیت نسبی آنها توجه کنیم:

 مردم جهان روزانه بین ۶ تا ۷ میلیارد بار از موتورهای جستجو استفاده می‌کنند.

 هفتاد تا هشتاد درصد جستجوگران، به لینک‌هایی که به صورت تبلیغ (با پرداخت پول) توسط موتورهای جستجو از جمله گوگل، نمایش داده می‌شوند، نگاه نمی‌کنند.

 کسی که از طریق کلیک کردن روی لینک در موتور جستجو وارد فضای آنلاین شما می‌شود، در مقایسه با کسی که شما برای بازاریابی به سراغ او رفته‌اید، برای تبدیل شدن به یک مشتری هزینه‌ی کمتری خواهد داشت.

سئو

 

جستجو بر روی موبایل طی سال‌های اخیر همواره روندی افزایشی داشته و از سال ۲۰۱۵ به بعد، سرچ موبایل از سرچ دسکتاپ بیشتر شده است. همچنین در حال حاضر، سهم دسکتاپ در میان ابزارهای اتصال به اینترنت در سطح جهان کمتر از ۵۰ درصد است.

گاهی اوقات کسانی که با سئو اشنا نیستند، ان را به عنوان یک جانشین برای بازاریابی و تبلیغات در نظر میگیرند.

 

اما باید به خاطر داشته باشیم که توجه به اصول سئو اگر به شیوه‌ای علمی و دقیق و تخصصی انجام شود، اتفاقاً راهکاری زمان‌بر، دشوار و گران ‌قیمت است.

سئو سایت

کسب و کاری که می‌خواهد در موتورهای جستجو وضعیت مطلوبی داشته باشد، باید نکات بسیاری را رعایت کند که موارد زیر، تنها بخش کوچکی از آنهاست:

 تولید دائمی محتوای اصیل و بدون کپی کاری

به روز کردن محتوای قدیمی بر اساس اطلاعات و نیازهای جدید

ایجاد حس رضایت در خوانندگان و کاربران

قانع کردن بازدیدکنندگان به اینکه مدت بیشتری را در سایت شما بگذرانند

 

همه‌ی این کارها، هزینه‌بر هستند و همیشه و هر روز بخشی از وقت و منابع شما را به خود اختصاص خواهند داد.

تکنیک های سئو کلاه سیاه در برابر سئو کلاه سفید:

 

یکی دیگر از بحث ‌های رایج در تحلیل سئو سایت‌ها، طبقه‌بندی راهکارهای سئو و بهینه سازی وب سایت است. این طبقه‌بندی را معمولاً به صورت تکنیک های سئو کلاه سیاه (Black Hat) در برابر سئو کلاه سفید (White Hat) مطرح می‌کنند.

 

اگر بخواهیم تفاوت سئو کلاه سیاه و کلاه سفید را خیلی مختصر توضیح دهیم باید بگوییم که سئو کلاه سفید، می‌کوشد یک محتوای ارزشمند را به بهترین شکل ممکن به گوگل و سایر موتورهای جستجو معرفی کند.

سایت معروف و تخصصی سئو اینجا مشاوره های لازم در تمامی زمینه های طراحی سایت را ارائه می دهد. با مطالعه مقاله های این سایت می توانید به درک درستی از اینکه سئو چیست پی ببرید.

سئو چیست

اما سئو کلاه سیاه، می‌کوشد با شناسایی نقطه ضعف‌ها و محدودیت‌های الگوریتم‌های سئو، سایت را به شکلی بهینه سازی کند که رتبه سئو بهتری به دست بیاورد.

معمولاً با توسعه و هوشمندتر شدن الگوریتم‌ها، این روش‌ها هم کارایی خود را از دست می ‌دهند و فضا برای سئوکارهای کلاه سیاه، تنگ‌تر می‌شود. شرکت سئو اینجا همواره تلاش کرده است تا با بهره گیری از تکنیک های سئو کلاه سفید برای سایت های متفاوت خدمات سئو سایت را انجام دهد. 

 



:: برچسب‌ها: سئو چیست , سئو سایت , سئو , ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

اولین باری که در شهری حضور دارید به چه چیزی می اندیشید. نخستین جایی که مسیرش را یاد می گیرید و مدتی در آن می نشینید، کجاست؟ وقتی شما به یک شهر به اصطلاح غریب سفر می کنید و قصد اقامت کوتاه مدت را دارید لازم است تا در اولین اقدام جایی برای اسکان پیدا کرده و در گام دوم به دنبال یک تغذیه خوب و پرانرژی باشید فست فود کیش یعنی جایی که شما غذاهای عالی و خوشمزه را صرف می کنید. فودلند هم مجموعه ای از رستوران و فست فود در کیش است.

فودلند

خوشمزه ترین فست فود کیش 

توقعات و سلیقه ی هر فردی در انتخاب غذا متفاوت است؟ ممکن است شما بیماری داشته باشید یا به خاطر یک رژیم غذایی مصرف بعضی مواد یا غذاهای فست فودی را برای خود ممنوع کنید. نقش فودلند اینجا تعیین کننده می شود. شما می توانید به همراه دوستان، مهمانان یا خانواده ی خود به جایی بروید که مجموعه ای از بهترین فست فود کیش، رستوران ها و بهترین غذاهای ایتالیایی، ایرانی و آمریکایی با سرآشپزهای حرفه ای را گرد هم آورده است. فودلند به خصوص برای زمان هایی که شما مهمان ویژه یا خارجی دارید می تواند پیشنهاد عالی باشد؛ قطعا شما نمی خواهید به مهمان خارجی تان سخت بگذرد و از سفر خود پشیمان شود. فست فود کیش آنجا هست تا فودکورت کیش تکمیل شده باشد.

حالت دیگری که در اینجا پیش می آید مربوط به زمانی است که شما می خواهید حق انتخاب را در عین حال به تمام مهمانان خود بدهید. شاید بچه ها و جوان تر ها بخواهند فست فود کیش و غذاهای سرخ کردنی به همراه سس های خوش طعم داشته باشند و بزرگترهای جمع بخواهند از یک ماهی جنوبی با کیفیت عالی لذت ببرند. فودلند با همه مهربان است.

 فست فود کیش

 

 شما با مراجعه به فودلند تمام نیازها را با یک انتخاب پاسخ می دهید. اگر نظر افرادی که زیاد به کیش سفر می کنند یا حتی افراد محلی را راجعبه مجموعه فودلند جویا شوید آن ها به شما خواهند گفت که از نظر کیفیت و همزمان از نظر قیمت و به صرفه بودن خرید، فست فود کیش می تواند یک غذای خاطره انگیز را برای شما رقم بزند. فست فود کیش بی نظیر در جزیره ی شگفتی ها منتظر شماست تا خاطرات خوبی از استان هرمزگان برای شما رقم بزند. فودلند کیش را به راحتی می توانید با یک سرچ ساده و از روی نقشه ی گوگل گوشی تلفن همراه پیدا کنید و با ثبت آن به عنوان مقصد مسیر را روی نقشه داشته باشید.

 



:: برچسب‌ها: فودلند , فست فود کیش , فودکورت کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ipooshak

رابطه کارگر و کارفرما شامل قوانین خاصی می‌شود که شامل هر دو طرف شده و وظایف یک نفر حقوق نفر دیگر خواهد بود و هر دو طرف باید با انجام وظایف محول شده به این قوانین احترام بگذارند در صورت عدم رعایت این قوانین طرفی که حقوقش ضایع شده است می‌تواند شکایت کند. به عنوان مثال اگر کارفرمایی درست و کامل حقوق را پرداخت نکند، کارگر می‌تواند به شکایت از کارفرما اقدام نماید. البته این کار مدارک خاصی نیاز دارد که باید در تمامی مراحل شکایت ارائه شود. 

در این مقاله تصمیم داریم در مورد شکایت از کارفرما بابت حقوق اطلاعاتی ارائه دهیم.

شکایت از کارفرما

رابطه کارگر و کارفرمایی

طبق ماده 2 قانون کار، کارگر در ازای حق السعی که دریافت می‌کند برای کارفرما کار می‌کند. بنابراین هر شغلی می‌تواند کارگری محسوب شود هم در بخش دولتی و هم خصوصی شامل می‌گردد. مشاغل کارگری به طور کامل تابع قانون کار و تأمین اجتماعی می‌شود.

همچنین طبق ماده 3 قانون کار، کارفرما این طور تعریف می‌شود: کارفرما کسی است که کارگر برای او کار می‌کند و از او حقوق می‌گیرد. مدیران، مسئولان و کسانی که اداره کارخانه و... را به عهده دارند، نماینده کارفرما به حساب می‌آیند. کارفرما در برابر تعهداتی که این نمایندگان به کارگران می‌دهند، مسئول می‌باشد.

 

شکایت از کارفرما در چه مواردی شامل می‌شود؟

شکایت از کارفرما با توجه به تعهداتی که بین دو طرف بسته شده است و همچنین مواردی که در قانون کار ثبت شده است، شکل می‌گیرد.

شکایت از کارفرما بابت بیمه:

این مسأله یکی از رایج‌ترین دلایل شکایت می‌باشد. طبق ماده 148 قانون کار و همچنین بند الف ماده 4 قانون تأمین اجتماعی، کارفرما موظف است که کارگر را بیمه کند و طبق ماده 183 قانون کار، اگر کارفرمایی از این کار امتناع ورزد، علاوه بر تأدیه کلیه حقوق کارگر، معادل دو تا ده برابر میزان حق بیمه جریمه می‌شود.

بنابراین اگر در این مورد از کارفرمای خود شکایت دارید می‌توانید با مراجعه به واحدهای اداره کار، شکایت خود را مطرح کرده و درخواست برقراری بیمه کنید.

شکایت از کارفرما به دلیل عدم انعقاد قرارداد:

طبق قانون کار لزومی ندارد که قرارداد کتبی باشد و می‌تواند به صورت شفاهی هم بسته شود. موضوع بستن قرارداد کتبی، جایی اهمیت پیدا می‌کند که کارگر تقاضای بیمه دارد و برای اثبات رابطه کاری خود با کارفرما و احراز هویت به آن نیازمند می‌شود. قرارداد چه شفاهی و چه کتبی باید شامل موارد زیر شود: 

نوع کار و حرفه یا وظیفه کارگر، حقوق یا دستمزد و الحاقات آن، ساعات کار، محل کار، تاریخ بستن قرارداد، مدت قرار داد. بنابراین نبود قرارداد کتبی دلیل کافی برای شکایت نیست.

شکایت از کارفرما

شکایت از کارفرما به دلیل عدم پرداخت حقوق:

برای شکایت از کارفرما به خاطر نپرداختن حقوق باید در وهله اول مدارک مربوط به بیمه خود را از سازمان تامین اجتماعی تهیه و به همراه مدارک لازم به اداره کار مراجعه کنید. سپس یک جلسه اختلاف ازش تکیل می‌شود که اگر این مرحله هم مؤثر نبود و کارفرما به جلسه نیامد یا زیر بار نرفت، در گام بعدی برای شکایت از کارفرما می‌توانید از طریق طرح در شعب تشخیص اداره کار اقدام نمایید.

 

در رابطه با شکایت از کارفرما و شرایط حقوقی آن، جزئیات و مسائل زیادی وجود دارد که با مراجعه به اپلیکیشن حقوقی شهرداد می‌‍‌توانید به این اطلاعات کامل‌تر دست یابید.

 



:: برچسب‌ها: شکایت از کارفرما , حقوق , ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1399 | نظرات ()